Glade Riders, opytmalne zastosowanie
Moderator: Gremlin
Ja ich prawie zawsze wystawiam. Jednostka szybka, z łukami co wadą na pewno nie jest, core, wię jak pisało wielu z was nie zajmują tego cennego slotu na WD, WH i WR.
Pamiętam ile razy wygrywałem dzięki nim, zwłaszcza przeciwko helfom zawsze mi się bardzo przydawali.
Ja używam o dziwo ich ósemki, ale dzięki temu mogą naprawdę sporo robić. 5 nie zawsze zdejmowało obsługę dział, a 8 już tak, 5 nie potrafiło być groźnymi na jakiś słabszy regiment, a ośmiu tak, 5 nie daje rady przeciwko innej kawalerii, a 8 tak.
A teraz kilka miłych wspomnień Pamiętam jak szła na mnie piątka silver helmsów, kumpel chciał mnie zaszarżować, ale dzięki niezłym rzutom moi GR wybili go zanim zdążyli dojść, jak wybili oddział łuczników helfów, a niezlicze razy kiedy zniszczyli działa, organki, katapy i balisty:)
To na tyle...
Pamiętam ile razy wygrywałem dzięki nim, zwłaszcza przeciwko helfom zawsze mi się bardzo przydawali.
Ja używam o dziwo ich ósemki, ale dzięki temu mogą naprawdę sporo robić. 5 nie zawsze zdejmowało obsługę dział, a 8 już tak, 5 nie potrafiło być groźnymi na jakiś słabszy regiment, a ośmiu tak, 5 nie daje rady przeciwko innej kawalerii, a 8 tak.
A teraz kilka miłych wspomnień Pamiętam jak szła na mnie piątka silver helmsów, kumpel chciał mnie zaszarżować, ale dzięki niezłym rzutom moi GR wybili go zanim zdążyli dojść, jak wybili oddział łuczników helfów, a niezlicze razy kiedy zniszczyli działa, organki, katapy i balisty:)
To na tyle...
Osómki??
Jak ich wystawiasz? 8 w linii? 2x4? 5 i 3 z tyłu? czy moze inna kombinacja
GR tez coraz bardziej doceniam. Mała mobilność łuczników coraz bardziej boli. Nowe armie zwykle sa coraz mobilniejsze lub maja mase popychajek. GR w przeciwienstwie do GG znacznie łatwiej nimi przeżyć do końca bitwy. Mniej ich od łuczników pieszych, ale dzięki M9 mogą skoncentować ogien na wybranej cwiartce szybko tam sie przetransportujac, dzieki temu sila ognia bedzie podobna. Jako fast oprocz samego strzelania mimo wszytsko czesciej dochodze nimi do maszyn i w ten sposob je rozbijam. Są duzym zagrozeniem dla magow. Latwo omijaja ostrzeliwanie przeciwnikow wychodzac im z zasiegu. No i oczywiscie w razie czego moga wspomoc driady atakiem od boku, jak WR nie ma w poblizu. Ogolnie widze dla nich coraz wiecej zastosowan i gra mi sie nimi o niebo lepiej niz na lucznikach pieszych.
Mobilnosc to jednak podstawa
Jak ich wystawiasz? 8 w linii? 2x4? 5 i 3 z tyłu? czy moze inna kombinacja
GR tez coraz bardziej doceniam. Mała mobilność łuczników coraz bardziej boli. Nowe armie zwykle sa coraz mobilniejsze lub maja mase popychajek. GR w przeciwienstwie do GG znacznie łatwiej nimi przeżyć do końca bitwy. Mniej ich od łuczników pieszych, ale dzięki M9 mogą skoncentować ogien na wybranej cwiartce szybko tam sie przetransportujac, dzieki temu sila ognia bedzie podobna. Jako fast oprocz samego strzelania mimo wszytsko czesciej dochodze nimi do maszyn i w ten sposob je rozbijam. Są duzym zagrozeniem dla magow. Latwo omijaja ostrzeliwanie przeciwnikow wychodzac im z zasiegu. No i oczywiscie w razie czego moga wspomoc driady atakiem od boku, jak WR nie ma w poblizu. Ogolnie widze dla nich coraz wiecej zastosowan i gra mi sie nimi o niebo lepiej niz na lucznikach pieszych.
Mobilnosc to jednak podstawa
Tak ósemki, a wystawiam ich 2x 4 lub 8 w lini:)
Jak napisałeś mogę niszczyć obce maszyny łatwo, gdyż zasięg mają taki sam jak gg, ale prawie 2 razy większy ruch;)
Aha i naprawdę, jeśli ktoś ma radzę sprubować ósmek
Jak napisałeś mogę niszczyć obce maszyny łatwo, gdyż zasięg mają taki sam jak gg, ale prawie 2 razy większy ruch;)
Aha i naprawdę, jeśli ktoś ma radzę sprubować ósmek
Ostatnio zmieniony 18 mar 2008, o 10:40 przez max1, łącznie zmieniany 1 raz.
I GR i GG są ważni - GR służą po to żeby GG byli bezpieczni - a GG służą eliminacji wszelkiego zagrożenia dla GR czyli innych fastów i strzelców - takie kółeczko
GR nie mają na pewno takiego powera jak GG ale można nimi łatwo ściągać cele gdzie np trzeba wklepać tylko 1 ranę -
ale przede wszystkim to jest lekka jazda, odgina szarżę, śpiewa, tańczy i podskakuje
8 GR - ciekawe jak to wepchałeś chyba że masz tylko 8 - ja mam 2x 5
GR nie mają na pewno takiego powera jak GG ale można nimi łatwo ściągać cele gdzie np trzeba wklepać tylko 1 ranę -
ale przede wszystkim to jest lekka jazda, odgina szarżę, śpiewa, tańczy i podskakuje
8 GR - ciekawe jak to wepchałeś chyba że masz tylko 8 - ja mam 2x 5
No jasne, że GR nie zastąpią GG
A tak, mam ósemkę tylko, ale na 2 piątki prubowałem (silver helmsi kolegi ) i na jedną prubowałem i na 1 x 8 mi się najlepiej gra. Jak napisałem nimi można coś zrobić, a piątką raczej nie:)
A dwie piątki nie zawsze są koło siebie.
A tak, mam ósemkę tylko, ale na 2 piątki prubowałem (silver helmsi kolegi ) i na jedną prubowałem i na 1 x 8 mi się najlepiej gra. Jak napisałem nimi można coś zrobić, a piątką raczej nie:)
A dwie piątki nie zawsze są koło siebie.
ostatnio się nieco przekonałem do GR - o tyle, że wystawiam od 1 do 2 oddziałów;
Napewno parę przemyśleń mam:
- przydałoby się aby byli tańsi, tak np. 10-20 pkt. za 5kę mniej
- łuki na nich się przydają do tępienia łuczników wroga, a także nieopancerzonych celów, ale bardziej u mnie pełnią rolę wsparcia dla GG zajmując wrogie łuki i dając czas moim GG na eliminację wrogich strzelactw
- przeciw armiom ofensywnym lub takim na kawalerii możliwość dania flee i ruchu po zebraniu jest bezcenna
- czemu nie mają light armour ?
natomiast nie widzę możliwości brania ich zamiast GG - łucznicy to podstawa, natomiast GRy jako uzupełnienie to jak najbardziej, ale nie zastąpią właśnie łuków i Wildów
Napewno parę przemyśleń mam:
- przydałoby się aby byli tańsi, tak np. 10-20 pkt. za 5kę mniej
- łuki na nich się przydają do tępienia łuczników wroga, a także nieopancerzonych celów, ale bardziej u mnie pełnią rolę wsparcia dla GG zajmując wrogie łuki i dając czas moim GG na eliminację wrogich strzelactw
- przeciw armiom ofensywnym lub takim na kawalerii możliwość dania flee i ruchu po zebraniu jest bezcenna
- czemu nie mają light armour ?
natomiast nie widzę możliwości brania ich zamiast GG - łucznicy to podstawa, natomiast GRy jako uzupełnienie to jak najbardziej, ale nie zastąpią właśnie łuków i Wildów
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
war2bone pisze:to WE mają ciężką konnicę ? kurde muszę chyba nowy AB kupić bo jakaś reedycja byłas!k0r pisze: ale WR+GR stanowią imho fantastyczne wsparcie dla ciężkiej konnicy i przynajmniej za nią nadążają
a koszt GR jest imho o 2 ptk za duży - ale da się przeżyć
Miałem na myśli konnicę bretonii i imperium, jak, z tego ci widzę, napisałem.s!k0r pisze:No właśnie przy bretonii i imperium dobry fast jest nieoceniony. Nie mówie że tylko z tego składa się armia, ale WR+GR stanowią imho fantastyczne wsparcie dla ciężkiej konnicy i przynajmniej za nią nadążają Smile
Mam do graczy WE pewne pytanie - jak wyglądają GR jeśli chodzi o części? Tzn jakie części znajdują się w pudełku z nimi? Myślę o konwersji tychże na DR DE i głównie chodzi mi o to czy wszyscy muszą mieć łuki w łapach, ale nie pogardzę bardziej szczegółowym opisem
Pozdro
Pozdro