Wróg u bram!

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Chmuruś
Chuck Norris
Posty: 462

Wróg u bram!

Post autor: Chmuruś »

Temat ten powstaje, aby nie mnożyły się tematy typu "HE vs. DE", "Co na Brete" itd. Żeby w jednym miejscu zebrać porady doświadczonych graczy na temat walk z danymi armiami.

A teraz mój interes - Co wystawiacie na Demony? Bo będę z nimi grał i trochę się obawiam. Na pewno na stole pojawi się Star Dragon i Bolce. Ale co do reszty to kompletnie nie mam pomysłu. Pomóżcie ;)

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

daj jego rozpe to ci coś opracujemy :D ;p hahaha

4 bolce i SD to dobry punkt wyjścia do tego ze 2 caddych SM WL musowo Lion Standar i BAnner Of Balance przydałby sie BSB z BB ale to juz by ssało po pts ale wiesz jak to jest gdy demonom na the end na bannerku wrzucisz jeszcze 4-6 :D
jak ma blodka z mieczykiem z płonącymi atakami(raczej gość nie beidze taki głupi ale zawsze moz esie zdazyć) to złap go SD albo DP i sie sypie facet jak sie patrzy :) łucznicy zestrzelą nieco furi i myśle ż ebedize git

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

jak na blodku to proponuje SD i 2 magow 2lvl
jak na wronie to SD i 2 caddych :)

pozatym zwroc uwage ktore jednostki demonow maja ogniste ataki i rozjerzdzaj je DP (flammery, horrory)

na demony bral bym SM... przeciwnik nie bardzo ma jak ich zastrzelisc a w walce to juz sobie poradza elfy

zastrzel psy i furie a bedzie dobrze ...
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
F.E.A.R.
Wałkarz
Posty: 71
Lokalizacja: Piekło czyli Biała Podlaska

Post autor: F.E.A.R. »

Co na DE? Najbardziej mnie bolą magowie i ich brak limitu na rzucanie PD.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

dlaczego???
Obrazek
Highborn Elves Only!

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Magia DE nie jest wcale taka zla, jest tez bardzo losowa, najgorsza jest magiczka na małe pkt która rzuca czar z 4 -5 kostek, bo jak nie ma miscasta lub nie zostaly nam scrolle to czar wchodzi i sie robi nieładnie.

Co myślicie o kombo na nowe magiczne DE:


Arcy z BoH = 360 pkt.
Mag 1 lev, DS, DS = 140 pkt.
Mag 1 lev, DS, +1 do rozpaszania = 150 pkt.
BSB na koniu, enchand shield, reaver bow, DA, lanca = 186 pkt.

lub trochę bardziej magiczne i droższe:

Arcy z BoH = 360 pkt.
Mag 2 lev, DS, DS, Silver Wand = 185 pkt.
Mag 2 lev, DS, +1 do rozpaszania = 185 pkt.
BSB na koniu, enchand shield, reaver bow, DA, lanca = 186 pkt.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Lepiej zapomnieć o książce na nowe DE. Nawet w magicznej rozpisce ładnie się mieści ring of hotek (może być albo przy czarodziejkach, albo z dala od nich, zalezy, jak trzeba). A wtedy zapomnijcie o swoich dwóch czarach na turę.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ja bym zainwestowal w naszego pedanta ;) czyli rzuca się podwójnie na tabele miscastów i wybieramy jakie chcemy kuku dla wrogiego maga :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Całkien dobry pomysł Kosa, jeden mag DE płynie w otchłań czy coś, ale to już musimy wiedzieć że gramy z DE a na turnieju to hyba wole 2-giego DS.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

teraz jak już bede wystawial 2 caddych to z 3 scrollami i pedantem.
to jest lepsze niż 4 scrolle. Przy odrobnie szczęscia, a raczej pecha wroga, któy rzuci miscast i wie, że musi dwa razy rzucic na tabelke to jest zle.
4 scrole to prawie jak 3. Super magiczne armie i tak się przebiją, ale moze to ich też troskze kosztować nerwów.

A, ta laska z rozpraszaniem +1 jest slaba, bo kosztuje jak dobrze pamiętam 40 pkt, a nie 30, jakby kosztowala 30 czyli laska+scroll wartoby bylo ją brać, wszakże +2 do rozproszenia to dużo, ale jak kosztuje 40 to nikla inwestycja.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Jankiel pisze:Lepiej zapomnieć o książce na nowe DE. Nawet w magicznej rozpisce ładnie się mieści ring of hotek (może być albo przy czarodziejkach, albo z dala od nich, zalezy, jak trzeba). A wtedy zapomnijcie o swoich dwóch czarach na turę.
mysle ze warto zaryzykowac, wziąc high magic i zniszczyc ring of hotek, jak dobrze interpretuje to czar wychodzi z if i od razu jest miscast. przezyjemy miscasta i delfy juz sa nasze

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Ja wlasnie ostatnio wprowadzilem zmiana w swoim standardzie, wywalilem scrola z mojego arcymaga i wsadzilem wlasnie pendanta... Ochrona nie ucierpiala jakos szczegolnie a juz z demonami i wlasnie DE pendant bardzo bardzo pomogl... :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

czyli już używaleś pedanta? I jak? Co się wydarzylo?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Uzywalem bo teraz co sie dzieje z magia jesli chodzi o DE, Demony czy VC to jest rzecz straszna, wiec trza przeciwnikom jakos zycie utrudniac prawda...? :wink: Wywalilem scrola z mojego arcymaga i dalem pendanta, teraz mam 3DS i wydaje mi sie spoko... :D Narazie niestety nie testowalem go na turnieju, ale zobaczymy, bo tez moze byc opcja ze na magiczna armie nie trafie ale jakies ryzyko trza podejmowac... W grze z DE ladnie wybralem wynik konca tury magii a drugim razem rebound, zas z demonami ladnie przeciwnik za drugim razem rzucil dwie "1", wiec oplacalo sie... :) Opcja warta mysle rozwazenia... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

mam pytnaie czy naprawde tak dobrze wam sie spisuje gosc bez BoH na magiczne armie jest cieżko niemówiac o dwarfach wszystko ci scroluje i rozprasza

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Ja gram takim od poczatku 7ed i uwazam ze sie sprawdza... :wink: To prawda ze przez krasie sie malo przebija i wogule, ale jakos daje rade... :wink: Wiadomo ze nie jest to jakas wypasiona sila przebicia, co z Boh, ale Ring of Hotek az tak nie boli... :wink: Koles jakos stopniowo sie przebija z czasem w trakcie gry, poza tym on raczej wspiera moje unity niz kara wrogie wiec jakos daje rade... Teraz gostka wystawiam z Dragon magiem zeby sie jeszcze bardziej panowie przebijali i wydaje mi sie spoko, a fun z gry mam niesamowity... :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Porównanie:

Arcymag z BoH + caddy
Vs.
Arcymag z 2 scrollami, RoF, SW i mag z DS i seer'em

Imo, BoH jest lepszy ale mamy tylko 66% szans na wylosowanie najpotrzebniejszego czaru takiego jak kuźnia na 10-15 BK, jeśli się uda - na 99% szans wygramy bitwę xD

Natomiast Arcymag bez BoH ale z zabawkami ma 83% szansy a mały mag wybierze czary jakie chce a nie "jedynke z metala lub lighta".

Z BoH'a rzucimy statystycznie 2 zaklecia z 4 kości, no i mamy znowu duże szanse na Ifkę, oraz 1 z metala/lighta, która i tak raczej zostanie zbita.

Bez Boha, możemy rzucić z arcy i maga:
1 czar na 4 kostach, 2 czary na 3 kostach i Bound.

Najgorsze jest w drugim wariancie że najświeższe armie grają na magii i przeciwmagii:
VC: Vampir Lord, Vampir, Vampir, Vampir/Caddy = 7 DD +1(2) DS
Demony nie Blodziowe: 3/4 poziomowy mag, 2* heraldzi teenzecha + 3*horrory = 9 DD (łatwo zważywić do 6) + 2 DS
DE na magii: Super Czarodziejka, 2* małe czarodziejki = 6 DD + 3 DS

I mówmy sobie prawdę: trudno jest się przebić w kluczowych turach 1-3, bo jak się nie przebijemy to ZUO do nas dojedzie i magowie się na wiele nie zdadzą.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

magia na przebijanie sie ma swoje kluczowe tury 4-6 bo dopiero wtedy przeciwnikowi koncza sie scrolle a cala zabawa polega na tym aby nie dac sie zaszrzowac do tego czasu...
plusem magie bez ksiazki jest to ze mozasz sobie pozucac wiecej mniejszych czarow (male/duze pociski) a nie tylko 2 czary na 12+ tak wiec jak juz sie taka magia przebije to 4 pociski na ture robia swoje...
Obrazek
Highborn Elves Only!

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Jak zniszczyć hellcannon? Bo nie mam żadnego pomysłu a jutro najdzie mnie ta niemiła okazja walczyć z tym czymś.

PS. gram na Smoku + 4 bolcach... (bez magii)

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

jasli nie masz magi to masz problem... probuj wybic zaloge boltami i moze helca poszaleje...
mozesz tez (ale to musial byc wywalic bolta/y i dac orla albo 2 nalepiej) podlatywac orlami i probowac wyciagac hellke zeby nie strzelala a ganiala orly... ostatecznie zjesc SD S7 zrobi swoje :)
Obrazek
Highborn Elves Only!

ODPOWIEDZ