Krasnoludy VS Nowe Demony
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Krasnoludy VS Nowe Demony
Panowie mam pytanie
Czym gracie przeciwko nowym demonom? Ja dostaję ciągle łomot, szczególnie, że każdy demon wzbudza strach... :/ Jeśli w większych bitwach runa odwagi jakoś daje radę to w patrolu na 600 punktów demony sieją grozę i zniszczenie Macie jakiś pomysł na nich?
Czym gracie przeciwko nowym demonom? Ja dostaję ciągle łomot, szczególnie, że każdy demon wzbudza strach... :/ Jeśli w większych bitwach runa odwagi jakoś daje radę to w patrolu na 600 punktów demony sieją grozę i zniszczenie Macie jakiś pomysł na nich?
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
W patrolu na 600 pts wystawiam 10 wojowników, 15 longbeardów, 9 hammerersów i tana
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
głupie bloodcośtam khorne'a maja 5 ww i po 2 ataki... i to jest jednostka core... :/
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
Takie życie. Ja na nich bym wstawił mocny kloc hamców z BSB w środku i nic mi nie zrobią. Do tego jakies wsparcie ogniowe typu 2xklopa i mozna dać radęgrahnar pisze:głupie bloodcośtam khorne'a maja 5 ww i po 2 ataki... i to jest jednostka core... :/
chyba tak się zwali, nie rozróżniam ich takie z rogami i długimi mieczami chyba że zostałem zwałkowany albo to był jakiś inny oddział
o tacy byli
Niestety 2 klop nie wystawię w patrolu o klocka 20 hamków też nie za mało punktów
o tacy byli
Niestety 2 klop nie wystawię w patrolu o klocka 20 hamków też nie za mało punktów
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
poradzić ? przy wymaksowanej rozpisce gdzie możesz mieć 23 PD ?
a Bloodlettersi kosztują 12 pts za sztukę..pojebało tych buców z GW..
z plusów widzę r.of the furnance..zauważcie że sporo demonów ma ataki traktowane jako flamingi
i dzięki temu runiarz za 150 pts może trzymać Bloodzia w challengu
a Bloodlettersi kosztują 12 pts za sztukę..pojebało tych buców z GW..
z plusów widzę r.of the furnance..zauważcie że sporo demonów ma ataki traktowane jako flamingi
i dzięki temu runiarz za 150 pts może trzymać Bloodzia w challengu
owszem trwalszy jednakowoż fear outnumber jest strasznie bolący a co do magii to jednak okazuje się że krasnoludy wcale nie mają wrodzonej odporności na magię i się kości rozproszenia szybko kończą w przeciwieństwie do PD przeciwnika....
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
@up: Rune of Courage gdzie tylko się da jest dobrym rozwiązaniem i jescze pozostaje pytanie czy demony zdołają nas zoutnumberować. Co do 23 PD - hmm co jest w takiej armii z 23 pd ? Bo wyciągnąć da się, da się nawet więcej.. Pytanie czy się opłaca lokować tyle punkty w Herosów i Horrory. Można też zainwestować w magic resistance.
Imo dobrym rozwiązań byłoby spelleaters rune i niszczenie Horrorom i Heraldom ich zaklęcia nr 1. Bo raczej nie będzie ich tyle w jednym oddziale by rzucać mocniejsze zaklęcia ( no jescze gift of chaos może, ale tu muszą już podejść bliżej i utrzymać liczebność )
Imo dobrym rozwiązań byłoby spelleaters rune i niszczenie Horrorom i Heraldom ich zaklęcia nr 1. Bo raczej nie będzie ich tyle w jednym oddziale by rzucać mocniejsze zaklęcia ( no jescze gift of chaos może, ale tu muszą już podejść bliżej i utrzymać liczebność )
Ostatnio zmieniony 27 maja 2008, o 10:32 przez Menace, łącznie zmieniany 1 raz.
Albo na duzej ilosci horrorow co jest drogie albo na rzucaniu boona czar na 3+ i dostajesz D3+1. Przy zalozeniu ze masz master of sorcery na LoC i heraldach. Startujesz z 15-16 DP powiedzmy mozesz zamienic 4-5 na 12 extra jak przeciwnik ci wszystkow wpusci. Jak nie masz jeszcze 10 na pozostale czary jak wpusci ~22 PD i wtedy od kazdego herlada i LoC dostajesz po 2-3 pociski . Oczywiscie niewszystkie boony moga wejsc ale tak jest jeszcze will i +1/+2 do castow wiec sie pewnie wyrownuje
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ja nie gram na kowadle..
ale i tak bez 4 scrolli i 8DD z domu nie wychodzę. reszta charakterów standard- lord na tarczy i SBek
fajnie patrzeć jak kolesie uciekają przed lordem na tarczy
a już mina moich stałych przeciwników grających Skavenami i Chaosem bezcenna
ale i tak bez 4 scrolli i 8DD z domu nie wychodzę. reszta charakterów standard- lord na tarczy i SBek
fajnie patrzeć jak kolesie uciekają przed lordem na tarczy
a już mina moich stałych przeciwników grających Skavenami i Chaosem bezcenna
Panowie, poczekajcie, bo gadacie dziwne dla mnie rzeczy.
Z jednej strony trzeba mieć na uwadze armię turniejową, a z drugiej mówicie o armii vs konkretny przeciwnik.
Wiadomym jest że w opcji full magic demony są stosunkowo słabe w kombacie, ale z racji posiadania średnio 3heraldów tzeentcha mają dobry ward w unitach.
Wyjcie: kowadło+2runesmithów+spora liczba klocków warriorów. Dysponujemy wtedy średnio około 10 kostkami dispela, mozemy wziąć resisty na oddziały i łamacze czarów, jak dla mnie kurde sporo. Do walki wręcz dochodzimy i niszczymy szeregami.
Można wziąć jakąś katapultę czy dwaa bolce by polować na ptaszystko, takze minerków by psychicznie rozwalic horrory...i macie armie przeciwko magicznym demonom.
Z kolei w walce przeciwko combat daemons jest juz troszkę inaczej. Lepiej mieć bsb, lepiej mieć te aramty czy bolce - przeciwko plewnemu bloodziowi co w połączeniu z kowadłem daje nam szanse że chłopak umrze albo długo nie powalczy. Wawrto mieć małego inżyniera w obsłudze i niezłamywalność - bankowo trzymamy bloodzia!
Z jednej strony trzeba mieć na uwadze armię turniejową, a z drugiej mówicie o armii vs konkretny przeciwnik.
Wiadomym jest że w opcji full magic demony są stosunkowo słabe w kombacie, ale z racji posiadania średnio 3heraldów tzeentcha mają dobry ward w unitach.
Wyjcie: kowadło+2runesmithów+spora liczba klocków warriorów. Dysponujemy wtedy średnio około 10 kostkami dispela, mozemy wziąć resisty na oddziały i łamacze czarów, jak dla mnie kurde sporo. Do walki wręcz dochodzimy i niszczymy szeregami.
Można wziąć jakąś katapultę czy dwaa bolce by polować na ptaszystko, takze minerków by psychicznie rozwalic horrory...i macie armie przeciwko magicznym demonom.
Z kolei w walce przeciwko combat daemons jest juz troszkę inaczej. Lepiej mieć bsb, lepiej mieć te aramty czy bolce - przeciwko plewnemu bloodziowi co w połączeniu z kowadłem daje nam szanse że chłopak umrze albo długo nie powalczy. Wawrto mieć małego inżyniera w obsłudze i niezłamywalność - bankowo trzymamy bloodzia!
@BOGINS
Tak to pieknie piszesz, ae zapomniales o jednej bardzo istotnej rzeczy. Jaka rozpiske zrobic, skoro nie znasz przeciwnika? Przeciez na zadnym turnieju nikt nie bedzie Ci mowil, ze gra powiedzmy czarujacymi demonami, bo milabys przewage od samego poczatku gry. Chodzi wlasnie o to, by zrobic rozpiske antydemoniczna na obie sytuacje.
Tak to pieknie piszesz, ae zapomniales o jednej bardzo istotnej rzeczy. Jaka rozpiske zrobic, skoro nie znasz przeciwnika? Przeciez na zadnym turnieju nikt nie bedzie Ci mowil, ze gra powiedzmy czarujacymi demonami, bo milabys przewage od samego poczatku gry. Chodzi wlasnie o to, by zrobic rozpiske antydemoniczna na obie sytuacje.