Hej
Mam pewne pytanie odnosnie gonienia, i lini wirtualnej:):)...Niegralem od miesiaca, wiec mam mozliwe ze glupie pytanie:):)....
1 - Black knighty, patrza sie wkierunku tam gdzie strzalka
2 - night gobliny zaszarzowaly na black knigty z boku
4- ghoule w bok nightow
5- orki w tyl ghouli
6- ghule w tyl orkow:):)
7- vargul w bok orkow:):)
Kolory zielone orki, czarne vampirki
Orki przegraly combata, i nie zdaly...nighty i orki uciekaja
jak przebiega gonienie...
knigty rzucaja 8", wiec co cofaja sie o 4 cale do tylu, bo gonienie zaczyna sie od najwiekszego US(jak nie gonia, to by staly gdzie staly)...
Ghoule nr 4(6US) jak gonia to z ktorego boku, prawa czy lewa?(decytuje wpadniecie np w inny regiment)..
.Ghoule nr 6 normalnie gonia, Vargul z lewej strony goni, rzuca 15", liczy od lini virtualnej, czy od miejsca gdzie stoi?
Jak Gonic, linia wirtualna od:)
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
po pierwsze...niepakuj się w takie combaty to niebędziesz miał problemów niezła kanapka
odnośnie uciekania...wszystko ucieka od największego US
rzucasz kostkami za wszystkie oddziały orków i za VC(te które gonią)
orki uciekają od Ghouli ,jeżeli uciekną przestawiasz je w kierunku w którym uciekały jeżeli nie ustawiasz goniące oddziały VC w odpowiedniej odległości do przodu( rzut na gonienie) tak to powinno przynajmniej wyglądać
odnośnie uciekania...wszystko ucieka od największego US
rzucasz kostkami za wszystkie oddziały orków i za VC(te które gonią)
orki uciekają od Ghouli ,jeżeli uciekną przestawiasz je w kierunku w którym uciekały jeżeli nie ustawiasz goniące oddziały VC w odpowiedniej odległości do przodu( rzut na gonienie) tak to powinno przynajmniej wyglądać
Jakie US mają jednostki ?? BK było 5 czy 10 ?? bo narysowałeś 10 modeli, a to daje 20 US
1. ustalasz który wróg ma największy US
2. od wroga z największym USem będą ucieczki
3. każdy goniący rzuca ile goni, każdy uciekający ile ucieka
- ponadto, jeśli jednostka styka się z większą liczbą wrogów (np. tutaj ghule), to może wybrać w którą strefę goni (nie ma teraz wybierania kogo gonimy, ale w którą strefę gonimy)
4. jeżeli uciekający rzucił mniej niż wrogowie goniący w jego strefę, to są zabici od razu tam gdzie stoją
5. Jeżeli ktoś rzucił więcej, to przesuwamy go tak jak stoi (obracamy w kierunku ucieczki), natomiast goniących też odpowiednio obracamy i przesuwamy o tyle ile rzucili, ale jeżeli wyjdzie, że wpadają na uciekającego, to ustawiamy ich 1'' od niego.
1. ustalasz który wróg ma największy US
2. od wroga z największym USem będą ucieczki
3. każdy goniący rzuca ile goni, każdy uciekający ile ucieka
- ponadto, jeśli jednostka styka się z większą liczbą wrogów (np. tutaj ghule), to może wybrać w którą strefę goni (nie ma teraz wybierania kogo gonimy, ale w którą strefę gonimy)
4. jeżeli uciekający rzucił mniej niż wrogowie goniący w jego strefę, to są zabici od razu tam gdzie stoją
5. Jeżeli ktoś rzucił więcej, to przesuwamy go tak jak stoi (obracamy w kierunku ucieczki), natomiast goniących też odpowiednio obracamy i przesuwamy o tyle ile rzucili, ale jeżeli wyjdzie, że wpadają na uciekającego, to ustawiamy ich 1'' od niego.
dead pisze: 5. Jeżeli ktoś rzucił więcej, to przesuwamy go tak jak stoi (obracamy w kierunku ucieczki), natomiast goniących też odpowiednio obracamy i przesuwamy o tyle ile rzucili, ale jeżeli wyjdzie, że wpadają na uciekającego, to ustawiamy ich 1'' od niego.
A nie powinno byc tak, ze jesli uciekne 14cali, a wrog pogonil 11cali to powinien zatrzymac sie 3cale przed jednostka ?
mamo, dostalem dzisiaj trzy szostki z religii ;]
Przeczytaj w RB - masz tam wyjaśnione, że robisz jednostką "turn/pivot" w miejscu i jedziesz za wrogiem. Nawet są rysunki (str 43-44 - rys. 43.1, spójrz na wilki)slonkutno pisze:dead pisze: 5. Jeżeli ktoś rzucił więcej, to przesuwamy go tak jak stoi (obracamy w kierunku ucieczki), natomiast goniących też odpowiednio obracamy i przesuwamy o tyle ile rzucili, ale jeżeli wyjdzie, że wpadają na uciekającego, to ustawiamy ich 1'' od niego.
A nie powinno byc tak, ze jesli uciekne 14cali, a wrog pogonil 11cali to powinien zatrzymac sie 3cale przed jednostka ?
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
OK zle zrozumialem za pierwszym razem, teraz dokladnie zauwazylem "musza zatrzymac sie o 1" od uciekajacej jednostki". Poprostu na logike wzialem ze gonia 8 a wrog ucieka 9 dlatego zatrzymuja sie o tyle cali mniej,o ile wynosi roznica. Przepraszam moj blad
mamo, dostalem dzisiaj trzy szostki z religii ;]
Nie patrzcie na rysunek, tylko jaki US napisalem:).... to robi sie pivot/turn, nie linie wirtualna jak to zrobilem w combacie?
czyli jak BK rzuca 8cali, to nie cofaja sie, tylko turn i 8 cali, varguld teoretczynie bedzie za BK... a jak BK rzuca mniej, a vargulf wiecej, to vargulf zatrzymuje sie za BG, czy przed?..
Wiem ze goni sie strone, nie jednoste, to ghoule (4) gonia tak jak stoja, a ghoule (6) jak rzuca duzo wiecej od ghouli(4) to beda stali im na plecach(to samo co pytanie o vargulfa):):)
czyli jak BK rzuca 8cali, to nie cofaja sie, tylko turn i 8 cali, varguld teoretczynie bedzie za BK... a jak BK rzuca mniej, a vargulf wiecej, to vargulf zatrzymuje sie za BG, czy przed?..
Wiem ze goni sie strone, nie jednoste, to ghoule (4) gonia tak jak stoja, a ghoule (6) jak rzuca duzo wiecej od ghouli(4) to beda stali im na plecach(to samo co pytanie o vargulfa):):)
No jeśli w tym gonieniu wpadasz w swój oddział to się zatrzymujesz.
Polecam przytoczoną przeze mnie stronę, bo manewr wygląda jak taki "pivot oddziału", ale wiadomo wszystkim, że pivoty wykonują tylko single modele. Tak więc oddział goniący obracamy względem jego środka w kierunku w który goni.
Polecam przytoczoną przeze mnie stronę, bo manewr wygląda jak taki "pivot oddziału", ale wiadomo wszystkim, że pivoty wykonują tylko single modele. Tak więc oddział goniący obracamy względem jego środka w kierunku w który goni.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild