No i juz po weekendzie i po testach. Wiec przedstawiam ponizej poprawiona rozpiske. Komentarze mile widziane.
Heroes
1 Alter Highborn, Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow, Helm of the Hunt, Amaranthine Brooch
1 Wild Rider Noble, General; Wild Rider; Spear; Longbow
Oaken Armour, Elf Steed
1 Spellsinger, Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll, Dispel Scroll
Core
8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads
Special
9 Wardancers, Wardancer Weapons
9 Wardancers, Wardancer Weapons
5 Wild Riders, Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner,
3 Treekin
Rare
6 Waywatchers, 2ndWeapon; Longbow
1 Treeman
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1998
Alter nie posiada obrony magicznej, ale z tego co zauwazylem te 2ds i 3dd skutecznie daja rade jezeli chodzi o przytrzymanie magii przeciwnka przez 2 tury. Ten pan w tej konfiguracji ostatnio skutecznie kosil ciezka kawe i go nawet nie zmieniam.
Tak samo nie mam zamiaru zmieniac stanu ilosciowego WD, bo zawsze tak jakos wychodzilo ze do zwarcia dochodzilo 5-7.
Nowoscia sa treekiny bo ja osobiscie lubie miec cos na tyle twardego zeby dalo rade wytrzymac wszystko, a i tak maja fajne dupniecie.
Wiec czy w tej armii jest cos zbednego??