Znak Khorne'a na Tuskgore chariocie

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Znak Khorne'a na Tuskgore chariocie

Post autor: Ratzing »

Jako że Thurion zwrócił moją uwagę, że w ogóle można to robić wg. najnowszego FAQ [co jest imo idiotyczne, ale co zrobić], chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości - jako że bestiowy znak khorna jest opisany w następujący sposób "the unit is subject to frenzy. in addition[bla bla bla dispel dice]", tuszę, że te bzdurne uściślenie na temat nie przechodzenia psychologi na mounty [w tym wypadku dwie małe świnki] bestiowego czariota się nie ima i wesoło wypłacamy 4 ataki?
Uerph.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Wydaje mi sie ze niestety swinki maja 2A.

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Niestety? Bo to jeszcze jedna przegięta jednostka do przegiętej armi?
Uerph.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Tak ! tak jak rozmawialiśmy mają dodatkowy atak z frenzy :) U orków Savadżowe śwnie dostają atak wiec my też musimy , tak samo imperialna kawaleria kiedy ma "Hejta" to koniki przerzucają trafienia ... nie ma bata khornowy rydwan bestii cały ma frenzy , wypłaca w szarży k6+1 impactów , 6 ataków z siłą 5 i 2 ataki z siła 4 + daje kostke dispela ... ale kosztuje 130 pts. :(

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

nie wiesz o co chodzi dibo

usicsleniach jest ze khorne nie przekazuje frenzy swoim wierzchowcom. tyle

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Nie wiesz o co chodzi, Morrok.

Jest to w uscisleniach do Hord Chaosu, których nie ma, w FAQ, którego już nie ma, odnośnie do opisu w armybooko hord, a nie besti. W bestiach NIGDZIE nie ma nic napisanego o frenzy nie przechodzącym na mounty, jest tylko napisane ktośtam is subject to frenzy. in addition[bla bla bla dispel dice]. W dodatku w FAQ do besti zaznaczaja, ze jest to osobna armia i traci ona wszelkie powiazania z hordami. Tak wiec uscislenie to IMO nie rozciaga sie na bestie, z tych kilku powodow, ktore tu wymieniłem. Tyle.
Uerph.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Szczurza Jucha pisze: tuszę, że te bzdurne uściślenie na temat nie przechodzenia psychologi na mounty [w tym wypadku dwie małe świnki] bestiowego czariota się nie ima i wesoło wypłacamy 4 ataki?
masz racje :)

a uscislenie jest nie tyle bzdurne co rawowe.... ;)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

faq do hord juz nie istnieje bo nie istenija hordy... moim zdaniem bestie i tak maja niespecjalnie fajnie i LS mogla by to obejsc... tym bardziej ze zgodnie z faqiem za marki placi tyle co za regiment nie za chariot.. wiec MoK na chariocie kosztuje 45pkt... argumentu o tym ze faqu GW sie nie zmienia imo juz nie ma, bo ten faq nie istnieje.. i zeby nie bylo :) bestiami nigdy nie gralem, nie gram, i gral nie bede

pzdr

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

no i przede wszystkim uscislenie tyczylo sie nieszczesnego sformuowania w AB chałasu, że frenzy nie przepłwa na mounty, a w ab bestyj nie ma o tym wzmianki. Tak wiec przez pewien czas na dobra sprawe istniały 2 odmienne frenzy i 2 odmienne znaki khorna.
Uerph.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

poki nie wymyslili , ze khorne'a mozna dac chariotowi, bo nigdzie innych wierzchowcow nie maja bestie ;)

kierowalem sie analogią z hord, ktora okazala sie bledna :wink:

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Szczurza Jucha pisze:Niestety? Bo to jeszcze jedna przegięta jednostka do przegiętej armi?
Niestety dlatego ,że należałby im się dodatkowy atak.

ODPOWIEDZ