Empire armylist by Sa!nt
Moderator: #helion#
Świetna lista przedmiotów. Dużo pracy cię to kosztowało Sa!nt. Główną zaletą jest różnorodność. Szczególnie podoba mi się osobny dział dla Priestów.
Co do army lista (jako że nie wypowiadałem się wcześniej) powiem tak: jest kilka rzeczy, które bym zmienił
1. dać możliwość brania pik dla spearmenów oczywiście za rozsądną cenę, lub zamiast tego zasadę +1S przeciw szarży konnych dla włóczni.
2. inżynierowie do maszyn są zbyt tani. Już u krasnali trzeba dać bodajże 15 pkt. więc imperium powinno płacić jakieś 20pkt. Choć według mnie zasada Ismaela ze Scholar Engineerem jest i tak lepsza
3. Nie wiem też czy Inner Circle w corach to nie przesada
Przydało by się połączyć obie listy (Sa!nta i Ismaela) ponieważ obie zawierają ciekawe pomysły, a potem ujednolicić i doprowadzić je do ostatecznej wersji. Rakso i ekipa krasnali już chyba osiągnęli ostateczny efekt, a pomysłów tam co nie miara. Fajnie by było gdyby i nam się to udało. Więc do roboty. Rzucajcie pomysłami, a niech ktoś (Sa!nt??? )to zbierze do kupy i zaktualizuje. Zróbmy jedną porządną listę. Oczywiście jeśli autorzy się zgodzą.
Co do army lista (jako że nie wypowiadałem się wcześniej) powiem tak: jest kilka rzeczy, które bym zmienił
1. dać możliwość brania pik dla spearmenów oczywiście za rozsądną cenę, lub zamiast tego zasadę +1S przeciw szarży konnych dla włóczni.
2. inżynierowie do maszyn są zbyt tani. Już u krasnali trzeba dać bodajże 15 pkt. więc imperium powinno płacić jakieś 20pkt. Choć według mnie zasada Ismaela ze Scholar Engineerem jest i tak lepsza
3. Nie wiem też czy Inner Circle w corach to nie przesada
Przydało by się połączyć obie listy (Sa!nta i Ismaela) ponieważ obie zawierają ciekawe pomysły, a potem ujednolicić i doprowadzić je do ostatecznej wersji. Rakso i ekipa krasnali już chyba osiągnęli ostateczny efekt, a pomysłów tam co nie miara. Fajnie by było gdyby i nam się to udało. Więc do roboty. Rzucajcie pomysłami, a niech ktoś (Sa!nt??? )to zbierze do kupy i zaktualizuje. Zróbmy jedną porządną listę. Oczywiście jeśli autorzy się zgodzą.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Człowiek droższy od krasnala? Nie wydaje mi się Popatrz po statystykach.argoth pisze:inżynierowie do maszyn są zbyt tani. Już u krasnali trzeba dać bodajże 15 pkt. więc imperium powinno płacić jakieś 20pkt.
Jest dobra też bardzo mi się podoba. Ale dopiero z moją zasadą uważam że ugrywalniłoby inżynierów. I w końcu zaczęliby się pojawiać na stołach, a nie tylko na kartkach armybooka.argoth pisze:Choć według mnie zasada Ismaela ze Scholar Engineerem jest i tak lepsza Very Happy
Karl1299 tak ładnie prosił nie mogłem mu odmówić Poza tym w 6 edycji byli w corach ale jako 0-1. Więc jest to przegięcie ale nie duże.argoth pisze:3. Nie wiem też czy Inner Circle w corach to nie przesada
Nie mam nic przeciwko, ale aktualnie nie mam czasu aby nad tym popracować. W weekend postaram się siąść nad tym i połączyć te dwa listy.argoth pisze:Więc do roboty. Rzucajcie pomysłami, a niech ktoś (Sa!nt??? Very Happy )to zbierze do kupy i zaktualizuje. Zróbmy jedną porządną listę. Oczywiście jeśli autorzy się zgodzą.
Osobiście jestem strasznym przeciwnikiem zasad strike first i strike last. Uważam że wypaczają zasady warhammera dlatego nie podobają mi się przedmioty i zasady HE, VC i DL.pelcu pisze:Można ta zasadę dać dla bohatera, albo na sztandar dla State Troops (w ostateczności one use only...) Może i łatwiej było by wtedy wystawić Włóczników i Halabardników, bo byli by skuteczniejsi z takim sztandarem i w takiej sytuacji od zwykłych szermierzy... (Każdy halabardnik/włócznik mógłby najpierw zaatakować, a te 6A z S4 halabardnika już by coś robiło, niż max 2-3A S4 po atakach szarżujących...
Jako zastosowanie do przedmiotu to tego nie widzę, mało u nas bohaterów strzela. A aura z magicznymi atakami to jest jakiś pomysł. Eterycy i przeklęte driady w końcu zaczęli się bać. Z drugiej strony coraz więcej jest jednostek z magicznymi atakami i nie wiem czy jest to krok w dobrą stronę.pelcu pisze:Silver Bullets/Bllesed arrows - za 10pts. - Pociski z Hochlanda, Pistoletu, RPT, i R Handgunn stają się magiczne... Wink Można by to zastosować, i w wersji jako Aura by jeden oddział strzelecki mógł mieć magiczne pociski...
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Chyba masz jednak racje Wiem że statystykami i Determinacją nas biją na głowe. Hmmm...chyba żeby naszym obsługantom też dać Stubborna...Sa!nt pisze:Człowiek droższy od krasnala? Nie wydaje mi się Popatrz po statystykach.argoth pisze:inżynierowie do maszyn są zbyt tani. Już u krasnali trzeba dać bodajże 15 pkt. więc imperium powinno płacić jakieś 20pkt.
Niech będzie 0-1Sa!nt pisze:Karl1299 tak ładnie prosił nie mogłem mu odmówić Poza tym w 6 edycji byli w corach ale jako 0-1. Więc jest to przegięcie ale nie duże.argoth pisze:3. Nie wiem też czy Inner Circle w corach to nie przesada
Nie spieszy się przecież. Wiadomo że nie każdy ma czas. Grunt żeby zrobić to ładnie i porządnie. Chętnie bym sobie zagrał "nowym" 7,5 edycyjnym ImperiumSa!nt pisze:Nie mam nic przeciwko, ale aktualnie nie mam czasu aby nad tym popracować. W weekend postaram się siąść nad tym i połączyć te dwa listy.argoth pisze:Więc do roboty. Rzucajcie pomysłami, a niech ktoś (Sa!nt??? Very Happy )to zbierze do kupy i zaktualizuje. Zróbmy jedną porządną listę. Oczywiście jeśli autorzy się zgodzą.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
DziekiSa!nt pisze: Karl1299 tak ładnie prosił nie mogłem mu odmówić Poza tym w 6 edycji byli w corach ale jako 0-1. Więc jest to przegięcie ale nie duże.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
ja już nie wytrzymałem i zacząłem grać Kultem Ulryka z WD (strona GW->Empire->Empire Archives->Cult of Ulric). Nie jest to żadne wunderwaffe ale bardzo przyjemnie mi się gra. Wielki powrót White Wolfów i Gwardia Teutońska w corach mi się podobają. Przynajmniej jestem dumny że dostaję po dupie armią która NIE posiada w arsenal gołebi-samobójców i konia na korbkęNie spieszy się przecież. Wiadomo że nie każdy ma czas. Grunt żeby zrobić to ładnie i porządnie. Chętnie bym sobie zagrał "nowym" 7,5 edycyjnym Imperium
Przepieknie natomiast prezentują się w Kulcie Hunting Houndy, myślę że można by się pokusic o ich umieszczenie w Twoim dziele Sa!nt
Hunting Hounds 7p
M7, reszta jak koń
fast cavalry,
za 15p mogą mieć Hunt Mastera, gość jest w lekkiej zbroi i na koniu ze spearem, statystyki człowieka
+ zasada relentless chase: do not suffer movement penalties for moving through woods, do not cause panic, still may use generals Ld and battle Standar bonuses
piękny jest klimat stadka ogarów polujących w lesie pod wodzą Hunt Mastera na scoutów wroga i inne plujące strzałami tałatajstwo
też ostatnio pogrywałem cultem, tym bardziej że mam armię middenlandu, to była armia z klimatem, naprawdę miło gra się czymś takim, praktycznie bez przegięć za to odmienne i wymagające myślenia.
co do houndów - dobry pomysł, pozatym można by pokusić się o drwali
- tacy gostkowie (wszędzie w imperium ich dużo - wszędzie lasy w końcu są )
mieli by dwuręczne topory, bez żadnych zbrój nic więcej, skirmish opcja czempiona ewentualnie muzyka (w róg by dmuchał) statystyki ludzkie po 3 - zasada ambush jako że znają dobrze las i potrafią zajść,zakradnąć się ładnie za plecy wroga. taka moja wizja co wy na to?
co do houndów - dobry pomysł, pozatym można by pokusić się o drwali
- tacy gostkowie (wszędzie w imperium ich dużo - wszędzie lasy w końcu są )
mieli by dwuręczne topory, bez żadnych zbrój nic więcej, skirmish opcja czempiona ewentualnie muzyka (w róg by dmuchał) statystyki ludzkie po 3 - zasada ambush jako że znają dobrze las i potrafią zajść,zakradnąć się ładnie za plecy wroga. taka moja wizja co wy na to?
Drwale jakoś mi się nie podobają, może inaczej ich nazwać, bo drwale to mają w lesie drzewa ścinać, a nie na polu walki ginąć. Karczmarzy też jest w imperium wielu a do armii ich nie biorą. Poza tym ambush to zasada bestii chaosu i tak powinno pozostać.
Za to ogary są ciekawe, choć może też przerobić je na bojowe psy. Może jakiś oddział piechoty miałby psy bojowe i wypuszczane byłyby podobnie jak fanatycy - gdy oddział przeciwnika zbliżałby sie na odpowiednią odległość to szczuliby go psami
Za to ogary są ciekawe, choć może też przerobić je na bojowe psy. Może jakiś oddział piechoty miałby psy bojowe i wypuszczane byłyby podobnie jak fanatycy - gdy oddział przeciwnika zbliżałby sie na odpowiednią odległość to szczuliby go psami
Drwale, kurcze coś w tym jest Z Warhammera Role Play tak rzucę, że super klimat, choć trochę śmieszny mają drwale... Krasnoludy Kolega grał takim W końcu " Gdzie drwa rąbią tam elfy lecą"
Imperium to tak niebezpieczne miejsce, tak niebezpieczne lasy, że jako milicja myślę i drwal się nada.
Bardziej na poważnie, pomysł Drwali mi się podoba, ale może zamiast Ambush (nie zabierajmy innym armią zasad, ja też nie chce rozdawania detachmentów innym:P ) to może coś jak wolf-kiny , stubborn? Dobrze oddaje twardość tych ludzi, a można zawsze im dać skirmish + woodmen (czy jak ta zasada WhiteLionów się nazywała) i też by było ładnie. Chociaż to beton, bo jak skirmish to i tak maszerują przez las
Proponowałbym za to jak Huntsmeni, 0-1 w armii, może to w ogóle jako ulepszenie Free Company?
Imperium to tak niebezpieczne miejsce, tak niebezpieczne lasy, że jako milicja myślę i drwal się nada.
Bardziej na poważnie, pomysł Drwali mi się podoba, ale może zamiast Ambush (nie zabierajmy innym armią zasad, ja też nie chce rozdawania detachmentów innym:P ) to może coś jak wolf-kiny , stubborn? Dobrze oddaje twardość tych ludzi, a można zawsze im dać skirmish + woodmen (czy jak ta zasada WhiteLionów się nazywała) i też by było ładnie. Chociaż to beton, bo jak skirmish to i tak maszerują przez las
Proponowałbym za to jak Huntsmeni, 0-1 w armii, może to w ogóle jako ulepszenie Free Company?
Drwale mają ścinać drzewka ale gdy wojna jest drzewek raczej ścinać nie będą tylko wspomogą najbliżej stacjonującą armię swymi toporami, takie moje zdanie.
właśnie ambush to jednak za dużo, scaut jakoś też nie pasuje, woodmen - dużo daje bo mamy skirmish stubborn - to będą wtedy wolfkini prawie, może poprostu 4ws , grejt topory skirmish , za 6-7 pkt taki wspomagający odział, myslę że by pasowali do armii imperialnej i byli przydatni. Jako detaczment to raczej nie bo nie są regularnym wojskiem szkolonym do takich manewrów jak kontrszarże itp. zresztą było by to mocne - jak tacy kolesie by płacili 5 atakami z S5 ws 4 na flance.
co do psów - szczucie - fajne ale jak to by w zasadach wyglądało ? pies miotający się jak fanatyk dookoła
właśnie ambush to jednak za dużo, scaut jakoś też nie pasuje, woodmen - dużo daje bo mamy skirmish stubborn - to będą wtedy wolfkini prawie, może poprostu 4ws , grejt topory skirmish , za 6-7 pkt taki wspomagający odział, myslę że by pasowali do armii imperialnej i byli przydatni. Jako detaczment to raczej nie bo nie są regularnym wojskiem szkolonym do takich manewrów jak kontrszarże itp. zresztą było by to mocne - jak tacy kolesie by płacili 5 atakami z S5 ws 4 na flance.
co do psów - szczucie - fajne ale jak to by w zasadach wyglądało ? pies miotający się jak fanatyk dookoła
Zapomniałem napisać, że kolesi bez zbroi i z dwurakami znajdziemy w Kislevie - Kozaki
Szczucie - wypuszczanie na pewną odległość np. 8'' psów. Psy atakują, przeciwnik może kim oddać, ale ma -1 do hita i może im zadać jedynie jeden atak. Po ataku wracają do swoich właścicieli i mogą walczyć u ich boku w CC jeśli oddział kogoś zaszarżował bądź został zaszarżowany.
Szczucie - wypuszczanie na pewną odległość np. 8'' psów. Psy atakują, przeciwnik może kim oddać, ale ma -1 do hita i może im zadać jedynie jeden atak. Po ataku wracają do swoich właścicieli i mogą walczyć u ich boku w CC jeśli oddział kogoś zaszarżował bądź został zaszarżowany.
A gdzie są oddziały milicji w skirmiszu? W końcu to nie są regularne oddziały.
Sirmiszerzy z pistoletami... to by było coś
Sirmiszerzy z pistoletami... to by było coś
Hmmm, z tym szczuciem to nie wiem. W sumie tak taki pies już dopadnie kogoś, to raczej nie puszcza. A że tutaj go odganiają mieczami, włóczniami itd. to raczej zginie niż wróci do pana.. No nie wiem. Może po prostu lecą i atakują i koniec, uważa się je za zmarłe? Taki one-use-only, ale za to za 10 czy 15 pkt.
A drwale z WS 4 to przegięcie Drzewa się nie ruszają W ogóle ciężko ich wprowadzić, bo jak WS 4 i Stubborn to prawie jak GreatSwords. Może po prostu ograniczenie 0-2 albo 0-1 i scout i tyle? Dwuraki + staty człowieka.
A drwale z WS 4 to przegięcie Drzewa się nie ruszają W ogóle ciężko ich wprowadzić, bo jak WS 4 i Stubborn to prawie jak GreatSwords. Może po prostu ograniczenie 0-2 albo 0-1 i scout i tyle? Dwuraki + staty człowieka.
Ulepszenie Free Company brzmi mądrze zostają ich statystyki ale można wybierać różne opcje:
Free company
points/model: 4
Unit size: 10+
Equipment: Free Companies are armed with a variety of weapons. However, for the game purposes they are all considered to be armed with two hand weapons.
Special rules: Empire Militia. Militia
Options:
- Upgrade one Fighter to a musican for +4 pts.
- Upgrade one Fighter to a standard bearer for +8 pts.
- Upgrade one Fighter to a Sergeant for +4 pts.
Empire Militia. one unit in army: (ta cudowna zasada dająca 7 różnych opcji dla free companies za koszt punktowy)
- Timbermen [+2pt/per model] (unit have GW , stubborn in 1st round combat, end woodmen)
- Peasants [-1pt/per model] (unit have hand weapon, -1Ld, -1WS)
- Volunteers [+1pt/per model] (unit have two hand weapon, light armour, A standard bearer may carry a magic standard worth up to 25 points.)
- Criminals [+3pt/ per model] ( unit have +1WS, +1T, Hate for all)
- Squires [+3pt/ per model] (unit have heavy armour, shield, hand weapon, re-roll break tests in 1st round combat)
- Townsmen [+2pt/per model] ( unit have heavy armour, +1Ld, re-roll panic tests )
- Bad Hunters [+2pt/per model] ( unit have skirmish, pistol, 5-10 in unit)
Free company
points/model: 4
Kod: Zaznacz cały
M Ws Bs S T W I A Ld
Fighter 4 3 3 3 3 1 3 1 7
Sergeant 4 3 3 3 3 1 3 2 7
Equipment: Free Companies are armed with a variety of weapons. However, for the game purposes they are all considered to be armed with two hand weapons.
Special rules: Empire Militia. Militia
Options:
- Upgrade one Fighter to a musican for +4 pts.
- Upgrade one Fighter to a standard bearer for +8 pts.
- Upgrade one Fighter to a Sergeant for +4 pts.
Empire Militia. one unit in army: (ta cudowna zasada dająca 7 różnych opcji dla free companies za koszt punktowy)
- Timbermen [+2pt/per model] (unit have GW , stubborn in 1st round combat, end woodmen)
- Peasants [-1pt/per model] (unit have hand weapon, -1Ld, -1WS)
- Volunteers [+1pt/per model] (unit have two hand weapon, light armour, A standard bearer may carry a magic standard worth up to 25 points.)
- Criminals [+3pt/ per model] ( unit have +1WS, +1T, Hate for all)
- Squires [+3pt/ per model] (unit have heavy armour, shield, hand weapon, re-roll break tests in 1st round combat)
- Townsmen [+2pt/per model] ( unit have heavy armour, +1Ld, re-roll panic tests )
- Bad Hunters [+2pt/per model] ( unit have skirmish, pistol, 5-10 in unit)
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, o 16:48 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 4 razy.
Ja proponuje dla drwali: skirmish, staty człowieka, broń wielka i wystawienie ich w corach jako 0-1 (no może jeszcze jakieś toporki/siekiery do rzucania jako możliwość dokupienia)
Wpadł mi jeszcze do głowy pewien ekstremalny pomysł
Po wejściu do lasu jednostki drwali gracz Imperium może zadeklarować ścięcie lasu Wychodzi to na 6+ (nie jest to takie proste) a szansa wzrasta wraz z czasem (jeśli siedzą w lesie drugą ture to na 5+ itd). Jako ograniczenie dodaje fakt że nie mogą być wtedy związani walką wręcz. Do ścięcia lasu siła jednostki minimum 5. Już widzę miny graczy WE Oczywiście po ścięciu las usuwany ze stołu.
Wpadł mi jeszcze do głowy pewien ekstremalny pomysł
Po wejściu do lasu jednostki drwali gracz Imperium może zadeklarować ścięcie lasu Wychodzi to na 6+ (nie jest to takie proste) a szansa wzrasta wraz z czasem (jeśli siedzą w lesie drugą ture to na 5+ itd). Jako ograniczenie dodaje fakt że nie mogą być wtedy związani walką wręcz. Do ścięcia lasu siła jednostki minimum 5. Już widzę miny graczy WE Oczywiście po ścięciu las usuwany ze stołu.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, o 16:26 przez argoth, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Nie no proszę Cię... skirmish i para pistoletów za 2 punkty przecież to totalne przegięcie.karl1299 pisze:- Bad Hunters [+2pt/per model] ( unit have skirmish, brace of pistols, 5-10 in unit)
Duelists z jednym pistoletem kosztują 9 pkt i są IMO jedną z najfajniejszych jednostek w DoW. Ty zaś proponujesz kolesi, którzy może mają gorszy WS ale z parą gnatów i o aż 3 pkt tańsi. No way...
Powiem tak: miażdży, gniecie, gwałci i nie bierze jeńcówkarl1299 pisze:Ulepszenie Free Company brzmi mądrze zostają ich statystyki ale można wybierać różne opcje:
Free company
points/model: 4
Unit size: 10+Kod: Zaznacz cały
M Ws Bs S T W I A Ld Fighter 4 3 3 3 3 1 3 1 7 Sergeant 4 3 3 3 3 1 3 2 7
Equipment: Free Companies are armed with a variety of weapons. However, for the game purposes they are all considered to be armed with two hand weapons.
Special rules: Empire Militia. Militia
Options:
- Upgrade one Fighter to a musican for +4 pts.
- Upgrade one Fighter to a standard bearer for +8 pts.
- Upgrade one Fighter to a Sergeant for +4 pts.
Empire Militia. one unit in army: (ta cudowna zasada dająca 7 różnych opcji dla free companies za koszt punktowy)
- Timbermen [+2pt/per model] (unit have GW , stubborn in 1st round combat, end woodmen)
- Peasants [-1pt/per model] (unit have hand weapon, -1Ld, -1WS)
- Volunteers [+1pt/per model] (unit have two hand weapon, light armour, A standard bearer may carry a magic standard worth up to 25 points.)
- Criminals [+3pt/ per model] ( unit have +1WS, +1LD, Hate for all)
- Squires [+3pt/ per model] (unit have heavy armour, shield, hand weapon, re-roll break tests in 1st round combat)
- Townsmen [+2pt/per model] ( unit have heavy armour, +1Ld, re-roll panic tests )
- Bad Hunters [+2pt/per model] ( unit have skirmish, brace of pistols, 5-10 in unit)
To się dopiero nazywa różnorodność. Piechota zagościła by na stołach. Super. Dla mnie lodzio miodzio:D Ale trzeba doprowadzić to do stanu grywalnego. Tzn. bez przegięć.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, o 16:32 przez argoth, łącznie zmieniany 1 raz.
@karl1299 - bardzo dobry pomysł na tak dużą listę to nie wpadłbym
Podoba mi się rozróżnienie Np. mieszczan w sumie stać by było na lepsze zbroje, tak samo ochotnicy i magiczny sztandar - jak to ochotnicy, to czemu nie:D Kryminaliści też dobrzy - wolność za służbę.
Mam tylko pytanie, czy jedna Free Company według Ciebie może wybrać coś z tych ulepszeń, czy tylko jedno ulepszenie może być raz?
Wydaje mi się, że tylko jedna Free powinna takie coś mieć, za to ma spory wybór i można sobie dopasować do taktyki całej armii.
Jestem za!
Może co do kryminalistów, to wiem że to twardzi ludzie, ale chyba nie jak rycerze czy gwardia narodowa. Zamiast +1 LD dałbym im właśnie -1 LD - szybciej uciekają, nie są nawet porządną milicją a ludźmi zmuszonymi do walki. Za to dałbym +1 T W takich warunkach jakie panowały w tamtych więzieniach, to albo ktoś umierał po tygodniu, ale jadł 7 porcji dziennie, zabierając nadprogramowe słabszym. A +1 T ma o tyle racji, że Gwardia czy Rycerze szkolą się w walce wręcz jako takiej, nie koniecznie przez to mają większy T.
Podoba mi się rozróżnienie Np. mieszczan w sumie stać by było na lepsze zbroje, tak samo ochotnicy i magiczny sztandar - jak to ochotnicy, to czemu nie:D Kryminaliści też dobrzy - wolność za służbę.
Mam tylko pytanie, czy jedna Free Company według Ciebie może wybrać coś z tych ulepszeń, czy tylko jedno ulepszenie może być raz?
Wydaje mi się, że tylko jedna Free powinna takie coś mieć, za to ma spory wybór i można sobie dopasować do taktyki całej armii.
Jestem za!
Może co do kryminalistów, to wiem że to twardzi ludzie, ale chyba nie jak rycerze czy gwardia narodowa. Zamiast +1 LD dałbym im właśnie -1 LD - szybciej uciekają, nie są nawet porządną milicją a ludźmi zmuszonymi do walki. Za to dałbym +1 T W takich warunkach jakie panowały w tamtych więzieniach, to albo ktoś umierał po tygodniu, ale jadł 7 porcji dziennie, zabierając nadprogramowe słabszym. A +1 T ma o tyle racji, że Gwardia czy Rycerze szkolą się w walce wręcz jako takiej, nie koniecznie przez to mają większy T.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, o 16:36 przez -SaH-, łącznie zmieniany 1 raz.
myślę, że jeden oddział w armii ale to temat do dyskusji
1 Timbermen - wielka bron dla drwali moim zdaniem ok
2 Peasants - tani oddział wiesniaków
3 Volunteers - takie małe DoW z banerem do 25 ok
4 Criminals - jak na bandytę przystało +1ws i +1 T (zmieniłem) oraz nienawiść ok mysle ze -1 ld czyniło by ich za słabą jednostka
5 Squires - pieszy giermek słaby ale w dobrej zbroi i patrzy sie opiekun no to przerzut breaka
6 Townsmen - obrońcy miasta mają kasę na zbroje (w końcu mieszczanie często są bogatsi od szlachty) i walczą do konca bo bronią domów to z panika ok
7 Bad Hunters - grupka łowców która stawiła się do walki tez ok ale ja zauważyliście to można dać zwykły pistol
1 Timbermen - wielka bron dla drwali moim zdaniem ok
2 Peasants - tani oddział wiesniaków
3 Volunteers - takie małe DoW z banerem do 25 ok
4 Criminals - jak na bandytę przystało +1ws i +1 T (zmieniłem) oraz nienawiść ok mysle ze -1 ld czyniło by ich za słabą jednostka
5 Squires - pieszy giermek słaby ale w dobrej zbroi i patrzy sie opiekun no to przerzut breaka
6 Townsmen - obrońcy miasta mają kasę na zbroje (w końcu mieszczanie często są bogatsi od szlachty) i walczą do konca bo bronią domów to z panika ok
7 Bad Hunters - grupka łowców która stawiła się do walki tez ok ale ja zauważyliście to można dać zwykły pistol
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, o 16:49 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 1 raz.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr