Coś dla początkujących
Moderator: Gremlin
5A w pierwszej rundzie jeśli zaszarżował:
dajmy na to 3. wchodzi - 1 niewybroniony.
Druga runda:
4k3 czołgu to 8trafień i 7 zranień. 3+ na amarantine wysejwuje 2/3, czyli 4-5, więc statystycznie wbiliśmy czołgowi jedną ranę i już nieżyjemy...
Dwóch alterów to 2-3 rany w pierwszej rundzie, więc oddaje bydle góra 3k3 i bardzo możliwe, że żadnego z bohaterów nie zabije od razu. A po tej rundzie walki jest już po nim, no bo 4-5 rana to w zasadzie koniec czołgu.
Tak więc jeden alter ściągający czołg to liczenie na mega fuksa, dwóch za to ma po temu pełne dane. Ściągnąć ich z armat wcale nie jest tak łatwo, co ktoś sugerował, a punktowo dorównują czołgowi (316 do 300).
A co do clash of tytans brokuł kontra wielka puszka, to przy szarży treemana:
prawie pewna 1 rana na czołgu (góra dwie), a w drugiej rundzie już 4k3 w pałę, więc 8 trafień, 4 rany, do wybronienia najpierw na 6 potem na 5+. IMHO dostaje drzewo 2-3. Drugie walnięcie drzewa to kolejna rana. Moim zdaniem po trzech rundach czołg dostanie z 5 ran, a brokuła nie ma. Pod warunkiem rzecz jasna, że brokuł ustoi stubborna.
dajmy na to 3. wchodzi - 1 niewybroniony.
Druga runda:
4k3 czołgu to 8trafień i 7 zranień. 3+ na amarantine wysejwuje 2/3, czyli 4-5, więc statystycznie wbiliśmy czołgowi jedną ranę i już nieżyjemy...
Dwóch alterów to 2-3 rany w pierwszej rundzie, więc oddaje bydle góra 3k3 i bardzo możliwe, że żadnego z bohaterów nie zabije od razu. A po tej rundzie walki jest już po nim, no bo 4-5 rana to w zasadzie koniec czołgu.
Tak więc jeden alter ściągający czołg to liczenie na mega fuksa, dwóch za to ma po temu pełne dane. Ściągnąć ich z armat wcale nie jest tak łatwo, co ktoś sugerował, a punktowo dorównują czołgowi (316 do 300).
A co do clash of tytans brokuł kontra wielka puszka, to przy szarży treemana:
prawie pewna 1 rana na czołgu (góra dwie), a w drugiej rundzie już 4k3 w pałę, więc 8 trafień, 4 rany, do wybronienia najpierw na 6 potem na 5+. IMHO dostaje drzewo 2-3. Drugie walnięcie drzewa to kolejna rana. Moim zdaniem po trzech rundach czołg dostanie z 5 ran, a brokuła nie ma. Pod warunkiem rzecz jasna, że brokuł ustoi stubborna.
Ja też nie, chociaż już 2xbrokuł a 2xczołg to raczej wybieram to ostatnie.
Uff, w końcu wróciłem. ^^
Co do powyższego posta, z nowym CSem nie będzie ani 2 drzew, ani 2 czołgów.
Co do walk z czołgiem - najlepiej jest rozwalić go jak najszybciej - patrz drzewiec, alter + wildzi... Osobiście gry z imperium mi nie idą, ale grać jakoś się da...
Co do powyższego posta, z nowym CSem nie będzie ani 2 drzew, ani 2 czołgów.
Co do walk z czołgiem - najlepiej jest rozwalić go jak najszybciej - patrz drzewiec, alter + wildzi... Osobiście gry z imperium mi nie idą, ale grać jakoś się da...
Od zera?
Jeśli tak to:
Glade Guardzi
Glade Guardzi
Dryads
Dryads
Wild Riders
9 Wardencerów
Treeman
Spellsinger
Spellsinger
Lord
BSB
(i to już z mojej pozycji) mój ukochany lord WD
To będzie +/- 1000
Ale zauważ, że podałem stamdart i nie musisz się na tym wzorować...
Jeśli tak to:
Glade Guardzi
Glade Guardzi
Dryads
Dryads
Wild Riders
9 Wardencerów
Treeman
Spellsinger
Spellsinger
Lord
BSB
(i to już z mojej pozycji) mój ukochany lord WD
To będzie +/- 1000
Ale zauważ, że podałem stamdart i nie musisz się na tym wzorować...
No jeśli tak rzucasz kasą że musisz wybulić te 1000 to najlepiej wsyztsko od razu - na wszystko starczy prócz treekinów i eternali ale z jednym lordem.
A jeśli jak najoszczędniej, to:
Battalion
Box Driad
2 ridersi żeby mieć 10 i ładnie skonwertować na wildów co nie jest trudne
2x wardancers i 1x command group ( 8 figurek)
Spellsinger
Spellsinger
Jakieś lordy zależy od gustu
BSB, można zrobić super konwersje za niewiele wysiłku
Treeman, ja zrobiłem samoróbkę, ale narazie nie widziałem negatywnej opinii, wszystkim się podoba.
Jeszcze jak kupisz od ludzi niektóre rzeczy to będzie jeszcze taniej...
taka była moja droga, trzeba trochę pokombinować....
Ale jest satysfakcja...
Pozatym nie polecam kupowac od razu całości, jest nawet szansa że ogrom sklejania i wyprasek przerazi Cię i sie odwrócisz od battla....
TO tyle z mojej strony...
Pozdro
A jeśli jak najoszczędniej, to:
Battalion
Box Driad
2 ridersi żeby mieć 10 i ładnie skonwertować na wildów co nie jest trudne
2x wardancers i 1x command group ( 8 figurek)
Spellsinger
Spellsinger
Jakieś lordy zależy od gustu
BSB, można zrobić super konwersje za niewiele wysiłku
Treeman, ja zrobiłem samoróbkę, ale narazie nie widziałem negatywnej opinii, wszystkim się podoba.
Jeszcze jak kupisz od ludzi niektóre rzeczy to będzie jeszcze taniej...
taka była moja droga, trzeba trochę pokombinować....
Ale jest satysfakcja...
Pozatym nie polecam kupowac od razu całości, jest nawet szansa że ogrom sklejania i wyprasek przerazi Cię i sie odwrócisz od battla....
TO tyle z mojej strony...
Pozdro
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Hmm, myślę, że co kupisz za tą kasę zależy od koncepcji Twojej armii.
Bo np. według mnie kupowanie 2x GG to głupota, bo nie od razu trzeba grać na 30 łukach.
Pomysł z jeźdźcami OK, ale lepiej wychodzi batalion w takim wypadku.
No i najważniejsze to patrz na allegro często, bo tam fixy chodzą po parę / paręnaście zł taniej, a tutaj 5 zł, tu 15 zł i się uzbiera na kolejne fixy.
Pozdro!
Bo np. według mnie kupowanie 2x GG to głupota, bo nie od razu trzeba grać na 30 łukach.
Pomysł z jeźdźcami OK, ale lepiej wychodzi batalion w takim wypadku.
No i najważniejsze to patrz na allegro często, bo tam fixy chodzą po parę / paręnaście zł taniej, a tutaj 5 zł, tu 15 zł i się uzbiera na kolejne fixy.
Pozdro!
Raczej jako brak WYSYWIG'u. No i kindred byłby fajny jakbyś go przedstawil na fixie, ale wiadomo, że po co kupować 6 lordów, starczy w zupełności 2 (imho ofc)...MiM pisze:Czy kindred'y muszą być przedstawione na fix'ie?? Jeśli nie to liczone jest jako brak WYSWIG'u czy prox??
Pozdro
Jak chcesz Wild Rider kinred przedstawić fixą altera albo lorda z GW no to wiesz....xD Ale prox to to nie jest....
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Aktualni brzydcy?? to nie chciej widzieć 5ed... nie wiem czy oni pajacyki ćwiczyli czy szpagaty... wyglądają przecudnie...
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
-
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: [Oko Terroru] - Toronto
Nostro nie znasz sie 5ed sa fajni mieli inny klimat postaram sie zrobic zdjecie
Paraszczak pisze:Wszyscy sapią na wymaxowane rozpiski, wszyscy się zarzekają, że ich to nie dotyczy, wszyscy walą na turnieje z jakimś syfem. A potem się okazuje, że g... prawda i na 30 VC, 29 ma BSB z Regeneracją, a ten ostatni to też miał, tylko nie dojechał.
Hipokryzja!
No tu są fajnie pomalowani i z deka przykonwertowani, nie mówię że są źli, ale nie porównujcie ich do nowych to jest tak jak statyka - dynamika..
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl