21 Czerwca 2350 "Mork Wants Yaa!!! Zielony Smok Krotoszyn

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

21 Czerwca 2350 "Mork Wants Yaa!!! Zielony Smok Krotoszyn

Post autor: DolmiR »

Turniej Warhammer Fantasy Battle
INFORMACJE OGÓLNE:
1. Turniej klasy ; lokalny
2. Wielkość armii ; 2350 punktów
3. Data ; 21 Czerwiec 2008
4. Rozegrane zostaną 3 bitwy.
5. Wpisowe ; 10 zł (5zł OKO)
6. Miejsce:
Środowiskowy Klub Młodzieżowy Rivendell (młyńska 2
7. Zgłoszenia do udziału w turnieju należy nadsyłać do 20 czerwca br. na adres poczty elektronicznej dolmir23@wp.pl

Turniej jest przewidziany jako złoty.
Turniej zostanie zgloszony do Ligi Ogolnopolskiej.
Turniej zostanie zaliczony do Ligi Wielkopolskiej.
Liczba miejsc: 24

PLAN IMPREZY:

Sobota:
9.15 ; zapisy
09.45.-12.30 ; I bitwa
12.45-15.30 ; II bitwa
15.45-18.15 ; III bitwa
Ok. godz 18.15 ogłoszenie wyników i zakończenie turnieju.

REGULAMIN:

1. Armie: 2350 punktów limited ; nie wolno używać special characters ani alternatywnych armii z końca podręcznika. Dozwolone są Dogs of War, Regiments of Renown (na ogólnych zasadach), ogry najemnicy oraz wszelkie inne listy armii noszące klauzulę oficjalnych zasad. W przypadku armii egzotycznych (np. Kult Ulryka, City Garrison) słusznym jest uzyskać wcześniej zgodę organizatorów na grę.

2. Obowiązują następujące zasady specjalne:
- wolno używać żetonów i proksów, pod warunkiem, że zostały umieszczone na właściwych rozmiarowo podstawkach
- nie obowiązuje zasada wystawiania w pełni pomalowanych armii;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.
- ROZPISKI Są TAJNE!
- przeciwnikowi należy przedstawić skład oddziałów (w tym charakter i rodzaj bohaterów r11; ale np. nie trzeba ujawniać poziomu magów czy typu bohatera chaosu r11; aspiring bądź exalted) przed rozstawieniem armii na stole, a magicznych przedmiotów (zgodnych z rozpiską) do momentu ich użycia (np. na początku starcia należy ujawnić przedmioty magiczne w starciu używane)
- przeciwnikowi należy przedstawić zasady specjalne armii, co do których mogą istnieć wątpliwości, że nie są to zasady ogólnie znane; za niedopełnienie tego obowiązku, zatajenie lub przekręcenie zasad swojej armii oraz wyposażenia (w momencie ujawnienia szczegółów) sędziowie mogę przyznać punkty ujemne włącznie z anulowaniem wyniku bitwy i przyznaniem przeciwnikowi 15 punktów, jeżeli w wyniku oszustwa bitwę przegrywał.

3. Nie ma wymogu pomalowanych armii i nie obowiązuje zasada WYSIWYG, ale w trakcie turnieju premiowane będzie posiadanie WYSISYGr17;a oraz pomalowanej armii wg następującego schematu:
- 2 punkt ; >50% pomalowanych figurek
- 3 punkty ; >75% pomalowanych figurek
- 4 - 100% pomalowanych figurek

- 2 punkt ; >50% figurek zachowuje WYSIWYG
- 3 punkty ; >75% figurek zachowuje WYSIWYG
- 4 pkt - 100%


4.Wszystkie bitwy trwają 2 godziny 45 minut.

5. Rozpiske należy ukladac wedlug Csa obowiazujacego na Euro z ogranieczniem do wydania 800 punktow na bohaterow.

Nie można powtórzyć tej samej jednostki core więcej niż 3 razy
Nie można powtórzyć tej samej jednostki special więcej, niż 2 razy
Nie można powtórzyć tej samej jednostki rare więcej, niż jeden raz (wyjątek: HE mogą mieć do dwóch takich samych jednostek rare, czyli 2 orły + 2 RBT)
Maszyny wojenne DOW tylko w armiach DOW

Magia:
W trakcie każdej fazy magii można użyć maksymalnie 9 kostek powera. Każdy bound spell liczy się jako kostka powera.
W trakcie każdej fazy magii można użyć maksymalnie 10 kostek dispel. Jeśli w twojej rozpisce jest jeden scroll, limit ten zmniejsza się do 9 kostek. Za każdy następny scroll limit zmniejsza się o dwie kostki.)

Bohaterowie:
Na bohaterów można wydać maksimum 800 punktów, wliczając w to wszelkie wyposażenie, wierzchowce itd.

Rasowe:
max 3ratlingi
max 3charioty
max 6 fanatyków
treeman ancient liczy się jako treeman w interpretacji rare

6. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana r11; jeżeli gracz powołuje się na jakkolwiek wątpliwą zasadę swojej armii, a nie może jej udokumentować, to sędzia rozstrzyga spór zgodnie ze swoim sumieniem i wiedzą
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miary pod groźbą przyznania punktów ujemnych)

7. Gramy na stołach o wymiarach 48x72";.

8. Wszystkie bitwy są rozstrzygane wg następującego schematu:
0-235 = 10:10 Remis
236-471 = 11:9 Prawie remis
472-707= 12:8 Plewne zwyciestwo
708-943 = Male zwycięstwo
944-1179 = Prawie duze zwycięstwo
1180-1415 = 15:5 Duze zwycięstwo
1416-1651 = 16:4 Zdecydowane zwycięstwo
1652-1887 = 17:3 Mega zwycięstwo
1888-2124 = 18:2 Mega Duze zwycięstwo
2125- 2349 = 19:1 Prawie masaka
2350+ - MASAKRA


9. Scenariusze:
1.Gork i Mork budzą nienawiść w każdej duszy na polu bitwy. Oj to będzie krwawa bitwa...

Armie na stole budzą do siebie nienawiść.

2. -Ej wy! Którędy do browaru?!
- Chodź z nami to my ci pokazać!

Do armii przyłącza się gigant. (Podstawka 50x50. Prosimy graczy o przyniesienie swojego jeśli się takowego posiada. Ale w razie czego będziemy mieć wycięte podstawki

3. Kraina naćpanych fanatyków.
Stawiamy na środku stołu fanatyka i gracz w swojej turze porusza go w, którą strone chce o 2d6 cali...Przy dublecie fanatyk nie ginie, lecz dodajemy jeszcze jedną kość do puli i porusza sie łącznie 3d6 cali! fanatyk zwieksza swoj ruch za kazdy dublet. (Wypił naprawdę niezły wywar z grzybków). Jednak rozbijajac się o teren jest traktowany jak zwykly fanatyk.

ODPOWIEDZ