Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 226

Post autor: galahar »

Ale na 7+ w mojej turze, czy na 7+ i w mojej i w ogrzej fazie magii?

bo w booku pisze coś takiego:
An opponent may dispel any Gut magic spell in his own Magic phase as thought it was a RiP spell ... witch a Power lvl of 7

Natomiast w erracie pisze, że jeśli zostaną mi jakieś DD pod koniec ogrzej fazy magii to moge rozpraszać RiPy na 7+, jeśli te były rzcane w poprzednich turach.

Czyli jeśli ogrzy szaman rzuci jakikolwiek czar to rozpraszam go w tej turze na tyle ile wykulał na kosciach?

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

ostatnie pytanie : TAK :D

a reszta jak to z RiP bywa ...w swojej turze i swoim castem :D

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 226

Post autor: galahar »

POwtórzę jeszcze raz moje pytanko :) Czy Ironi mają bonus -1 do save, gdy walczą GW? (łącznie mają wtedy -4)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

nie -.- . BO używają GW a nie ogre club .

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

galahar pisze:Ja mam takie pytanie. Czy Ironi dostają -1 do save gdy używają GW? Mają wtedy -4 do save?
nie
Ogrzy szamani rzucają swoje czary tak jak większość pozostałych w świecie WH magów, czyli: np Butcher generuje 2 kosci i może rzucić tyle czarów (max na 2 kościach) na ile starczy mu tych kości + z puli ogólnej? I te czary rozprasza się wyrzucając tyle samo lub więcej a w turze przeciwnika trzeba uzyskać 7 lub więcej?
tyle co ogr wyrzucil w momencie casta lub 7 i wiecej w pozniejszych fazach. Czy li na koniec fazy magii przeciwnika i swojej.

Suchar
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Suchar »

Od pewnego czasu dręczy mnie pytanie:
Czy zasada z podręcznika, że 5 cali od sojuszniczej jednostki składającej się z więcej niż 5 modeli nie można strzelać do ogrzych postaci?
Graliśmy zawsze z tą zasadą, jednak na turnieju jakiś czas temu Młody powiedział, że ta zasada została wycofana dawno temu. Jak to jest?

Tak, jestem noobem i mam polskiego booka :P

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

wraz z wycofaniem w 7 edycji zasady proxymity zasada odnośnie naszych herosów także została wycofana niestety :cry:

Suchar
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Suchar »

No to lipa strzaszna :/ Ale ok, dzięki.

I jeszcze jedno pytanko, jakie wymiary podstawek mają ogrzy herosi? Bo ja swoich mam jako tako skonwertowanych i mają podstawki 4x4cm, jednak u znajomego widziałem ostatnio Butchera z podstawką 5x5cm (do Mordheima, jednak mówił, że kupował normalnego z GW i była dołączona do niego właśnie taka podstawka).

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

z tego co się orientuje:P to tylko hunter ma 5x5 reszta ma 4x4 oczywiście nie licząc special characterów którzy są na rydwanówkach

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Mógłby ktoś mi wyjaśnić jak działają cannony leadbelchersów? Bo nie gram ogrami, ale myśle nad jakimiś z DoW do chadecji.

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

strzelają na 12", ilość rzutów za każdego leada określa kostka artyleryjska(na missfire oddzial otrzymuje k6 hittow z sila 4), później rzuca się za trafienie tyloma kostkami ile wypadlo na kostkach art. lecz nie stosuje sie kar za daleki zasięg, ruch i multipla, to co trafiło ma siłę 4 i armour piercing!;] mają BS 3;/ osobiście zadko ich uzywam bo za drodzy i muszą trafiać :( aha i omal bym zapomniał jeżeli wystrzelą to muszą (jeżeli chcą wystrzelić ponowmnie) się nie ruszać w następnej turze!

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

chyba ze po wystrzale ,odpowiedza flee na szarze to sie automatycznie przeladowuja (bo nie moga sie ruszac) po zebraniu... tak ciekawa opcja "psudo fasta"

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=222160#222160



wypowiedzcie się na moje pytania...są na dole strony :D

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Kedziorson pisze:http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=222160#222160



wypowiedzcie się na moje pytania...są na dole strony :D
Pytanie 1: Tak, ogrze oddziały w BTB w combacie dostają Aura of Frost. Wyjątkiem są yethee z innych oddziałów, aura się nie stackuje.

Pytanie 2: Nie. Po pierwsze Beastkiller to nie przedmiot, a zdolność (Big Name), a dotyczny samego tyranta. Chyba, że chodzi Ci o coś innego, ale nie ma takiego przedmiotu u ogrów ;)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Jak nazywa się wulkan, do którego pielgrzymki odbywają ogry?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

Great maw ?

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Nie nie :P już znalazłem Ognista Paszcza.
Obrazek

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Mam zamiar przetestowac Ogry w ramach zastanawiania sie nad wyborem drugiej armii, i mam kilka pytan odnosnie zdolnosci ktorych opisu brak w army builderze:

1. Jak dziala Cold Aura Yethi?
2. Czy wszystkie ogry maja Cluby zamiast zwyklych hand weapons i w zwiazku z tym nie dostaja dodatkowego +1 przy uzywaniu fista jako tarczy?
3. Z tego co pamietam to leadbelcherzy musza po strzale przeladowac bron. Jak to dziala? I czy ich bron jest move and fire? Czy maja minusy za daleki zasieg, poruszanie sie itd. ?
4. Jaka sile ma strzal z katapulty ogrow? I jaki template uzywa?
5. Jak dziala zasada huntera dotyczaca tygrysow?

Dzieki z gory za odpowiedzi!

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

1.każdy wróg w ciebie atakujący ( w yeti) który styka się podstawką z toba ma -1do trafienia . Jeżeli atakujesz yeti i np:bulsami i bulsi też stykają się z yeti mają -1 do trafienia we wroga bo jest im zimno :D
2.Tak wszystkie mają cluby , dostają jak mają fista .Club działa jak h weapon .
3.Działą to tak , że jeżeli strzelisz musisz następna turę nic nimi nie robić bo muszą oni naładować .Tak ich broń jest move OR fire nie maja minusów , ale nie mogą po ruchu strzelać.
4.siła 3 killing blow ,, duże ciacho .
5.no tygrysy z nim biegają maja skirimsh , on może je spuścić i bedą jako wolna jednostka .

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

_SkaVen_ pisze:3.Działą to tak , że jeżeli strzelisz musisz następna turę nic nimi nie robić bo muszą oni naładować .Tak ich broń jest move OR fire nie maja minusów , ale nie mogą po ruchu strzelać.
Nieprawda. Mogą ruszyć się i strzelać. Efektywny zasięg 18" (6" ruchu + 12" strzału). Tylko żeby przeładować muszą stać.
5.no tygrysy z nim biegają maja skirimsh , on może je spuścić i bedą jako wolna jednostka .
Nieprawda. Tygrysy tworzą zwykły oddział z hunterem - żaden skirmish - stoją po bokach Huntera. A jak się odłączą (wypuszczone do szrży, albo do pogoni) tworzą 2 modelowy oddział Fast Cavalery

Zablokowany