Armia krasnoludzka - pomocy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Armia krasnoludzka - pomocy
Witam
Mam kilka figurek do krasnoludów ale nie za dużo nimi grałem. Nie wiem do końca jaką armię z nich zrobić.
Tan x2
Sztandar armii x1
Kowal run x1
Zabójca Demonów
Zabójca Smoków
Inżynier
Działo x2
Katapulta x1
Organki x1
Gyrocopter x1
Wojownicy 2x po 14 (w tym grupa dowodzenia x2)
Długobrodzi x16 (w tym grupa dowodzenia x1)
Gromowładni 2x po 13 (w tym grupa dowodzenia x2)
Zabójcy x11 (w tym grupa dowodzenia x1)
Górnicy x8 (w tym grupa dowodzenia x1)
Czy da się z tego zrobić dobrą armię? Co dokupić ewentualnie?
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Mam kilka figurek do krasnoludów ale nie za dużo nimi grałem. Nie wiem do końca jaką armię z nich zrobić.
Tan x2
Sztandar armii x1
Kowal run x1
Zabójca Demonów
Zabójca Smoków
Inżynier
Działo x2
Katapulta x1
Organki x1
Gyrocopter x1
Wojownicy 2x po 14 (w tym grupa dowodzenia x2)
Długobrodzi x16 (w tym grupa dowodzenia x1)
Gromowładni 2x po 13 (w tym grupa dowodzenia x2)
Zabójcy x11 (w tym grupa dowodzenia x1)
Górnicy x8 (w tym grupa dowodzenia x1)
Czy da się z tego zrobić dobrą armię? Co dokupić ewentualnie?
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Po co wymieniać się na maszynę, z której się nic nie zabije, jeśli nie rzuca się skaterką w pewien, specyficzny sposób? Kurcze, a ja bym jednak zostawił sobie armaty. Zwłaszcza jeśli to są stare metalowe wzory, a dokupił katapę, a reszta tak jak Długobrody Supeł radzi.
- dark kaczuszka
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Kraków
jak w specyficzny?? z przerzutem scaterki trafiasz 2 na 3 razy.
Przy normalnych rzutach to z tymi 2-3 trafieniami to bzdura. Ja mogę Ci tak rzucać, że ani jeden hit nie wypadnie.
Oglądnij sobie scatterkę i przyjrzyj się jak producent umieścił na niej hity i strzałki i pokombinuj trochę. Jesteś w stanie uzyskać snajperską katapultę nie wałując nikogo i w absolutnie żaden sposób nie ingerując w kostkę. Lub też kompletnie niecelną, jeśli taką wolisz.
Oglądnij sobie scatterkę i przyjrzyj się jak producent umieścił na niej hity i strzałki i pokombinuj trochę. Jesteś w stanie uzyskać snajperską katapultę nie wałując nikogo i w absolutnie żaden sposób nie ingerując w kostkę. Lub też kompletnie niecelną, jeśli taką wolisz.
jedna armata to konwersja a druga z BFSP. Obie plastiki. Ale nie chce się ich pozbywać już raczej wolę dokupić katapultę.
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
Hm. Masz dość sporo. Ja bym zainwestował w Bolta minimum 1 sztuka.
Przydatny na ściaganie różnych dużych rzeczy. Katapulta owszem fajna warto ja mieć noi Warriorów do 20 dociągnąć. Hamków to chyba już później. Miast dwóch oddziałów Gromowładnych daje kusze. tanio silnie, zasięg większy, ale to sam sprawdzisz.
Przydatny na ściaganie różnych dużych rzeczy. Katapulta owszem fajna warto ja mieć noi Warriorów do 20 dociągnąć. Hamków to chyba już później. Miast dwóch oddziałów Gromowładnych daje kusze. tanio silnie, zasięg większy, ale to sam sprawdzisz.
żeby hamków opłacało sie wystawiać, musi mieć lorda, a tego zawsze wystawia sie na tarczy. ?Tak więc najpierw kup lorda a potem hamki, a póki co na małe punkty dwa klocki longów ci wystarcza, pozatym warto zainwestować w ironów.
Jak podbudujesz armie (2 klopy) warto zainwestować w kowadło.
Jak podbudujesz armie (2 klopy) warto zainwestować w kowadło.
Glupoty gadasz... Sa spoko na 1500 lub podobne formaty, dajesz poprostu Ro courage i masz wypasiony oddzial...żeby hamków opłacało sie wystawiać, musi mieć lorda
Czy ja wiem...? Ustepuja pod wzgledem hamcow i to bardzo... Imo najgorszy special w tej edycji...pozatym warto zainwestować w ironów.
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Zgodzę się z tym, że z każdym nowym AB dostajemy coraz bardziej po zadzie. Zgodzę sie, że nasza armia jest trudna do gry (z początku sam myślałem że nie ma nic prostszego niż stać i strzelać do idącego przeciwnika - bardzo się myliłem). Wiele porażek doznałem, moja księga krzywd i zniewag zaczęła szybko się zapełniać. Ignorowałem wiele dobrych rad, uważając ze wiem coś lepiej. Po wielu porażkach w końcu zacząłem myśleć. Każdy model rozstawiam po przemyśleniach. Nad każdym strzałem z działa zastanawiam sie 2-3 razy. I co? I zacząłem widzieć rezultaty. Wygrywam, ale też i nadal przegrywam, choć mniej boleśnie niż kiedyś. Teraz porażka , to najczęściej głupi błąd z mojej strony. Czasami zabraknie odrobiny szczęścia (fatalne rzuty), ale takie to już życie.
Małą mobilność armii to duży minus, który niezwykle ciężko zniwelować, aby to zrobić trzeba sie nauczyć dobrze wymierzać zasięgi, a potem to juz tylko szczęścia brakuje.
Małą mobilność armii to duży minus, który niezwykle ciężko zniwelować, aby to zrobić trzeba sie nauczyć dobrze wymierzać zasięgi, a potem to juz tylko szczęścia brakuje.
W sumie wojowników mam 28 więc jeden duży klocek jest
Pisząc tan miałem na myśli lorda w podręczniku opisany jako król (taki z młotkiem i tarczą)
Pisząc tan miałem na myśli lorda w podręczniku opisany jako król (taki z młotkiem i tarczą)
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
No to i Ja coś dorzucę od siebie . Po co 28 warriorów? Wywal 8 warriorów i w to miejsce postaraj się w rozpiskac pkt na jeszcze kilku inżynierow (bo jeden inzynier to mało) - ktoś musi czuwać nad dobrym funkcjonowaniem machin . Za resztę pkt obowiązkowo wykup fajne runy dla machin np. rune of Forging (runa kucia) dla działa czy rune of Accurancy (runa celności) dla klopy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Hmm... z tą armatą to odnoszę wrażenie, że jest to chyba jedyna maszyna, do której opłaca się wrzucić dużego inżyniera. Z okopem, unbrejkiem, forgingiem, małym inżynierem, dużym inżynierem z sv1+ oraz bop, kosztuje na prawdę sporo(160 za samą armatę), ale może spokojnie utrzymać prawie wszystko nawet przez 6 tur. Testowałem i świetnie zabezpiecza flankę.
ja tak sobie ostatnio testowalem ironow i wcale nie sprawdzaja sie gorzej niz hammerersi... wsadzilem do nich bsb z ASv 1+ z przerzutem i MRoCh(i na wszelki wypadek oath stone'a), na sztandar dalem im RoDetermination i w sumie nic tego nie bylo w stanie przejechac, sprawdzili sie nawet lepiej niz hamkiCeledor11 pisze:Czy ja wiem...? Ustepuja pod wzgledem hamcow i to bardzo... Imo najgorszy special w tej edycji...pozatym warto zainwestować w ironów.