Dwarf Armylist by Rakso The Slayer
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
goelmy są super, ale to -1 do casta dalbym na 18 czy nawet 24 cale od golema.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
co do golema proponuje zrobic tak:
Runesmith
może wziąc sobie Kamiennego Golema za 180 punktów
Golem Kamienny
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
5 5 - 5 6 5 2 4 10 3+ 5+
MR(2), Stubborn, Terror, Large target, Craft, Magic Influence, Immune to Psychology
Na golemie można jeździc jak na potworze lub może biegac samopas (runesmith kontroluje go w 24 calach).
Runelord może wziąc Kamiennego Golema za 190 punktów lub Gromrilowego Golema za 270 punktów
Golem Gromrilowy
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
6 5 - 6 6 5 2 5 10 2+ 4+
MR(3), Stubborn, Terror, Large target, Master Craft, Magic Influence, Immune to Psychology
Podobnie jak runesmith moze na nim jeździc lu kontrolowac go w 30 calach.
Craft:
Wraz z Golemem musi zostać wystawiony Runesmith. Bohater i golem tworzą odział traktowany jak ujeżdżany potwór (w walce bohater wykorzystuje własne ataki etc.). Jeździec otrzymuje +1 Sv. W razie śmierci bohatera Golem zamiera do końca gry (jest automatycznie trafiany, nie ucieka przestaje wzbudzać terror, traktowany jest jak teren na polu bitwy, dostaje się za niego pkty), momentu gdy zostanie zniszczony lub zajęcia przez innego Runesmitha lub Runelorda.
Master Craft:
Jak wyżej ale Runelord. Dodatkowo +1 do rzutu na Magic Influence
Magic Influence:
Gdy na stole znajduje się działający golem dziwne rzeczy dzieją się z wiatrami magii. Wszyscy magowie w odległości mniejszej niż 18 cali mają -1 to cast. Za każdym razem gdy któryś z graczy wyrzuci miscasta lub Ifkę rzuć kostką:
1 - Golem (ale nie jeździec) przechodzi do następnej tury magii pod kontrolę osoby która rzucała czar.
2-5 Golem zamiera do następnej tury magii
6 - Golem może wykonać dodatkowy ruch lub jeśli jest w walce zaatakować w normalny
sposób (polegli nie są liczeni do CR)
Golem wystawiany jest jako rare unit (+ Hero lub Lord) i jest 0-1
Runesmith
może wziąc sobie Kamiennego Golema za 180 punktów
Golem Kamienny
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
5 5 - 5 6 5 2 4 10 3+ 5+
MR(2), Stubborn, Terror, Large target, Craft, Magic Influence, Immune to Psychology
Na golemie można jeździc jak na potworze lub może biegac samopas (runesmith kontroluje go w 24 calach).
Runelord może wziąc Kamiennego Golema za 190 punktów lub Gromrilowego Golema za 270 punktów
Golem Gromrilowy
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
6 5 - 6 6 5 2 5 10 2+ 4+
MR(3), Stubborn, Terror, Large target, Master Craft, Magic Influence, Immune to Psychology
Podobnie jak runesmith moze na nim jeździc lu kontrolowac go w 30 calach.
Craft:
Wraz z Golemem musi zostać wystawiony Runesmith. Bohater i golem tworzą odział traktowany jak ujeżdżany potwór (w walce bohater wykorzystuje własne ataki etc.). Jeździec otrzymuje +1 Sv. W razie śmierci bohatera Golem zamiera do końca gry (jest automatycznie trafiany, nie ucieka przestaje wzbudzać terror, traktowany jest jak teren na polu bitwy, dostaje się za niego pkty), momentu gdy zostanie zniszczony lub zajęcia przez innego Runesmitha lub Runelorda.
Master Craft:
Jak wyżej ale Runelord. Dodatkowo +1 do rzutu na Magic Influence
Magic Influence:
Gdy na stole znajduje się działający golem dziwne rzeczy dzieją się z wiatrami magii. Wszyscy magowie w odległości mniejszej niż 18 cali mają -1 to cast. Za każdym razem gdy któryś z graczy wyrzuci miscasta lub Ifkę rzuć kostką:
1 - Golem (ale nie jeździec) przechodzi do następnej tury magii pod kontrolę osoby która rzucała czar.
2-5 Golem zamiera do następnej tury magii
6 - Golem może wykonać dodatkowy ruch lub jeśli jest w walce zaatakować w normalny
sposób (polegli nie są liczeni do CR)
Golem wystawiany jest jako rare unit (+ Hero lub Lord) i jest 0-1
Można by dodać tabelke co się dzieje gdy umiera runesmith np.
1-2 Przed śmiercią Runesmithowi udało się włączyć autodestrukcje golema, potężna eksplozja magicznej runy na golemie powoduje zawirowania wiatrów magii w zasięgu 12 cali które trwają tak długo aż dopóki przeciwnik nie zniszczy unieruchomionego golema, golem nie może zostać przejęty przez innego runesmitha
3-4 - Runesmith zdążył przekazać kolejną czynność golemowi zanim umarł przez co golem w następnej turze jest wstanie się ruszyć lub zaatakować najbliższy oddział wroga, dopiero po tej turze się wyłącza.
5-6 Runesmith nie zdążył zrobić nic maszyna stoi w miejscu.
1-2 Przed śmiercią Runesmithowi udało się włączyć autodestrukcje golema, potężna eksplozja magicznej runy na golemie powoduje zawirowania wiatrów magii w zasięgu 12 cali które trwają tak długo aż dopóki przeciwnik nie zniszczy unieruchomionego golema, golem nie może zostać przejęty przez innego runesmitha
3-4 - Runesmith zdążył przekazać kolejną czynność golemowi zanim umarł przez co golem w następnej turze jest wstanie się ruszyć lub zaatakować najbliższy oddział wroga, dopiero po tej turze się wyłącza.
5-6 Runesmith nie zdążył zrobić nic maszyna stoi w miejscu.
Drewnianego golem pominąłeś rakso przypadkowo czy specjalnie? IMO nie pasuje drewniany do kraśków. A sam pomysł poprostu świetny. Co do S.W.A.T. to mi się bardzo podoba tylko zwiększył bym im statystyki. Wyobraźcie sobie oddział 5 zamaskowanych krasnoludów z jaskrawymi, pomarańczowymi irokezami na głowach najpierw skaczących z żyrosa a potem podrzynających gardła zakładnikom. No ekstra. najbardziej rozwaliła mnie runa komunikacji
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
eeeee samopas to lipa, właśnie o to chodzi że koleś musi cały czas być z golemem żeby działał, dlatego jak ginie to golem nie rusza sięNa golemie można jeździć jak na potworze lub może biegać samopas
a drewniany golem czemu niby nie pasuje? ja jeszcze w oryginale miałem trzcinowego, mitchrilowego, kryształowego - każdy do czego innego, jeden szybki, inny magioodporny kolejny z zasadą miner inny rzucał głazami... różne koszta, różne statsy, wymyślcie sami fajna zabawa - gliniany może być jeszcze, płócienny stalowy, i zrobiony z łupin orzechów kokosowych przetransportowanych przez jaskółki z afryki...
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Jaskółki te smaczniejsze. Ja mam pomysła takiego:
Nowe runki na talizmany:
Rune of Bourning Mountain 35 pkt.
Zazwyczaj umieszczana na pierścieniach z wprawionym weń rubinem. Zdolny kowal jest w stanie uwolnić drzemiącą w niej moc.
Bound Spell Power Level 3
d6 s2 -3AS hitów. Po każdym użyciu rzut d6 wyczerpuje się na jedynce.
MR of Cold Water 50 pkt.
Mówi się, że sekret tej runy zdradziła krasnoludom Valaya. Ta skomplikowana runa jest grawerowana na diamentach.
Bound Spell Power Levl 3
Pozwala w turze aktywacji przerzucić kowalowi i jednostce, w której się znajduje jeden nieudany test: break, fear/terror lub paniki. Testu nie można przerzucać dwa i więcej razy z innych run, bądź zasad. np. breaka z BSB i tej runy. Po użyciu rzut d6 na 1 wyczerpuje się.
MR of Razkar Dimaksson 45 pkt.
Ta delikatna runa jest grawerowana na perłach o odpowiedniej wielkości, które z kolei można wprawić w dowolny przedmiot. Niestety mistrz, który ją opracował zabrał wiedzę o jej wykonaniu do grobu, gdyż jak twierdził nie znalazł nikogo godnego, by powierzyć mu jej sekret. Dlatego też każdy przedmiot zawierający tą runę jest pilnie strzeżony przez mistrzów runicznych i bardzo rzadko używany.
Bound Spell Power Level 4
Gdy kowal uwolni jej moc każda wroga jednostka, chcąca zaszarżować kowala lub jednostkę, w której się znajduje odejmuje D6 od swojej szarży. Runa nie zadziała gdy na sztandarze jednostki znajduje się MR of Slowness. Zawarta w sztandarze moc tłumi tą runę.
Po użyciu d6, wyczerpuje się na 1.
I jak podobają się wam czarujące krasnale?
Nowe runki na talizmany:
Rune of Bourning Mountain 35 pkt.
Zazwyczaj umieszczana na pierścieniach z wprawionym weń rubinem. Zdolny kowal jest w stanie uwolnić drzemiącą w niej moc.
Bound Spell Power Level 3
d6 s2 -3AS hitów. Po każdym użyciu rzut d6 wyczerpuje się na jedynce.
MR of Cold Water 50 pkt.
Mówi się, że sekret tej runy zdradziła krasnoludom Valaya. Ta skomplikowana runa jest grawerowana na diamentach.
Bound Spell Power Levl 3
Pozwala w turze aktywacji przerzucić kowalowi i jednostce, w której się znajduje jeden nieudany test: break, fear/terror lub paniki. Testu nie można przerzucać dwa i więcej razy z innych run, bądź zasad. np. breaka z BSB i tej runy. Po użyciu rzut d6 na 1 wyczerpuje się.
MR of Razkar Dimaksson 45 pkt.
Ta delikatna runa jest grawerowana na perłach o odpowiedniej wielkości, które z kolei można wprawić w dowolny przedmiot. Niestety mistrz, który ją opracował zabrał wiedzę o jej wykonaniu do grobu, gdyż jak twierdził nie znalazł nikogo godnego, by powierzyć mu jej sekret. Dlatego też każdy przedmiot zawierający tą runę jest pilnie strzeżony przez mistrzów runicznych i bardzo rzadko używany.
Bound Spell Power Level 4
Gdy kowal uwolni jej moc każda wroga jednostka, chcąca zaszarżować kowala lub jednostkę, w której się znajduje odejmuje D6 od swojej szarży. Runa nie zadziała gdy na sztandarze jednostki znajduje się MR of Slowness. Zawarta w sztandarze moc tłumi tą runę.
Po użyciu d6, wyczerpuje się na 1.
I jak podobają się wam czarujące krasnale?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
moze lepiej ze wybiera sie lepszy z 2 wynikow, tak jak to jest w przypadku 2xRoSlowness, a nie od razu ze nie dziala...okurdemol pisze:Runa nie zadziała gdy na sztandarze jednostki znajduje się MR of Slowness. Zawarta w sztandarze moc tłumi tą runę.
Chociaz ja bym tego nie robil jako bound spelle... bo by sie to mijalo troche z celem... krasnoludy to armia nie czarujaca... i kazda armia moglaby na 2 kostkach zdispellowac 2 bound spelle krasnoludzkie... ja bym to raczej zrobil w fazie strzelania, ale wychodzace np na 4+/5+
hmmm..
INŻYNIER:
Multi-barreled handgun 3xS4 hit, 24 cale, +1 shooting
Steam Hammer- +3S, Always strikes last 25 pts
Krasnoludzki spychacz:
M WS BS S T W I A Ld
7 4 4 7 6 5 2 S 9
- załoga -jeden inżynier, obsługujący spychacz, uzbrojony w pistolet wielostrzałowy, 3XS4 hit, zasięg 8 cali
- stubborn
- As 2+
-US 5
- wzbudza terror (ryk silnika, kłęby dymu, klekot gąsienic)
- zajmuje slot Rare, koszt podobny jak giganta
Ataki:
- Szufla w dół i gazu- 2d6 S7 (tylko w szarży )
- Złe paliwo- Inżynier wciska gaz do dechy gdy spychacz stoi w miejscu. Z rury wydechowej wydobywają się kłęby czarnego dymu, ograniczając widoczność. Walka kończy się automatycznym remisem.
- Deszcz kamieni- Inżynier opuszcza szuflę wypełnioną kamieniami na głowy przeciwników.Umieść z przodu spychacza wzornik katapulty. Każdy model pod wzornikiem otrzymuje trafienie z S5.
- Ładowacz - D6 S7 hitów w walce wręcz
INŻYNIER:
Multi-barreled handgun 3xS4 hit, 24 cale, +1 shooting
Steam Hammer- +3S, Always strikes last 25 pts
Krasnoludzki spychacz:
M WS BS S T W I A Ld
7 4 4 7 6 5 2 S 9
- załoga -jeden inżynier, obsługujący spychacz, uzbrojony w pistolet wielostrzałowy, 3XS4 hit, zasięg 8 cali
- stubborn
- As 2+
-US 5
- wzbudza terror (ryk silnika, kłęby dymu, klekot gąsienic)
- zajmuje slot Rare, koszt podobny jak giganta
Ataki:
- Szufla w dół i gazu- 2d6 S7 (tylko w szarży )
- Złe paliwo- Inżynier wciska gaz do dechy gdy spychacz stoi w miejscu. Z rury wydechowej wydobywają się kłęby czarnego dymu, ograniczając widoczność. Walka kończy się automatycznym remisem.
- Deszcz kamieni- Inżynier opuszcza szuflę wypełnioną kamieniami na głowy przeciwników.Umieść z przodu spychacza wzornik katapulty. Każdy model pod wzornikiem otrzymuje trafienie z S5.
- Ładowacz - D6 S7 hitów w walce wręcz
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ja wiem czy steam tank ?
nie ma działa, gorszy save, nie jest unbreak...
ale za to klimatyczny...bo napędzany węglem...
jesli macie propozycje do spychacza to proszę
co powiecie o przywróceniu Golden Sceptre of norgrim ?
Co turę +1S, lub +1Save lub +1M dla całej jednostki i bohatera mającego ten przedmiot, 25 pts
Flame cannon- jedna zmiana- trafiony automatycznie jest KAŻDY model którego jakakolwiek część jest pod wzornikiem (tak jak było kiedyś )
nie ma działa, gorszy save, nie jest unbreak...
ale za to klimatyczny...bo napędzany węglem...
jesli macie propozycje do spychacza to proszę
co powiecie o przywróceniu Golden Sceptre of norgrim ?
Co turę +1S, lub +1Save lub +1M dla całej jednostki i bohatera mającego ten przedmiot, 25 pts
Flame cannon- jedna zmiana- trafiony automatycznie jest KAŻDY model którego jakakolwiek część jest pod wzornikiem (tak jak było kiedyś )
Strzelba i młot powinny być normalnie dostępne dla mistrza inżyniera. Różdżka fajna tylko za tania. To powinien być jakiś run na szmatę dla BsB za 75 pkt. lub za 100. Hammerki z siła 7 w szarży ironi z savem na 1+ z przodu. Zbyt piękne:D:D