Orcs & Goblins. 2250pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Orcs & Goblins. 2250pkt.

Post autor: quas »

1 Black Orc Warboss @ 278 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Battleaxe of the Last Waaagh! [100]
Boar

1 Black Orc Big Boss @ 150 Pts
Choppa; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Amulet of Protectyness [25]

1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sorcery [30]
Nibbla's Itty Ring [20]

1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

2x5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour

5 Goblin Spider Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Shield

2x32 Night Goblins @ 201 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
Night Goblin Boss
2 Fanatic

25 Orc Big 'Uns @ 355 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
Morks Spirit Totem [50]

6 Savage Boar Big 'Uns @ 205 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician

4x1 Spear Chukka @ 35 Pts

1 Rock Lobber @ 70 Pts

2x1 Doom Diver @ 80 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 146
Total Army Cost: 2250

pare wytlumaczen->
big uns niestety maja tarcze...niestety nie dysponuje oddzialem wlocznikow bez tarcz. a wlocznie sa na zasadzie-must be.
za to sa punkty poukrywane-jakby zamienic magow na NG(10),wywalic luki(15) jednego savage(33) daje to juz prawie np.kolejny oddzial fasta

Awatar użytkownika
sharkoon
Mudżahedin
Posty: 226
Lokalizacja: Biała Podlaska->Moria

Post autor: sharkoon »

A mi się zdawało że w armii może być tylko jeden oddział big unsów.

Awatar użytkownika
ARBAL
Kretozord
Posty: 1890
Lokalizacja: Toruń

Post autor: ARBAL »

sharkoon mi sie wydaje ze sie mylisz... moga miec po 1 oddziale gigunsów z kazdego "plemienia" czyli np: 1 orc biguns, 1 savage orc biguns... itd

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

a warboss ma na tarczy: "tu strzelać"....
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

warboss ma sie calkiem calkiem niezle
zalozenie ze przeciwnik ma -1S a ja mam 5T i 2+AS...daje sie rade to jakos przelknac. solo to on nie bedzie sie wychylal :wink:

a jak bedzie mnie mial jakis patafian zjesc w szarzy to zawsze sie zasloni NGbossem
A mi się zdawało że w armii może być tylko jeden oddział big unsów.
czytales kodeks?ten do 7ed.rzecz jasna;czy to w ramach madrosci ludowej?
sharkoon mi sie wydaje ze sie mylisz... moga miec po 1 oddziale gigunsów z kazdego "plemienia" czyli np: 1 orc biguns, 1 savage orc biguns... itd
bingo. z tym ze sa jeszcze plemiona ze swiniami 8)

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

quas pisze:warboss ma sie calkiem calkiem niezle
zalozenie ze przeciwnik ma -1S a ja mam 5T i 2+AS...daje sie rade to jakos przelknac. solo to on nie bedzie sie wychylal :wink:

a jak bedzie mnie mial jakis patafian zjesc w szarzy to zawsze sie zasloni NGbossem
no właśnie dla tego bedą do niego strzelać, zreszta za dużo celów nie masz, 2x Ng i bigunsi, jazda....
ogólnie to mało mobilne, myślałeś co zrobisz z furiami, DR, harpiami, orłami?
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

a czym mam byc bardziej mobilny?
mam wersje z 2 kawaleriami big uns-ale tez nie wiem czy warto.

na niektore z w/w rzeczy musza wystarczyc fasty+maszyny+fanatycy...ewentualnie szczesliwie rzucone pierdniecie.

wieksza ilosc piechoty zacznie sie gryzc na stole-na poprzednich DMP tez mialem 3x kloc piechoty(boyz,big uns,NG+trolle i 12 savage big uns) i miejscami bylo za malo miejsca na manewry piechoty.

a strzelanie?cos z tego strzelania dostac musi,straty wliczone w ilosc i koszt oddzialow

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Astragoth pisze: ogólnie to mało mobilne, myślałeś co zrobisz z furiami, DR, harpiami, orłami?
z powodzeniem z taką ilością klocków da się zasłonić przed takowymi scierwami, mając fasty do dyspozycji mozna ściągać furie, harpie czy orła, gorzej z innymi fastami bo mają zazwyczaj lepsze staty ;p

no i są łuki jeszcze

ciekaw jestem jak się sprawdzi lord, myślę zet aka armia naporowa ma szanse z demonami czy vc ;)

Rah
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rah »

A w jakich oddziałach siedzą BSB i generał?

korlash
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: się biorą dzieci?

Post autor: korlash »

w Spear Chukka'ch :D
Link usunięty z sygnatury, a użytkownik zań zbanowany -- administracja

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

BSB wg mnie słabo złożony. Jeśli do walki to np martogs + effigy + dzik. Albo Martogs i mechaniczny dzik - trochę taniej wyjdzie.

Brakuje muzyków na fastach i bullich w bolcach.

Pozatym całkiem spoko.

A uprzedzając pytanie skąd wziąć pts ;) powiem tak:
1 dzik out, ze 2 big unsów out i jest ok.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

dzik odpada,mam model na butach i jestem wzgledem niego sentymentalny.
amulet potestuje,z WE wypada slabiej ale przy demonach czy bretce zyskuje.

pozostale kwestie-bullsy i muzycy sa do rozpatrzenia(1 swiniak i tak za duzo)

ODPOWIEDZ