Zrobiłem sobię listę marzeń co bym chciał mieć i po pocięciu wyszło zabawnie ^^
VAMPIRE COUNTS 2250 PTS
Vampire Lord - 450 pts
General, Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Ghouls,
Helm of Commandment, Skull Staff, Bitting Blade, +1 Magic Level
Vampire - 200 pts
BSB, Walking Death, Flayed Hauberk, Talisman of the Lycni, Black Periapit
Necromancer - 190 pts
Book of Arkhan,
;Corpse Cart, Unholy Lodestone
Necromancer - 195 pts
Additional Necro Spell, Dispel scroll,
;Corpse Cart, Balefire
10 Crypt Ghouls - 88 pts
Champion
10 Crypt Ghouls - 88 pts
Champion
10 Crypt Ghouls - 88 pts
Champion
5 Dire Wolves - 40 pts
5 Dire Wolves - 40 pts
5 Black Knights - 181 pts
Barding, Standard (War Banner)
12 Grave Guards - 225 pts
Great Weapon, Champion, Standard (Banner of the Barrows)
12 Grave Guards - 215 pts
Great Weapon, Champion, Standard (Royal Standard of Strigos)
5 Carin Wraiths - 250 pts
Total Cost: 2250 pts
Power Dice: 11, Dispel Dice: 7, DS
Models in Army: 78
VC 2250 4fun
VC 2250 4fun
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2008, o 22:51 przez Izo, łącznie zmieniany 1 raz.
Wampira nie da sie na corpsa włożyć, albo ja o czymś nie wiem. Wywal lordowi helm, bo jeżeli chcesz używać jego WS, to on nie może walczyć, czyli ograniczasz jego walkę. skull stafa też wywal, i daj mu coś lepszego np. dreadlance. zrób jeden ale duży oddział GG, bo takie dwie 12 na takie pkt, nic nie zrobia. tak ogolnie, to brkuje tu jakiegos odziału ktory ma sile udezeniowa. aha, i necro to teraz smiec, wiec zmien go na jakiegos wampirka ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Czizes bo to necro jest nie wampir - już poprawiam ^^
Zamysł tej armii jest czysto taktyczny i typowo 4fun ^^ 12 GG w ustawieniu 7/5 mają kopać tyłki w walce wręcz. Boundy Cartów dają im ASFa (też na turę przeciwnika) co w połączeniu z przeżutami na hity (oddział nr2) i Banner of the barrows + ws7 wampira z hełmu (oddział nr1 - hituje na 2+) da radę skopać tyłki.
Black Knighci to oddział do "biegania po lasach" i flankowania z popychaczką.
Lord ma bezpiecznie siedzieć w klocku Ghouli i rzucać czary - on robi za maga tylko (głównie wskrzesza ghoule). Jego potencjał bojowy z kolei odstraszy lataczy i fasty. Hełm i laska zostają - on nie wchodzi do walki wręcz ^^
Siła uderzeniowa to GG i wraithy. BK też coś zrobią. A jeśli chodzi o trzymanie klocków przeciwnika - ghoule.
EDIT - krzywdy wielkiej to tą armią nie zrobię, ale zagrać się da ^^
Zamysł tej armii jest czysto taktyczny i typowo 4fun ^^ 12 GG w ustawieniu 7/5 mają kopać tyłki w walce wręcz. Boundy Cartów dają im ASFa (też na turę przeciwnika) co w połączeniu z przeżutami na hity (oddział nr2) i Banner of the barrows + ws7 wampira z hełmu (oddział nr1 - hituje na 2+) da radę skopać tyłki.
Black Knighci to oddział do "biegania po lasach" i flankowania z popychaczką.
Lord ma bezpiecznie siedzieć w klocku Ghouli i rzucać czary - on robi za maga tylko (głównie wskrzesza ghoule). Jego potencjał bojowy z kolei odstraszy lataczy i fasty. Hełm i laska zostają - on nie wchodzi do walki wręcz ^^
Siła uderzeniowa to GG i wraithy. BK też coś zrobią. A jeśli chodzi o trzymanie klocków przeciwnika - ghoule.
EDIT - krzywdy wielkiej to tą armią nie zrobię, ale zagrać się da ^^
Mi się podoba. Jest całkiem spoko. A nie myślałeś, żeby może banszetkę wrzucić do wraithów? Z tego co zauważyłem po graniu, to to nadal jest użyteczna maszyna terroru, ale z drugiej strony gdy wraithy wchodzą w combat (gdzie liczy się liczba modeli w styku) to niestety ona musi zabierać miejsce wraithowi z 3A S6 i atakować swoim jednym śmiesznym atakiem, a to duża różnica...
Tak jak czytam te twoje komentarze to mam wrażenie, że cała Twoja wiedza o Warhammerze składa się tylko z rad forumowych, bo np. Helm of Commandment dla tego lorda to akurat bardzo dobry pomysł, po co mu ta lanca? Nekromanci wcale nie sa taką głupią opcją, to całkiem tani scroll caddy.Urich^ pisze:Wampira nie da sie na corpsa włożyć, albo ja o czymś nie wiem. Wywal lordowi helm, bo jeżeli chcesz używać jego WS, to on nie może walczyć, czyli ograniczasz jego walkę. skull stafa też wywal, i daj mu coś lepszego np. dreadlance. zrób jeden ale duży oddział GG, bo takie dwie 12 na takie pkt, nic nie zrobia. tak ogolnie, to brkuje tu jakiegos odziału ktory ma sile udezeniowa. aha, i necro to teraz smiec, wiec zmien go na jakiegos wampirka
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
no i nie masz losowosci w wybieraniu czarów, a czasem to sie przydaje,zwlaszcza kiedy się nie maksuje magii strasznie.
a co do banshee,to nie zapominajmy o krzyku;) choc do CR sie nie liczy to jednak zawsze potrafi niezle przemielic,zwlaszcza cos o srednim LD
a tak w ogole to jaki czar na nekrosie?
a co do banshee,to nie zapominajmy o krzyku;) choc do CR sie nie liczy to jednak zawsze potrafi niezle przemielic,zwlaszcza cos o srednim LD
a tak w ogole to jaki czar na nekrosie?
Na tym z dodatkowym to popychaczka i leczenie, ale zależy od przeciwnika - mam duży wybór, czasem zombie do odginania, czy blokowania maszyn, czasem popychaczka. Na tym z jednym też zależy, ale najczęściej leczenie.
Nie lubie banshee. Za 25 pts zabiera mi ataki, a ja pruję na faście do combata. Z unholy lodestone'em fajnie się wskrzesza eteryki. W sumie nakręciłem się żeby to przetestować ^^
Edit: Trochę brak varghulfa, żeby te wszystkie trupy mogły marszować, ale punktów znikąd.
Nie lubie banshee. Za 25 pts zabiera mi ataki, a ja pruję na faście do combata. Z unholy lodestone'em fajnie się wskrzesza eteryki. W sumie nakręciłem się żeby to przetestować ^^
Edit: Trochę brak varghulfa, żeby te wszystkie trupy mogły marszować, ale punktów znikąd.
tak myslalem;) w sumie popychaczki+boundy i napewno cos ci wejdzie zeby miec tego ASF'a na GG
co do banshee to ja mam do niej sentyment bo to moja pierwsza figsa;) no ale w sumie co kto lubi.Nie tylko eteryki;] ale bezdiesz sie musial ciasno trzymac zeby sie nie rozrzucilo bo wtedy kicha ze wskrzeszaniem eterykow.
co do banshee to ja mam do niej sentyment bo to moja pierwsza figsa;) no ale w sumie co kto lubi.Nie tylko eteryki;] ale bezdiesz sie musial ciasno trzymac zeby sie nie rozrzucilo bo wtedy kicha ze wskrzeszaniem eterykow.