
Phoenix Guard
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
jak nie idziesz do walki.. to taki BSB tez niepotrzebny..
daj mu konia, Reaver Bow i Ensh - przezywalnosc calkiem spora, a do tego przydatosc w turach, w ktorych nie walczysz jest wieksza
daj mu konia, Reaver Bow i Ensh - przezywalnosc calkiem spora, a do tego przydatosc w turach, w ktorych nie walczysz jest wieksza


no wiesz, do walki się nie pcham, to oczywiste, ale jakoś od niej uciekał aż tak to nie, zaś RB tonaprawde super sprawa w takiej rozpie, kolejne coś co strzla całkiem mocno, tylko, że ten z bsb zRB wychodzi strasznie drogo w porównaniu do pieszego a tutaj punktów brakuje na niemlaże wszystko, no i Asassello nie zapominaj, że taj chodzi o PG, jak ich jakoś wykorzystać z dobrym skutkiem, a myśle, że te 3ataki z S6 pomagają im w znacznym stopniu.
Sama w sobie rospiska ciekawa,no ale w sumie to ci pohenixi ją trochę psują,nie lepiej by było dać swordów?No i opcja bsb z łukiem o wiele fajniejsza,przecież nie potrzebne są te jego 3 A,za to dużo bardziej potrzebny jest przeżut.
a nad nimi też cały czas myśle, wtedy to fakt jego ataki nie potrzebne, łuk lepszy, ale tez po co on w SM?
Właśnie ten BSB ma dać jakiegoś powera w bitce PG 


Asassello pisze:ja bym sie bał PG posyłac do walki nawet z takim BSB w oddziale![]()
``Do odważnych świat należy``

W końcu czemu nie jak ironbreakers (z dwarfów) mogą to my też możemy

... wiem ,wiem mają SW na 2+ ,ale czy w końcowym rozrachunku 4+ WS nie wyjdzie na to samo...
Z tego co pamietam i wiem jako jedyny wystawiałem PG jeszcze na 6 edycje teraz mam w każdej rozpie 20 fcg z war bannerem.
Sparawdzają się dobrze zwłaszcza przy ochronie magów lub przy trzymaniu w kombacie potrafia walczyc 3-5 tur z bk czy innymi jednostkami niestety (takie żuty ) przegrywają brejka na 7, 8 na to nie ma rady a i przecinik zanim zaszarzyje jesl;i ja tego wczesniej nie zrobię raczej omija ten oddział.
Ważne potrzebna jeddnostka do kontry w stylu sm lub LC .
Sparawdzają się dobrze zwłaszcza przy ochronie magów lub przy trzymaniu w kombacie potrafia walczyc 3-5 tur z bk czy innymi jednostkami niestety (takie żuty ) przegrywają brejka na 7, 8 na to nie ma rady a i przecinik zanim zaszarzyje jesl;i ja tego wczesniej nie zrobię raczej omija ten oddział.
Ważne potrzebna jeddnostka do kontry w stylu sm lub LC .
jak mamy ten czar np. na BoH to warto go rzucić jak mamy wolne kości. Czasem może się przydać i wystraszyć nieco jednostek.
Niekiedy rónież, gdy smok wleci w PG to, żeby nam nie zrobić fear outnamber też mozna na nich to rzucić, w koncu oni i tak padają pod smoczkiem, a wielu ich nie jest.
Warto zauważyć, ze LCh też mozna tak podpakować, na nim terror może więcej zdzialać
ale to takie dywagowanie jest tylko.
Niekiedy rónież, gdy smok wleci w PG to, żeby nam nie zrobić fear outnamber też mozna na nich to rzucić, w koncu oni i tak padają pod smoczkiem, a wielu ich nie jest.
Warto zauważyć, ze LCh też mozna tak podpakować, na nim terror może więcej zdzialać

ale to takie dywagowanie jest tylko.