DoW 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

DoW 2250

Post autor: Husiat »

Od razu mówie że Lupini i bowy na LC zostają... :wink:

Hireling Wizard Lord 275p
4 Scrolle, Generał

Paymaster 61p
Heavy armour, shield.

Captain 131p
Heavy armour, shield.
Pike of Remas

Asarnil the Dragonlord 460p

20 Pikemen 240p
Heavy armour, Standard, Musician.

5 Light Cavalery 75p
Bow

10 Deullists 50p

4 Ironguts 222p
Standard, Musician

2 Maneaters 180p
Heavy armour, Great weapon.

2 Maneaters 180p
Heavy armour, Great weapon.

18 Lupin Croops Fighting Cooks 167p

Giant 205p

DD: 4 + 4 scrolle.
Total: 2246p

Szczerze mówiąc napisałem tą rozpiskę, bo właściwie nigdy nie grałem na tak duże punkty (na turnieju). A nieuchronnie nadchodzi czas, gdy trzeba się przełamać i dać się skopać innym na te "większe punkty"...
Pytanie kieruję do doświadczonych graczy grających innymi armiami: czy to mniej więcej daje radę? Co najłatwiej zjeść, co ewentualnie zmienić..? W ilu turach jest pozamiatane?
Starałem się zrobić coś w stylu małych sprawnych ogrowych oddziałów mogących nieźle dołożyć + smok i gigant. Ale ciągle mam wrażenie, że dostanę od każdej innej armii.
A jednocześnie nie wiem ile mogę wymagać od DoW, bo to nie jest łatwa armia....
Proszę o uwagi/komentarze/zmiany.
Pozdrawiam
Husiat :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Aż tak kiepska rozpiska że nikt nie chce komentować?
Czy może po prostu nikomu się nie chce, bo wszystko jest w niej dobre.
Liczę na jakieś uwagi gdyż nie wiem czego się spodziewać na tyle punktów... (tzn. co tu najbardziej kryć, co się przyda a co nie).
Mogą być nawet zmiany całokształtu. :wink:
Pozdrawiam
Husiaty
Bum...!

Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

Post autor: monsterstar »

Ja bym dał jakiegoś canona :D to się przyda :D

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

czy Asarnil jest wart tych 460pkt? wydaje mi sę, ze nie choć mogę się mylić, wolałbym jakieś oddziały, owy cannon, drugich irongatów.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Smok raczej zostaje.. Ostatnio nie wyobrażam sobie DoW bez niego. A na te punkty z armią która ma smoka, czołg lub drzewo lubie mieć coś do kontrastu...

Zastanawiam się czy nie zamienić jednych Maneaterów na drugą 4 Irongutów ze sztandarem kosztem jeszcze kawałka pikinierów i halfingów... Ale za często Ironguci mi panikują, a Maneaterzy przynajmniej nie spieprzą...

Działo. Zawsze bym wstawił gdyby nie sloty rare. Smok na bank zostaje, ale czy gigant musi...? Niby fajnie miec dwóch terrorystów a gigant w połączeniu z 3 oddziałami ogrów i smokiem chyba ma porządnego kopa...

Myślałem jeszcze nad wstawieniem Norse Maruderów w liczbie 18. Ale musieliby wejść za Lupinów, a wtedy nie miałbym gdzie Arcymaga zostawić (18 skirmisha z wysokim LD siedzące w lesie to dobre mejsce na lorda... tak sądzę)

Wciąż jeszcze myślę nad deulistami i dodaniem im AHW. Czy ktoś ich sprawdzał i wie, czy przydają im się te 2A? Bo póki co to jest to mięso armatnie...

I nadal nie wiem co z pikinierami. Cała armia ma M6, bardzo szybko podchodzi. A Pikinierzy wloką się z tyłu. Niby muszę mieć coś do obstawy paymastera... Czy nie warto wstawić paymastera do lasu, a za pikinierów coś innego dać?

Pozdrawiam
Husiaty :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

wymienilbym coxy na marksmanow...ten sam bs, a sila wyzsza...ale jak uwazasz ;] malo Cie jak na 2250...

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

jedyna armia ktora na turnieju moze miec dziala DoW i ich nie masz :/
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Gobo: myślałem nad tym. W ogóle nad wystawieniem po prostu kuszoli. Ale po pierwsze halfingi mają klimat, a po drugie są w skirmishu i bardzo dobrze się ich ukrywa w lesie. No i tańsi są o wiele (half = 7p).
Semi: działo dobre, ale wydaje mi się że w tej konfiguracji smok z gigantem jest lepszy. Za giganta bym wstawił działo i miał jeszcze 120p na Maneatera i jakis smiec. Ale Gigant to o wiele lepsze straszydło, zdejmie troche ostrzału ze smoka i grubasów... Tak myślę :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

po co wystawiac jednostki ktorych glownym zadaniem jest wylapywanie ostrzału?
smok i gigant to dla niektorych bardzo latwe cele.a zamiast nich moglbys wstawic ze 2 działa (by nie bac sie smoków, drzew czy tez maszyn przeciwnika) i jeszcze sporo punktów Ci zostaje na armie..
Obrazek

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

To może tak:

Hireling Wizard Lord 310p
Generał, 4lv
Book of Mage
3 Scrolle

Truthsayer 265p

Paymaster 61p
Heavy armour, shield.

Asarnil the Dragonlord 460p

20 Pikemen 240p
Heavy armour, Standard, Musician

5 Light Cavalery 75p
Bow

9 Deullists 45p

20 Norse Maruders 190p
Shield, FCG

4 Ironguts 222p
Standard, Musician

2 Maneaters 180p
Heavy armour, Great weapon.

2 Maneaters 180p
Heavy armour, Great weapon.

PD: 9
DD: 6
Total: 2248

Teraz już jest lepiej? :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

a gdzie te 2 armaty? :D
Obrazek

ODPOWIEDZ