Przedstawiam efekt moich rozmyśleń i kontemplacji. Oto proponowany przeze mnie armylist dwarfów (powiedzmy, że edycja 7,69
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lords
Lord
zostaje jaki jest
Runelor
oddajemy mu 10LD
Deamon Slayer
kosztuje 100 punktów
ma dostęp do talizmanów ale nie może wydac na nie więcej niż 35 punktów
+15 p tatuaże dające Ws 6+ przeciwko atakom o Sile mniejszej niż 5
Hero
Thane
Zostaje jaki jest
Runesmith
Zostaje jaki jest
Master Engineer
65 punktów
Dragon Slayer
ma dostep do Talizmanów za max 25 punktów
+10p tatuaże dające Ws 6+ przeciwko atakom o Sile mniejszej niż 5
Przysięgi
Przed bitwą każdy bohater może złożyć jedną Przysięgę. Przykładowo:
- Zemsta - przerzuty na trafienie i zranienie jednego wybranego przed bitwą bohatera przeciwnika
- Obrońca - bohater przysięga bronić innego bohatera lub oddziału. Jeżeli broniony przeżyje bitwę Dwarfy dostają +100 VP
- Nie okażę lęku - bohater dostaje odporność na Strach i Terror
Każda przysięga kosztuje oczywiście określoną ilość punktów.
Core
Warriors (hand weapon, light armour) - 7p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
+3 Update na longbeardów (longbeardzi tacy jak teraz)
Quarrellers (hand weapon, light armour, crossbow) - 10p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
Veteran za +12 ma BS4 zamiast A2
Thunderers (h.w., l.arm., handgun) - 13/model
+1 h. arm
+1 shield
Veteran jak wyżej
0-1 Rangers (h.w., great weapon, l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+1 shield
+1 throwin axe
+3 update na longbeardów
zasady: scout, mountain ranger (brak kar za trudny teren, b. trudny liczy się jak trudny)
0-2 Miners (h.w., g.w., l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+35 za ładunki wybuchowe (broń miotana, k6+1 S5 hits -3 As, wielokrotnego użytku)
prospector jak teraz ze steam drillem
Special
0-1 Hammerers
zostają jacy są
Ironbreakers (h.w., shield, gromril armour+rune of stone) - 14/model
zasady: nie tracą bonusu za shield+h.w przy atakach od boku/tyłu
0-1 Slayers
tacy jak teraz
0-1 Wild Slayers
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
unit size 5-10, nie mogą brać sztandaru
zasady, slayer, slayers axe, skirmish
0-1Weapon Team
4 WS, 4 T, 2 W, 2 A, heavy armour
weapon team to dwóch krzatów niosących cięższy sprzęt. Można złożyc jednostke 1-3 weapon teamów. Oddział musi się składać z tego samego typu WT. Są następujące rodzaje:
- Miotacz Płomieni - od wylotu lufy znacznik płomienia. S4, -1 As, rzuca się artyleryjką, na misfire nie strzela i trzeba rzucić k6, na 1-2 WT eksploduje
Koszt - 60/model
- CKM - zasięg 18 cali, każdy WT zadaje tyle trafien ile wypadło na artyleryjce. S4 -2 As. Na misfire losujesz (1 - WT eksploduje, 2 - WT wali po swoim oddziale, 3+ zacina się i nie strzela w tej turze)
Koszt - 60/model
- Bazooka - deklarujesz zasięg dla każdego WT (do 18 cali), dorzucasz artyleryjską i kładziesz znacznik (1 WT mały znacznik S5 -3As), przy misfire tabelka: 1-2 WT eksploduje (kładziesz znacznik na miejscu WT), 3-5 nie strzela, 6 pocisk leci tylko na połowę zasięgu.
Koszt - 60/model
Grudge Thrower, Bolt Thrower, Canon
bez zmian
RARE
Organ Gun - 125/model
może brać inżyniera za 18 punktów
Flame Canon - 140/model
może brać inżyniera za 18 punktów
Gyrocopter - 145/model
Steam Gun S4 -1 As
As 3+
za 16 punktów można zmienić pilota na Veterana
Veteran ma 5 WS i daje Ws 6+ (akrobacje lotnicze utrudniające trafienie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
możemy dokupić bomby za 15 punktów za sztuke.
Bombki zrzucamy deklarując ruch nad jednostką i deklarując w którym miejscu zrzucamy bombke. Mombka toczy się w kierunku w którym lecimy o tyle cali ile wyrzucimy na artyleryjce i eksploduje (mały znacznik, S4, -2 As). Przy misfire tabelka: 1 bombka wpada do kokpitu i wybucha, tracimy gyrosa, 2-5 bombka nie wybucha, 6 bombka leży i wybucha dopiero w następnej rundzie (przeciwnik musi uciec... dobre na strzelców z Move or Fire i machiny
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
War Steam Charriot - 130
M6 T6 W3 As1+
impacty z S6
załoga to 3 inżynierów. Jeden kieruje (daje 1A S3 WS4), dwóch jest wolnych więc mogą w strzelac z pistoli (+6) lub handgunów (+6), w walce tak jak kumpel zza kółka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
można dokupić:
małego Canona za +100 punktów ale nie można dawać mu run i inżynierowie albo strzelają z Canona albo z broni osobistych
aha... War Steam Charriot nie rozpada się po trafieniu z S7+
Na razie tyle.
Tylko spokojnie. Przyjmijcie to z lekkim przymróżeniem oka
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)