Witam, prosiłbym o konstruktywna krytyke. Szukam czegos innego od smoka moze to bedzie to. pozdro
Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth
Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Ring of Fury
Silver Wand
10 Archers @ 115 Pts
Musician
10 Archers @ 115 Pts
Musician
5 Dragon Princes @ 195 Pts
Banner of Ellyrion
15 Phoenix Guard @ 305 Pts
FCG, Banner of Sorcery
12 Swordmasters @ 223 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Arcane Protection
12 White Lions @ 218 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
War Banner
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Great Eagles 50
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2241
Magiczne haje na 2250
wywal PG to straszne plewy lepiej dać WL kolejny klocek
Zmień konfiguracje magów niby nei sa złe ale ja bym wolał
1 mag
2DS
Sil. W
2mag
Seer
DS
Wtedy masz pewniejsza magie
WL musowo Lion Standar
SM warbanner
Kolejnym WL albo BOS albo SoB
powywalaj muzyków bo sa zbedni
i git;) choc ja bym wolał BSB zamiast maga ale takie ustawienie nie jest złe, no i bolca zamiast orła ale komu wygodniej sie gra
Zmień konfiguracje magów niby nei sa złe ale ja bym wolał
1 mag
2DS
Sil. W
2mag
Seer
DS
Wtedy masz pewniejsza magie
WL musowo Lion Standar
SM warbanner
Kolejnym WL albo BOS albo SoB
powywalaj muzyków bo sa zbedni
i git;) choc ja bym wolał BSB zamiast maga ale takie ustawienie nie jest złe, no i bolca zamiast orła ale komu wygodniej sie gra
skoro generujesz 10 PD to po co ci book of hoeth - i tak czary będą przechodzić bez książeczki -a jak będziesz rzucał IFki to mali magowie będą trafiać na zaporę anty magiczną.
daj ciekawszy zestaw arcymagowi, między innymi ten przedmiot który uodparnia go na efekt pierwszego miscasta i wrzuć na niego seera i dodatkową kość, albo wymyśl coś ekstrawaganckiego
daj ciekawszy zestaw arcymagowi, między innymi ten przedmiot który uodparnia go na efekt pierwszego miscasta i wrzuć na niego seera i dodatkową kość, albo wymyśl coś ekstrawaganckiego
i warda, i battle banner, no i BoH tez zostaw, taki mag bedzie fajny i na pewno ekstrawaganckiLukaszxx pisze: daj ciekawszy zestaw arcymagowi, między innymi ten przedmiot który uodparnia go na efekt pierwszego miscasta i wrzuć na niego seera i dodatkową kość, albo wymyśl coś ekstrawaganckiego
Mali są konieczni bo ktoś musi nosić DS.skoro generujesz 10 PD to po co ci book of hoeth - i tak czary będą przechodzić bez książeczki -a jak będziesz rzucał IFki to mali magowie będą trafiać na zaporę anty magiczną.
Książka jest zajebista. Mając średnio 8 kości na magu lordzie jest szansa na 2 IFKI. Np. Przeciwko VC wali kuźnię w BK i Drain Magic. Bez BOH nie ma bata by przeciwnik wpuścił te dwa udupiające go czary.
To high elficcy magowie nie znają zawsze drain magic? Ale bieda.W high magic nie ma kuźni
PG maja 2 razy większą przeżywalność, więc w rozpie na 3 magach nie warto z nich rezygnować.wywal PG to straszne plewy lepiej dać WL kolejny klocek
rzeklbym, ze PG w takiej rozpie są bardzo pożądani.