Witam, tak mniej więcej prezentuje się moja rozpiska na 2250, niestety nie wchodzi wszystko co bym chciał ( 36 pkt by mnie zbawiło ale nie ma z czego ciąc )Sceptykom od razu mówię, że wcale nie trace biegaczy z ostrzału czy magii i że imho to prawie max jaki mozna wyciągnąć z WE (ewentualne zmiany to drudzy GR za warhawki, hail za glamourweave'a chociaż ten na papierze dobrze sie prezentuje przeciw nowym VC, bannery na wildach za 2 tancerzy). Zapraszam do komentowania:
Spellweaver @ 315 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
4xDispel Scroll
Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt
Stone of the Crystal Mere
Alter Noble @ 146 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Enchanted Shield
Glamourweave
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
8 Wardancers @ 144 Pts
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2250
WE 2250
punktów brak na sztandarowca a chyba wolę mieć dodatkowe driady.
a GR są, bo potrafią flee dać, tak samo i warhawki
DolmiR, w sumie też spróbuje na lordzie alterze pograć,bo to faktycznie dobry pomysł może być, ale chyba w takim ustawieniu:
1 Alter Highborn @ 276 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
Annoyance of Netlings [25]
Gwytherc's Horn [15]
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Noble @ 138 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
9 Wardancers @ 162 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
muz, szt
5 Wild Riders @ 148 Pts
muz, szt
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
a GR są, bo potrafią flee dać, tak samo i warhawki
DolmiR, w sumie też spróbuje na lordzie alterze pograć,bo to faktycznie dobry pomysł może być, ale chyba w takim ustawieniu:
1 Alter Highborn @ 276 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
Annoyance of Netlings [25]
Gwytherc's Horn [15]
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Noble @ 138 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
9 Wardancers @ 162 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
muz, szt
5 Wild Riders @ 148 Pts
muz, szt
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
jak nie masz bsb to daj 1 drzewo i WW bo tak to to bedzie strata ptk jak Ci klocek jakis pogoni drzewo. Ja juz nie raz pogonilem drzewko raz nawet klockiem warriorsów potem zrobiłem sobie z niego wielkie ognisko. Bez BSB nie ma sensu wstawiac 2.
przecież BSB goły to 90 + hoda to 130...a biegacz 138 więc poco zdejmować baletnice? zostaje 8 pkt jeżeli masz jeszcze jeden (niepodałeś na ile rozpa więc niewiem) masz muzyka do GRDolmiR pisze:to zdejmij jednego dwoch dancerow i juz masz punkty na bsb zamiast biegacza.