Nadciągają Hordy Chaosu :)
Moderator: JarekK
Ja mam pytanie odnośnie mutacji bo czegoś nie rozumiem a to może być głupie pytanie
Co turze rzucam sobie 2D6 i mam w tej turze jakaś mutacje. Zaczyna sie kolejna tura i co w tedy?
A. mam na cała grę jedna mutacje?
B. rzucam na kolejna mutacje a poprzednia znika
C. rzucam na kolejna mutacje i tak co turę się kumulują tworząc turbo koksa?
Co turze rzucam sobie 2D6 i mam w tej turze jakaś mutacje. Zaczyna sie kolejna tura i co w tedy?
A. mam na cała grę jedna mutacje?
B. rzucam na kolejna mutacje a poprzednia znika
C. rzucam na kolejna mutacje i tak co turę się kumulują tworząc turbo koksa?
I tak wasze plotki to nic w porównaniu ze Skinkami z Tafem 3
A co do tabelki to... MASAKRA W koncu bogowie beda miec wplyw na swoje "dzieci", może rowniez zrobia mozliwosc zmiany w spawna przy za duzej licznie mutacji? Albo gdy 3 razy rzuci sie dublet na czyms. Ciekawie by było. Dreszczyk emocji!
EDIT:
Chyba robią turbo koksa...
A co do tabelki to... MASAKRA W koncu bogowie beda miec wplyw na swoje "dzieci", może rowniez zrobia mozliwosc zmiany w spawna przy za duzej licznie mutacji? Albo gdy 3 razy rzuci sie dublet na czyms. Ciekawie by było. Dreszczyk emocji!
EDIT:
Chyba robią turbo koksa...
Przecież jest napisane
Jak rozumiem to ma działać tak: choseni mają jeden rzut na starcie, trolle po każdej regence dwóch lub więcej ran rzucają na nowo, podobnie charakterzy po każdym wygranym pojedynku, natomiast wszystko w zasięgu ołtarza będzie mutowało co turę. Tak myślę.
EDIT: teraz zajarzyłem, że nie o to chodzi. Nie można będzie dostać np 2x +1S, ale +1S i +1A jak najbardziej. Jeśli tak to WYPAS.Abilities do not stack
Jak rozumiem to ma działać tak: choseni mają jeden rzut na starcie, trolle po każdej regence dwóch lub więcej ran rzucają na nowo, podobnie charakterzy po każdym wygranym pojedynku, natomiast wszystko w zasięgu ołtarza będzie mutowało co turę. Tak myślę.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, o 10:12 przez SnaQ, łącznie zmieniany 2 razy.
mi sie ta losowosc srednio podoba.
Zainwestujesz kupe pk w chaosenow a tu dostaja nic i glupote zamiast + 1 do T i Sily .
Ja rozumiem chaos ale mam nadzieje ze tworcy calej armi na Eye nie oparli i to nie jest jej jedyna sila.
A stack to ja mysle ze chodzi o to ze +2 nie dostaniesz do jednej statystyki.
Zainwestujesz kupe pk w chaosenow a tu dostaja nic i glupote zamiast + 1 do T i Sily .
Ja rozumiem chaos ale mam nadzieje ze tworcy calej armi na Eye nie oparli i to nie jest jej jedyna sila.
A stack to ja mysle ze chodzi o to ze +2 nie dostaniesz do jednej statystyki.
Losowość w chaosie dziwna? Przecież dotychczasowy brak losowości był durny, to przecież chaos, na bogów! A tu mamy go w świetnej formie - nie jest to nic, co mogłoby nam zniweczyć plany, a może tylko pomóc.mi sie ta losowosc srednio podoba.
Zainwestujesz kupe pk w chaosenow a tu dostaja nic i glupote zamiast + 1 do T i Sily .
A czołzeni nie będą mieli stupida bo rerolują. Chyba że dostaną stupida z wardem 4+, ale na takie coś to ja bardzo chętnie :]
Uerph.
-
- Wałkarz
- Posty: 78
nie bedzie tak ze sie bedzie losowac co ture, bo to zadna losowosc kiedy tylko wynik 2 daje oslabienie i to nie duze jak sie ma ld 9. Losowe to sa O&G a losowanie z samych dobrych rzeczy to se mozna w dupe wlozyc, nie wierze ze bedzie taka moc, ze w zasiegu waraltara co ture bedzie sie losowac mutacje, zastawnowcie sie sekunde - moze bedzie mozna zrobic przerzut jesli sie nie bedzie podobac wynik, ale po porstu nie wierze w to, ze cala armia bedzie miec moc losowania sobie co ture zajebistych mutacji, poza tym jest napisane ze sie nie dubluja co oznacza, ze prawie kazda jednostka bedzie miala terror, bonusy do sily i tafa itp. - bullshit
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Pewnie będzie działał jak DElficki CoB jeden efekt na turę dla jednego oddziału + dodatki dla dżuzenów tak jak w DE dla Khainitów.
Z informacji gościa z GW Dublin wynika, że rzut będzie dla różnych jednostek w różnych okolicznościach. Np. heros dostaje rzut po wygraniu challenge'a, choseni na starcie i po rozbiciu regimentu wroga. Osłabienie ma być na najniższy i najwyższy wynik w tabeli (przy czym najwyższy ma być zamianą w spawna).
-
- Wałkarz
- Posty: 78
powinna byc zmiana w spawna, nawet jesli jej nie ma w tabeli, to moze bedzie zasada, ze jezeli ma wiecej niz 3 mutacje, albo cos w tym stylu,to zmienia sie w robala. Sadze tez ze ta tabela, ktora mamy jest dobra...chociaz tego nikt nie wie..tak czy inaczej wydaje mi sie ze tak dobre boosty powinny niec za soba mozliwosc strasznej dupy
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2008, o 13:13 przez Glemigobles, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdzie macie tego save? bo nie mogę znaleźćMorrok pisze:ups, choseni chyba będą grywalni z tym save'm na 1+ w combacie
Tabelka fajna ale mam nadzieje że to co ture to kit .
No bez przesady
p.s. a myślałem że tylko u mnie w szkole się na bullshit'a uwzieli