"Nemo est casu bonus" 25.10.2008 Toruń
"Nemo est casu bonus" 25.10.2008 Toruń
KLUB OKO TERRORU
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Nemo est casu bonus"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł, dla klubowiczow Oka Terroru 8zł
- turniej odbędzie się 25 pażdziernika 2008 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1300 punktów
- gramy 4 bitwy ( 6 tur lub 2h każda bitwa)
- limit graczy 50
- rozpiski należy zgłaszać na adres gimli182@tlen.pl do 23 pazdziernika koniecznie w formacie .html lub .txt (osoby , które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę będą miały doliczone 2 punkty do generalnej klasyfikacji )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW oraz RoR niezajmujące slota hero + cannon DoW tylko w DoW(w razie wątpliwości, pytajcie)
- armie z Storm of Chaos są dopuszczone oprócz tych armii, do których wyszly juz nowe podreczniki tj. Dwarfs, Imperium, O&G, VC
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.
- sędziowie:
Michał „Baniak” Rumiński
Marcin „Sokół” Sokołowski
Łukasz "Hirek" Jachimowicz
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 75 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego mozna uzyskać maksymalnie 5 punktów,
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- ilość pomalowanych modeli: 0-50 % - 0 pts, 51-99 % - 1 pts, 100% - 2 pts
- podstawki: 0-1 pts (1 punkt za przynajmniej 90% wykończonych podstawek))
- wyswig: 0-1 pts (1 punkt jeśli wszystkie odziały maja wysiwyg)
- konwersje: 0-1 pts (czysto subiektywna ocena sędziego)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. Ograniczenie do 2 slotów herosów ( Breta oczywiscie moze wziac jednego extra)
2. Ograniczenie do 0-3 specjali i 0 rarów albo 0-2 specjali i 1 rara
( nowe HE oczywiscie beda inaczej ograniczone 0-3 specjale i 0-2 rary lub 0-4 specjale i 0-1 rare)
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0
Łącznie do zdobycia: 80 z bitew, 5 za malowanie, 5 za test wiedzy, 2 za rozpiske - w sumie 92 punkty
HARMONOGRAM
8:45-9:30 zapisy
9:30-11:30 I Bitwa
12:00-14:00 II Bitwa
14:30-16:30 III Bitwa
17:00-19:00 IV Bitwa
19:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagrod
SCENARIUSZE:
1. Generał niczym Juliusz Cezar
Kazdy general na poczatku bitwy moze zadeklarowac czy dostaje bonus:
plus jeden do wsa , inicjatywy , ataku i ld
za zabicie generala , ktory zdecydowal sie na wziecie tego bonusa dodatkowe 200 VP czyli lacznie 275VP
2. Pretorianie
Jedna jednostka (nie moze byc to heros) w armii dostaje zasade stubborn , za zabicie tego oddzialu dodatkowe 200 VP ( undeady sypia sie o 1 mniej)
Ten specjalny stuborn dziala na odpornych na psychologie - forest spiryty czy odzial z markiem slanesza.
3. Palić lasy - są w nich Barbarzyńcy
Wszystkie lasy ( także dodatkowe WE) stają się nieprzekraczalnymi terenami , zaslaniającymi LOS do nieba (w końcu płomienie sięgają do nieba)
4. Niecodzienne spotkanie
Stół podzielony jest na cztery cwiartki 24x24 cale , graczy , który wygrał rzut wybiera w której ćwiartce się wystawia , po wyborze ćwiartka przeciwnika to automatycznie ta , która jest na ukos. Po wystawieniu pierwszego oddziału w swojej ćwiartce przeciwnik musi wystawić swój conajmniej 18 cali od przeciwnego oddziału i minimum 6 cali od środka stołu. W tym scenariuszu kontrolowanie swojej ćwiartki warte jest 0 punktów natomiast każdej z 3 pozostałych po 150 punktów. W tym scenariuszu WE nie mogą wystawić dodatkowego lasu. Poza tym wyjątkowo w tym scenariuszu gracz , który przegrał rzut wystawia oddział jako pierwszy.
Zgłoszeni:
1. Michał Bochyński DWR
2. Kamil Bochyńsk DE
3. Michał Kondziella DE
4. Michał Walczak DE
5. Tomasz Waldowski OK
6. Michał Stogowski VC
7. Mariusz Megger BRE
8. Tomek Węgrzyn BRE
9. Maciej Brzozowski WE
10. Łukasz Janiszewski DL
11. Maciek Kapałczyński VC
12. Marcin Sokołowski EMP
13. Łukasz Manikowski WE
14. Sławek Jaworski DE
15. Michał Rumiński DL
16. Łukasz Syrocki EMP
17. Błażej Kwiatkowski VC
18. Paweł Paszek WE
19. Mariusz Szkudlarek DWR
20. Bartek Grzanka DE
21. Kacper Grzanka EMP
22. Mariusz Przygoda DL
23. Kamil Matczak Skaven
24. Paweł Prusaczyk DE
25. Radek Tarasiewicz Tk/dwarf/OnG
26. Andrzej Orliński DWR
27. Łukasz Jachimowicz DL
28. Eksara_Kun
29. Robert Żero TK
30. Krzysztof Derejski
31. Kowal
32.
Punkty jak i scenariusze sa skopiowane z poprzedniego Kohortexu. Caly turniej ma byc próbą przed nowym. Jak dowiemy sie ze Kohortex bedzie np na 1350 to zmienimy format itd.
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Nemo est casu bonus"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł, dla klubowiczow Oka Terroru 8zł
- turniej odbędzie się 25 pażdziernika 2008 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1300 punktów
- gramy 4 bitwy ( 6 tur lub 2h każda bitwa)
- limit graczy 50
- rozpiski należy zgłaszać na adres gimli182@tlen.pl do 23 pazdziernika koniecznie w formacie .html lub .txt (osoby , które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę będą miały doliczone 2 punkty do generalnej klasyfikacji )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW oraz RoR niezajmujące slota hero + cannon DoW tylko w DoW(w razie wątpliwości, pytajcie)
- armie z Storm of Chaos są dopuszczone oprócz tych armii, do których wyszly juz nowe podreczniki tj. Dwarfs, Imperium, O&G, VC
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.
- sędziowie:
Michał „Baniak” Rumiński
Marcin „Sokół” Sokołowski
Łukasz "Hirek" Jachimowicz
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 75 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego mozna uzyskać maksymalnie 5 punktów,
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe z oknami po każdej stronie
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- ilość pomalowanych modeli: 0-50 % - 0 pts, 51-99 % - 1 pts, 100% - 2 pts
- podstawki: 0-1 pts (1 punkt za przynajmniej 90% wykończonych podstawek))
- wyswig: 0-1 pts (1 punkt jeśli wszystkie odziały maja wysiwyg)
- konwersje: 0-1 pts (czysto subiektywna ocena sędziego)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. Ograniczenie do 2 slotów herosów ( Breta oczywiscie moze wziac jednego extra)
2. Ograniczenie do 0-3 specjali i 0 rarów albo 0-2 specjali i 1 rara
( nowe HE oczywiscie beda inaczej ograniczone 0-3 specjale i 0-2 rary lub 0-4 specjale i 0-1 rare)
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0
Łącznie do zdobycia: 80 z bitew, 5 za malowanie, 5 za test wiedzy, 2 za rozpiske - w sumie 92 punkty
HARMONOGRAM
8:45-9:30 zapisy
9:30-11:30 I Bitwa
12:00-14:00 II Bitwa
14:30-16:30 III Bitwa
17:00-19:00 IV Bitwa
19:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagrod
SCENARIUSZE:
1. Generał niczym Juliusz Cezar
Kazdy general na poczatku bitwy moze zadeklarowac czy dostaje bonus:
plus jeden do wsa , inicjatywy , ataku i ld
za zabicie generala , ktory zdecydowal sie na wziecie tego bonusa dodatkowe 200 VP czyli lacznie 275VP
2. Pretorianie
Jedna jednostka (nie moze byc to heros) w armii dostaje zasade stubborn , za zabicie tego oddzialu dodatkowe 200 VP ( undeady sypia sie o 1 mniej)
Ten specjalny stuborn dziala na odpornych na psychologie - forest spiryty czy odzial z markiem slanesza.
3. Palić lasy - są w nich Barbarzyńcy
Wszystkie lasy ( także dodatkowe WE) stają się nieprzekraczalnymi terenami , zaslaniającymi LOS do nieba (w końcu płomienie sięgają do nieba)
4. Niecodzienne spotkanie
Stół podzielony jest na cztery cwiartki 24x24 cale , graczy , który wygrał rzut wybiera w której ćwiartce się wystawia , po wyborze ćwiartka przeciwnika to automatycznie ta , która jest na ukos. Po wystawieniu pierwszego oddziału w swojej ćwiartce przeciwnik musi wystawić swój conajmniej 18 cali od przeciwnego oddziału i minimum 6 cali od środka stołu. W tym scenariuszu kontrolowanie swojej ćwiartki warte jest 0 punktów natomiast każdej z 3 pozostałych po 150 punktów. W tym scenariuszu WE nie mogą wystawić dodatkowego lasu. Poza tym wyjątkowo w tym scenariuszu gracz , który przegrał rzut wystawia oddział jako pierwszy.
Zgłoszeni:
1. Michał Bochyński DWR
2. Kamil Bochyńsk DE
3. Michał Kondziella DE
4. Michał Walczak DE
5. Tomasz Waldowski OK
6. Michał Stogowski VC
7. Mariusz Megger BRE
8. Tomek Węgrzyn BRE
9. Maciej Brzozowski WE
10. Łukasz Janiszewski DL
11. Maciek Kapałczyński VC
12. Marcin Sokołowski EMP
13. Łukasz Manikowski WE
14. Sławek Jaworski DE
15. Michał Rumiński DL
16. Łukasz Syrocki EMP
17. Błażej Kwiatkowski VC
18. Paweł Paszek WE
19. Mariusz Szkudlarek DWR
20. Bartek Grzanka DE
21. Kacper Grzanka EMP
22. Mariusz Przygoda DL
23. Kamil Matczak Skaven
24. Paweł Prusaczyk DE
25. Radek Tarasiewicz Tk/dwarf/OnG
26. Andrzej Orliński DWR
27. Łukasz Jachimowicz DL
28. Eksara_Kun
29. Robert Żero TK
30. Krzysztof Derejski
31. Kowal
32.
Punkty jak i scenariusze sa skopiowane z poprzedniego Kohortexu. Caly turniej ma byc próbą przed nowym. Jak dowiemy sie ze Kohortex bedzie np na 1350 to zmienimy format itd.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2008, o 08:21 przez Bania, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Wałkarz
- Posty: 78
Zgłaszamy się Michał Bochyński krasnoludy i Kamil Bochyński DE.
no i następny Michał Pajor WE (tym razem przyjade ;p)
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
zgłaszam się, ogrami
-
- Mudżahedin
- Posty: 342
- Lokalizacja: Poznań/Włocławek
Wstepnie mozecie mnie zapisac, choc nie jestem w 100% pewny czy przyjade, jeszcze sporo czasu zostalo do turnieju.
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2008, o 21:32 przez Drakar Dociekliwy, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Mnie też, zdecyduję czy pojadę na turniej czy na zlot depeche mode ;p
banius, zapisz mnie
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Widzę już 4 DE będzie duża szansa zagrania z nimi ;p