Pytania odnosnie WE

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Pytania odnosnie WE

Post autor: szczurek »

1 - Czy mozna polaczyc Asyendi’s Bane i Hail of Doom Arrow ???
2- Czy Noble na koniku moze dolaczyc do WR nie majac kindreda (WildRider) ??
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

1) z tego co mi wiadomo to tak ale podczas strzału z haila nie można korzystać ze zdolności łuku

2)tylko forest spirit może się dołączyć do forest spiritów więc raczej odpada

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Gogol pisze:1) z tego co mi wiadomo to tak ale podczas strzału z haila nie można korzystać ze zdolności łuku

2)tylko forest spirit może się dołączyć do forest spiritów więc raczej odpada

1) Co jest wyraźnie napisane przy opisie Haila (no ale szuczurek zdaje się, nie ma booka do WE więc pytanie jest zrozumiałe ;) )

2) nie raczej tylko na pewno ;)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

To jeszcze jedno pytanko : czy Noble WR traci luk ???
Podobno w booku WE jest napisane ,ze nie ale cos w uscisleniach podno ;) bylo ;) :roll:
Chodzi mi generalnie czy taki pan moze miec (czyt. uzyc :D) Haila .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

W booku jest napisane co bohater z Wild Rider Kindred ma w wyposażeniu (czyli l.a i spear). I na tej podstawie ustalono że skoro nie ma tam mowy o łuku to go nie ma (zresztą IMO słuszna interpretacja).

A i jesli wydaje Ci się, że "coś było w uściśleniach", ale nie jestes pewien, to najprościej było by zajrzeć do uścisleń.
Są jako osobny temat w kwestii zasad.

A HoDA może uzywać jesli dasz mu jakis magiczny łuk.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Po prostu ktos napomknął ,ze gdzies w uscisleniach bylo czy LS ustalila sam juz nie pamietam ;)
A HoDA może uzywać jesli dasz mu jakis magiczny łuk.
w sumie to moze byc niezle rozwiazanie (niby nie bedzie mial zadnych profitow z tego tytulu [bonusy magicznego luku] ale bedzie mogl sobie odpalic haila :D ) :)

EDIT: a czy przypadkie WR nie moze brac tylko magicznych wloczni z sekcji MW???
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

szczurek pisze: a czy przypadkie WR nie moze brac tylko magicznych wloczni z sekcji MW???

według niektórych niema czegoś takiego :wink: patrz temat magiczne włucznie :lol:

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

To sie zdecydujcie ;)
Niech ktos kompetentny ;) wypowie :D
CZY DA SIE Z WR ZROBIC KOLESIA ODPALAJACEGO haila :D:roll: :-k :?:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

szczurek pisze:Niech ktos kompetentny ;) wypowie :D
Wypraszam sobie :cry:

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

:D :P oj chodzi mi zebyktos ostatecznie powiedzial jak ma byc ;):D
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

szczurek pisze:]:D :P oj chodzi mi zebyktos ostatecznie powiedzial jak ma byc ;):D
Weź się uspokój, weź sobie książkę i poczytaj.
Co ty sobie wyobrażasz?
Ludzie z całej Polski będą Ci przepisywać książkę do której dupy ci się nie chce ruszyć?

"may not choose any additional weapons or armor, though they may
choose a magic spear or a suit of magical light armor to replace the
respective item if they wish."


NIE, NIE MOŻESZ MIEĆ NA NIM HODA.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

no ale szuczurek zdaje się, nie ma booka do WE więc pytanie jest zrozumiałe
JAK BYM MIAŁ KSIĄŻKĘ TO BYM SIĘ CHYBA NIE PYTAŁ :!:
tak ciezko to zrozumiec ?? :!:
A ty JJ sie nie unos ,z tymi swoimi tekstami jestes nudny i wk.rwiajacy ......
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

z tymi swoimi tekstami jestes nudny i wk.rwiajacy
Znacznie mniej niż Ty, pytający się o rzeczy które można sobie przeczytać w AB. Jak go nie masz, to sobie kup albo choć sprawdź w księgarni/u kolegi. Zawracanie tyłka na forum tego typu pytaniami połączone z chamskimi odzywkami jest zdecydowanie poniżej poziomu oczekiwanego po najgorszym nawet użytkowniku.

Maciek

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

po 1 nie kazdy ma AB do kazdej armii ....
po 2 wiele osob pyta o rzeczy ktore sa w AB albo Rulebook-u , to w koncu forum KWESTIA ZASAD !!!
po 3 sprawa nie byla wbrew pozorom taka oczywista (luknij na odpowiedzi wyzej [nawet gracze WE nie byli do konca pewni ;)])
po 4 JJ juz nie pierwszy raz ma jakies ale ........

dobra niewazne temat mozna zamknac bo odpowiedz uzyskalem .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ODPOWIEDZ