Nowe WE w 7 Edycji - czyli koncert życzeń i o minusach AB
Moderator: Gremlin
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
ok skoro nie niedźwiedzie to co powiecie na tego żubra ??
To może od razu geparda, słonia, rysia, lisa itp itd etc...
Skoro żubr dobry to może i bocian?!
Atak specjalny: podrzuca wrogiemu herosowi małe dziecko, przez najbliższe 2 tury heros nic nie robi (dać to np. blodziowi?).
Nie no leje xD
Skoro żubr dobry to może i bocian?!
Atak specjalny: podrzuca wrogiemu herosowi małe dziecko, przez najbliższe 2 tury heros nic nie robi (dać to np. blodziowi?).
Nie no leje xD
jeszcze jakis lord forest spiryt by sie przydal... ne wiem ward 5+ 7 atakow z rerolem hita, 6-7 sily save z 3+, lata, ws10 i moze jakis magic resistanceFajnie byłoby gdyby była możliwość wystawienia mniejszych smoków, tak ze 3 rodzaje:

Co ty nie powiesz? Ale błysk inteligencji normalnie... Ja proponuje na lordzie 11 WS'a... i tak z 8 tafa, ehh...Shino pisze:jeszcze jakis lord forest spiryt by sie przydal... ne wiem ward 5+ 7 atakow z rerolem hita, 6-7 sily save z 3+, lata, ws10 i moze jakis magic resistanceFajnie byłoby gdyby była możliwość wystawienia mniejszych smoków, tak ze 3 rodzaje:
Obecna armia WE jest ok ale w porównaniu z obecnie wychodzącymi troche jej brakuje.
Ja w porównaniu do obecnej zmieniłbym:
- GG Fajnie by było gdyby byli w skirmiszu (i ewentualnie armour pircing)
- GR Tańsi o okolo 5-7 pkt Luki takie jak GG
- Driadki bez zmian
- Ethernale Stuborn (Unbreakabble) wbudowane bez herosa
- WR Jeden atak więcej
- Hawki tansi tak o 5-10 pkt luki jak GG
- Treekiny - tansi o 10-15 pkt i stuborn
- wardancerzy - jeden atak wiecej i dodatkowe -1 do strzelania w nich
- Treemen S7, unbreakable (ewentualnie moze zostać)
- WW po 2 strzały na runde bez minusów BS6, luki jak GG, i moze powrot do tego, ze widza 4" przez las
Z hero to ok (moze lord z S5), przedmioty i Kindredy do prawie calkowitej zmiany.
Moze driady i wardancerzy nie obcinani z maszerowaniem za wroga w 8" (moze w 2"-3")
Ja w porównaniu do obecnej zmieniłbym:
- GG Fajnie by było gdyby byli w skirmiszu (i ewentualnie armour pircing)
- GR Tańsi o okolo 5-7 pkt Luki takie jak GG
- Driadki bez zmian
- Ethernale Stuborn (Unbreakabble) wbudowane bez herosa
- WR Jeden atak więcej
- Hawki tansi tak o 5-10 pkt luki jak GG
- Treekiny - tansi o 10-15 pkt i stuborn
- wardancerzy - jeden atak wiecej i dodatkowe -1 do strzelania w nich
- Treemen S7, unbreakable (ewentualnie moze zostać)
- WW po 2 strzały na runde bez minusów BS6, luki jak GG, i moze powrot do tego, ze widza 4" przez las
Z hero to ok (moze lord z S5), przedmioty i Kindredy do prawie calkowitej zmiany.
Moze driady i wardancerzy nie obcinani z maszerowaniem za wroga w 8" (moze w 2"-3")
Jakby już teraz niebyli znakomici DyduDydu pisze:- GG Fajnie by było gdyby byli w skirmiszu (i ewentualnie armour pircing)


Co więcej obecnie na mega farcie mogą jakiś atak ustać dzięki szeregowi (oczywiście ustać CRem). Dla mnie obecni GG to znakomity przykład mocnego, ale nie przesadzoneg oddziału, a tak byłoby przy ap.
Chyba Damian tak, albo tak. Obecnie są stanowczo za drodzy bo nie mają takich łuków, z nimi robiliby naprawdę zbyt duże spustoszenie. IMHO mniej punktów i obecne zasady.- GR Tańsi o okolo 5-7 pkt Luki takie jak GG
Zdecydowanie i tak są mocne- Driadki bez zmian

Może nie unbreakable, ale stuborn zdecydowanie i core. Bez tej zasady specjalowo/corowej.- Ethernale Stuborn (Unbreakabble) wbudowane bez herosa
Moim zdaniem 2 w staticu jest ok, powinni mieć również 2 przy ataku i np. 4+ as.- WR Jeden atak więcej
Czyżbyś chciał wg nowych trendów GW dać coś całej armii i tym czymś byłyby łuki gg?- Hawki tansi tak o 5-10 pkt luki jak GG

Może być obecna cena przy stubornie na 8-9.- Treekiny - tansi o 10-15 pkt i stuborn
To drugie fajne, ale to pierwsze - żartujesz chyba- wardancerzy - jeden atak wiecej i dodatkowe -1 do strzelania w nich

Ależ przesadzasz Dydu- Treemen S7, unbreakable (ewentualnie moze zostać)

Cztery cale przez las bardzo spoko, BS5 i dwa strzały z LS, o łukach GG już się nie wypowiem- WW po 2 strzały na runde bez minusów BS6, luki jak GG, i moze powrot do tego, ze widza 4" przez las

Lord z T4 i absolutnie kluczowa zmiana: BSB może być we wspólnocie, dla mnie to ograniczenie jest idiotyczne. Z przedmiotów to zdecydowane poprawienie broni bo są niezbyt przydatne, może też arcane'ów.Z hero to ok (moze lord z S5), przedmioty i Kindredy do prawie calkowitej zmiany.
Dydu pisze:- GG Fajnie by było gdyby byli w skirmiszu (i ewentualnie armour pircing)
AP nie jest łucznikom potrzebny. Można powiedzieć, że uzyskują AP na bliskim zasięgu plus S4. Łucznicy poprostu powinni być bezwzględnie w skirmishu i to im by wystarczyło. Jak wcześniej już pisałem totalnym idiotyzmem jest to, że imperialni łucznicy są w skirmishu, a łucznicy leśnych elfów chociaż całe życie spędzają w lesie muszą się uczyć walki i strzelania w zwartym szykuksch pisze:Jakby już teraz niebyli znakomici DyduJeszcze przy Twoim graniu, a używasz ich wzorcowo, dają znakomicie radę, a przy ap wsysałbyś większość kawalerii nosem
Co więcej obecnie na mega farcie mogą jakiś atak ustać dzięki szeregowi (oczywiście ustać CRem). Dla mnie obecni GG to znakomity przykład mocnego, ale nie przesadzoneg oddziału, a tak byłoby przy ap.


Dydu pisze:- GR Tańsi o okolo 5-7 pkt Luki takie jak GG
Tu się nie zgodzę z ksch. Wystarczy spojrzeć na dark riderów - kosztują 17 punktów za sztuke (o 7 punktów tańsze od GR) i 22 punkty z kuszami (o 2 punkty tańsi od GR). DR posiadają 2 strzały, BS4 (ich chempion BS5 i 2 ataki), hatred, AP, pancerz na 5+ do 4+. GR nawet z Siła 4 na bliski nie są wstanie dorównać w żadnym wypadku DR (zwłaszcza, ze AP działa na każdy zasięg a sila 4 na bliski). I co ciekawe DR wcale nie robią olbrzymiego spustoszenia, dlatego nie ruzmiem dlaczego GR z tą zasadą i nieco tańsi mieliby czynić jakieś olbrzymie spustoszenia - nawet z AP takiego by nie czynili, przynajmniej nie większe od DR, pistioliersów lub outriderów. AB WE to 6 edycja i o tym należy pamiętać. Według nowego trendy zasada strzelania jednostek leśnych elfów zostałaby rozciągnięta w 7 edycji na wszystkie modele posługujące się długim łukiem a siła 4 nie byłaby tylko na bliskim ale również i na dalekim. Chociaż wystarczy aby sila 4 na bliskim była zasadą dotyczącą całej armii.ksch pisze:Chyba Damian tak, albo tak. Obecnie są stanowczo za drodzy bo nie mają takich łuków, z nimi robiliby naprawdę zbyt duże spustoszenie. IMHO mniej punktów i obecne zasady.
Dydu pisze: - Driadki bez zmian
Też się zgadzamksch pisze:Zdecydowanie i tak są mocne

Same driady powinny nie liczyć się do minimalnej ilości wymaganych corów jak psy chaosu, furie demonów czy harpie DE. Jeśli natomiast generałem armii jest forest spiryt to wchodzą jako standardowe cory.
Dydu pisze:Ethernale Stuborn (Unbreakabble) wbudowane bez herosa
Zdecydowanie wystarczy im stały stubborn i jako jednostka core jeśli generałem armii jest noble lub highborn.ksch pisze:Może nie unbreakable, ale stuborn zdecydowanie i core. Bez tej zasady specjalowo/corowej.
Dydu pisze:WR Jeden atak więcej
ksch dobrze prawi. Wild Riderzy powinni mieć również 2 ataki w szarży i to by w zupełności im wystarczyło.ksch pisze:Moim zdaniem 2 w staticu jest ok, powinni mieć również 2 przy ataku i np. 4+ as.
Dydu pisze:Hawki tansi tak o 5-10 pkt luki jak GG
Jak najbardziej strzelanie z siła 4 z luków leśnych elfów powinno być bezwzględnie zasadą dla całej armiiksch pisze:Czyżbyś chciał wg nowych trendów GW dać coś całej armii i tym czymś byłyby łuki gg?Tańsi i s4 IMHO.

Dydu pisze:- Treekiny - tansi o 10-15 pkt i stuborn
Bez stubborna treekiny powinny być te 10 punktów tańsi. Ze stubbornem jednak ta jendostka staje się równie silna jak nie lepsza od obecnego drzewca (nawet jeden treekin jest wstanie równie skutecznie przetrzymywać oddziały wroga ze stubbornem, a w większej liczbie ze stubbornem byliby idealni do walki z każdą nawet najpotężniejszą piechotą i swietnie by sobie radzili z kawą nie mówiać o tym, że byliby odpornijsi na strzelanie z artylerii od drzewca). Dlatego jesli treekiny miałby mieć stubborn zwiększyłbym ich koszt punktowy od 5 do 15 punktów za model.ksch pisze:Może być obecna cena przy stubornie na 8-9.
Dydu pisze:- wardancerzy - jeden atak wiecej i dodatkowe -1 do strzelania w nich
Wardancerzy 2 ataki z tańcem ASF. Ich koszt zmniejszyłabym do 15-16 punktów. Dodatkowy atak jest ciekawszą opcją, no ale chyba byliby wtedy już za mocni...ksch pisze:To drugie fajne, ale to pierwsze - żartujesz chyba![]()
Dydu pisze:- Treemen S7, unbreakable (ewentualnie moze zostać)
W treemenie bym nic nie zmieniał no może poza liderką na 9ksch pisze:Ależ przesadzasz Dydu![]()

Dydu pisze:- WW po 2 strzały na runde bez minusów BS6, luki jak GG, i moze powrot do tego, ze widza 4" przez las
Powrót stzrelania z 4 cali z lasu uważam za całkowicie nierealny. GW tą zasadę uważa za błąd, którego będą sie wystrzegać jak ognia (chodzi oto, że nie chcą aby na stole znajdowały się jednostki które są wstanie bezkarnie atakować, a przeciwnik w praktycznie żaden sposób nie jest im nic zrobić - poprostu jest to dla GW zbyt "uciążliwa" dla przeciwnika zasada specjalna. Do waywatcherów nie mam za bardzo pomysłów. Do nich pasuje masa rzeczy i ciężko przewidzieć co mogą mieć. Przy scautach DE z BS5 to widziałbym ich nawet z BS6 (ale też na co im tyle). Zawsze zamiast killingblowa widziałem ich z zasadą strzału snajperskiego na bliski zasięg (skuteczny oddział przeciw magom i maszynom wroga). Ich chempion powinien również móc posiadać przedmioty do 25 punktów, a przynajmniej korzystać z magicznych łuków i strzał do 25 punktów.ksch pisze:Cztery cale przez las bardzo spoko, BS5 i dwa strzały z LS, o łukach GG już się nie wypowiem
Dydu pisze:-Z hero to ok (moze lord z S5), przedmioty i Kindredy do prawie calkowitej zmiany.
Dydu ma rację - kindredy do całkowitego przebudowania (chodzi głównie o zniesienie tej liczby ograniczeń co czyni ich niegrywalnych). Do tego przedmioty magiczne a zwłaszcza spity również do całkowitego przebudowania (spity w stosunku do giftów DE albo demonicznych darów to poprostu kpina). Również sztandary magiczne WE mają chyba najgorsze ze wszystkich armii.ksch pisze:Lord z T4 i absolutnie kluczowa zmiana: BSB może być we wspólnocie, dla mnie to ograniczenie jest idiotyczne. Z przedmiotów to zdecydowane poprawienie broni bo są niezbyt przydatne, może też arcane'ów.
patrząc na nową edycję, tancerzom, dalbym wbudowany asf, no aż się o to proszą i zawsze sile 4, ale wtedy chyba bez zasady +1 dosily za szarże, ale czemuby nie?
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
a ile byście dali siły wildom ?? bo ich atutem jest to że są pieruńsko silni , sorki w 6 ed byli .........
co wy na to ??
co wy na to ??
lolPiotras pisze:Co ty nie powiesz? Ale błysk inteligencji normalnie... Ja proponuje na lordzie 11 WS'a... i tak z 8 tafa, ehh...Shino pisze:jeszcze jakis lord forest spiryt by sie przydal... ne wiem ward 5+ 7 atakow z rerolem hita, 6-7 sily save z 3+, lata, ws10 i moze jakis magic resistanceFajnie byłoby gdyby była możliwość wystawienia mniejszych smoków, tak ze 3 rodzaje:
na cos trzebata...i będziecie potem flugać że WE też mają bludtristera swojego?

Ja po prostu nie jestem pewien czy to nie za dużo dla nich. Jasne, że fluffowo to pasuje, ale przy skirmishu w pojedynkach strzeleckich byliby prawie nie do zagięcia (statystycznie rzecz jasna).Kal_Torak pisze:AP nie jest łucznikom potrzebny. Można powiedzieć, że uzyskują AP na bliskim zasięgu plus S4. Łucznicy poprostu powinni być bezwzględnie w skirmishu i to im by wystarczyło. Jak wcześniej już pisałem totalnym idiotyzmem jest to, że imperialni łucznicy są w skirmishu, a łucznicy leśnych elfów chociaż całe życie spędzają w lesie muszą się uczyć walki i strzelania w zwartym szyku(najprawdopodobniej są jedynymi łucznikami na świecie, którzy nauczyli się strzelać w szeregu będąc na drzewie
)
Być może masz rację, chociaż w sumie byliby naprawdę mocni, gdyby mogli podjechać, wypalić na krótkim na "3" (bez kar za ruch - o ile ta zasada by się utrzymała), raniąc z s4, dać flee i znowu zrobić to samo...Kal_Torak pisze: Tu się nie zgodzę z ksch. Wystarczy spojrzeć na dark riderów - kosztują 17 punktów za sztuke (o 7 punktów tańsze od GR) i 22 punkty z kuszami (o 2 punkty tańsi od GR). DR posiadają 2 strzały, BS4 (ich chempion BS5 i 2 ataki), hatred, AP, pancerz na 5+ do 4+. GR nawet z Siła 4 na bliski nie są wstanie dorównać w żadnym wypadku DR (zwłaszcza, ze AP działa na każdy zasięg a sila 4 na bliski). I co ciekawe DR wcale nie robią olbrzymiego spustoszenia, dlatego nie ruzmiem dlaczego GR z tą zasadą i nieco tańsi mieliby czynić jakieś olbrzymie spustoszenia - nawet z AP takiego by nie czynili, przynajmniej nie większe od DR, pistioliersów lub outriderów. AB WE to 6 edycja i o tym należy pamiętać. Według nowego trendy zasada strzelania jednostek leśnych elfów zostałaby rozciągnięta w 7 edycji na wszystkie modele posługujące się długim łukiem a siła 4 nie byłaby tylko na bliskim ale również i na dalekim. Chociaż wystarczy aby sila 4 na bliskim była zasadą dotyczącą całej armii.
Dydu pisze: - Driadki bez zmian
ksch pisze:Zdecydowanie i tak są mocne
Zdecydowanie ugrywalnienie Branchwraith to dobry pomysł, bo nie widziałem jej w rozpisce od baaaaardzo dawna, w zasadzie odkąd sam nauczyłem się jej nie wystawiaćKal_Torak pisze:Też się zgadzam. Chociaż chciałbym aby GW ponownie rozpatrzyło specjalne zasady z 5 i 6 edycji dla driad czyli "aspekty". Chodzi oto, że mogliby dać nową jednostkę leśnych duchów w specialu z takimi aspektami, albo ugrywalnini brainwraith poprzez dodanie jej aspektów (wtedy zdecydowanie byłby to bohater warty uwagi).


To może być ok przy założeniu, że do corów wchodzą Eternale ze stubbornem, no i że będą lepsze sztandary w naszej armii. No i GR robią się mocniejsi, inaczej obsysa, bo trzebaby wszystko wrzucać w GG, znaczy ja wiem, że i tak się ich wrzuca niemal zawsze, ale lepiej mieć jakąś alternatywę.Kal_Torak pisze: Same driady powinny nie liczyć się do minimalnej ilości wymaganych corów jak psy chaosu, furie demonów czy harpie DE. Jeśli natomiast generałem armii jest forest spiryt to wchodzą jako standardowe cory.
Teraz jest niestety zbyt duże ryzyko kostkologii przy szarży, dzisiaj się o tym boleśnie przekonałem w walce z Hydrą. Masz 5 czy sześć ataków, łatwo to spieprzyć, a przecież do tanich ta jednostka nie należy.Kal_Torak pisze:ksch dobrze prawi. Wild Riderzy powinni mieć również 2 ataki w szarży i to by w zupełności im wystarczyło.
Uważam, że siła 4 i bez łuków, przy obniżce kosztów zrobiłaby im dobrze, chociaż najlepiej byłoby ich jakoś inaczej ugrywalnić.Kal_Torak pisze:Jak najbardziej strzelanie z siła 4 z luków leśnych elfów powinno być bezwzględnie zasadą dla całej armii. Kosztu punktowy mniejszy o 10 punktów napewno spowodowałby wraz siła 4 spowodowałby że ta jednostka by znacznie częściej pojawiała się na stole.
Czy ja wiem, są i tak cholernie drodzy, dla mnie stubborn i obecne punkty jest ok. Wiadomo, że w stosunku do nich Treeman mógłby być trochę w plecy, ale on ma przecież również inne zasady, których im brak.Kal_Torak pisze:Bez stubborna treekiny powinny być te 10 punktów tańsi. Ze stubbornem jednak ta jendostka staje się równie silna jak nie lepsza od obecnego drzewca (nawet jeden treekin jest wstanie równie skutecznie przetrzymywać oddziały wroga ze stubbornem, a w większej liczbie ze stubbornem byliby idealni do walki z każdą nawet najpotężniejszą piechotą i swietnie by sobie radzili z kawą nie mówiać o tym, że byliby odpornijsi na strzelanie z artylerii od drzewca). Dlatego jesli treekiny miałby mieć stubborn zwiększyłbym ich koszt punktowy od 5 do 15 punktów za model.
Amen.Kal_Torak pisze:W treemenie bym nic nie zmieniał no może poza liderką na 9
Czempion ze strzałem snajperskim i BS6 oraz poison, na takiej zasadzie: jeśli model rywala nie wybroni rany, w kolejnej rundzie rzuca kostką: na 6 dostaje kolejną, w następnej swojej rundzie na 5 etc.Kal_Torak pisze:Powrót stzrelania z 4 cali z lasu uważam za całkowicie nierealny. GW tą zasadę uważa za błąd, którego będą sie wystrzegać jak ognia (chodzi oto, że nie chcą aby na stole znajdowały się jednostki które są wstanie bezkarnie atakować, a przeciwnik w praktycznie żaden sposób nie jest im nic zrobić - poprostu jest to dla GW zbyt "uciążliwa" dla przeciwnika zasada specjalna. Do waywatcherów nie mam za bardzo pomysłów. Do nich pasuje masa rzeczy i ciężko przewidzieć co mogą mieć. Przy scautach DE z BS5 to widziałbym ich nawet z BS6 (ale też na co im tyle). Zawsze zamiast killingblowa widziałem ich z zasadą strzału snajperskiego na bliski zasięg (skuteczny oddział przeciw magom i maszynom wroga). Ich chempion powinien również móc posiadać przedmioty do 25 punktów, a przynajmniej korzystać z magicznych łuków i strzał do 25 punktów.
Oddział wg obecnych zasad ale np. z jakimś fajnym kamuflażem, że jak się nie ruszają to op musi rzucić ileśtam, żeby móc w nich szarżować czy strzelać. Chodzi o to, żeby nie schodzili, tak łatwo jak obecnie. Generalnie to naprawdę strasznie klimatyczna jednostka i można dać jej coś więcej.
Zgadzam się w całej rozciągłości. Wspólnot niech będzie nawet mniej a grywalne i obowiązkowo możliwe dla BSB (przede wszystkim WR kindred). Alter w oddziale to nie najgorsza opcja, skoro Scare veteran może to czemu nie alter? To samo ze spite'ami o czym pisałem i przedmiotami. Mniej ograniczeń, lepsze kombinacje (np. łuk z kilkoma atakami za 25 punktów do łączenia ze strzałami, albo ward do HoDy o ile by została). Jakaś klimatyczna broń dla WW Noble'a etc.Kal_Torak pisze:Dydu ma rację - kindredy do całkowitego przebudowania (chodzi głównie o zniesienie tej liczby ograniczeń co czyni ich niegrywalnych). Do tego przedmioty magiczne a zwłaszcza spity również do całkowitego przebudowania (spity w stosunku do giftów DE albo demonicznych darów to poprostu kpina). Również sztandary magiczne WE mają chyba najgorsze ze wszystkich armii.
I właśnie oto chodziksch pisze:Ja po prostu nie jestem pewien czy to nie za dużo dla nich. Jasne, że fluffowo to pasuje, ale przy skirmishu w pojedynkach strzeleckich byliby prawie nie do zagięcia (statystycznie rzecz jasna).

Tylko względnie mocni - 5 strzałów na bliski z siła 4 na 3+ równa się 10 strzałom na bliski z siła 3 i AP na 5+. W takim zestawieniu strzały GR mają większą przewidywalność czyli mocną średnią statystykę, ale strzały DR przy rzucie powyżej przeciętnej są wstanie znacznie więcej nabroić.ksch pisze:Być może masz rację, chociaż w sumie byliby naprawdę mocni, gdyby mogli podjechać, wypalić na krótkim na "3" (bez kar za ruch - o ile ta zasada by się utrzymała), raniąc z s4, dać flee i znowu zrobić to samo...
Też branchwraitch nie widziałem od dawna na stole. Sęk w tym, że ten heros w zasadzie prawie niewiele się różni od czempiona driad. Spity nie pozwalają zrobić z niej żadnej ciekawej kombinacji - zwłaszcza pozwalającej jej przetrwać chociażby jedną turę. Bezwzględnie powinna mieć 4 ataki (3 to nieporozumienie), poziom magii jest straszliwie drogi (aż 50 punktów i tylko do 1 poziomu), S i T na tym samym poziomie co standardowa driada. Gdyby posiadała aspekty (trafienie na 6, S+1, T+1, A+1 przy zmianie co ture jak WD) to by jej w zupełności wystarczyło. Z ciekawymi spitami to byłby już naprawdę ciekawy wybór na herosa. Aczkowiek wystarczy że dadzą jej w profilu należne 4 ataki i będą grywalniejsze spity a powinna stać się grywalna.ksch pisze:Zdecydowanie ugrywalnienie Branchwraith to dobry pomysł, bo nie widziałem jej w rozpisce od baaaaardzo dawna, w zasadzie odkąd sam nauczyłem się jej nie wystawiaćNa pewno dobrze zrobiłyby lepsze spity, jakieś latanie, czy lepsze strzelanie, poison czy coś w tym stylu. Albo coś takiego: każda rana na 6 zmienia bohatera przeciwnika w Forest Spirit - do końca gry bohater robi na początku swojej rundy test LD lub w danej rundzie to my go używamy, a nie jego posiadacz. Fajne, no nie?
Treekiny ze stubbornem w połączeniu z drzewcem byłoby to niesamowicie mocne kombo. Chociaż z drugiej strony i tak są straszliwie drodzy co skutecznie ograniczałoby ich wystawianie.ksch pisze:Czy ja wiem, są i tak cholernie drodzy, dla mnie stubborn i obecne punkty jest ok. Wiadomo, że w stosunku do nich Treeman mógłby być trochę w plecy, ale on ma przecież również inne zasady, których im brak.
Chempionowi WE nie trzeba dawać oddzielnych zasad specjalnych - wystarczy że będzie miał jakieś przedmioty do 25 punktów. taki chempion chociażby na obecną 6 edycje znacznie by poprawił przydatność waywatcherów, jak również niektóre obecnie nie wystawiane przedmioty magicznme znalazłaby swoje zastosowanie. Chempion wayów ze łukiem spajperskim albo spitem ze sprzałem snajperskim byłby fajną opcją. Jeszcze ciekawszą opcją byłby ten sam chempion wyposażony w łuk powodujący panikę w regimentach po zabiciu jednego modelu. Podobnie z łukiem dającym za wbitą ranę głupote na resztę gry. Niewielka zmiana a niesie za sobą multum możliwości.ksch pisze:Czempion ze strzałem snajperskim i BS6 oraz poison, na takiej zasadzie: jeśli model rywala nie wybroni rany, w kolejnej rundzie rzuca kostką: na 6 dostaje kolejną, w następnej swojej rundzie na 5 etc.
Oddział wg obecnych zasad ale np. z jakimś fajnym kamuflażem, że jak się nie ruszają to op musi rzucić ileśtam, żeby móc w nich szarżować czy strzelać. Chodzi o to, żeby nie schodzili, tak łatwo jak obecnie. Generalnie to naprawdę strasznie klimatyczna jednostka i można dać jej coś więcej.
Prawda - kindredy i przedmioty magiczne/spity czekają pierwsze w kolejce na gruntowne zmiany.ksch pisze:Zgadzam się w całej rozciągłości. Wspólnot niech będzie nawet mniej a grywalne i obowiązkowo możliwe dla BSB (przede wszystkim WR kindred). Alter w oddziale to nie najgorsza opcja, skoro Scare veteran może to czemu nie alter? To samo ze spite'ami o czym pisałem i przedmiotami. Mniej ograniczeń, lepsze kombinacje (np. łuk z kilkoma atakami za 25 punktów do łączenia ze strzałami, albo ward do HoDy o ile by została). Jakaś klimatyczna broń dla WW Noble'a etc.