TK 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

TK 2250

Post autor: Szymek »

Tomb King
l.armour, shield
destroyer of eternites
collar of shapesh

Tomb Prince
g. weapon, shield
golden ankhra

Liche priest
2 scrolle

Liche priest, hierophant
scroll
hieratic jar

2 swarm

22 skeleton wariors
h.weapon, l.armour, shield
FCG, undying legion

15 skeleton warriors
bow

3 chariots

3 chariots

22 TG
FCG, Icon of rakaph

3 skorpiony

1 katapulta

1 katapulta
czachy



Ewentualne zmiany to zamiana Tomb Princa na Licha z 2 scrollami. Prosze o komentarze co do rozpiski.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

to zmien ;)
i bedzie taki standardzik. Dla mnie warriorzy szkieletow to strata punktow - gdy wpadnie w nich cos mocniejszeggo i tak nie maja save'a a kosztuja wiecej. Mi by tu jeszcze uszatki pasowaly ale nie ma na czym punktow sciagnac ew skorp + 15 lucznikow

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

@Dolmir
Wariorzy imo plewy, ale zawsze wchodzi do nich Tomb Prince i wtedy są już fajni, spokojnie mogą przyjąć większość rzeczy na klate. Też myśle nad uszatkami, ale wtedy miałbym tylko 3 wykopki i musiałbym zrezygnować z klocka bo łucznicy są bardzo ok na SM i inne jednostki ze słabym pancerzem, 15-20 w armii powinno być. Myśle jeszcze nad zwiększeniem jednego unitu rydwanów do liczby 4 ale tych 40 pkt chyba nie znajde. pozdr

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

ja gram na 3 wykopkach i nie narzekam. a usztaki jak niewiele rzeczy w tej armii maja kopa tylko trzeba nimi dobrze grac.

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Jeszcze ktoś skomentuje?

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

IMHO jak chcesz wykorzystać potencjał 2 klop (zważywszy ,że nie masz trzeciej liczki) daj Kingowi latanie :)

p.s-worriorów na łuczników :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

allen
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: allen »

a ja byhm zaproponowal 5 carrionow, bo tak szczerze czym zdejmujesz fasty sunace do Twoich 2 klop??woriorzy na lucznikow zawsze to jest strzal na 5plus no i kink taki jak teraz moim zdaniem jest ok ale latajkacy daje zdecydowanie wiecej mozliwosci do skoszenia oppowi jego maszynek no i 3 licz bo na 2 klopach fanie miec w 1 rundzie 4 strzaly
Pozdrawiam

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

allen pisze:a ja byhm zaproponowal 5 carrionow
Też kiedyś grałem na carrionach i uważam, że ptaszki są fajne dlatego że mogą w pierwszej turze zaszarżować z magii na wrogą maszyne a poza tym na calej lini przegrywają ze skorpionami, które mają o wiele więcej zastosowan stąd ybór padł na 4 wykopki, a nie 3+carriony. Poza tym rozpiska z założenia jest antysmokowa dlatego 2 klocki(jeden z kingiem, drugi z princem) w których smok, jeżeli się nie odbije,ugrzęźnie na długo oraz oddział łuczników, który przytrzyma smoka spokojnie na ture(zapomniałem dopisać że jest w nim champion).Dobrze sprawdza mi się
save na 4+ w walce wręcz dzięki czemu nie przegrywam od przodu z jakimiś slavami a jak wpadną w mnie dragon princi (sytuacja z ostatniej bitwy) moge na 6+ wesavować 5 ran. Pozdr

PS. Fastów się zbytnio nie boje, chyba że to są 5 razy po 5 harpii.

ODPOWIEDZ