Speciale
Moderator: Kołata
Speciale
Hm,ostatnio naszła mnie smutna refleksja.Oto mając do wyboru 3 sloty special zastanawiam się nad pewnymi zmianami.
Tak więc obecnie w swej rozpisce na 1500 mam 8 squig hoopersów, 6 savagy zwykłych z banner of butchery,do tego rydwan (prócz niego black orc generał siedzi na rydwanie).
Zastanawiam się tylko nad jednym.Czy nie wyrzucić savagy czy też ich zostawić.Lub też czy może kolejny chariot lub squigi?
Lub coś innego,doradźcie.
Który special według was godny jest uwagi,zaznaczam na armii ofensywnej.
Tak więc obecnie w swej rozpisce na 1500 mam 8 squig hoopersów, 6 savagy zwykłych z banner of butchery,do tego rydwan (prócz niego black orc generał siedzi na rydwanie).
Zastanawiam się tylko nad jednym.Czy nie wyrzucić savagy czy też ich zostawić.Lub też czy może kolejny chariot lub squigi?
Lub coś innego,doradźcie.
Który special według was godny jest uwagi,zaznaczam na armii ofensywnej.
To tak.. Zaczne na opak.
W defensie warto brac jak najwiecej strzelania i squig herdow IMO.
W ofensie zas - to zalezy.
Rownorzednymi zawodnikami sa squig hoppersi i black orcki.
Plusy blackow: brak animozji, mozliwosc szarzy na 8 +2k6 cali; statyczny CR, wieksza przezywalnosc
Plusy hopperow: tansi, wieksza mobilnosc, immune na psyche
Dodatkiem milym jest 6-7 savage na swiniach z spearami i shieldami, FCG, war banner (butcher sie na nich poprostu nie oplaca). Godni slota.
Rydwany, zwykli boar boyzi - stanowcze nie.
Ponizej 2 kafli na ofensie wzialbym 6 savage, oddzial hopperow i 2 spear chukki/katapulte chyba. Najbezpieczniej i najbardziej uniewersalnie
W defensie warto brac jak najwiecej strzelania i squig herdow IMO.
W ofensie zas - to zalezy.
Rownorzednymi zawodnikami sa squig hoppersi i black orcki.
Plusy blackow: brak animozji, mozliwosc szarzy na 8 +2k6 cali; statyczny CR, wieksza przezywalnosc
Plusy hopperow: tansi, wieksza mobilnosc, immune na psyche
Dodatkiem milym jest 6-7 savage na swiniach z spearami i shieldami, FCG, war banner (butcher sie na nich poprostu nie oplaca). Godni slota.
Rydwany, zwykli boar boyzi - stanowcze nie.
Ponizej 2 kafli na ofensie wzialbym 6 savage, oddzial hopperow i 2 spear chukki/katapulte chyba. Najbezpieczniej i najbardziej uniewersalnie
Ale dajesz im jeszcze Waagh banner, który dodaje ci d6 cali do zasięgu szarży. To chyba najlepszy dla nich bannerek...
Co do slotów Special, ja zaczynam od wpisania do rozpy 4 Chukk Ale to dlatego, że gram jedynie Gobbo, gdybym grał też orkasami chyba bym się skusił na dzikusków na prosiakach, solidni są.
Co do slotów Special, ja zaczynam od wpisania do rozpy 4 Chukk Ale to dlatego, że gram jedynie Gobbo, gdybym grał też orkasami chyba bym się skusił na dzikusków na prosiakach, solidni są.
Opcji złożenia specjali jest multum. I wiele z nich jest świetnych. Wszystko zależy od typu rozpy. Ale jaka by ona nie była, myślę że zaczęcie od 9 hoppersów, to dobry ruch.
A za plew uważam: boar boyzów zwykłych, rydwany gobo, squig herdy. Te jednostki nie są kiepskie same w sobie, ale jednak wypadają cienko w porównaniu do innych specjali.
Co co savage boar boyz, to jest to wyjebista jednostka. Testowałem w kilku wersjach i w każdej jest super Byle nie za dużo w 1 regimencie. 6 kolesi z muzykiem to zaledwie 157 pts. A rozjadą niemal wszystko.
A za plew uważam: boar boyzów zwykłych, rydwany gobo, squig herdy. Te jednostki nie są kiepskie same w sobie, ale jednak wypadają cienko w porównaniu do innych specjali.
Co co savage boar boyz, to jest to wyjebista jednostka. Testowałem w kilku wersjach i w każdej jest super Byle nie za dużo w 1 regimencie. 6 kolesi z muzykiem to zaledwie 157 pts. A rozjadą niemal wszystko.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
nie no herdy kiepskie? Puszczasz toto samopas do przodu by przegralo z kims walke a jak zacznie uciekac to dookokla odzialy wroga otrzymuja hity. Fajna rzecz jesli mnie spytac
Herdy sa rzeznicze - ale wymagaja konkretnego stylu grania.
Sa 2 szkoly uzywania herdow
1) full ofens - musza byc w zasiegu generala i BSB, wtedy ustoja prawie kazda szarze - dzieki sporem I zaczynaja w nastepnej turze i prawie zawsze wygrywaja
2)full defens - czyli magia, nighty z fanolami, katapka, 2 speary, doom diverro i wlasnie herd. Jako jedyny oddzial idzie do przodu, heroicznie sie poswieca, ginie, trach, prach - a jak pokulac ladnie to wszelkiego rodzaju fasty i skirmishe zeruje jak owce w dzien strzyzenia
Sa 2 szkoly uzywania herdow
1) full ofens - musza byc w zasiegu generala i BSB, wtedy ustoja prawie kazda szarze - dzieki sporem I zaczynaja w nastepnej turze i prawie zawsze wygrywaja
2)full defens - czyli magia, nighty z fanolami, katapka, 2 speary, doom diverro i wlasnie herd. Jako jedyny oddzial idzie do przodu, heroicznie sie poswieca, ginie, trach, prach - a jak pokulac ladnie to wszelkiego rodzaju fasty i skirmishe zeruje jak owce w dzien strzyzenia
Na 2000+ w specjalach biorę:
-zawsze 20 blaków z waggh bannerem. Są cholernie drodzy, i ich strata bardzo boli ale spłacaja się z nawiązką.
-4 chukki
-oddziałek hoppersów z ich spłacaniem się jest różnie ale bardzo ich lubię.
Niestety orcza jazda i goblińskie rydwany stanowią ozdobę półki.
-zawsze 20 blaków z waggh bannerem. Są cholernie drodzy, i ich strata bardzo boli ale spłacaja się z nawiązką.
-4 chukki
-oddziałek hoppersów z ich spłacaniem się jest różnie ale bardzo ich lubię.
Niestety orcza jazda i goblińskie rydwany stanowią ozdobę półki.
ja na 2k najczesciej biore cos takiego:
-1-2 oddzialy savagowych dzikow-jesli jeden to tak 8 a jesli 2 to po 6
-oddzial hop-goblinow
-rydwanik orkowy/2 czakki
-2 czakki
na mniej punktow wywalam czakki.
najlepszym specjalem moim zdaniem sa dziki jest to po prostu cudowna jednostka. 3 dziki moga przejechac ze spokojem kazdych strzelcow/skirmisze
-1-2 oddzialy savagowych dzikow-jesli jeden to tak 8 a jesli 2 to po 6
-oddzial hop-goblinow
-rydwanik orkowy/2 czakki
-2 czakki
na mniej punktow wywalam czakki.
najlepszym specjalem moim zdaniem sa dziki jest to po prostu cudowna jednostka. 3 dziki moga przejechac ze spokojem kazdych strzelcow/skirmisze
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
A mnie sie mimo wszystko podobają dziczy jeźdzcy nawet nie tylko savege boyz. Mysle ze przyzwoitą szanse mialoby zlamanie czegos jak w nich siedzi big boss orkowy.
Moja ostatnia zajawka to:
- 6savagy na dizkach z muzykiem
- hoppersi
- hoppersi / lobba
- 2chucki
Rydwanow raczej nie zabardzo widze, szcegolnie gdy goblinskie są jeden na slot. Do blacków nie mam jakos przekonania, mocni, ale drodzy a moja koncepcja armii to niewsadzanie zadnych drogich klocy ( najdrozszy stosowany oddzial 180 pktow ( ewentualnie gigus za 205 ) )
- 6savagy na dizkach z muzykiem
- hoppersi
- hoppersi / lobba
- 2chucki
Rydwanow raczej nie zabardzo widze, szcegolnie gdy goblinskie są jeden na slot. Do blacków nie mam jakos przekonania, mocni, ale drodzy a moja koncepcja armii to niewsadzanie zadnych drogich klocy ( najdrozszy stosowany oddzial 180 pktow ( ewentualnie gigus za 205 ) )
O angaż w Speciale starają się
- 2 chukki
- hoopersi
- lobba
- BO prawdowodobnie w liczbie 10, tarcze, muzyk
oraz
- dzicy jeźdzcy dzików w liczbie 6 oraz muzykiem
- herd sqigów w liczbie 5 teamów
Rydwany raczej tylko z bohaterami.
No i zgadzam się z stwierdzeniem że łatwego wyboru speciali to my nie mamy.
- 2 chukki
- hoopersi
- lobba
- BO prawdowodobnie w liczbie 10, tarcze, muzyk
oraz
- dzicy jeźdzcy dzików w liczbie 6 oraz muzykiem
- herd sqigów w liczbie 5 teamów
Rydwany raczej tylko z bohaterami.
No i zgadzam się z stwierdzeniem że łatwego wyboru speciali to my nie mamy.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
u mnie w specjalach dosc monotematycznie ostatnio:
6 chukk
8 hoppersow
rozwazam:
sqig herd
drugich hoppersow
chwilowo zrezygonowalem z:
20 czarnuchow z waaagh bannerem
6 chukk
8 hoppersow
rozwazam:
sqig herd
drugich hoppersow
chwilowo zrezygonowalem z:
20 czarnuchow z waaagh bannerem