Nie mniej możnaby w tym temacie pogadać o WE w stosunku do nowo wydawanych armiach oraz co w nowych elfach chcielibyście by się zmieniło lub poprostu należałoby zmienić.
Ot taki temacik na rozluznienie i w razie czego do pogdybania lub omówienia wad AB leśnych elfów.
No może zaczne

Na początek to uważam, że driady powinny być jednostką nie liczącą sie do corów chyba, że genereałem armii jest forest spiryt albo poprostu driadka lub drzewiec.
Z bohaterów zdecydowanie najbardziej pokrzywdzono driade. Powinna posiadać 4 ataki, S5 oraz LD 9, a tak niewiele sie rozni od chempiona.
Kindredy powinny zostać przebudowane, gdyż większość jest zdecydowanie niegrywalna. Ogólnie kindredy to świetny pomysł, ale ich ograniczenia w doborze przedmiotów, ekwipunku oraz innych zasad powoduje ich całkowitą stagnacje.
Kolejny świetny pomysł z duszkami leśnymi dającymi magiczne właściwości, jednak i one zostały średnio złożone i zwykle dające umiejętności które posiadają forest spiryty, dodatkowo brak zróżnicowania punktowego wszytsko albo 25 albo 50. Tutaj powinno być dużo duszków po 10, 15, 20 a nawet 5 punktow.
Kindredy wymuszają noszenie penwego typu broni np. u tancerzy wardancer weapon. Tylko jedna bron dla wardancera to duzo za malo - powinny być 2-3 bronie do wyboru. Brakuje też magicznej broni typu sword-stuff dla ethernali.
U leśnych elfów sekcja magicznych broni powinno znajdować się zdecydowanie więcej łuków magicznych o ciekawych właściwościach.
Strzały magiczne które są też nowym rodzajem enchanted items zostały zrobione na odczepnego, poza oczywiście nieśmiertelnym hailem.
Bannery magiczne też zostały tragiczne skomponowane. Oprócz Warbannera nic ciekawego nie ma. Ogólnie przedmioty WE to poważny problem.
Idąc tropem VC i ich hellsteeda bohaterowie leśnych elfów powinny móc wykupić warhawka za 20 pkt.
Ethernal Guard powinni mieć wbudowanego stubborna. Treekiny ze stubbornem też stałyby się znacznie bardziej grywalne, chociaż może to już byłoby za dobre dla nich.
Warhawki tańsze od 5 do 10 punktów z możliwością wzięcia FCG i magicznego bannera.
Waywatcherzy tańsi - 24 punkty to lekka przesada, 20 styknie. Do wayów zdecydowanie bardziej mi pasuje możliwość snajperskiego strzału na bliskim zasięgu niż KB (czyli świetny oddział do wybijania załog maszyn wojennych i ubijania magów). Z taką umiejętnoscią dórównywaliby grywalnością drzewcowi.
Glade Riders podobnie jak GG powinni mieć siłe 4 na bliskim zasięgu - byliby zdecydowanie bardziej "atrakcyjni". Ogólnie ta zasada powinna dotyczyć wszystkich elfów z łukami.
Jakiś oddział np. GR albo Warhawki powinny posiadać zdolność shoot&run czyli w wyniku szarży na wroga możliwość oddania strzału z -1 do hita i ucieczkę.
Smok podobnie jak np. great stag mógłby być forest spirytem, czyli Forest spirit Dragon

Wszyscy magowie leśnych elfów powinni móc korzystać z lore of life i lore od beast. Magia leśnych elfów powinna zostać nieco przebudowana, czyli zaklecie 0 np. tree sining, które by posiadał każdy mag, jak w 6 edycji.
No to na początek tyle pobożnych życzeń

Oczywiście AB leśnych elfów jest mocny

