nad tym pracujeShino pisze:
nadal uwazam, ze jeden master of sorcery by sie przydal
nowy DL 2250
A nie za duzo tych furii? 3 oddziały mają racje bytu? Może wywalić jeden oddziałek i wsadzic kolejnego czincza na chariot?
+ są takie :
->dodatkowy ward na 3+
->furie to syf a więc masz kolejne coś co poradzi sobie z fastem
->większy zasięg czarów bo w koncu lata
- są takie:
->jeden punkt wystawienia mniej
->jeden oddział do poświęcenia mniej
No a moze czyms mnie zadziwisz ;>?
+ są takie :
->dodatkowy ward na 3+
->furie to syf a więc masz kolejne coś co poradzi sobie z fastem
->większy zasięg czarów bo w koncu lata
- są takie:
->jeden punkt wystawienia mniej
->jeden oddział do poświęcenia mniej
No a moze czyms mnie zadziwisz ;>?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
jaki ward na 3+ ? herald ma na 4+ a chariot 5+ - czy czegoś nie doczytałem ?
owszem fasta pogonisz ale fast ma zasadę flee a chariot pali na 20 cali więc może być ciekawie ( a wild riderów i tak nie rozwalisz )
co do heralda i siły 7 to jak już zerwie z cannonka to większe szanse ma przeżyć właśnie na chariocie niż na zwykłym juggu ( na +5 trafiony, +2 zranienie +5 wardzik, na piechotę masz +2 zranienie i +5 ) dodatkowo zwykły bolec też bardziej kluczy w jugga - zranienie na +2 i d3 ran co może skutecznie ścisnąć gościa a chariot ma już 5 T więc lepiej wygląda, owszem nie dołączy wtedy do piesków
a furie są dobre na zylion skinków a zylion skinków jest dobry na dużego demona więc lepiej mieć te 3 odddziały furii
imho sądzę też, że nowe demony będzie można składać na wiele sposobów
owszem fasta pogonisz ale fast ma zasadę flee a chariot pali na 20 cali więc może być ciekawie ( a wild riderów i tak nie rozwalisz )
co do heralda i siły 7 to jak już zerwie z cannonka to większe szanse ma przeżyć właśnie na chariocie niż na zwykłym juggu ( na +5 trafiony, +2 zranienie +5 wardzik, na piechotę masz +2 zranienie i +5 ) dodatkowo zwykły bolec też bardziej kluczy w jugga - zranienie na +2 i d3 ran co może skutecznie ścisnąć gościa a chariot ma już 5 T więc lepiej wygląda, owszem nie dołączy wtedy do piesków
a furie są dobre na zylion skinków a zylion skinków jest dobry na dużego demona więc lepiej mieć te 3 odddziały furii
imho sądzę też, że nowe demony będzie można składać na wiele sposobów
6 modelami to się nie pozasłaniasz spadnie 1 i już nagle się LOS pojawiaPiotrek pisze:wbrew pozora furie dają c dodatkowy komfort jak grasz z armia strzelająca.
możesz zasłaniać droższe oddziały itp
to co napisal Piotrek + ward na 4+ w horrorach, czyli musisz wbic statystycznie 10 ran zeby zdjac mi levele... czyli trafic 20 hitow z S3, co daje jakies 30 lucznikow WE strzelajacych do jednego glupiego unitu horrowJagal pisze:
+ są takie :
->dodatkowy ward na 3+
->furie to syf a więc masz kolejne coś co poradzi sobie z fastem
->większy zasięg czarów bo w koncu lata
- są takie:
->jeden punkt wystawienia mniej
->jeden oddział do poświęcenia mniej
No a moze czyms mnie zadziwisz ;>?
moj nie chariotowy tez lata jak bedzie potrzeba to se pofrunie...
rozdzial przy strzelaniu na 6 w typawar2bone pisze:jaki ward na 3+ ? herald ma na 4+ a chariot 5+ - czy czegoś nie doczytałem ?
4 to magiczna liczba bo po dolaczeniu w razie potrzeby heralda oddzial ma US 5, zajmuij cwiartki, dodaje bonusy za tyl bokCharki pisze:3 flamerow by wystarczylo, a moglbys wtedy dac master of sorcery na heralda i torment balde na keeper'a (chyba ze traci wtedy armour piercing to nie ma sensu)
herald ma duze znaczenie dla oddzialow tz w tej armii, lata miedzy horrorami a flamerami
Flamers maja chyba po 2 US, ale i tak raczej nie ma sensu ich wystawiac troche drodzy a nie az tak super. ten miecz za 5pkt. jest fajny dla lorda.
Mi sie bardziej bludzio podoba bo w tych demonach mysle ze bedzie sie oplacalo grac bez magi i na malym heraldzie na koniku z songiem tani i jeden z nielicznych sposobow na lapanie smokow... przynajmniej ja tak pogram:) a w twojej rozpie ciezko bedzie z imperium ale fajna
Mi sie bardziej bludzio podoba bo w tych demonach mysle ze bedzie sie oplacalo grac bez magi i na malym heraldzie na koniku z songiem tani i jeden z nielicznych sposobow na lapanie smokow... przynajmniej ja tak pogram:) a w twojej rozpie ciezko bedzie z imperium ale fajna
nigdy nie mialy i raczej nic sie w tej kwestii nie zmieni, to nadal piechotka tyle ze z 2 W, identyko jak wraithy..ptasznik pisze:Flamers maja chyba po 2 US,
sa ok, imo dobry stosunek ceny do skutecznosci, wywazonyptasznik pisze: ale i tak raczej nie ma sensu ich wystawiac troche drodzy a nie az tak super.
zgadzam sie, ale IMO tylko jak sie ma zbedne 5pktptasznik pisze: ten miecz za 5pkt. jest fajny dla lorda.
o to mi chodzilo, mila rozpa, do pogrania, bez bloodzia ktorego za jakies 3-4 miechy pewnie bedzie mial kazdy DL, bo jest po prostu mega wygiety...no i Malin juz zarezerwowany armia bedzie na polowe/ koniec lipca podejrzewamptasznik pisze:ale fajna
pzdr !!
ostateczna wersja do pomalowania (w przeciagu 1,5 miecha) mojej rozpy
1 Keeper of Secrets @ 560 Pts
General; Lore of Slaanesh; 3lvl
Siren Song [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Khorne @ 190 Pts
Battle Standard Bearer
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 8
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2250
jedyne watpliwosci mam co do konfiguracji, czy lepiej 3 + 1 fiendy, czy 2x2, no i cyz lepiej 4x5 furii czy zrobic 1/2 oddzialy liczniejsze, co myslicie?
pzdr !!
1 Keeper of Secrets @ 560 Pts
General; Lore of Slaanesh; 3lvl
Siren Song [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Khorne @ 190 Pts
Battle Standard Bearer
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 8
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2250
jedyne watpliwosci mam co do konfiguracji, czy lepiej 3 + 1 fiendy, czy 2x2, no i cyz lepiej 4x5 furii czy zrobic 1/2 oddzialy liczniejsze, co myslicie?
pzdr !!
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
gram na podobnej rozpie tylko mój keeper jest bardziej dopakowany! a na BSB mam sztandar -2LD(w większości bitwach sie spłaca paro krotnie w kluczowych momentach) do tego dokupuje jeszcze Firestorm Blade! zeby mieć siłe 7 i flamingi na driady czy na Drakenhof! Może bez tego sztandaru dajesz rade ale ja proponuje wyrzucić jedne furie i wstawić mieczyk wymienony wyżej i jedne psy podpakować do 6 bo jeżeli grasz na jakiś defens to musisz szybko cisnąć do przeciwnika i jak wsadzisz BSB w psy to bedzie miał dłużej look outa! Tyle ode mnie! ogólnie rozpa jest bardzo dobra i przeciwnik bardzo sie zdziwi gdy zobaczy DL bez Bloodzia i może być niemile zaskoczony że keeper nie wiele od niego odstaje!
firestorm blade to dobry kmin, chyba do niego wkoncu dojrzeje , co do spozytkowania pozostalych 35 pkt to bylbym raczej sklonny do dopakowania jednych furii do 7mki oraz dorzucenia muzyka na bloodow i torment blade'a na keepera, mala rzecz a przy pechu przeciwnika moze cieszyc
herald w zalozeniu na armie turbo defensywne ma raczej popylac w bloodletterach a nastepnie z nich w 2/3 turze wyszarzozywac... wiec 6sty pies do dawania look outa raczej nie potrzebny...
pzdr !!
herald w zalozeniu na armie turbo defensywne ma raczej popylac w bloodletterach a nastepnie z nich w 2/3 turze wyszarzozywac... wiec 6sty pies do dawania look outa raczej nie potrzebny...
pzdr !!
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
ok to jak juz nie chcesz tego szóstego psa:p to daj jedną furie, torment blade i jeszcze jednego bloodletera zeby było ich 11 zeby razem z BSB miały dwa szeregi! zawsze może sie przydać ten 1 bonus w CR
- TurboWarzywo
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 36
rozpa spoko, ja bym wywalił jednak jedną piąteczke furii i dopakował bsbeka: dał mu banner of unholy victory( +D3 do cr'a), firestorm blade, armour of khorne, wtedy to jest naprawde kozakiem
WERSJA OSTATECZNA:
1 Keeper of Secrets @ 565 Pts
General; Lore of Slaanesh
Siren Song [25]
Torment Blade [5]
1 Herald of Khorne @ 215 Pts
Battle Standard Bearer
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
Juggernaut of Khorne [50]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
10 Bloodletters of Khorne @ 138 Pts
Champion
Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
6 Chaos Furies @ 72 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165 Pts
1 Fiend of Slaanesh @ 55 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 8
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2250
pojedynczy model piechotny z 20 calowym ruchem z darmowymi pivotami i innymi bzdurami... a zastosowanie takie samo jak furie tyle ze jest lepszy , a 3ka w odroznieniu od dwojek spokojnie przebija sie przez wiele oddzialow, tudziez wiaze je w walce na dluzszy czas, mam 4 oddzialy z niezlym kopem i 4 wspierajace, jakby bylo 2x2 fiendow to mialbym 3 odzialy z kopem i 5 wspierajacych, IMO lepiej sie oplaca 1szy stosunekDolmiR pisze:Jakie zadanie ma jeden fiend?
to najdluzej analizowalem... moim zdaniem stosunek kosztu do powera jest nadal przecietny, fakt ze maja strzelanie, fakt ze nie najgorsze statystyki, ale to strzelanie to w praniu daje co najwyzej tyle co k6 S4, moze od biedy 2k6 ale to dopiero od 3-4 tury gdy flamery sa usadowione w jakims lasku, domku i maja w co naparzac... zreszta szkoła Pomorska flamerow raczej nie stosujeDastor pisze:Imo brakuje flamerow.
pzdr !!