Old World Cup
Old World Cup
OLD WORLD CUP
-czyli zabawa w starym stylu o puchar Starego Świata.
Serdecznie zapraszamy do udziału w turnieju, który sięga korzeniami do starych czasów, gdy czempioni w pojedynkach jeden na jednego toczyli bój o nagrody i nieprzemijającą chwałę. Do czasów gdy Gobliny były większe...
1) Format Turnieju
Turniej zostanie rozegrany systemem PUCHAROWYM. Gracze w fazie grupowej zostaną podzieleni na czteroosobowe grupy. Dwóch najlepszych graczy z każdej grupy przejdzie do fazy pucharowej, gdzie będą toczyć pojedynki o przejście do kolejnych rund, aż do finału.
Turniej zostanie zgłoszony do ogólnopolskiej Ligi Warhammera jako lokalny!!!
2) Czas i miejsce
- sklep Stary Świat Al. Wilanowska 364B (lok. U4) w Warszawie,
- zapisy trwają do 31 sierpnia,
- turniej rozpoczyna się 9 września. Rozgrywki grupowe będę odbywały się w każdą sobotę zgodnie z harmonogramem,
- czas trwania całego turnieju oraz szczegółowy harmonogram gier zostanie ogłoszony na stronie www.staryswiat.blogspot.com oraz www.staryswiat.com.pl po zamknięciu zapisów.
3) Zgłoszenia
- zgłoszenia wraz z rozpiską prosimy wysyłać na adresy aruthra@poczta.onet.pl lub kruti@op.pl
- swój udział można zgłosić również bezpośrednio w sklepie Stary Świat,
- wraz ze głoszeniem prosimy o podanie następujących danych:
1. Imię i Nazwisko
2. Armia
3. Klub (opcjonalnie)
4. Numer telefonu
5. Adres e-mail
6. Numer GG (opcjonalnie)
- wpisowe wynosi 0 (słownie: zero) zł.
- gracz zobligowany jest do gry jedną rozpiską przez cały turniej. Ujawnione w późniejszych bitwach jakiekolwiek zmiany w stosunku do wysłanej ze zgłoszeniem listy armii powodują automatyczną dyskwalifikację.
4) Zasady wystawiania armii
- limit punktowy 2250 pt.,
- obowiązują zasady Limited (patrz: http://strony.aster.pl/barbaros/)
- każda armia musi zawierać przynajmniej jednego bohatera nieczarującego (nieposiadającego magicznego poziomu, nie generującego kości magii, nieużywającego bond spelli),
- ograniczenie nie dotyczy armii Tomb Kings, w przypadku której można wystawić maksymalnie 2 Liche Prietów,
- armie Demonów mogą wystawić maksymalnie 8 poziomów magii, nadal obowiązuje konieczność wystawienia jednego bohatera nieczarującego,
- do turnieju dopuszczone są armie Hordes of Chaos z podręcznika, jak i Warriors of Chaos z White Dwarf-a,
- w turnieju nie ma wymogu pomalowanej armii jednak figurki grające na stole muszą być adekwatne do listy armii.
5) Scenariusze
- w celu zminimalizowania wpływu scenariuszy na wyniki bitew, jak i całego turnieju wszystkie bitwy będą toczyć się zgodnie zasadami podręcznikowego Pitched Battle,
- gramy na tajne listy armii.
6) Dodatkowe punkty hobbystyczne
- podczas fazy grupowej zostanie przeprowadzona podstawowa ocena hobbystyczna armii :
0-5 pomalowanie armii
0-2 podstawki
0-3 konwersje
0-3 WISIWG
- poza oceną hobbystyczną zostanie przeprowadzony test wiedzy składający się z 10 pytań (inny dla każdej grupy),
- uzyskane w ten sposób punkty nie będę miały wpływu na wyniki bitew, jednak w przypadku remisów punktowych będą decydowały o wyjściu z grupy i ostatecznym rankingu turnieju.
7) Faza Grupowa
- zgłoszeni gracze zostaną podzieleni na czteroosobowe grupy (A, B, C, D… itd.), w których będą walczyć o wyjście do fazy pucharowej,
- uroczyste losowanie grup odbędzie się 2 września w Starym Świecie,
- organizator przewiduje rozstawienia graczy z czołówki LIGI oraz zwycięzców turniejów klasy Master,
- z każdej grupy wychodzi 2 graczy z największą liczbą zdobytych dużych punktów,
- duże punkty do zdobycia w bitwach liczone są zgodnie z poniższą tabelą:
Różnica Duże Punkty
zwycięzca przegrany
do 249 10 10
249-499 14 6
500-999 16 4
1000-1499 18 2
1500-1999 19 1
ponad 2000 20 0
(komentarz: powyższa tabela została ustalona w ten sposób, aby liczyło się przede wszystkim zwycięstwo w bitwie, dzięki czemu unikniemy sytuacji, w której gracz wygrywający trzy bitwy małą liczbą punktów nie wyjdzie z grupy)
- w przypadku równej ilości zdobytych dużych punktów o wyjściu z grupy będą decydowały dodatkowe punkty zdobyte z oceny hobbystycznej i testu wiedzy. W następnej kolejności decydować będą małe punkty zdobyte w rozegranych bitwach,
- w turnieju nie będą rozgrywane bitwy barażowe. W przypadku konieczności uzupełnia liczby graczy do minimalnej wymaganej w fazie pucharowej, decydować będzie liczba dużych punktów zdobytych przez graczy zajmujących 3 i 4 miejsca w fazie grupowej. W przypadku remisów decydują dodatkowe punkty hobbystyczne a następnie małe punkty z bitew,
- gry grupowe będą rozgrywane w soboty zgodnie z harmonogramem w godzinach otwarcia sklepu. W przypadku nierozegrania wszystkich gier z danej grupy istnieje możliwość dokończenia ich w niedziele,
- w uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z organizatorem, istnieje możliwość rozegrania gier grupowych w innym terminie, jednak nie później niż w przeciągu tygodnia od wyznaczonej daty dla danej grupy,
- gdy gracz nie rozegra wszystkich gier w fazie grupowej to w przypadku rozegrania dwóch meczów zawodnik, z którym dany gracz nie grał automatycznie otrzymuje wygraną 16–0. Gdy rozegra tylko jeden mecz to automatycznie jest dyskwalifikowany z turnieju a wynik meczu jest anulowany i nie liczy się do rankingu w danej grupie. O wyjściu decydują wyłącznie rozegrane bitwy pomiędzy pozostałymi zawodnikami w grupie.
8.) Faza pucharowa
- gracze po zakończeniu fazy grupowej są dobierani w pary i turniej od tej pory toczy się systemem pucharowym, gdzie przegrywający odpada a zwycięzca przechodzi do kolejnej rundy,
- zasady parowania: gracz z pierwszej grupy zajmujący 1 miejsce toczy pojedynek z graczem zajmującym 2 miejsce z ostatniej grupy. Gracz zajmujący 1 miejsce w ostatniej grupie toczy walkę graczem, który zajął 2 miejsce z pierwszej grupy. To samo dotyczy kolejnych grup,
- pojedynek zostaje wygrany jeśli jedna ze stron uzyska na koniec bitwy przewagę minimum 300 małych punktów,
- w przypadku, gdy gra nie zakończy się wygraną jednej ze stron w regulaminowych 6 turach, gracze rozgrywają turę 7. Jeśli również ona nie przyniesie rozstrzygnięcia to, za zgodą obu graczy odbywa się kolejna 8 tura. W przypadku braku zwycięzcy bitwa zostaje powtórzona.
9) Końcowe wyniki
- gracze, którzy odpadli z fazie grupowej zostaną sklasyfikowani na podstawie zdobytych dużych punktów. W przypadku takiej samej ilości decydują punkty hobbystyczne i dalej zdobyte małe punkty,
- ponad nimi w rankingu będą dopisywani gracze odpadający w kolejnych fazach pucharowych sklasyfikowani na podstawie zdobytych małych punktów z bitew w danej rundzie. W przypadku takiej samej ilości małych punktów o miejscu w rankingu decydują punkty hobbystyczne.
- gracze, którzy odpadną w półfinałach będą mogli rozegrać dodatkowy mecz o 3 miejsce o ile wyrażą taką wolę
- zwycięzcą turnieju zostanie osoba, która wygra wszystkie bitwy fazy pucharowej.
10) Dodatkowe informacje
- szczegółowe wyniki bitew oraz aktualny ranking będą publikowane na stronach www.staryswiat.blogspot.com, oraz www.staryswiat.com.pl
- podczas turnieju zostanie wybrana najładniejsza armia, dla której przewidziana jest dodatkowa nagroda,
- zachęcamy uczestników do pisania raportów bitewnych z rozegranych pojedynków i przesyłania ich na adres staryswiat@staryswiat.com.pl Najciekawsze raporty zostaną opublikowane na tronie internetowej a autor najlepszego dodatkowo nagrodzony.
Serdecznie zapraszamy do udziału w turnieju. Gwarantujemy wzorową organizację, terminowość, niezapomniane emocje oraz wyśmienitą zabawę. Organizator przygotował atrakcyjne nagrody dla zwycięzców.
-czyli zabawa w starym stylu o puchar Starego Świata.
Serdecznie zapraszamy do udziału w turnieju, który sięga korzeniami do starych czasów, gdy czempioni w pojedynkach jeden na jednego toczyli bój o nagrody i nieprzemijającą chwałę. Do czasów gdy Gobliny były większe...
1) Format Turnieju
Turniej zostanie rozegrany systemem PUCHAROWYM. Gracze w fazie grupowej zostaną podzieleni na czteroosobowe grupy. Dwóch najlepszych graczy z każdej grupy przejdzie do fazy pucharowej, gdzie będą toczyć pojedynki o przejście do kolejnych rund, aż do finału.
Turniej zostanie zgłoszony do ogólnopolskiej Ligi Warhammera jako lokalny!!!
2) Czas i miejsce
- sklep Stary Świat Al. Wilanowska 364B (lok. U4) w Warszawie,
- zapisy trwają do 31 sierpnia,
- turniej rozpoczyna się 9 września. Rozgrywki grupowe będę odbywały się w każdą sobotę zgodnie z harmonogramem,
- czas trwania całego turnieju oraz szczegółowy harmonogram gier zostanie ogłoszony na stronie www.staryswiat.blogspot.com oraz www.staryswiat.com.pl po zamknięciu zapisów.
3) Zgłoszenia
- zgłoszenia wraz z rozpiską prosimy wysyłać na adresy aruthra@poczta.onet.pl lub kruti@op.pl
- swój udział można zgłosić również bezpośrednio w sklepie Stary Świat,
- wraz ze głoszeniem prosimy o podanie następujących danych:
1. Imię i Nazwisko
2. Armia
3. Klub (opcjonalnie)
4. Numer telefonu
5. Adres e-mail
6. Numer GG (opcjonalnie)
- wpisowe wynosi 0 (słownie: zero) zł.
- gracz zobligowany jest do gry jedną rozpiską przez cały turniej. Ujawnione w późniejszych bitwach jakiekolwiek zmiany w stosunku do wysłanej ze zgłoszeniem listy armii powodują automatyczną dyskwalifikację.
4) Zasady wystawiania armii
- limit punktowy 2250 pt.,
- obowiązują zasady Limited (patrz: http://strony.aster.pl/barbaros/)
- każda armia musi zawierać przynajmniej jednego bohatera nieczarującego (nieposiadającego magicznego poziomu, nie generującego kości magii, nieużywającego bond spelli),
- ograniczenie nie dotyczy armii Tomb Kings, w przypadku której można wystawić maksymalnie 2 Liche Prietów,
- armie Demonów mogą wystawić maksymalnie 8 poziomów magii, nadal obowiązuje konieczność wystawienia jednego bohatera nieczarującego,
- do turnieju dopuszczone są armie Hordes of Chaos z podręcznika, jak i Warriors of Chaos z White Dwarf-a,
- w turnieju nie ma wymogu pomalowanej armii jednak figurki grające na stole muszą być adekwatne do listy armii.
5) Scenariusze
- w celu zminimalizowania wpływu scenariuszy na wyniki bitew, jak i całego turnieju wszystkie bitwy będą toczyć się zgodnie zasadami podręcznikowego Pitched Battle,
- gramy na tajne listy armii.
6) Dodatkowe punkty hobbystyczne
- podczas fazy grupowej zostanie przeprowadzona podstawowa ocena hobbystyczna armii :
0-5 pomalowanie armii
0-2 podstawki
0-3 konwersje
0-3 WISIWG
- poza oceną hobbystyczną zostanie przeprowadzony test wiedzy składający się z 10 pytań (inny dla każdej grupy),
- uzyskane w ten sposób punkty nie będę miały wpływu na wyniki bitew, jednak w przypadku remisów punktowych będą decydowały o wyjściu z grupy i ostatecznym rankingu turnieju.
7) Faza Grupowa
- zgłoszeni gracze zostaną podzieleni na czteroosobowe grupy (A, B, C, D… itd.), w których będą walczyć o wyjście do fazy pucharowej,
- uroczyste losowanie grup odbędzie się 2 września w Starym Świecie,
- organizator przewiduje rozstawienia graczy z czołówki LIGI oraz zwycięzców turniejów klasy Master,
- z każdej grupy wychodzi 2 graczy z największą liczbą zdobytych dużych punktów,
- duże punkty do zdobycia w bitwach liczone są zgodnie z poniższą tabelą:
Różnica Duże Punkty
zwycięzca przegrany
do 249 10 10
249-499 14 6
500-999 16 4
1000-1499 18 2
1500-1999 19 1
ponad 2000 20 0
(komentarz: powyższa tabela została ustalona w ten sposób, aby liczyło się przede wszystkim zwycięstwo w bitwie, dzięki czemu unikniemy sytuacji, w której gracz wygrywający trzy bitwy małą liczbą punktów nie wyjdzie z grupy)
- w przypadku równej ilości zdobytych dużych punktów o wyjściu z grupy będą decydowały dodatkowe punkty zdobyte z oceny hobbystycznej i testu wiedzy. W następnej kolejności decydować będą małe punkty zdobyte w rozegranych bitwach,
- w turnieju nie będą rozgrywane bitwy barażowe. W przypadku konieczności uzupełnia liczby graczy do minimalnej wymaganej w fazie pucharowej, decydować będzie liczba dużych punktów zdobytych przez graczy zajmujących 3 i 4 miejsca w fazie grupowej. W przypadku remisów decydują dodatkowe punkty hobbystyczne a następnie małe punkty z bitew,
- gry grupowe będą rozgrywane w soboty zgodnie z harmonogramem w godzinach otwarcia sklepu. W przypadku nierozegrania wszystkich gier z danej grupy istnieje możliwość dokończenia ich w niedziele,
- w uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z organizatorem, istnieje możliwość rozegrania gier grupowych w innym terminie, jednak nie później niż w przeciągu tygodnia od wyznaczonej daty dla danej grupy,
- gdy gracz nie rozegra wszystkich gier w fazie grupowej to w przypadku rozegrania dwóch meczów zawodnik, z którym dany gracz nie grał automatycznie otrzymuje wygraną 16–0. Gdy rozegra tylko jeden mecz to automatycznie jest dyskwalifikowany z turnieju a wynik meczu jest anulowany i nie liczy się do rankingu w danej grupie. O wyjściu decydują wyłącznie rozegrane bitwy pomiędzy pozostałymi zawodnikami w grupie.
8.) Faza pucharowa
- gracze po zakończeniu fazy grupowej są dobierani w pary i turniej od tej pory toczy się systemem pucharowym, gdzie przegrywający odpada a zwycięzca przechodzi do kolejnej rundy,
- zasady parowania: gracz z pierwszej grupy zajmujący 1 miejsce toczy pojedynek z graczem zajmującym 2 miejsce z ostatniej grupy. Gracz zajmujący 1 miejsce w ostatniej grupie toczy walkę graczem, który zajął 2 miejsce z pierwszej grupy. To samo dotyczy kolejnych grup,
- pojedynek zostaje wygrany jeśli jedna ze stron uzyska na koniec bitwy przewagę minimum 300 małych punktów,
- w przypadku, gdy gra nie zakończy się wygraną jednej ze stron w regulaminowych 6 turach, gracze rozgrywają turę 7. Jeśli również ona nie przyniesie rozstrzygnięcia to, za zgodą obu graczy odbywa się kolejna 8 tura. W przypadku braku zwycięzcy bitwa zostaje powtórzona.
9) Końcowe wyniki
- gracze, którzy odpadli z fazie grupowej zostaną sklasyfikowani na podstawie zdobytych dużych punktów. W przypadku takiej samej ilości decydują punkty hobbystyczne i dalej zdobyte małe punkty,
- ponad nimi w rankingu będą dopisywani gracze odpadający w kolejnych fazach pucharowych sklasyfikowani na podstawie zdobytych małych punktów z bitew w danej rundzie. W przypadku takiej samej ilości małych punktów o miejscu w rankingu decydują punkty hobbystyczne.
- gracze, którzy odpadną w półfinałach będą mogli rozegrać dodatkowy mecz o 3 miejsce o ile wyrażą taką wolę
- zwycięzcą turnieju zostanie osoba, która wygra wszystkie bitwy fazy pucharowej.
10) Dodatkowe informacje
- szczegółowe wyniki bitew oraz aktualny ranking będą publikowane na stronach www.staryswiat.blogspot.com, oraz www.staryswiat.com.pl
- podczas turnieju zostanie wybrana najładniejsza armia, dla której przewidziana jest dodatkowa nagroda,
- zachęcamy uczestników do pisania raportów bitewnych z rozegranych pojedynków i przesyłania ich na adres staryswiat@staryswiat.com.pl Najciekawsze raporty zostaną opublikowane na tronie internetowej a autor najlepszego dodatkowo nagrodzony.
Serdecznie zapraszamy do udziału w turnieju. Gwarantujemy wzorową organizację, terminowość, niezapomniane emocje oraz wyśmienitą zabawę. Organizator przygotował atrakcyjne nagrody dla zwycięzców.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2008, o 21:27 przez Kostek, łącznie zmieniany 2 razy.
O ja pierdziu! Zajebiscie... Super wszystko rozpisane wogule wypas, bitwy w soboty, grupy, ocenka malowania, tescik, normalnie full wypas...! Musze byc!
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
prince i king nie posiadaja poziomu magicznego i nie generuja kosci magii ale nie wiem czy sie lapia tu- każda armia musi zawierać przynajmniej jednego bohatera nieczarującego (nieposiadającego magicznego poziomu ani nie generującego kości magii),
tak serio jest mozliwosc nie wystawiania icon bajera w tk?
a mówiłem, zeby napisał o TKShino pisze:prince i king nie posiadaja poziomu magicznego i nie generuja kosci magii ale nie wiem czy sie lapia tu- każda armia musi zawierać przynajmniej jednego bohatera nieczarującego (nieposiadającego magicznego poziomu ani nie generującego kości magii),
tak serio jest mozliwosc nie wystawiania icon bajera w tk?
Chcielibyśmy zrobić HoC, ale jeszcze nie wiem jak włodarze ligi zareagują... Odpowiemy wkrótce na to pytanie.Cyel pisze:Rozumiem,że dla Mortali Chaosu obowiązuje TYLKO nowa, lista z WD, nie Hordes of Chaos ?
EDIT: Na 99,9999999% HoC zostanie dopuszczony
EDIT 2: Na 100% dopuszczamy zarówno HoC i zasady z WD (jesli ktokolwiek się na nie zdecyduje )
Myślę, że w przypadku TK możemy liczyć na wyrozumiałość społeczeństwa i zmienić ograniczenie na wystawienie max 2 Liche PriestówShino pisze:prince i king nie posiadaja poziomu magicznego i nie generuja kosci magii ale nie wiem czy sie lapia tu- każda armia musi zawierać przynajmniej jednego bohatera nieczarującego (nieposiadającego magicznego poziomu ani nie generującego kości magii),
tak serio jest mozliwosc nie wystawiania icon bajera w tk?
Celem tego wymogu było lekkie ograniczenie czarowania więc idąc tym tropem ten walczący bohater nie może mieć bond spelli. Pozostałe przedmioty normalnie.Kruti pisze:Z tego co wiem może mieć bound spelleMike pisze:Ja mam pytanie, czy bohater nie czarujący ma nie posiadać magicznych przedmiotów czy bound spelli? Wiem co jest napisane ale zazwyczaj przy wymogu posiadania nie maga, można mieć przedmioty magiczne tylko nie BS.
HoCh z podręcznika, jak pisze Kruti, oczywiście dopuszczomy.
Poprawki na regulamin naniosę jutro.
eh strasznie restrykcyjne to dla tk w porownaniu do innych armii... ale coz poradzic...Kostek pisze:Myślę, że w przypadku TK możemy liczyć na wyrozumiałość społeczeństwa i zmienić ograniczenie na wystawienie max 2 Liche PriestówShino pisze:prince i king nie posiadaja poziomu magicznego i nie generuja kosci magii ale nie wiem czy sie lapia tu- każda armia musi zawierać przynajmniej jednego bohatera nieczarującego (nieposiadającego magicznego poziomu ani nie generującego kości magii),
tak serio jest mozliwosc nie wystawiania icon bajera w tk?
jak ograniczacie magie demonow?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
wiecie...icon bearer podobno nie czaruje w ogóle...
max 8 poziomów na armie i oczywiście obowiązkowy jeden nieczarujący bohaterShino pisze: jak ograniczacie magie demonow?
A czemu w ogóle nie zdecydowaliście sie na jakieś balansujące ograniczenia? Na tym turnieju problem coraz silniejszego niezrównoważenia armybooków i efektu papier/nożyce/kamień będzie jeszcze bardziej widoczny. Normalny turniej w wypadku trafienia na niefartowny match-up pozwala przynajmniej grać "by jak najmniej przegrać" i wciaż ratować ostateczny wynik. Tu oznacza pożegnanie z zabawą.
Ostatnio pojawiało sie parę fajnych propozycji ograniczeń. System Furiona nie był głupi, ale osobiście polecam spytanie Shino lub Barba o świetny i prosty system stworzony przez poprzednią LS (którym się niestety nie pochwaliła publicznie chyba)
A możeby na dzień dobry zrobić w ogóle "grupę VC" , "grupę Demonów" etc ;P ?
Ostatnio pojawiało sie parę fajnych propozycji ograniczeń. System Furiona nie był głupi, ale osobiście polecam spytanie Shino lub Barba o świetny i prosty system stworzony przez poprzednią LS (którym się niestety nie pochwaliła publicznie chyba)
A to oznacza mam nadzieję że będą oni pogrupowani razem na początku;) A nie rozrzuceni pojedynczo po grupach, z "nieczołówkowymi" graczami podrzuconymi jako łatwe fragi na początku, by jak najbardziej zmniejszyć szansę że koledzy z czołówki nie daj boże wypadną z zabawy zbyt wcześnie ?- organizator przewiduje rozstawienia graczy z czołówki LIGI oraz zwycięzców turniejów klasy Master,
A możeby na dzień dobry zrobić w ogóle "grupę VC" , "grupę Demonów" etc ;P ?
Cyel pisze:A czemu w ogóle nie zdecydowaliście sie na jakieś balansujące ograniczenia?
Bardzo, ale to bardzo chcieliśmy zrobić taki turniej. Ale przede wszystkim chcieliśmy rozpocząć pewien Cykl Staroświatowych Turniejów i na początku zdecydowaliśmy się na taki najprostszy format. Powiedzmy, ze planujemy wyrobić jakąś tam markę
A to akurat świetny pomysłCyel pisze: A możeby na dzień dobry zrobić w ogóle "grupę VC" , "grupę Demonów" etc ;P ?
Zasadniczo system pucharowy został zaczerpnięty po to by utworzyć pewien cykl rozgrywek, przypominający nieco mini ligę. Niestety z naszego doświadczenia wynika, iż stałe utrzymanie rozgrywek dla wszystkich graczy jest cholernie trudne. Po kilku cyklicznych bitwach wszystko się rozjeżdża. Dlatego plan na szybką fazę grupową (3 bitwy - jak na lokalu) i bardziej lub mniej emocjonujące play-offy.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Cyel pisze: Ostatnio pojawiało sie parę fajnych propozycji ograniczeń. System Furiona nie był głupi, ale osobiście polecam spytanie Shino lub Barba o świetny i prosty system stworzony przez poprzednią LS (którym się niestety nie pochwaliła publicznie chyba)
Nie jest tak, że koniecznie chcieliśmy, już, od razu, otrzymać nagrodę specjalną, w postaci nagonki – „Jakim prawem”, „Ręce precz od tego co fabryka dała”.
System jest dość dopracowany, chyba lepiej „inicjatywą oddolną” go wprowadzać, niż jednym ciosem łeb Hydrze Prostackiego PG ucinać.
Zaścianek polski może w końcu dojrzeje do grania czymś innym niż 4x4, 4x2 itd. itp.
Mocno liczę na zbawienny wpływ Demonów, armii która nie przycięta powinna dłuższy czas zajmować 4-5 z sześciu czołowych miejsc na Masterach.
Może po pewnym czasie ludzie stwierdzą, że to średnio zabawne.
Natomiast po Dżentelmenach spodziewałem się więcej śmiałości, a mniej oglądania się na to co „włodarze ligi” powiedzą.
Co innego zaanektować i zwarzywić WI – co innego robić taki turniej, w takim formacie na jaki ma się ochotę.
Trochę śmiałości do ...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Jacku trochę zrozumienia do...Jedy Knight pisze: Trochę śmiałości do ...
Na wstępie chcemy zrobić przyzwoity emocjonujący turniej, w nieco innej formie. Mamy nadzieję, ze mimo wszystko pojawią się gracze wszelkiego autoramentu. Po pierwszym turnieju ocenimy której maści jest on potrzebny. Ale do tej oceny potrzebni nam są gracze, którzy na ten turniej przybędą .
Mam jednak nadzieję, że mimo niezbyt ciekawej dla was formy zdołacie się na przykład pojawić. Po tym pierwszym turniej rozpoczniemy sesję refleksji Obiecuję
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Zero tolerancji dla dyplomacji.Kruti pisze:Jacku trochę zrozumienia do...Jedy Knight pisze: Trochę śmiałości do ...
Z PG należy walczyć siłom i godnościom osobistom.
Jeśli będę na chodzie - przyjdę.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.