koncepcja szybkiej w natarciu armi
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
koncepcja szybkiej w natarciu armi
ostatnio męczy mnie aby zagrać czymś bardzo ofensywnym, a więc zaczynajac od 2k mam coś takiego:
Prince 621
-Star Dragon
-Halabarded
-Armour of Caledor
-Vambrancess of Defence
-Amulet of Light
Taki smok to rzeżnik jakich mało jak każdy już zdołał się przekonać, potrafi przypierdzielić megamocno, zjada treemany, steamtanki i inne takie badzewia. Po prostu te best.
Caddy 140
coś aby przetrwać magie musi być.
2x10 Archers 220
trzeba mieć cory, spearelfy są spoko male 2xdrozej wychodzą no i nie wspierają ostrzałem, nie zabiją fasta, ani nie zdejmą ranki. Z resztą musi być tanie
2x5 Silver Helms 230
na wrogich strzelców, DP są za drodzy a w takej roli spisują się niemal identycznie. Same też mogą coś sprzątnąć, a z pomocą rydwanów już coś cięższego.
6x Dragon Princes 220
-war banner
-musican
mocna jednostka uderzeniowa, potrafiąca wiele zdziałać, jak dla mnie jeden oddział DP z war bannerem musowy w każdej rozpie, nie kosztują aż tak dużo w porównaniu z innmi tego typu kawaleriami.
5x Dragon Princes 185
-ellyrion banner
oddział podobny do porzedniego lecz ma z goła inne zadania, ma robić zasadzki i przeszkadzać WE jak zajmą jakiś las, cóż wydaje mi się, że lepszy jest oddział z EB, niż 6 DP bz sztandaru, no i wychodzi taniej.
2xTiranoc Chariots 170
wydaje mi się, że jednostka troszk obecnie zapomniana, tylko dlaczego? Same nie są wiele zdziałać, ale one służą do wspólnej szarży z DP, wtedy potrafiią przechylić combat na moją strone, jednak mimo walorów DP często się zdarza, że same princeski nie są w stanie przepchnąć klocka, z rydwanem już tak, a dzieki ich mobilności nie jest problemem podpiąć je do szarży, wiecej zrobi szarżujący oddział DP+rydwan, niż 2xDP, a to tylko 85 pkt.
4xGreat Eagles 200
super jednostka, wkurza i to nie mało. Niszczą świetnie maszyny wroga coby smok mógł bepiecznie latać, we 2 czy 3 spokojnie przepychają strzelców, odginają szarże, czynią naprawde sporo zamieszania. No i są to 4 punkty do wystawienia co jest bardzo istotne.
To jest na 2k więc format tylko wyjściowy, a teraz jakieś przemyśłenia.
I tak cięzko złapać wrogiego smoka, gdyż przeciwnik będzie uciekał od starcia z SD, a ten musi si za nim uganiać, a więc nie wiem czy by nie było dobrym pomysłem wstawienie czempionów do DP, wtedy jest o wiele łatwiej to zrobić, oczywiście konieczny jest BSB, z LD9 i przerzutem brejka łapanie ich stanie się łątwiejsze ale tak nie wiem czy to będzie aż tak skuteczne, może wystarczyłaby full command w oddziale z war bannerem, gdyż ten z ellyrionem i tak nie dałby rady. W tym pierwszym przypadu ja na starcie mam 3 do CR z takim smoczkiem, moze jakąś rane (wątpliwe i tak) więc żle nie jest, można łapać, aby potem wpaść SD. Czempion też jest okey aby na ture wyelminować jakiegoś pakera z oddizał coby mógł zbyt dużo DP na raz zabić, to aż 20pkt, a mozę tylko? To było pierwsze z rozwiązań.
Drugie jest stare jak świat, mianowicie wstawić 2 bolce. Niestety 2 a 4 orły to kolosalna róznica, jednak wtedy i strzelanie jest w miare spoko, ptrafiące już coś zdziałać wiecej niż tylko ograqniczyć się do zabijania fastów. Na zabicie tym smoka nie licze, ale na pewno ograniczy to jego poczynania. Tylko wtedy pokusiłbym się o danie 2 fastów co równoważy mi szybkośc, ale kosztem czego? Rydwanow jakoś nie chce się pozbywać, silvery są bardzo przydatani...
Kolejnym krokiem jest zastanowienie się czy nie wymienić rydwany na lwie. Przy 4 orłach w pierwszym założeniu raczej nie boje się, że szybko spadną, a siła rażenia ogromna. W pojedynke mogą lamać co mniejsze rzeczy, z silverami to już miodzo, zaś z DP łamią niemalże wszystko. Ewentualnie jakiś złoty środek:
2 bolce
2 ory
1 lwi rydwan
1 fast.
Jednak jeden rydwan to tak jakoś nijak.
Kolejnym istotnym problemem jest BSB. Jakbym go brał to na pewno w wersji zapuszkowanej, 1+save, słomka, GoC. Przy orłach już moze nawet jeżdzić w pojedynke jak zlikwiduje się artylerie, gdyż strzelacze nie zrobią mu krzywdy, zawsze jest możliwosć dania mu jeszcze warda i lance, wtedy zabić go trudno. Też wartoby było się zastanowić czy nie dać mu niezbardowanego wierzchowca, 18cali szarży a save na 2+z rerrolem,nie jest złe. Lub wersja mega hardcrowa, posadzić tego bsbka na orzełka, dać mu enchanted shield i star lance, taki gościu do zadań specjalnych, zabić coś dosć twardego w oddziale, zniszczyć niewygodny rydwan etc. Do tego lata więc przerzuty bedą tam gdzie trzeba.
Oczywiscie te rozważania dotyczą upgejdowania tej armi wyjściowej do 2250.
Nie chce mi się obecni liczyć ale narazie posawiłbym na takie coś:
-Star Dragon
-BSB na kuniu, 18 cali
-caddy
2x10 łuków
2x5 SH
2x LCh
2x6/5 DP, jedni fcg i war banner, drudzy z ellyrionem
4 orły.
Na oko wyjdzie coś ponad to, ale moznaby było dać tiranoca zamiast lwiego, albo wywalić orła jednego-->bardzo niechetnie, no ale...
Taka rozpiska wydaje mi się dosć kilerna. Jest mega smok, są 2 silne jazdy i 2 pakerne rydwany, mase śmieci, w zasadzie 8 oddziałów jeśli liczyć łuczników do niszczenia wrogiego shootingu no i bsb, tylko nie wiem czy nie brakuje mu miesca i czy nie dać go na tym orle z lancą...
wszelakie komntarze i rade jak najmilej widziane. Pasuje w koncu stworzyć jkaiś konkretny ofens hajelficki, taki w 100%
Prince 621
-Star Dragon
-Halabarded
-Armour of Caledor
-Vambrancess of Defence
-Amulet of Light
Taki smok to rzeżnik jakich mało jak każdy już zdołał się przekonać, potrafi przypierdzielić megamocno, zjada treemany, steamtanki i inne takie badzewia. Po prostu te best.
Caddy 140
coś aby przetrwać magie musi być.
2x10 Archers 220
trzeba mieć cory, spearelfy są spoko male 2xdrozej wychodzą no i nie wspierają ostrzałem, nie zabiją fasta, ani nie zdejmą ranki. Z resztą musi być tanie
2x5 Silver Helms 230
na wrogich strzelców, DP są za drodzy a w takej roli spisują się niemal identycznie. Same też mogą coś sprzątnąć, a z pomocą rydwanów już coś cięższego.
6x Dragon Princes 220
-war banner
-musican
mocna jednostka uderzeniowa, potrafiąca wiele zdziałać, jak dla mnie jeden oddział DP z war bannerem musowy w każdej rozpie, nie kosztują aż tak dużo w porównaniu z innmi tego typu kawaleriami.
5x Dragon Princes 185
-ellyrion banner
oddział podobny do porzedniego lecz ma z goła inne zadania, ma robić zasadzki i przeszkadzać WE jak zajmą jakiś las, cóż wydaje mi się, że lepszy jest oddział z EB, niż 6 DP bz sztandaru, no i wychodzi taniej.
2xTiranoc Chariots 170
wydaje mi się, że jednostka troszk obecnie zapomniana, tylko dlaczego? Same nie są wiele zdziałać, ale one służą do wspólnej szarży z DP, wtedy potrafiią przechylić combat na moją strone, jednak mimo walorów DP często się zdarza, że same princeski nie są w stanie przepchnąć klocka, z rydwanem już tak, a dzieki ich mobilności nie jest problemem podpiąć je do szarży, wiecej zrobi szarżujący oddział DP+rydwan, niż 2xDP, a to tylko 85 pkt.
4xGreat Eagles 200
super jednostka, wkurza i to nie mało. Niszczą świetnie maszyny wroga coby smok mógł bepiecznie latać, we 2 czy 3 spokojnie przepychają strzelców, odginają szarże, czynią naprawde sporo zamieszania. No i są to 4 punkty do wystawienia co jest bardzo istotne.
To jest na 2k więc format tylko wyjściowy, a teraz jakieś przemyśłenia.
I tak cięzko złapać wrogiego smoka, gdyż przeciwnik będzie uciekał od starcia z SD, a ten musi si za nim uganiać, a więc nie wiem czy by nie było dobrym pomysłem wstawienie czempionów do DP, wtedy jest o wiele łatwiej to zrobić, oczywiście konieczny jest BSB, z LD9 i przerzutem brejka łapanie ich stanie się łątwiejsze ale tak nie wiem czy to będzie aż tak skuteczne, może wystarczyłaby full command w oddziale z war bannerem, gdyż ten z ellyrionem i tak nie dałby rady. W tym pierwszym przypadu ja na starcie mam 3 do CR z takim smoczkiem, moze jakąś rane (wątpliwe i tak) więc żle nie jest, można łapać, aby potem wpaść SD. Czempion też jest okey aby na ture wyelminować jakiegoś pakera z oddizał coby mógł zbyt dużo DP na raz zabić, to aż 20pkt, a mozę tylko? To było pierwsze z rozwiązań.
Drugie jest stare jak świat, mianowicie wstawić 2 bolce. Niestety 2 a 4 orły to kolosalna róznica, jednak wtedy i strzelanie jest w miare spoko, ptrafiące już coś zdziałać wiecej niż tylko ograqniczyć się do zabijania fastów. Na zabicie tym smoka nie licze, ale na pewno ograniczy to jego poczynania. Tylko wtedy pokusiłbym się o danie 2 fastów co równoważy mi szybkośc, ale kosztem czego? Rydwanow jakoś nie chce się pozbywać, silvery są bardzo przydatani...
Kolejnym krokiem jest zastanowienie się czy nie wymienić rydwany na lwie. Przy 4 orłach w pierwszym założeniu raczej nie boje się, że szybko spadną, a siła rażenia ogromna. W pojedynke mogą lamać co mniejsze rzeczy, z silverami to już miodzo, zaś z DP łamią niemalże wszystko. Ewentualnie jakiś złoty środek:
2 bolce
2 ory
1 lwi rydwan
1 fast.
Jednak jeden rydwan to tak jakoś nijak.
Kolejnym istotnym problemem jest BSB. Jakbym go brał to na pewno w wersji zapuszkowanej, 1+save, słomka, GoC. Przy orłach już moze nawet jeżdzić w pojedynke jak zlikwiduje się artylerie, gdyż strzelacze nie zrobią mu krzywdy, zawsze jest możliwosć dania mu jeszcze warda i lance, wtedy zabić go trudno. Też wartoby było się zastanowić czy nie dać mu niezbardowanego wierzchowca, 18cali szarży a save na 2+z rerrolem,nie jest złe. Lub wersja mega hardcrowa, posadzić tego bsbka na orzełka, dać mu enchanted shield i star lance, taki gościu do zadań specjalnych, zabić coś dosć twardego w oddziale, zniszczyć niewygodny rydwan etc. Do tego lata więc przerzuty bedą tam gdzie trzeba.
Oczywiscie te rozważania dotyczą upgejdowania tej armi wyjściowej do 2250.
Nie chce mi się obecni liczyć ale narazie posawiłbym na takie coś:
-Star Dragon
-BSB na kuniu, 18 cali
-caddy
2x10 łuków
2x5 SH
2x LCh
2x6/5 DP, jedni fcg i war banner, drudzy z ellyrionem
4 orły.
Na oko wyjdzie coś ponad to, ale moznaby było dać tiranoca zamiast lwiego, albo wywalić orła jednego-->bardzo niechetnie, no ale...
Taka rozpiska wydaje mi się dosć kilerna. Jest mega smok, są 2 silne jazdy i 2 pakerne rydwany, mase śmieci, w zasadzie 8 oddziałów jeśli liczyć łuczników do niszczenia wrogiego shootingu no i bsb, tylko nie wiem czy nie brakuje mu miesca i czy nie dać go na tym orle z lancą...
wszelakie komntarze i rade jak najmilej widziane. Pasuje w koncu stworzyć jkaiś konkretny ofens hajelficki, taki w 100%
To takie coś wyszło:
Prince 621
-star dragon, halabarda
-vambrencki
-armour of caledor
-amulet of light
Noble BSB 170
-dragon armour, shield, steed(bez bardinga)
-Helm of Fortune
-Sword of Might
Mage I 140
-2xscroll
10 archers 110
10 archers 110
5 silver helms 115
5 silver helms 123
-muzyk
1 Lion Chariot 140
1 Tiranoc Chariot 85
6 Dragon Princes 250
-fcg
-war banner
5 Dragon Princes 185
-Banner of Ellyrion
4 Great Eagles 200
2249
Prince 621
-star dragon, halabarda
-vambrencki
-armour of caledor
-amulet of light
Noble BSB 170
-dragon armour, shield, steed(bez bardinga)
-Helm of Fortune
-Sword of Might
Mage I 140
-2xscroll
10 archers 110
10 archers 110
5 silver helms 115
5 silver helms 123
-muzyk
1 Lion Chariot 140
1 Tiranoc Chariot 85
6 Dragon Princes 250
-fcg
-war banner
5 Dragon Princes 185
-Banner of Ellyrion
4 Great Eagles 200
2249
BB drogi jest, trzeba na niego zbyt uwarzac, a tak jak piszesz biorac go musze pozbyc sie LCh, ktrorz jest mocnz w natarciu. Co do uderzenia, to mam tu 4 silne rzecy, smoka dragonow z wb, mniejszych dp i rydwan. A bsb ma dawac przerzutz glownie smokowi bo czasem i on musi ustac tego brejka na 8 czy 9.
Po co Ci sword of might ? nie lepiej temu BSB dać helm of fortune i guardian phoenix ? I do tego halabardę . No chyba ze zależy Ci na magicznych atakach.
Mi sie zdarzyło właśnie ostatnio ,że nie ustałem na 8 i jeszcze te plewne rzuty podczas ataków bryyyy:(. Ale w pobliżu była piechota dragoni wiec kontra poszła
Mi sie zdarzyło właśnie ostatnio ,że nie ustałem na 8 i jeszcze te plewne rzuty podczas ataków bryyyy:(. Ale w pobliżu była piechota dragoni wiec kontra poszła
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
BB jest zdecydowanie za drogi... A w tej rozpisce nawet nie ma oddziału który miałby tego BSB dowieźć do combatu, spadnie 1 dp i już nie ma look out sir'a.
Znalazłbym 10 pkt i wstawił następną piątkę princów zamiast lion chariot. Będziesz liczniejszy, a dp są wytrzymalsze i mocniejsze od chariotu.
Nie lepiej zamienić halabardę na gw lub lancę? Jak spadnie smok to zawsze będziesz miał S6 zamiast S5, a to tylko 6 pkt różnicy. Albo dodanie kopa w szarży i za tą samą cenę mieć lancę.
No i nie szkoda Ci 20 pkt na championa w DP? To tylko jeden atak. Jeszcze jakby mu dać jakiś przedmiot magiczny...
Znalazłbym 10 pkt i wstawił następną piątkę princów zamiast lion chariot. Będziesz liczniejszy, a dp są wytrzymalsze i mocniejsze od chariotu.
Nie lepiej zamienić halabardę na gw lub lancę? Jak spadnie smok to zawsze będziesz miał S6 zamiast S5, a to tylko 6 pkt różnicy. Albo dodanie kopa w szarży i za tą samą cenę mieć lancę.
No i nie szkoda Ci 20 pkt na championa w DP? To tylko jeden atak. Jeszcze jakby mu dać jakiś przedmiot magiczny...
No teoretycznie brzmi midnie, ale jak trafisz na jakąś mocniejszą magię, to może być nieciekawie... w każdym razie ma to spory potencjał. Muszę się jeszcze orłami nauczyć grać
No i rozpatrzyłbym to co mówi Kamael apropos zmiany broni u lorda. Myślę że GW jak sa pkt, a jak ich nie uraczysz to lanca dla mocniejszego pierdyknięcia przy szarży. Między S4 a S5 nie ma aż tak dużej róznicy, natomiast S6 ma już sporego powera.
No i rozpatrzyłbym to co mówi Kamael apropos zmiany broni u lorda. Myślę że GW jak sa pkt, a jak ich nie uraczysz to lanca dla mocniejszego pierdyknięcia przy szarży. Między S4 a S5 nie ma aż tak dużej róznicy, natomiast S6 ma już sporego powera.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
no to tak:
BB za drogi i po co mi on jak jest smok? Najchetniej to bym zrezygnował z bsb, no ale nie jest miło odbić się smokiem od czegoś przez niefartowne rzuty, dlatego gościu musi być odporny, a wysoki save z rerrolem pozwala mu długo żyć.
SoM po co? Aby sam rozjeżdzał driady, stopował szarże wildów na DP, miał cały czas siły5, czasem trzeba coś zaszarżować i zdawać sobie radykalnie sprawe z tego, że oddział DP się nie przebije tak od razu i będzie musiał czekać na wsparcie. A do tego jakieś nowe VC mają przyjśc.. Ogólnie słomka to świetna sprawa na każdym BSB, hajelfickim również.
Co do trzeciej piątki DP, to jest kuszące ale 10 pkt to nie mam skad wziaśc (chociaż to njamniejszy problem), taka piątka nie przebije się przez wiele rzeczy sama, a na strzelców SH stykną, zaś pozbywam się rydwanu, przez co zostaje mi tylko marny tiranoc, z resztą rydwany to taki eksperyment, aby wspólnie szarżować z DP, wtedy to jest naprawde realna siła uderzenia zdolna zmieść wiekszosć rzeczy. Kolejny plus LCh to to, że moze wpaść w coś i powalczyć jak się nie przebije, wszakże dalej ma te 6 ataków z S5, a przy dobrym ustawieniu 10 ld i przerzut brejka, ale to jest kwestia zastanowienia, jakbym go wywalił to drugi rydwan też bo w zasadzie już nie potrzebny, a one mają wspierać DP w natarciu, łatwo dostawić cornerem taki rydwanik.
Co do drakemastera (czempiona) kolejny eksperyment, tutaj wcale nie chodzi o dodatkowy atak bo jest zbędny tylko o możliwosć rzucania challangów. Łatwiej mi łapać wrogie smoki w razie czego, wszakże jak wiadomo cięzko łapie się smoka smokiem uganiając się za nim w nieskończoność, a tak mam takich pomocników do złapania, jak mam dwa oddziały czyli tych DP plus star dragona to już można kombinować smielej. Podobnie jak trzeba wpaść w coś z jakimś kolem, kóry mógłby zbyt szybko zredukować tych 6 rycerzy do stanu zerowego nim przyjdzie wsparcie imo tutaj taki czempion się przydaje a to tylko 20 pkt ale się zobaczy w praniu.
Lanca/gw/halabarda, dlaczego halabarda? Dlatego, że lanca, szarża z siłą6, potem siła4, lipa... smok nie zawsze jest w stanie w pierwszej turze przebić się przez klocek piechoty, potem mu jest łatwiej gdyż wienien zabić około 6 chłopków (nie móie tutaj o krasiach bo z nimi to gorzej) razem z lordem, dzieki czemu ścnamy ranki, a potem już zgórki, a z siłą 4 na lordzie to żal pl. Gw, dobre, ale drogie, po prostu skad mam wziaść te 6pkt? a nie jest tak łątwo zabić SD jak się ma troche oleju w głowie, już bardziej bym się bał o jego brejka niż, że spadnie.
Co do problemu magi, owszem to jest pięta achillesowa no ale co poradzić? Drugi caddy kosztem BSB? Nie wchodzi w rachube, przecież to rozpiska do walki, a nie aby wyelminować wrogą magię. Do tego są 4 orły...
BB za drogi i po co mi on jak jest smok? Najchetniej to bym zrezygnował z bsb, no ale nie jest miło odbić się smokiem od czegoś przez niefartowne rzuty, dlatego gościu musi być odporny, a wysoki save z rerrolem pozwala mu długo żyć.
SoM po co? Aby sam rozjeżdzał driady, stopował szarże wildów na DP, miał cały czas siły5, czasem trzeba coś zaszarżować i zdawać sobie radykalnie sprawe z tego, że oddział DP się nie przebije tak od razu i będzie musiał czekać na wsparcie. A do tego jakieś nowe VC mają przyjśc.. Ogólnie słomka to świetna sprawa na każdym BSB, hajelfickim również.
Co do trzeciej piątki DP, to jest kuszące ale 10 pkt to nie mam skad wziaśc (chociaż to njamniejszy problem), taka piątka nie przebije się przez wiele rzeczy sama, a na strzelców SH stykną, zaś pozbywam się rydwanu, przez co zostaje mi tylko marny tiranoc, z resztą rydwany to taki eksperyment, aby wspólnie szarżować z DP, wtedy to jest naprawde realna siła uderzenia zdolna zmieść wiekszosć rzeczy. Kolejny plus LCh to to, że moze wpaść w coś i powalczyć jak się nie przebije, wszakże dalej ma te 6 ataków z S5, a przy dobrym ustawieniu 10 ld i przerzut brejka, ale to jest kwestia zastanowienia, jakbym go wywalił to drugi rydwan też bo w zasadzie już nie potrzebny, a one mają wspierać DP w natarciu, łatwo dostawić cornerem taki rydwanik.
Co do drakemastera (czempiona) kolejny eksperyment, tutaj wcale nie chodzi o dodatkowy atak bo jest zbędny tylko o możliwosć rzucania challangów. Łatwiej mi łapać wrogie smoki w razie czego, wszakże jak wiadomo cięzko łapie się smoka smokiem uganiając się za nim w nieskończoność, a tak mam takich pomocników do złapania, jak mam dwa oddziały czyli tych DP plus star dragona to już można kombinować smielej. Podobnie jak trzeba wpaść w coś z jakimś kolem, kóry mógłby zbyt szybko zredukować tych 6 rycerzy do stanu zerowego nim przyjdzie wsparcie imo tutaj taki czempion się przydaje a to tylko 20 pkt ale się zobaczy w praniu.
Lanca/gw/halabarda, dlaczego halabarda? Dlatego, że lanca, szarża z siłą6, potem siła4, lipa... smok nie zawsze jest w stanie w pierwszej turze przebić się przez klocek piechoty, potem mu jest łatwiej gdyż wienien zabić około 6 chłopków (nie móie tutaj o krasiach bo z nimi to gorzej) razem z lordem, dzieki czemu ścnamy ranki, a potem już zgórki, a z siłą 4 na lordzie to żal pl. Gw, dobre, ale drogie, po prostu skad mam wziaść te 6pkt? a nie jest tak łątwo zabić SD jak się ma troche oleju w głowie, już bardziej bym się bał o jego brejka niż, że spadnie.
Co do problemu magi, owszem to jest pięta achillesowa no ale co poradzić? Drugi caddy kosztem BSB? Nie wchodzi w rachube, przecież to rozpiska do walki, a nie aby wyelminować wrogą magię. Do tego są 4 orły...
Ostatnio zmieniony 18 mar 2008, o 23:28 przez Kosa, łącznie zmieniany 1 raz.
nad tym rozmyslałem wielokrotnie...
ale boli brak magicznych ataków, już tak treemka się nie tnie, z resztą coraz wiecej bezie tego plugastwa co ma warda na no-magical weapons. Ale też GoC jest tylko jeden... BSB tu bardzo przydatny jest, orły lepiej stoją ze strzelaczami, kawaleria nie wszystko musi od razu pojechać, a tak to można z większym spokojem czekać na wsparcie, jakbym miał już wywlać AoL to wolałbym magic resistanca na smoku...
ale boli brak magicznych ataków, już tak treemka się nie tnie, z resztą coraz wiecej bezie tego plugastwa co ma warda na no-magical weapons. Ale też GoC jest tylko jeden... BSB tu bardzo przydatny jest, orły lepiej stoją ze strzelaczami, kawaleria nie wszystko musi od razu pojechać, a tak to można z większym spokojem czekać na wsparcie, jakbym miał już wywlać AoL to wolałbym magic resistanca na smoku...
- Szrederator
- Chuck Norris
- Posty: 646
- Lokalizacja: Gdańsk-SNOT
Chyba z nowymi VC masz przekichane koleś jak weźmie np. 3 magów(w tym jeden duży) i jednego wampira np.bsb. po jak dojdą dwa klocki po 40 zombi i greave guardzi a i jeszcze będzie latało miliard wskrzeszanych fell batów.
no i co?
Myśłe ze kosa dałby rade nawet armia Spearefów
Chooć ja nie jestem przekonany do LCh nie myśłałeś o BSB ja bym naprawde wcisnął BB oddział 5DP z nim łamie wszystko lekko nawet klocki dwarfów od przodu a to zajebista siła uderzeniowa nawet sam łamie co nnieco;) Sicagnołbyś LCh dał Tch i juz by było na BB
Chooć ja nie jestem przekonany do LCh nie myśłałeś o BSB ja bym naprawde wcisnął BB oddział 5DP z nim łamie wszystko lekko nawet klocki dwarfów od przodu a to zajebista siła uderzeniowa nawet sam łamie co nnieco;) Sicagnołbyś LCh dał Tch i juz by było na BB
offtop w temacie moda
Ice-T, ale masz okropnego awatarka - szczegolnie w polaczeniu z tym podpisem... nie wiem czy ogladałes film..ale jesli tak, to pewnie sie zorientowałes ze zdjecie. ktore masz w awatarze zostało poddane pozadnej (i to bardzo pozadnej) obróbce w jakims photoshopie (oczy, usta, nos, cienie,...). Jak ideałem kobiety ma byc postac stworzona komputerowo.. to ja dziekuje za takie idealy
offtop w temacie moda skonczony
a tak sowja droga.. Kosa testowałes juz jakos pozadnie ta rozpiske.?
wywalenie jednego orła LUB wywalenie championa z DP i muzyka z SH LUB zamiana jednych SH na fasta dała by Ci mozliwosc wsadzenia 3 TC zamiast tych dwoch rydwanów ktore masz
taka propozycja - w zamian za oslabienie 2 unitów ostajesz dodatkowy rydwan
Ice-T, ale masz okropnego awatarka - szczegolnie w polaczeniu z tym podpisem... nie wiem czy ogladałes film..ale jesli tak, to pewnie sie zorientowałes ze zdjecie. ktore masz w awatarze zostało poddane pozadnej (i to bardzo pozadnej) obróbce w jakims photoshopie (oczy, usta, nos, cienie,...). Jak ideałem kobiety ma byc postac stworzona komputerowo.. to ja dziekuje za takie idealy
offtop w temacie moda skonczony
a tak sowja droga.. Kosa testowałes juz jakos pozadnie ta rozpiske.?
wywalenie jednego orła LUB wywalenie championa z DP i muzyka z SH LUB zamiana jednych SH na fasta dała by Ci mozliwosc wsadzenia 3 TC zamiast tych dwoch rydwanów ktore masz
taka propozycja - w zamian za oslabienie 2 unitów ostajesz dodatkowy rydwan
Mi się tam rozpiska podoba....
Mocno niestandardowa rozpiska HE, gdybym mial orly i smoka to moze nawet bym ja wyprobowal...
Mocno niestandardowa rozpiska HE, gdybym mial orly i smoka to moze nawet bym ja wyprobowal...
Ale coś takiego już mi się nie podoba bo:Elgrond pisze:Po co Ci sword of might ? nie lepiej temu BSB dać helm of fortune i guardian phoenix ? I do tego halabardę . No chyba ze zależy Ci na magicznych atakach.
Świadczy to o kiepskim doczytaniu zasad...Armybook pisze:The BSB can have any magic banner (no point limits), but if he carries a magic banner he cannot carry any other magic items.