============== rozpiska numer 1================
Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ironback Boar [35]
Martog's Best Basha [15]
Black Orc Big Boss @ 164 Pts
Choppa; Heavy Armour; Battle Standard
Morks Spirit Totem [50]
Savage Orc Big Boss @ 169 Pts
Frenzy; Choppa; Light Armour; Warpaint; Shield; Chariot
Sword of Might [10]
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
23 Night Goblins @ 119 Pts
Shield, 2 Fanatic @ [50] Pts
23 Night Goblins @ 119 Pts
Shield, 2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
1 Rock Lobber @ 70 Pts
6 Squig Hoppers @ 90 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2 (+3)
Models in Army: 125
Total Army Cost: 1498
============== rozpiska numer 2================
Black Orc Big Boss @ 109 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Nibbla's Itty Ring [20]
Orc Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Horn of Ugrok [40]
Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
24 Night Goblins @ 122 Pts
Shield; 2 Fanatic @ [50] Pts
24 Night Goblins @ 122 Pts
Shield; 2 Fanatic @ [50] Pts
6 Savage Boar Boyz @ 150 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
1 Rock Lobber @ 70 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 133
Total Army Cost: 1499
======
jedna na magie, druga na CC
kapka na zmiane z 2 czukami
w 1 może zamienic spidery na wilki z łukami - 5 pkt na extra crew na rydwanie, ale jeszcze nie dorobiłem sie wilków
sugestie?
ankiety nie ma choc pewnie byście chcieli ale ja mam zamiar grac obiema, zależnie od przeciwnika
2 rozpy orków
Spoko armie. Dużo i solidnie. Druga chyba bardziej niebezpieczna.
Nie uważasz że BOBBy itp. lepsze były by na dzikach zamiast na piechotę? Zawsze są większe możliwości do szarżowania i bycia tam gdzie się ma być:)
Słusznie prawią tutaj niektórzy że hooperów dawać w liczbach nieparzystych.
Może byś zmienił jakiś fanoli na siatki bo się mogą przydać.
Fanoli i tak chyba za dużo, zwłaszcza jak to Ty będziesz szedł do wroga.
Nie uważasz że BOBBy itp. lepsze były by na dzikach zamiast na piechotę? Zawsze są większe możliwości do szarżowania i bycia tam gdzie się ma być:)
Słusznie prawią tutaj niektórzy że hooperów dawać w liczbach nieparzystych.
Może byś zmienił jakiś fanoli na siatki bo się mogą przydać.
Fanoli i tak chyba za dużo, zwłaszcza jak to Ty będziesz szedł do wroga.
nie wiem czy zauważyliście ale mam tylko 1500pkt, a cory prawie jak na 2000pkt przy wmiare przyzwoitych specialach, poprostu brakuje mi pkt, jak bym miał tak dokładać te kawałki to pewnie bym do 2000 doszedł
ale pokolei
@qlpin - ale w pierwszej mam 5DD, a to dużo blokuje co musze reszta idzie, a niezawsze przeciwnik wylosuje dobre czary, nie zawsze wyjdzie mu casting... druga se poradzi
@quas - tez sie nad tym zastanawiam, jeden fanol mniej i wilczki za spidery i mam 30pkt - dwóch hoppersów, i pewnie tak bedzie... w fanatyków sie wierzy - ostatnio widze jak bretonia sie na nich ładnie zaztrzymuje i zbiera 2D6 od jednego
@DaBossa - w 2 rozpie to genio jest do dawania liderki, i ma nigdzie nie szarżowac, bo nie ma odpowiednich przedmiotów - a jak brak pkt na przedmioty to sie ufa Armed to da Teeth, w 1 jest savage na rydwanie, genio na ironboarze i zwykły rydwan... myśle że wystarczy, zresztą i tak pkt nie mam... wyzej stawiam fanatyka niż sieci
@ kwestia dobrego oka, ja wole DD, i klope.. zreszta przed każda bitwą zależnie od przeciwnika wybieram miedzy klopą a czukami
ale pokolei
@qlpin - ale w pierwszej mam 5DD, a to dużo blokuje co musze reszta idzie, a niezawsze przeciwnik wylosuje dobre czary, nie zawsze wyjdzie mu casting... druga se poradzi
@quas - tez sie nad tym zastanawiam, jeden fanol mniej i wilczki za spidery i mam 30pkt - dwóch hoppersów, i pewnie tak bedzie... w fanatyków sie wierzy - ostatnio widze jak bretonia sie na nich ładnie zaztrzymuje i zbiera 2D6 od jednego
@DaBossa - w 2 rozpie to genio jest do dawania liderki, i ma nigdzie nie szarżowac, bo nie ma odpowiednich przedmiotów - a jak brak pkt na przedmioty to sie ufa Armed to da Teeth, w 1 jest savage na rydwanie, genio na ironboarze i zwykły rydwan... myśle że wystarczy, zresztą i tak pkt nie mam... wyzej stawiam fanatyka niż sieci
@ kwestia dobrego oka, ja wole DD, i klope.. zreszta przed każda bitwą zależnie od przeciwnika wybieram miedzy klopą a czukami
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
No to i ja kilka komentarzy dorzucę
Rozpa nr 1:
- BSB powinien mieć dzika. Bez dzika tylko w rozpach z magiem lordem itd, żeby do domku mógł się z oddziałem chować Dzik daje sejwa, możliwość łatwiejszego skakania między unitami i możliwość wyszarżowania w razie nagłej potrzeby
- na rydwanie wolę chyba czarnucha, zwłaszcza gdy nie jest generałem, bo ma automatyczną dopałkę z waaagh! No i łatwiej go kontrolować
- championi w boyzach są dość drodzy, ja bym ich na dodatkowych hoppersów wymienił
- koniecznie muzyków w nocnikach
- z fastów wilczki jednak raczej lepsze. no i koniecznie z muzykiem.
zresztą ja nie wystawiam żadnego unitu bez muzyka
- bolty lepsze od klopy
Rozpiska generalnie fajna, choć ja mam nieco inne wyobrażenie ofensu. Pozbyłbym się jednego kloca i władował jakiś mocno klepiący, szybszy unit, np jazdę savage, irongutsów lub giganta.
Rozpa nr 2:
- jeśli musisz mieć 2 boundy, to horn na big bossa, pierścionek na shamana i dorzuć choć 1 scrolla
- kolesiowi z pipesami daj grzybka
- reszta jak w rozpie nr 1
- pozatym IMO shaman orkowy jest plewny. dałbym drugiego gobbosa, ma dużo fajniejsze czary.
To chyba tyle uwag Rozpiski obie fajne. Mam nadzieję, że spotkamy się na jakimś turnieju i zagramy w zielone
Pozdrawiam!
Rozpa nr 1:
- BSB powinien mieć dzika. Bez dzika tylko w rozpach z magiem lordem itd, żeby do domku mógł się z oddziałem chować Dzik daje sejwa, możliwość łatwiejszego skakania między unitami i możliwość wyszarżowania w razie nagłej potrzeby
- na rydwanie wolę chyba czarnucha, zwłaszcza gdy nie jest generałem, bo ma automatyczną dopałkę z waaagh! No i łatwiej go kontrolować
- championi w boyzach są dość drodzy, ja bym ich na dodatkowych hoppersów wymienił
- koniecznie muzyków w nocnikach
- z fastów wilczki jednak raczej lepsze. no i koniecznie z muzykiem.
zresztą ja nie wystawiam żadnego unitu bez muzyka
- bolty lepsze od klopy
Rozpiska generalnie fajna, choć ja mam nieco inne wyobrażenie ofensu. Pozbyłbym się jednego kloca i władował jakiś mocno klepiący, szybszy unit, np jazdę savage, irongutsów lub giganta.
Rozpa nr 2:
- jeśli musisz mieć 2 boundy, to horn na big bossa, pierścionek na shamana i dorzuć choć 1 scrolla
- kolesiowi z pipesami daj grzybka
- reszta jak w rozpie nr 1
- pozatym IMO shaman orkowy jest plewny. dałbym drugiego gobbosa, ma dużo fajniejsze czary.
To chyba tyle uwag Rozpiski obie fajne. Mam nadzieję, że spotkamy się na jakimś turnieju i zagramy w zielone
Pozdrawiam!
Rozpa nr 1:
- dzik... wiem ale nie mam pkt
- czarnuch...wiem ale nie mam pkt
- muzycy.. wiem ale nie mam pkt
- wilczki - jeszcze nie mam ich bo poluje na te 5ed....
- hopersi - tak jak napisałem quasowi, bedzie ich 8... za fanola
o pozbyciu sie czempionów to zapomnij bo mam zaa fajnych herosów by miec wybór - walczyć z byle jakimi czempionem przeciwnika albo odmówic challenge
pozbyc sie kloca orków? hmmm musze pomyślec.. jazda to nie bo wole miec dwa charioty, chyba ze za klope/bolce + orki
gigant za orków i DD.. nie wiem
Rozpa nr 2:
- generał jest lepszy do pierścionka ale możliwość wzięcia DS - bezcenna, hehe zreszta obudziłem sie dzis z taka wizja, jak napisałes
- grzybki... hmmm wiem ale nie mam pkt
- też dałeś mi do myślenia co do orkowskiego shamana....
właśnie, pytanie do was CO WYWALIC by znaleźć pare pkt?? oczywiscie by rozpa była w miare porządna dalej?
jedna propozycja .. ciekawa zreszta jest..
za orków i DD.. - gigant, dzik pod bsb, i muzycy wszedzie
- dzik... wiem ale nie mam pkt
- czarnuch...wiem ale nie mam pkt
- muzycy.. wiem ale nie mam pkt
- wilczki - jeszcze nie mam ich bo poluje na te 5ed....
- hopersi - tak jak napisałem quasowi, bedzie ich 8... za fanola
o pozbyciu sie czempionów to zapomnij bo mam zaa fajnych herosów by miec wybór - walczyć z byle jakimi czempionem przeciwnika albo odmówic challenge
pozbyc sie kloca orków? hmmm musze pomyślec.. jazda to nie bo wole miec dwa charioty, chyba ze za klope/bolce + orki
gigant za orków i DD.. nie wiem
Rozpa nr 2:
- generał jest lepszy do pierścionka ale możliwość wzięcia DS - bezcenna, hehe zreszta obudziłem sie dzis z taka wizja, jak napisałes
- grzybki... hmmm wiem ale nie mam pkt
- też dałeś mi do myślenia co do orkowskiego shamana....
właśnie, pytanie do was CO WYWALIC by znaleźć pare pkt?? oczywiscie by rozpa była w miare porządna dalej?
jedna propozycja .. ciekawa zreszta jest..
za orków i DD.. - gigant, dzik pod bsb, i muzycy wszedzie
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
co do orcowego shamana...sam mam co do big waaagh mieszane uczucia
gaze ok,eadbutt ok(zwlaszcza jak polowe pktow za wbicie rany w 2W-herosa sie juz ma),fist ok(na armie liczebne),duza popychaczka-ok...
duza stopa-tez ujdzie(choc trudniej wrzucic),przerzuty tez ok
no i casting-duzo nizszy(w zasadzie big waaagh sie wyroznia)
to chyba inna forma magii...bardziej wspomagajaca
choc jakby mogl miec gork fix it(IMO najlepszy czar obok popchniecia przy rozpach ofensywnych) byloby duuuuuzo lepiej
gaze ok,eadbutt ok(zwlaszcza jak polowe pktow za wbicie rany w 2W-herosa sie juz ma),fist ok(na armie liczebne),duza popychaczka-ok...
duza stopa-tez ujdzie(choc trudniej wrzucic),przerzuty tez ok
no i casting-duzo nizszy(w zasadzie big waaagh sie wyroznia)
to chyba inna forma magii...bardziej wspomagajaca
choc jakby mogl miec gork fix it(IMO najlepszy czar obok popchniecia przy rozpach ofensywnych) byloby duuuuuzo lepiej