Talisman of Loec

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grzelak
Wodzirej
Posty: 727
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Talisman of Loec

Post autor: Grzelak »

Opis przedmiotu

used at start of CC phase, bearer may re-roll to hit and to wound, Successful Enemy AS must be re-rolled. At end of phase breaer take 1 unsaveable wound. Only one Use

Pytania:

- czy smok też, może przezucac ?
- czy rana zadana liczy sie do CC ?
- czy moge wywordować ta ranę ?

Awatar użytkownika
Andy
Chuck Norris
Posty: 383
Lokalizacja: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

Post autor: Andy »

Ad3. 1 unsaveable wound ... czyli nie możesz.

dagome
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114

Post autor: dagome »

1)nie. Smok nie jest bearerem. tylko jezdziec
2) pewnie chodzi Ci o rane zadana z talizmanu. Nie. Zostaje zadana na koncu fazy czyli po rozliczeniu wszystkich CC redress rankow itd.
3) Nie

Herr Flik
Wałkarz
Posty: 80

Post autor: Herr Flik »

Z tym czy nie mozesz wardowac, to niekoniecznie, mnie uczono, ze warda zawsze mozna uzywac, tak jak i regeneracji. VC moga probowac regenerowac woundy z sypania sie, mimo, ze sa unsavable. Z kolei demony nie moga ich wardowac, ale maja to wytluszczone w zasadach, ze tych ran nie mozna probowac wardowac.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

dla scislosc dodam ze musisz przyzucisz wsztstkie albo zadnej kostki...
ward nie dziala..radze przeczytac sobie dokladny opis przedmiotu Bearer suffer 1 wound with no save of any kind allowed...
vampiry maja juz nowy zapisc co do sypania juz nie sa to rany 'unsaveable'...[/i]
Obrazek
Highborn Elves Only!

ODPOWIEDZ