VI URODZINY STREFY ZERO - 11. PAŹDZIERNIKA 2008 
TURNIEJ PAR – 2X 1250 PUNKTÓW
INFORMACJE OGÓLNE: 
- Turniej klasy - Lokalny
- Wielkość armii – 2x 1250 punktów 
- Gramy 3 bitwy 
- wpisowe: 15 zł, dla klubowiczów Strefy Zero – 10 zł. 
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe wraz z numerami id ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: jerzy_brzozowski@yahoo.co.uk do dnia 8 października 2008 r. Zgloszenie w terminie oznacza uzyskanie +3 punktów do klasyfikacji generalskiej. 
- Sędzia: Szymon "Brelat" Łężniak oraz Jerzy "Furion" Brzozowski 
- Miejsce - Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero 
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net 
ROZKLAD DNIA 
- 9.30 – 10.00 - zapisy i rozpoczęcie turnieju 
- 10.00 - 12.45 I Bitwa 
- 13.00 - 15.45 II Bitwa 
- 16.00 - 18.45 III Bitwa 
- 19.00 – wyniki i rozdanie nagród, oraz wręczenie dyplomów za Ligę Wielkopolską 2008 
REGULAMIN
× armie limited 
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii 
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop 
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf 
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika 
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...) 
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika 
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych zajmujących jednocześnie slot bohatera 
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (Dwarfs i następne...)
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/ 
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy 
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, z wyjatkiem armii z VII edycji × bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni 
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/ 
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone 
× Lizardmen: Southlands dozwolone 
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/ 
× Great Lizards zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=492 
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111 
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108 
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/ 
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106 
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626 
× Mutacje dla Chaosu zabronione 
× Giant Spined Beast oraz Giant Spawn dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm 
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione 
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone 
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone  
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone 
× Doomwheel i Vermin Lord zabronione 
× nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War dozwolone http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14 
× do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady! 
× jeden rzut - strona lub rozpoczęcie. 
× karniaki i inne takie – info u organizatora
ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
- Dwie armie po 1250 punktów. Nie ma możliwości wystawienia jednej armii na 2500 punktów. Nie można grac dwoma takimi samymi armiami w sojuszu. 
- nie można łączyć w sojusz armii, w których jakikolwiek model nienawidzi któregokolwiek modelu z sojuszniczej armii (np. krasnoludy z zielonoskórymi) – wyjątkiem są modele, które nienawidzą wszystkiego. Armia High Elves nie może być łączona z Dark Elves. 
- ograniczenie do 2 bohaterów na armię i do max 6 poziomów magii. Elektryk rzucający czary 3 kośćmi lub generujący 2 kosci jest traktowany jako 2 poziomowy. Runesmith, Tomb Prince nie jest traktowany jak wizard. Bound spelle nie są wliczane do limitu. Wyjątek – armia Bretonni, która może wybrać dodatkowego BSB. 
- max 4 sloty machin/rydwanów na sojusz, 
- 2 dowolne weapon team’y liczą się jako jeden slot, 
- steam tank liczymy jako 2 sloty 
- nie więcej niż 2 identyczne speciale (np. maksymalnie 2 działa imperialne) w armii, 
- nie można powtarzać rara w obu armiach (np. gigant). 
- nie można powtarzać tych samych magic itemów w obu sojuszach (np. nie wolno mieć dwóch war bannerów!!!!)
SCENARIUSZE
Wszystkie bitwy są na jawne rozpiski. Przed bitwą gracze wykonują rzut K6. Sojusz z wyższym wynikiem wybiera, czy chce wybierać stronę, czy chce wybrać kto będzie zaczynał. Sojusz który wygrał rzut pierwszy rozkłada swoje oddziały. Każdy sojusz ustawia po jednym oddziale z każdej z dwóch armii. Należy zauważyc, że w 2 bitwie Wood elfy nie wystawiają dodatkowego lasu (nie jest to pitched battle. 
I bitwa 
Pitched battle, ale z większymi strefami rozstawienia 
II bitwa 
Strefy rozstawienia sojuszników znajdują się po przekątnej. Każda z armii danego sojuszu musi znaleźć się w oddzielnych strefach. Sojusznicy decydują o tym która armia w której strefie zostanie rozstawiona w momencie wystawiania swoich pierwszych oddziałów. 
 
III bitwa 
Pitched battle. 
 
SCHEMAT PUNKTOWY 
Każda ćwiartka +100pkt, każdy generał (czyli 2 na sojusz) po +100pkt, podobnie BSB 
0 - 250 	= 	10:10	Remis 
251 - 500	= 	11:9 	Prawie remis 
501 - 750	=	12:8 	Plewne zwycięstwo 
751 - 1000	=	13:7 	Małe zwycięstwo 
1001 - 1250	=	14:6 	Prawie duże zwycięstwo 
1251 - 1500	=	15:5 	Duże zwycięstwo 
1501 - 1750	=	16:4 	Zdecydowane Zwycięstwo 
1751 - 2000	=	17:3 	Mega zwycięstwo 
2001 - 2250	=	18:2 	Mega duże zwycięstwo 
2251 - 2500	=	19:1 	Prawie masakra 
2501 + 		=	20:0 	Masakra 
OCENA MALOWANIA I TEST
Ilość pomalowanych modeli 
1: 25% 
2: 50% 
3: 75% 
4: 100% 
Jakość pomalowania 
1: Chamsko popaćkana cala armia 
2: Jakoś tam pomalowania armia, bez rewelacji ale widać że nie na odwal się. 
5: Armia ładna lub bardzo ładna 
Traye 
1: Po prostu są 
2: Są pomalowane i wymodelowane. 
Wysiwyg: 
2p za bohaterów 
2p za oddziały 
Test wiedzy: do zdobycia 10 punktów. 
Razem do zdobycia dodatkowo do generalnej klasyfikacji 15 punktów z malowania, 10 z testu i 3 za zgłoszenie
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
            
			
									
									