Noobowskie pytanie o Magic resistance stuff
Moderator: #helion#
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Wiadomka, ale jak by nie było nie da się przenieść kostek z naszego czarowania od maga któremu nie podeszły czary.
Dla mnie to spora wada.
Dla mnie to spora wada.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
To nie wada polskiego tłumaczenia. Raczej pośpiech i pójście na łatwiznę w pisaniu nowego podręcznika przez Angoli. Przenieśli stary opis.
Nie napisali by up to three gdyby mieli na myśli kości tylko za armię. Pool jest w tym wypadku pojęciem "szerszym. W najgorszym wypadku można interpretować, że to są kości z puli Maga + Pula armii. A najlepiej nie kombinujcie bo jeszcze inni zaczną w tym grzebać. Jakby Wam malo było, że Angole zapomnieli dopisać o ST "it makes reform like normal unit".
2. Interrpretacja.
Nie da się przenieść kości z Maga do Maga, ale Pool Dispella jest jeden wspólny--> więc kości przeniesione z fazy przeciwnika zachowują się jak kości całej armii--> czyli może z nich skorzystać dowolny mag...
Nie napisali by up to three gdyby mieli na myśli kości tylko za armię. Pool jest w tym wypadku pojęciem "szerszym. W najgorszym wypadku można interpretować, że to są kości z puli Maga + Pula armii. A najlepiej nie kombinujcie bo jeszcze inni zaczną w tym grzebać. Jakby Wam malo było, że Angole zapomnieli dopisać o ST "it makes reform like normal unit".
2. Interrpretacja.
Nie da się przenieść kości z Maga do Maga, ale Pool Dispella jest jeden wspólny--> więc kości przeniesione z fazy przeciwnika zachowują się jak kości całej armii--> czyli może z nich skorzystać dowolny mag...
Ostatnio zmieniony 17 cze 2008, o 17:13 przez pelcu, łącznie zmieniany 1 raz.
1.W drugą stronę możesz przenieść max: 2 kości z Poola + kość, kości, które w tej turze generował ten mag. Przynajmniej tak gram i nikt się nie czepiał.
Szukacie problemów gdzie ich nie ma. Jak często zostawiacie sobie kości z fazy czarowania na fazę dispellowania? Ja tak robię, jak mam silnego w Magii przeciwnika, ale wtedy świadomie mag z Rodem jest wyłączony i zawsze zostawia swoje kości...
2. Gdyby się jednak ktoś chciał wykłócać i upierać (nie lubię takich gości). To poll do czarowania jest także jeden, z tym że kości sa podzielone na magów, którzy mogą z nich skorzystać... W opisie różdżki jest, że dotyczy niewykorzystanych kości więc i opcję wszystkich magów da się wybronić. Przedmiot nie jest z tych przegiętych i jakoś przez te wszystkie lata nikt się o niego ze mną nie wykłócał, więc nie uważam, by było słuszne samemu szukać g. na czystym trawniku...
Szukacie problemów gdzie ich nie ma. Jak często zostawiacie sobie kości z fazy czarowania na fazę dispellowania? Ja tak robię, jak mam silnego w Magii przeciwnika, ale wtedy świadomie mag z Rodem jest wyłączony i zawsze zostawia swoje kości...
2. Gdyby się jednak ktoś chciał wykłócać i upierać (nie lubię takich gości). To poll do czarowania jest także jeden, z tym że kości sa podzielone na magów, którzy mogą z nich skorzystać... W opisie różdżki jest, że dotyczy niewykorzystanych kości więc i opcję wszystkich magów da się wybronić. Przedmiot nie jest z tych przegiętych i jakoś przez te wszystkie lata nikt się o niego ze mną nie wykłócał, więc nie uważam, by było słuszne samemu szukać g. na czystym trawniku...
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Mnie nie przekonuje, wyjdźmy za swoje podwórko
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=238044#238044
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=238044#238044
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash