Smok- magiczne ataki...
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Smok- magiczne ataki...
Pytanie jest proste i jedno...
Czy smok ma bazowo magiczne ataki czy trzeba go czymś podrasować ??
Czy smok ma bazowo magiczne ataki czy trzeba go czymś podrasować ??
Ehh.....
Nie ma, bo z jakiej racji miałby mieć? Jeśli zasady tak nie piszą (a nie piszą) to nie ma.
Jeźdźcowi trzeba dać Amulet of Light - wtedy on i smoczycho maja magiczne ataki...
PS. polecam wtedy zestaw na Lordzie: Armour of caledor, Vambrances of Defence i właśnie Amulet of Light
Prince ma AS na 2+ z przerzutem i warda na 4+ - naprawde trudno go ruszyć bez killing blowa.. dajemu mu zwykłą lance i w turze szarży wybieramy która jednostka ma zaliczyc zgona na miejscu...
Nie ma, bo z jakiej racji miałby mieć? Jeśli zasady tak nie piszą (a nie piszą) to nie ma.
Jeźdźcowi trzeba dać Amulet of Light - wtedy on i smoczycho maja magiczne ataki...
PS. polecam wtedy zestaw na Lordzie: Armour of caledor, Vambrances of Defence i właśnie Amulet of Light
Prince ma AS na 2+ z przerzutem i warda na 4+ - naprawde trudno go ruszyć bez killing blowa.. dajemu mu zwykłą lance i w turze szarży wybieramy która jednostka ma zaliczyc zgona na miejscu...
Ostatnio zmieniony 28 lut 2008, o 01:15 przez Kris, łącznie zmieniany 2 razy.
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Panie Kris nie sądzę żeby lanca była dobry rozwiązaniem. Szarzujesz w ST zadasz maks 5 ran i dalej tylko smok coś zrobie i prawie zawsze będzie tak samo. Proponowałbym mu dać great weapon jak sadnie z smoka to może tęż sobie trochę powalczyć.
Zależy jak przedstawisz sprawę - nawet gdzieś tu zadałem to pytanie na forum. Wyszliśmy (z niektórymi osobami) z założenia, że lepsza jest siła uderzeniowa (4 ataki S6 + 6 ataków S7), bo to raczej my bedziemy szarżować.
Jak grałem z VC to klocek Black knightów (10, fcg, warbanner) cudem się ostał pierwszą turę (facet miał 3 udane savy na 6+!), w następnej nie dali rady - jedyne na co przeciwnik liczył to killing blowy w lorda, a smok wciągnął ich nosem. A potem lecimy za ciosem, overrun... masakra
Ale to zostawiamy do indywidualnego rozpatrzenia. (tak samo jak kwestię star lance czy AoC + AoL)
Jak grałem z VC to klocek Black knightów (10, fcg, warbanner) cudem się ostał pierwszą turę (facet miał 3 udane savy na 6+!), w następnej nie dali rady - jedyne na co przeciwnik liczył to killing blowy w lorda, a smok wciągnął ich nosem. A potem lecimy za ciosem, overrun... masakra
Ale to zostawiamy do indywidualnego rozpatrzenia. (tak samo jak kwestię star lance czy AoC + AoL)
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Dokładniej:
1. Smocza szarża - BK cudem nie zdychają
2. drugiego cudu nie ma - BK wyparowują
3. szarża z spiryt hosty, overrun w klocke GG z wapierzem - lordem
4. zgon umarlaka (kolejny ?)
[tu nastepuje walkower i załamanie kolegi który nie miał bladego pojęcia jak ugryść zmiatającą wszystko bestię]
1. Smocza szarża - BK cudem nie zdychają
2. drugiego cudu nie ma - BK wyparowują
3. szarża z spiryt hosty, overrun w klocke GG z wapierzem - lordem
4. zgon umarlaka (kolejny ?)
[tu nastepuje walkower i załamanie kolegi który nie miał bladego pojęcia jak ugryść zmiatającą wszystko bestię]
Ostatnio zmieniony 28 lut 2008, o 18:26 przez Kris, łącznie zmieniany 2 razy.
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Słabe. W szarży tylko S5, a jak lord spadnie ze smoka, to jest bardzo nieciekawie.Szarzujesz w ST zadasz maks 5 ran i dalej tylko smok coś zrobie i prawie zawsze będzie tak samo. Proponowałbym mu dać great weapon jak sadnie z smoka to może tęż sobie trochę powalczyć
A ta różnica pomiędzy S5 a S4 na lordzie w kolejnych turach walki nie robi większej różnicy. Ot, zabijemy jednego piechociarza więcej.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Co do uzbrojenia Lorda na Smoku to zawsze mam dylemat - Vembrances of Defens, Armour of Caledor i Amulet of Light czy Vembrances of Defens i Star Lance?? W pierwszej kombinacji mamy Lorda puszkę, którego naprawdę ciężko jest zdjąć (na ok. 20 bitew spadł mi raz), aczkolwiek nie ma on takiej siły przebicia, jaką daje Star Lanca. Przy drugiej kombinacji możemy wyciągnąć max. sv. 4+ z rerolem i warda. Już od S5 mamy tylko sv. 6+ . Której kombinacji częściej używacie?
A przy okazji pierwszego posta na forum, witam wszystkich i pozdrawiam.
A przy okazji pierwszego posta na forum, witam wszystkich i pozdrawiam.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
popychaczka klocka BK z wight lordem i regeneracją ?? Na starcie przegrywamy o 5, jak jesteśmy w pojedynku to może nabijemy 3 woundy więc mamy break na jak BSB jest blisko to spoko , bo potem możemy zachiachac BSB albo nabijac woundy powoli na BK i przegrywamy o 4 na wstępie do przejścia tylko że nasz pan jest do konca bitwy zablokowany
lepiej podlecieć orzełkiem pod nos
No niby fajnie brzmi ,ale jeszcze mi się nie zdarzyło wytłuc taki klocek z magii do 0... szczególnie VC ostatnio troche sie zrobiły bardziej magiczne w związku z czym zawsze pare dispeli mają ze sobą ,no nie licząc ,że trzeba mieć mistrzowskie rzuty...Ice-T pisze:ale kto beidze smokiem cisnoł w taki odział to samobójstwo to trzeba z magi potraktowac wytepic do 0 bo jak zostanie jeden to w jedna ture zrobi sie ich znowu 15
Poza tym jak się zkoncetrujesz na jednym to co zrobisz z resztą?
ok czyli w armi masz wymaksowana magie, smoka i pewnie jeszcze 4 bolce, 3 orly i troche jazdy tak?Ice-T pisze:ale kto beidze smokiem cisnoł w taki odział to samobójstwo to trzeba z magi potraktowac wytepic do 0 bo jak zostanie jeden to w jedna ture zrobi sie ich znowu 15
jak gram na 5k to owszem tak jak mowisz choc ja wole 6 bolcy dzialo i orla ale reszta tak jak mówisz
co do mneijszysch punktów to teraz tylko mocna magia ma szanse dzis grałem z demonami i robia nieziemskie rozpierdziel naprawde sa silne jedyny + to to ze demony maja 5W aczkolwiek jest ich mało a na mniej niz 2k to nie widze tej armi
co do mneijszysch punktów to teraz tylko mocna magia ma szanse dzis grałem z demonami i robia nieziemskie rozpierdziel naprawde sa silne jedyny + to to ze demony maja 5W aczkolwiek jest ich mało a na mniej niz 2k to nie widze tej armi