Kod: Zaznacz cały
Zapraszam zatem do siódmej edycji Areny of Death.
zasady takie same jak wtedy ale powtórzę. Niektóre rzeczy lekko zmodyfikowane zostały. Kilka dodanych zasad wystawiania bohaterów.
edit: bez magów proszę, mumie i wampiry itp są ok ale nie będą czarować.
zasady:
1.Każdy uczestnik zgłasza swoją postać podaje: imię + krótka historyjka
skąd jest i dlaczego znalazł się na arenie nieopodal Karak Vlag..
uwaga: wybieramy herosa zajmującego jeden slot herosa
normalnie(czyli bez exalted demonów proszę) Dla autorów 3 najlepszych historyjek darmowa mikstura zdrowia którą przyznaję po zamknięciu listy uczestników.
postacie bez historyjek będą wykopywane z areny.
2.Następnie wybiera ekwipunek z podanych niżej przeze mnie opcji
może wybrać broń wedle odpowiadającej mu konfiguracji i stylu
walki. Broń pojedyncza, dwie bronie, dwuręczna, jedną zbroję lub bez
i jeden dodatek.
3.Walki rozpatruje ja i piszę opisowo przebieg jej trwania na forum.
4.Zasady specjalne rasowe bohaterowie zatrzymują.
np: krasnolud ma nienawiśc do zielonoskórych i podobnie.*
**Armed to da theef nie działą gdyż zbyt skomplikowałoby mój system.
**Bretońscy bohaterowie mają blessing of lady of lake
**Imperialni warrior priesci nie mają modlitw jak mumie inkantacji
**Asasini skavenów i darkelfów nie noszą zbroi cięższych niż lekka.
**Scar-veterani,mumie i wood elfy zbroja nie cięższa niż średnia.
**marki chaosu są jako pietna z dodatków.
**Demony w postaci Heraldów dopuszczone lecz nie mogą wybierać broni czy zbroi. Mogą wybrać dodatek jednak tylko spośród piętn dostępnych oprócz malala.
**DEath Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
**Ogry w postaci bruiserów dopuszczone lecz nie mogą brać dodatków.
**bohaterowie o koszcie bazowym 50pkt lub mniej(prócz krasnoludów którzy wybierają normalnie jeden) oraz SKink Chief mogą wziąć drugi przedmiot z dodatków.
**Asasin skaveński ma zawsze zapoisonowaną broń bez dodatku jak ma
w zasadach warhammera.Czyli może wziąc dodatek.
**Exalted chempioni pozbawieni są wyboru dodatku poza piętnem chaosu.. Aspiring chempioni
mogą wziąść normalnie dodatek swój.(piętno chaosu jest jedynym dodatkiem jaki może wziąc exalted champion)
**Chaos Dwarf Hero otrzymuje bonus 1T dla tego że to krasnolud.
**Im cięższe uzbrojenie i pancerz tym trudniej nim włądać. Jakkolwiek
przynosi określone korzyści jak i określone kary.
Bronie jednoręczne ,
pazury bitewne(tylko asasini), sztylet, miecz krótki, miecz długi, topór, włócznia, młot, maczuga, czoppa(tylko ork), katana rapier
*określone bronie mają rózne bonusy i ew minusy.Niektóre komponują się ze sobą używane razem ze sobą. Np dwa krotkie miecze. Inne mogą dawac okreslony bonus normalnie a dodatkowy kiedy są noszone jako jedna broń bez innej i bez tarczy. Np włócznia.
bronie dwuręczne
miecz dwuręczny, topór dwuręczny, korbacz, młot oburęczny, halabarda ,kadzielnica plagi(tylko plauge priest) , kij ,bastard(miecz półtoraręczny)
zbroje
<brak zbroi>, lekka zbroja, srednia zbroja, cięzka zbroja, zbroja Ilthamirowa(tylko HE) płytówka pełna(tylko empire, krasnale, chaos-chaos armour) ,tarcza(można łączyc ze zbrojami)
*różne dodają różne bonusy i minusy. Lekka wcale nie znaczy gorsza, a brak zbroi równierz ma swoje istotne zalety.
DODATK i Umiejętności
amulet ochronny,
berserker
biegły w broni
błogosławiona broń,
bomby błyskowe,
bomby kwasowe,
buty szybkości,
dobry refleks
eliksir refleksu
eliksir odurzający),
hełm,
kolce lub zadziory na broni,
kusza pistoletowa,
mikstura zdrowia,
małą mikstura( precyzji, odporności lub siły)
duża mikstura ( precyzji, odporności, siły) ,
mistrzowska zbroja,
mistrzowska broń
noże do rzucania
pierścień ochrony jadowej
przerażający
szczęściarz.
trucizna jadowa
twardziel
umagicznienie broni
woda święcona
cnota rycerskiego paladyna(bretonia)
błogosławiony pani jeziora(bretonia )
duszki lasu( wood elfy)
leśne błogosławieństwo(wood elfy)
eliksir ze spaczenia(skaveni)
chwytny ogon z nożem (skaven)
grzyby szalonego kapelusznika(nocne gobliny)
ikona sigmara(imperium)
szermierz(imperium)
mięso trolla(gobliny)
płaszcz z morskiego smoka(mroczne elfy)
2x pistolet (tylko emp,sk,dow)
Piwo bugmana( tylko krasnoludy)
Trucizna czarny lotos(mroczne elfy)
Piętna khorna, nurgla, slanesha, tzencha, malala (tylko chaos, slanesha też dark elfy)
Highscore(zwycięzcy aren)
Arena nr 1 :Skiririt zabójca klanu Eshin(skaven Assasin)
zabity w finale areny nr 2 przez Edwina Wszechwiedzacego wybrańca Tzeencha.
Arena nr 2 Edwin Wszechwiedzący wybraniec Tzeentcha(Exalted champion)
zabity w arenie nr 4 przez Gurthanga Żelaznobrodego(dwarf thane).
areny nr 3:Cossalion mistrz miecza z Hoeth(High elf commander)
zabity w arenie 4 przez Chi Ich Yu aspiring championa
arena nr 4:Otto Kalman Blond Dragon(Vampire Thrall)
powrócił w rodzinne strony
Arena nr 5:Axelheart Strigoi(Vampire Thrall)
los nieznany-zbiegł
Arena nr 6: ???? ( Jasiowa niedokończona w finale) Abdul Al-Raqish ibn Hassan miał walczyc z Ghruu bestią lecz pojedynek się nie odbył.
Arena nr 7: Karol Wallenstein(powrócił do domu w chwale)(Empire Captain)
Miejsca wolne na 16 osób:
1. Uriel Shadowdancer(Dark elf Assasin)
2x pazury, bez zbroi, bomby błyskowe
2.Zkirrit klanu Eshin (Skaven Assasin)
skaven assasin - zkirrit
broń:2xpazury bitewne, lekka zbroja dodatki: biegły w broni
3.Quenllin (High Elf Noble)
-ceremonialny miecz strażników Bialej Wieży wykonany z ithalmiru (miecz dwuręczny) -lekka zbroja z ithalmiru -biegly w broni
4.Sywyl Al-Ryqul (Empire Captain )
Szaty (brak zbroji), Biegły w broni, kolce na broni., kij
5. Veskit (plauge priest)
Kadzielnica plagi, bez zbroi, eliksir ze spaczenia
6 Rakhia ( Dark elf death hag)
bez z broi, 2xkrótki miecz, dobry refleks
7.Dave Arras(Vampire)
cieżka zbroja, miecz dwuręczny, przerażający
8.Demetrius (High elf Noble)
Zbroja Ilthamirowa, Dwurak ,Dobry Refleks
9.Yassar Al-Kzwarizmi ibn Musa (Kapitan DoW)
Ostrza Pustyni (magiczne sejmitary - dwa krótkie miecze) - średnia zbroja,: dobry refleks ,mikstura zdrowia
10.Alhid (high elf Noble)
Długi miecz, Ithilmarowa zbroja, tarcza, Szczęściarz
11.Lotar Syn Gór (krasnoludzki tan)
pełna krasnoludzka zbroja płytowa i tarcza ,młot jednoręczny ,twardziel
12. Judasz (Wight King)
Judasz, ciężka zbroja, Miecz Dwuręczny ,Przerażający , mikstura zdrowia
13.Gnoblar Głazoczep (gnobblar)
lekka zbroja, maczuga , szczęsciarz m dobry refleks
14.Andreas Herz Imperialny Kapitan (Templariusz i Łowca Czarownic Solkana)Płytówa, tarcza, błogosławiony półtorak, noże do rzucania, mikstura zdrowia
15.Morte zwany nostalgią (Wight king)
kolczuga( średnia zbroja) ,rapier ,buty szybkości
16.Uriel Ventris: szlachcic z wspólnoty Tancerzy Wojny
Broń: włócznia i krótki miecz Zbroja: brak dodatki: duszki lasu