WE 1666

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

WE 1666

Post autor: DolmiR »

I opcja

1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician

1 Treeman @ 285 Pts


II opcja

1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

5 Glade Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow

6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

1 Treeman @ 285 Pts

czy moze w pierszej rozpie zamienic biegacza na drugiego caddiego?
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2008, o 15:15 przez DolmiR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Zdecydowanie pierwsza tylko ja zamiast drzewa dał bym WW i wardancerów.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Żadnych dancerow, trudno zauwazyc ze na 3 wildach sie ta rozpa opiera? Brokuł niestety musi byc...
pierwsza tez mi sie bardziej podoba 8)

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Jeśli lubisz grac na biegaczach proponuje dodać drugiego do I rozpiski zamiast jednych WR czy co tam wolisz :)

Drugi biegacz miałby wardna na 3+ na niemagiczne bronie + briarhearth. Tworzyliby razem dobraną perę :). Sam osttanio testuję gre na dwóch biegaczach, ale ciężko mi się zdecydować czy obu na wardach czy jeden z helmem i hailem.

Na każdego biegacza przypada jeden oddział WR to akurat dwa wystarczą :). Jednak 5 WR nie ufam, zawsze biorę po 6 - wtedy zdecydowanie lepiej mi się sprawdzają zwłaszcza w walce z innymi cięzkimi kawaleriami po 5-6 sztuk.

Możesz się też zastanować nad daniem magowi calaignorsa i 2lvl. Dzięki temu będziesz miał użytecznego herosa i całkiem ciekawą magię. Wraz z boundem drezwa to od 3 do 6 popychaczek lasku plus 2 zaklęcie.

Jeśli jeden biegacz zastanowiłbym się nad kombinacją hełmu i haila.

Jeśli jest drzewo można pomyśleć nad BSB z hailem. Z BSB nigdy nie czuję strachu o drzewo i puszczam go na najcięższe klocki przeciwnika np. dzięki BSB drzewko osttanio trzymało mi 3 lance bretońskie, a gre zakończyl na 1 woundzie :). Natomiast bez bsb drzewko dawno mi by zwiało.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Oczywiscie biegacz w pierwszej rozpie ma byc z hailem - zapomnialem zmienic.
co do zmiany poziomu na mnagu to on jednak ma byc tylko caddym z 3 koscmi i trzema MR na wildach jest szansa ze uda mi sie ich przytrzymac przy zyciu.

myslalem nad drugim biegaczem ale jednak wole fasta.

bsb nie pasuje mi do koncepcji armii, nie mam gdzie go schowac. Jesli bede kanapkowal drzewca to w taki sposob zebym od razu mogl wyprowadzic kontre - nie bede testowal ile razy zda stubborna zanim obleje ;)

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Gra na jednym alterze jest srednio oplacalna - ja gram zazwyczaj na 2óch
jesli masz opcje z hailami - zazwyczaj ledwo przezywalna, najrozsadniejszą konfiguracja wyposazenia to hail+enchanted shield, 2gi to ward + hełm. - Szarza obama biegaczami w ten sam oddział konczy sie wycieciem pierwszego szeregu napewno ( 9A z S6 z Wsem 7), czy ubiciem nawet bardziej pancernego generała w jakims klocku a później flee - 2óch biegaczy to duzo lepsza opcja od tych smiesznych Glade Raidersów - w które łatwiej trafic + maja duzo mneijszego sava. majac 3x WR mozna spokojnie przyciac ilosc driad do 2 oddziałów jako wsparcie dla drzewka. a zaoszczedzone punkty albo wykorzystac podpakowywujac wildów, albo jakichs scoutów, ew. 5ciu wardancerów gdzie wrzucisz caddiego ( zawsze to MR1 bedac z nimi w odziale).
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2008, o 15:11 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

zagralem pierwsza rozpa na turnieju.
Bezstresowa, wszystkie oddzialy spelnily swoje funkcje i nic bym nie zmienial :D

ODPOWIEDZ