Dwarf Armylist by Rakso The Slayer
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
no ja też bym takiego z chęcią zobaczył przy własnych machinach
Co do jazdy... mają możliwość brania runicznych sztandarów do max 50 punktów, Command będzie gdzieś po 12 p za Veterana, 12 za sztandar, 6 za muzyka.
co do Doomseekerów... myślałem jeszcze o dodaniu im zasady że poruszają się 2d6 w wybranym kierunku i jak w coś wpadną to liczy się jak szarża...
Mysle też o dodaniu skilli Slayerowym bohaterom, takich jak mieli w armii Karak Kadrin... ale trzeba by wtedy troche koszt podnieść imo.
Co Wy na to?
Co do jazdy... mają możliwość brania runicznych sztandarów do max 50 punktów, Command będzie gdzieś po 12 p za Veterana, 12 za sztandar, 6 za muzyka.
co do Doomseekerów... myślałem jeszcze o dodaniu im zasady że poruszają się 2d6 w wybranym kierunku i jak w coś wpadną to liczy się jak szarża...
Mysle też o dodaniu skilli Slayerowym bohaterom, takich jak mieli w armii Karak Kadrin... ale trzeba by wtedy troche koszt podnieść imo.
Co Wy na to?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Patrzę na te nowe AB i tak sobie widzę, że każdy ma jednostki, które maja więcej niz jeden atak. U nas tego nie ma. I w tym miejscu hmm można by dopakować Ironów podwyższając ich koszt np do 16 i dać im 2 ataki. Nie wiem czy nie było by to przegięcie, ale na pewno ta jednostka od razu stała by sie grywalna
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Może i masz rację.
Okurdemol nie ma co narzekać dwarfy to silna armia tylko trzeba umieć nią grać. Pamiętam ludzi co w 6 ed wygrywali turnieje i twierdzili, że armijka jest silna.
Ja co prawda zbieram knypy od hmmm przeszło 13 lat lecz nie mam takich umiejętności, bo i czasu nie mam, aby tak często grać i się szkolić:)
Okurdemol nie ma co narzekać dwarfy to silna armia tylko trzeba umieć nią grać. Pamiętam ludzi co w 6 ed wygrywali turnieje i twierdzili, że armijka jest silna.
Ja co prawda zbieram knypy od hmmm przeszło 13 lat lecz nie mam takich umiejętności, bo i czasu nie mam, aby tak często grać i się szkolić:)
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Eee, oddział 5 Blood Knights ma w szarży 15 ataków z s7 i 10 ataków z s4. W następnej turze s7 zamienia się na "tylko" s5, reszta pozostaje taka sama , to taki sztandarowy przykład Shino przecież. Oddział 14 (dwa szeregi po 7 chłopa z FCG) Swordmasterów ma 15a z s5 z ASF, też ciekawie. Nowy Bloodthirster dzięki którejś mocy może miec 2k6+2 ataki z s7 (jeśli się nie mylę), też super
"Wykop" to nie tylko jednostki o ilość ataków, które rzuca się wiadrem kostek, choć to ważny czynnik. Armia z "wykopem" winna posiadać:
-różnorodne jednostki
-mobilność
-posiadać large targety
-mieć ok maszyny
-być elastyczna(można ją złożyć na różne sposoby)
-mieć możliwość złożenia chorych killerskich kombosów.
Army list Rakso/Raksa(?) w większości przypadków spełnia te wymagania i można o nim powiedzieć, że zdecydowanie posiada "Wykop". Czego np. nie można powiedzieć o obecnym AB, gdzie gra gracza krasiami, dla postronnych to turlanie kostek, a dla gracza krasnoludzkiego walka o nie przegranie i cały czas kołaczące się po głowie "Ku*wa, znowu zrobiłem błąd w ustawieniu. Ten cholerny klocek powinien stać jakieś 3 dziesiąte cala w tamtą stronę."
-różnorodne jednostki
-mobilność
-posiadać large targety
-mieć ok maszyny
-być elastyczna(można ją złożyć na różne sposoby)
-mieć możliwość złożenia chorych killerskich kombosów.
Army list Rakso/Raksa(?) w większości przypadków spełnia te wymagania i można o nim powiedzieć, że zdecydowanie posiada "Wykop". Czego np. nie można powiedzieć o obecnym AB, gdzie gra gracza krasiami, dla postronnych to turlanie kostek, a dla gracza krasnoludzkiego walka o nie przegranie i cały czas kołaczące się po głowie "Ku*wa, znowu zrobiłem błąd w ustawieniu. Ten cholerny klocek powinien stać jakieś 3 dziesiąte cala w tamtą stronę."
W sumie jak tak patrze, to naszła mnie smutna myśl. Obecnie krasie mają najmniejszą różnorodność, jeśli chodzi o dostępność jednostek w battlu: machiny, strzelcy, piechota klockowa i mini-cukierki w postaci górników i żyrosa, no i kowadło. Na wymienianie czego nie ma, to chyba pół strony A4 trzeba by zapełnić.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt: