Ja gram na antymagii i ofensie najcześciej. nie musze miec ofensywnych bohaterów zeby miec ofensywną rozpiskę. Nasi Hero teraz przeważnie dostają po dupie bo mięczaki z nich.ksch pisze:Piotras - mnie się takie rozpiski średnio podobają, ponieważ uważam, że WE jest idealną armią do grania podchodowego, lecz ofensywnego. Antymagia to dla mnie modlenie się o jak najmniejszy wymiar kary, ale może po prostu nie dostrzegam potencjału takiego defensa. Osobiście gram na lordzie i dwóch caddych przy dużych punktach i jednym przy małych. Tak jak napisal Urban - 4 x 10 GG to trzeba naprawdę umieć ustawić. Dla mnie 30 to maks.
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
Jankiel napisał :
I nie będę komentował postów biednych graczy z BB, którym wyprawa do Żywca jawi się jako równie trudna, co do Mongolii.
Spokojnie sie 40 miesci... Walicie np. zaczynanie, no to bomba. Wildzi flanka lecą od razu na maxa, łucznicy jak byli z tyłu postawieni to już mają pole widzenia, np. driady można zawsze ustawic w formacji 2jkowej
jest dużo opcji, ale fakt faktem jak jest górka to jest najlepiej.
Mi się 40 łuczników akutalnie zajebiście sprawdza. Dzisiaj po prostu na bliskim DE kosili jak złoto... A haje to po prostu ślicznie płyną od s&s'ta itp.
Na serio, polecam, zagrajcie na 40stce.
jest dużo opcji, ale fakt faktem jak jest górka to jest najlepiej.
Mi się 40 łuczników akutalnie zajebiście sprawdza. Dzisiaj po prostu na bliskim DE kosili jak złoto... A haje to po prostu ślicznie płyną od s&s'ta itp.
Na serio, polecam, zagrajcie na 40stce.
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
kto grajac DE zostawi ci tylu luczników do 3 tury?:p
Jankiel napisał :
I nie będę komentował postów biednych graczy z BB, którym wyprawa do Żywca jawi się jako równie trudna, co do Mongolii.
No właśnie? Dzisiaj przekonałem się, że asasyn zabijający mi jednego typa od kopa i wbijający się z resztą w kombat bez możliwości reakcji, raczej oducza wystawiania zbyt wielu gladów przeciw naszym czarnym braciom
Jak w mojej 2giej turze nie ma już 2-3 bolców? A kusznicy zasięgu nie mają? Pisałem już chyba... W 1 bolca HoD'a, w 2giego, ew. 3ciego salwy łuczników. Fasty rozwalasz w 2giej turze, a waywami ostatnio udało mi się akurat sprzątnąć ostatniego bolca. To nie jest mega jakieś trudne. Jak się stopuje magie do 2-3 tury to mozna dać radę. Serio.Wujek Kiczu pisze:kto grajac DE zostawi ci tylu luczników do 3 tury?:p
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
hmmm łucznicy mają mniejszy zasięg niż bolec, Hod nie musi zawsze zabijac bolca, WW można uniknąć inteligentnie sie rozstawiając, aha no i musisz zacząć jezeli WW chcą go rozdupcyć najlepiej. Dobrego gracza DE nie przekonają twoje argumenty no offens po prostu juz kiedys słyszałem o takich taktykach i owszem skutkują ale na przecietnych graczy ale na lepszych i pro nie bardzo
Jankiel napisał :
I nie będę komentował postów biednych graczy z BB, którym wyprawa do Żywca jawi się jako równie trudna, co do Mongolii.
Dla każdego z graczy jego własna armia jest niepokonana i na wszystko ma haka.
No, ale czy zawsze gra się z mega pr0 wymiataczem?
Sam jestem plewa, więc jak trafiam na kogoś na moim poziomie, nawet z przegiętą rozpiską to się ciesze, że gra chociaż na poziomie kmin będzie [mniej więcej taka sama.
Pozdro
Sam jestem plewa, więc jak trafiam na kogoś na moim poziomie, nawet z przegiętą rozpiską to się ciesze, że gra chociaż na poziomie kmin będzie [mniej więcej taka sama.
Pozdro
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
wymiataczy jest mało ale dobrych graczy z inteligencją też a każda plewa przy odrobinie wytrwałości wyrośnie na dobrego gracza
Jankiel napisał :
I nie będę komentował postów biednych graczy z BB, którym wyprawa do Żywca jawi się jako równie trudna, co do Mongolii.
Mam co do tego wątpliwości Niektórzy jakoś nie potrafią zrozumieć o co chodzi w tych plastikowo-metalowych ludkach poruszanych za pomocą calki
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
napisałem ze przy odrobinie wytrwałości no i samozaparcia ( wiadomo ze łatwiej dac sobie spokój ) niestety niektórym tego brakuje
Jankiel napisał :
I nie będę komentował postów biednych graczy z BB, którym wyprawa do Żywca jawi się jako równie trudna, co do Mongolii.
Witam! Jutro gram na turnieju, na 1500 pkt. Ograniczenia niestety są dla mnie niezwykle bolesne. A sa one takie:
-Pojedynczy model nie może kosztować więcej niż 250 pkt (czyli już nie ma brokuła ;/)
-Nie można mieć dwóch takich samych speców (czyli już nie mam 2x wildów ;/)
-Nie można mieć 3 takich samych corów..
-WE rozstawiają dodatkowy las tylko wtedy, gdy innego nie ma na stole..
Więc wymyśliłem cuś takiego ;p
-Mag: Upgrade to level 2, 2xDS, General|175pkts.
-Noble: BSB, Amarantyna, Rożek, LA,|142 pkts.
-Noble: Alter Kindred, HoH, HoD, GW, LA, Sh|158 pkts.
-2x10GG|2x120 pkts.
-2x8driady|2x96 pkts.
-17Eternal Guards: czempion, sztandar, war banner|253 pkts.
-6Wild Riders: FCG|192 pkts.
-7Wardencers:muzyk, czempion|147 pkts.
Total army cost:1499 pkts.
Co wy o tym sądzita?
-Pojedynczy model nie może kosztować więcej niż 250 pkt (czyli już nie ma brokuła ;/)
-Nie można mieć dwóch takich samych speców (czyli już nie mam 2x wildów ;/)
-Nie można mieć 3 takich samych corów..
-WE rozstawiają dodatkowy las tylko wtedy, gdy innego nie ma na stole..
Więc wymyśliłem cuś takiego ;p
-Mag: Upgrade to level 2, 2xDS, General|175pkts.
-Noble: BSB, Amarantyna, Rożek, LA,|142 pkts.
-Noble: Alter Kindred, HoH, HoD, GW, LA, Sh|158 pkts.
-2x10GG|2x120 pkts.
-2x8driady|2x96 pkts.
-17Eternal Guards: czempion, sztandar, war banner|253 pkts.
-6Wild Riders: FCG|192 pkts.
-7Wardencers:muzyk, czempion|147 pkts.
Total army cost:1499 pkts.
Co wy o tym sądzita?
Zdejmij lvl z generała, biegacza złóż na HoH + SoCM, wywal eternali i zamiast tego wszystkiego wstaw gladów + wayów, ew. 4 treekiny.
BSBka bym złożył na hodę, ale to już Twoja kwestia (po co mu rog, jak raczej siedzi w dancerach?)
BSBka bym złożył na hodę, ale to już Twoja kwestia (po co mu rog, jak raczej siedzi w dancerach?)
a czemu nie ma 2x glade raidersów i orzelka?
Caddy 2xDS @ 140 pkt - generał
Noble BSB na Orle LA+SoCM+słomka - 192 pkt ( w tej konfiguracji zastepuje jeden oddział wildów, a jest bardziej mobliny - mi sie genialnie sprawdza)
Alter GW, LA, Sh +HoDA+Hełmik 158 pkt
10 GG 120pkt
11 GG + muzyk 138pkt ( typowy oddział wystawiasz na górce 6ciu z przodu ( zawsze to jeden więcej w CC odda, a i ewentualne rozwiniecie szeregu jest możliwe ( max 5 modeli) )
2x8 Leśne DziFFki 192pkt
5 GR 120pkt
5 WD 97pkt - muzyk (do trzymania caddiego, jak dobrze nimi zagrasz to cos moga zaflankować)
6WR - 199pkt Szmata + warbanner
6WW -144pkt
PD: 3 DD: 3
Figsów: 63
Razem: 1500pkt
Mozesz jeszcze wywalić GR badz WD ( wtedy jak trafisz na stół z lasem gdzies " w pizdu" to sie troche nagłowisz z gienkiem zeby go ukryć ), uszczuplajac troche GG i WR wrzucic kilka krzaków. Toz alezy jaki styl gry preferujesz, jeśli lubisz przyjmowac czyms cos na klate to w tych okolicznościach chyba najlepsze wyjscie, jesli jestes bardziej taktykiem, anizeli botem to obecna rozpa jest całkiem sympatyczna.
P.S. Nigdy nie wrzucam całych rozpisek, aby komus pomóc, bo uwazam ze kazdy powinien jechac na metodzie prób i błędów a nie tworzyc armie graczy którzy nawet sami rozpy sobie nie zrobia - aka: boots. Tutaj jest inaczej bo ten turniej fakt troche tnie WE ale mozna dac rade. Niewazne jak zagrasz opcja BsB na Orle jest swietna i warało by ja uwzględnic ; ). Zobacz przetestuj, oceń jak sie sprawdza.
Pozdrowienia, i powodzenia na turnieju ; ))
Noble BSB na Orle LA+SoCM+słomka - 192 pkt ( w tej konfiguracji zastepuje jeden oddział wildów, a jest bardziej mobliny - mi sie genialnie sprawdza)
Alter GW, LA, Sh +HoDA+Hełmik 158 pkt
10 GG 120pkt
11 GG + muzyk 138pkt ( typowy oddział wystawiasz na górce 6ciu z przodu ( zawsze to jeden więcej w CC odda, a i ewentualne rozwiniecie szeregu jest możliwe ( max 5 modeli) )
2x8 Leśne DziFFki 192pkt
5 GR 120pkt
5 WD 97pkt - muzyk (do trzymania caddiego, jak dobrze nimi zagrasz to cos moga zaflankować)
6WR - 199pkt Szmata + warbanner
6WW -144pkt
PD: 3 DD: 3
Figsów: 63
Razem: 1500pkt
Mozesz jeszcze wywalić GR badz WD ( wtedy jak trafisz na stół z lasem gdzies " w pizdu" to sie troche nagłowisz z gienkiem zeby go ukryć ), uszczuplajac troche GG i WR wrzucic kilka krzaków. Toz alezy jaki styl gry preferujesz, jeśli lubisz przyjmowac czyms cos na klate to w tych okolicznościach chyba najlepsze wyjscie, jesli jestes bardziej taktykiem, anizeli botem to obecna rozpa jest całkiem sympatyczna.
P.S. Nigdy nie wrzucam całych rozpisek, aby komus pomóc, bo uwazam ze kazdy powinien jechac na metodzie prób i błędów a nie tworzyc armie graczy którzy nawet sami rozpy sobie nie zrobia - aka: boots. Tutaj jest inaczej bo ten turniej fakt troche tnie WE ale mozna dac rade. Niewazne jak zagrasz opcja BsB na Orle jest swietna i warało by ja uwzględnic ; ). Zobacz przetestuj, oceń jak sie sprawdza.
Pozdrowienia, i powodzenia na turnieju ; ))
xYz
imo ta 5 WD to strata punktów, 100pkt do tego aby w zasadzie tryzmać maga? A to on nie moze isć do glade guardów?
poprzycinalbym nieco i podpakowal tych WD do 8 i rozpsika jest bardzo fajna
jednak zamiast WW wolabym orzelka, ale jak kto woli. Jak dla mnie wayowie na mniej niż 2k troszke ssą.
poprzycinalbym nieco i podpakowal tych WD do 8 i rozpsika jest bardzo fajna
jednak zamiast WW wolabym orzelka, ale jak kto woli. Jak dla mnie wayowie na mniej niż 2k troszke ssą.
Przymierzam sie powoli do WE (właśnie jestem za etapie żałowania, że to co miałem, wyprzedałem) i myslałem o takiej rozpie:
Planuję armię bardziej do kolekcji, niż do gry, więc kupię tylko tyle figsów, ile jest w rozpisce.
Wardancer highborn z trafianiem na 6+ w challenge, moonstone i przerzutami zranień
Waywatcher noble z hailem i płonącym additional hand weapon
Spellinger ze scrollem i hitem z S5 dla każdego w lesie
Spellsinger ze scrollem i dodatkową kością dispela dla czarów na 4 lub więcek PD
3x10 Glade guard
2x8 driad
2x5 Glade riders
skauci z bannerem nie pozwalającym maszerować w 12"
2x7 wardancers
2x7 waywatchers
Jak widać zamierzam zwyczajnie wystrzelać przeciwnika - mam całe dwa oddziały wardancerów do walki, lorda do zabijania wrogich bohaterów i trochę rzeczy do spowalniania. Glade riderów potrzebuję do tego, by mieć czym dać flee - wildriders tego niestety nie potrafią. Driad mam tylko 16, bo i tak sporym wyzwaniem będzie zdobycie tylu starych modeli (wszystko chcę oprzeć na modelach z 5 edycji), poza tym, nie potrzebuję więcej jednostek, na które przeciwnik spokojnie może wykonywać taktyczne szarże.
Planuję armię bardziej do kolekcji, niż do gry, więc kupię tylko tyle figsów, ile jest w rozpisce.
Wardancer highborn z trafianiem na 6+ w challenge, moonstone i przerzutami zranień
Waywatcher noble z hailem i płonącym additional hand weapon
Spellinger ze scrollem i hitem z S5 dla każdego w lesie
Spellsinger ze scrollem i dodatkową kością dispela dla czarów na 4 lub więcek PD
3x10 Glade guard
2x8 driad
2x5 Glade riders
skauci z bannerem nie pozwalającym maszerować w 12"
2x7 wardancers
2x7 waywatchers
Jak widać zamierzam zwyczajnie wystrzelać przeciwnika - mam całe dwa oddziały wardancerów do walki, lorda do zabijania wrogich bohaterów i trochę rzeczy do spowalniania. Glade riderów potrzebuję do tego, by mieć czym dać flee - wildriders tego niestety nie potrafią. Driad mam tylko 16, bo i tak sporym wyzwaniem będzie zdobycie tylu starych modeli (wszystko chcę oprzeć na modelach z 5 edycji), poza tym, nie potrzebuję więcej jednostek, na które przeciwnik spokojnie może wykonywać taktyczne szarże.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Ja swego czasu polowałem na stare Driadki i w ciągu miesiąca udało mi się zdobyć 24 modele. Więc da radę.Jankiel pisze:Driad mam tylko 16, bo i tak sporym wyzwaniem będzie zdobycie tylu starych modeli (wszystko chcę oprzeć na modelach z 5 edycji)