wrocławski ,,MASTER"

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

wrocławski ,,MASTER"

Post autor: Morrok »

Dolnosląska Liga WFB ma zaszczyt zaprosić graczy na turniej klasy master ,,MASTER"


Termin: 25-26.10.2008r.

Miejsce: Wrocław www.prmd.pl/master zakładka DOJAZD

Format: Limited
Punkty: 2x1350pts

Wejściówka: 60 złt od pary. Osoby grajace pojedyńczo- 45 złt

Rozkład imprezy:

SOBOTA
I bitwa od 10.30 do 13.30
II bitwa od 13.40 do 16.40
przerwa
III bitwa od 17.30 do oporu

NIEDZIELA
IV bitwa od 9.00 do 12.00
V bitwa od 12.10 do 15.10

Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród o 15.30

Nagrody uderzają w mniej więcej 1200 złt stawkę. Jest o co grać ;)

Zasady Turnieju:
-limited
-jawne rozpiski
-Wartość armii 2x1350 (min. 1325) Max 4 herosow (SLOTY!!!- breta może wystawić swojego dodatkowego herosa) można samemu grać dwoma armiami.
-Nie mozna wystawiac alternatywnych armii (z konca kodeksów, WD, itp.) - wyjatek: Southland z armii Lizardmenów.
-Mozna grac Sacred Hostami z WD.
!!!!!
zakaz sojuszu VC + DL
!!!!!
-Nie można łaczyć dwóch takich samych armii.
-Nie można dublować magicznych przedmiotów.
-Nie mozna rzucac na sojusznikow zadnych czarow. Nawet przerzutow nie mozna zuzywac jesli to sojusznik je rzucil.
-Mozna uzywac armii z kampanii Storm of Chaos (oprocz Empire,Slayers, O&G, HE, DE, DL, Sylvania).
-NOWE WoC dopuszczone, jak się posiada AB. Mozna grac tez starymi WoC
-Nie mozna wystawiac specjalnych bohaterów.
-Mozna wynajac jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii. Armaty Dogs o War tylko w armiach Dogs of War.
-Mozna wynajac Regiments of Renown które nie zajmuja slotu bohatera.

-Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 6 poziomów (Tomb Prince = 1 poziom, Liche Priest = 2 poziomy, Casket = 1 poziom,Empire Priest=1 poziom, Runesmiths = 1 poziom, elektrycy wiadomo tzn za superchrged acumulator lub energy condenser 2 poziom,Dowolny bound spell =1 poziom, Ring of Hotek=2 poziom, Mork's Spirit Totem= 1 poziom, Great Standard of Sundering=2 poziom, banner of sorcery= 1 poziom, horrory w zalezności od mozliwego do rzucenia czaru odpowiednio 1,2,3 albo 4 lvl).

Zabronione są sojusze DE z HE oraz Dwarfs z O&G
Są paniki od odziałów sojuszniczych.

-obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW i przez zespół Dire
Wolf, głównym wyznacznikiem będą uściślenia wydawane przez Ogólnopolski Skład Listy Sędziowskiej z forum Border Prince. Uściślenia można zobaczyć tutaj: http://strony.aster.pl/barbaros/
-sędzia ma zawsze rację
-sędzia ma prawo wlepiać punkty karne za każde 5 minut przekroczonego
czasu oddania kart zgłoszeniowych!
- WYMAGANE jest kulturalne zachowanie- za lecące KUR\|/Y podczas turnieju, tudzież inne przekleństwa powyzej linii dobrego smaku (rozumiem, ze komus sie wymknie raz... ale jak uzywa przeklenstw zamiennie z przecinkami... -.-) będą przyznawane karniaki.

Gramy na stołach 72''x48''.
Tylko w pełni pomalowane armie- ZERO proxów
Rozliczanie wyniku bitwy odbywa się według schematu:

Różnica w Victory Points Wynik Punkty turniejowe
0 - 249 10 / 10
250 - 499 11 / 9
500 -749 12 / 8
750 - 999 13 / 7
1000 - 1249 14 / 6
1250 - 1499 15 / 5
1500 - 1749 16 / 4
1750 - 1999 17 / 3
2000 - 2249 18 / 2
2250 - 2499 19 / 1
2500 + 20 / 0

Dekalog szczegółowy:

0. Uczestnictwo w turnieju
-Osoby niepełnoletnie muszą posiadać ze sobą zgodę rodzica na uczestnictwo w turnieju.
- Na turnieju obowiązuje ZAKAZ PICIA ALKOHOLU
- Każdy pełnoletni uczestnik turnieju jest zobowiązany do podpisania dokumentu. Wg niego, jeżeli uczestnik będzie pod wpływem alkoholu (będzie przepity, wulgarny, agresywny- będzie przeszkadzał innym uczestnikom), to delikwenta odsyłamy poprzez aparat policyjny do wytrzeźwiałki. Organizatorzy ,,biorą w zastaw" armię pijaczka, opłacają pobyt w hostelu. Armia zostaje oddana (bez zadnego ubytku- armia wyląduje na wystawie, będzie do odebrania), po uiszczeniu długu pieniężnego za wytrzeźwiałkę organizatorom, którzy zadbali o to, aby pijany uczestnik nie wylądował na ulicy, albo zamarzł w nocy w krzakach.
Restrykcję tą wprowadzamy z powodu troski o uczestników i o miejsce, aby nie zostało nam zabrane z powodu złego zachowania.

1. Osoby spóźnione mogą zostać przyjęte na turniej, ale pauzują pierwszą bitwę lub grają ją między sobą. Warunkiem przyjęcia spóźnionych na turniej jest utrzymanie parzystej liczby graczy oraz wystarczająca liczba stołów do gry. Takie bitwy będą przerwane jeśli nie zakończą się w czasie podanym w harmonogramie niezależnie od tego czy będzie to 2,3 czy 5ta tura.

2. Za błędy w rozpisce przyniesionej na turniej sędziowie techniczni przyznawać będą punkty karne według następującego klucza:
- do 5 pkt karnych za źle policzoną wartość rozpiski;
- do 5 pkt karnych za niedozwoloną kompozycję (np. niewystarczająca ilość oddziałów typu Core, przekroczenie dopuszczalnej ilości oddziałów typu Special i Rare, przekroczenie dopuszczalnej ilości Postaci);
- 1 pkt karny za każde rozpoczęte 5 punktów przekroczenia limitu lub poniżej punktowego armii.
O błędzie gracz zostanie poinformowany natychmiast i musi go poprawić.
Do turnieju nie zostaną dopuszczone błędne rozpiski ani gracze nie posiadający ze sobą rozpiski.

3. Punkty karne mogą zostać przyznane także za celowe przedłużanie rozgrywki, niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, oszukiwanie, i utrudnianie gry przeciwnikowi (do 10 na bitwę), nieterminowe oddanie wyników bitew (1 za każde 5 minut spóźnienia).
Nieoddanie wyników do czasu rozpoczęcia następnej bitwy powoduje uzyskanie przez obu graczy 0 pkt.
W przypadku wyjątkowo niewłaściwego zachowania gracza, sędzia główny może podjąć decyzję o skreśleniu z listy uczestników turnieju, przyznając jednocześnie MASAKRA wszystkim dotychczasowym przeciwnikom gracza skreślonego.

4. Radzimy zacząć liczenie punktów na 10 minut przed planowym zakończeniem bitwy. Do graczy należy obowiązek pilnowania tego żeby rozegrać taką samą ilość tur.
Jeżeli rozgrywka nie zakończy się w wyznaczonym czasie, sędzia decyduje o momencie jej przerwania i zarządza liczenie punktów niezależnie od tego która jest tura.
Jeśli to nie poskutkuje - obaj gracze otrzymują 0 punktów za daną bitwę.
Osoby, które zrezygnują z turnieju przed planowanym zakończeniem proszone są o zgłoszenie tego faktu sędziemu technicznemu.
Za nie zgłoszenie tego faktu gracz otrzymuje 20 pkt. Karnych.

5. Biorący udział w turnieju MUSI posiadać ze sobą:
- zatwierdzoną przez sędziego rozpiskę;
- Rulebook'a (przynajmniej 1 na 4 osoby z waszej grupy),
- podręcznik swojej armii Army Book lub odpowiednie strony z Ravenning Hordes albo White Dwarf, Annual w zależności od tego, według jakich zasad wystawia się armię, lub inną oficjalną publikację, w celu udokumentowania zasad, na które się powołuje w trakcie gry;
- kostki do gry,
- miarki calowe;
- używane przez siebie wzorniki;
- adekwatne figurki,
- klej (na wszelki wypadek)
- sugerujemy też zaopatrzenie się w tacki do "transportu" figurek pomiędzy kolejnymi bitwami Organizatorzy nie zapewniają przedstawionych powyżej pomocy. W razie ich braku, sędzia może rozstrzygnąć na niekorzyść gracza, który nie posiada wymaganej pomocy lub powołuje się na przepis, którego nie może przedstawić w jednym z wymienionych powyżej źródeł.

6. Graczy obowiązuje znajomość zasad z Rulebook'a podręcznika własnej armii oraz wyżej wymienionych FAQ' ów. Sędziowie będą rozstrzygać jedynie problemy nie objęte zasadami i problematyczne sytuacje podczas bitew (np.: niejasne pościgi itp.). Nie będą odpowiadać na pytania, na które można bez trudu znaleźć odpowiedź w podręczniku lub danej księdze armii (takie jak co to jest 3 na Miscast, czy w promieniu ilu cali testuje się panikę) od tego są stosowne podręczniki, które należy ze sobą posiadać. Gracze notorycznie zadający pytania świadczące o tym że nie znają podstawowych zasad, lub nie stosują się do specyficznych zasad swoich armii mogą zostać ukarani przez sędziego punktami karnymi - nie więcej niż 10 na bitwę.

7 Wszystkie jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (Żadnych proxów).
Figurki muszą być posklejane.
Należy posiadać ze sobą figurki zastępcze dla postaci dosiadających Potwory, rydwany lub Maszyny, gdyż w sytuacji, gdy Postać ma pozostać sama (np. śmierć dosiadanego potwora, zniszczenie rydwanu, itp.) w przypadku braku takiej figurki, traktuje się ją jako poległą.

8 Gry odbywają się na wyznaczonych i wskazanych przez sędziego stołach. Gry będą obywały się na stołach 72/48 cali.
Elementy terenu na stołach zostaną rozstawione przez sędziów przed rozpoczęciem bitew. Nie można modyfikować ustawień terenu poza wyjątkami związanymi ze specjalnymi zasadami. Każdy stół będzie miał specjalne znaczniki z ułożeniem terenów.

9 Po wystawieniu należy przedstawić przeciwnikowi:
- zasady specjalne własnych jednostek - zwłaszcza zwrócić uwagę, które mają takie zasady jak animozje, stupidity, itp.
- wyposażenie oddziałów i bohaterów
- omówić z przeciwnikiem problematyczne kwestie np. czy mierzycie zasięgi od movement trays czy od podstawek, czyimi kostkami gracie itd..

10 Pary graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.

Scenariusze

I bitwa- pitched battle

II bitwa
,,Catch me if you can"


Jeden sojusz wystawia na środku stołu (24" od krawędzi stron deploymentów i 36" od boków stołu) pojedyńczy model (nie będący częścią armii. Dodatkowa figurka, cokolwiek, byle było na podstawce 20x20).
Na początku KAŻDEJ tury sojusz, który ją zaczyna rzuca za ruch uciekiniera 2k6 w losowym kierunku. Jest on niezabijalny, odporny na psychologię, nie da się na niego zaszarżować, ale można przez niego szarżować, strzelać etc. i nie zasłania Line Of Sight.
Może się zdarzyć, że w wyniku ruchu uciekinier sam wejdzie w kontakt z jakimś oddziałem. Jest on wtedy przejmowany na zasadach normalnego przejęcia opisanego dalej. Jeżeli jednostka przez którą przebiega uciekinier ma mniej niż 5 US to otrzymuje 2 hity z S5, a uciekinier leci dalej. Może to spowodować panikę.
Jeżeli model natrafi na impassable terrain to się na nim zatrzymuje.
Złapany uciekinier rusza się razem z oddziałem i nie zajmuje miejsca w szeregu, ani nie bierze udziału w walce.

Zadaniem jednej ze stron jest złapanie uciekającego modelu. Można tego dokonać poprzez ruch swojej nieszarżującej i nieuciekającej jednostki o minimum US 5 mniej niż cal od danego modelu. Podczas złapania model wypłaca 2 automatycznie trafiające hity z S5. Złapany model pozostaje w oddziale dopóki tenże nie zostanie zbrejkowany, zniszczony lub nie zacznie uciekać. Można przejąć model poprzez zbrejkowanie w CC oddzialu, który złapał uciekiniera. Za posiadanie złapanego modelu w oddziale o minimum US 5 na koniec gry, sojusz, który go zdobył otrzymuje +250 malych punktów do rozliczania wyniku bitwy.


III bitwa
,,Joker"


Każdy sojusz wybiera jednego herosa, który przejmuje charakter Jokera. Joker posiada zasady:

,,Whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger"
Joker po rozpoczęciu każdej tury, przed szarżami rzuca test na LD. Jeżeli nie zda to otrzymuje frenzy, które trwa jedną turę.

,,Why so serious?"- oddział, w którym znajduje się Joker otrzymuje bonus +1 do LD (maks. do 10)

,,How about the magic trick? I'll make this pencil disappeared. TADA!!!"
Jeżeli Joker nie jest magiem, to posiada specjalną zasadę Killing Blow, działającą tylko w CC. Ataki są magiczne (lub nie) w zależności od posiadanej broni. Killing blow nie kumuluje się z wczesniej posiadanym KB.

,,See, madness is, what you know... like gravity. All takes is a little push..."
Jeżeli Joker posiada jakikolwiek LVL magiczny, to ma prawo raz na turę w fazie magii rzucić Bound Spella Power Lvl=2 na widoczny oddział wroga. Wrogi oddział w następnej turze podlega zasadzie stupidity (tylko na 1 turę).

IV bitwa
,,Eye of the gods"


Każdy sojusz wybiera jeden oddział (będący piechotą, na nie większych podstawkach jak 25x25), który staje się ulubieńcem jakiegoś boga chaosu. Przed grą rzuca 2k6 na tabelkę ,,Eye of the gods". Wyniku ni można przerzucić. Oddziały Chosen z nowej listy Warriors of Chaos też rzucają na tą tabelkę bez przerzutu. (czyli choseni rzucają 2 razy przed grą na tabelkę, raz wg ich zasad, raz wg scenariusza)

2- stupidity
3- +1 Toughness
4- +1 Strength
5- +1 Attack
6- +1 armour save. Maks do 0+
7- nic
8- MR(3)
9- +1 LD. Maks do 10
10- fear. Jeżeli oddział już wzbudza fear to przerzut wyniku
11- terror
12- ward 4+ stubborn

V bitwa- pitched battle


Sędziowie
Sędzia Główny- Tomasz ,,Malal" Hądzlik
Sędzia liniowy- Dominik ,,Dyd" Naskręcki
Sędzia Techniczny- Tomasz ,,Koszo" Koszowski
Sedzia Liniowy- Paweł ,,Paffeu" Koszowski
Sędzia Technicny (malowanie)- Piotr ,,Koszu" Koszowski

Hobby

Pomalowanie i charakter armii

0-6 Malowanie i detale- przyznawane przez sędziego. Jako, że jest wymóg posiadania pomalowanych armii, to liczy się jakość pomalowania i zastosowane techniki. Najwięcej punktów dostaną te armie, gdzie widać zastosowanie jednolitej kolorystyki. Armie, któr będa wyglądały jak zlepek modeli od kilku gracy będą zwyczajni dostawaly mniej

0 - 5 WYSIWYG:
1 - WYSIWYG na bohaterach nie pełny
2 - WYSIWYG na bohaterach pełen
1 - WYSIWYG na oddziałach z drobnymi niedociągnięciami
3 - WYSIWYG na oddziałach pełen
1 - Widoczna różnica między takimi samymi oddziałami z innym wyposażeniem

0 - 4 Podstawki:
1 - Wszystkie podstawki pomalowane.
2 - Wszystkie podstawki pomalowane i wymodelowane według tego samego schematu
1 - Traye są
2 - Traye są wymodelowane i pomalowane tak samo jak podstawki
!!! w przypadku armii bez trayów, gdzie wszystko jest fast cavarly albo skirmish, tylko podstawki liczą się 0-4

0 - 4 WOW!!!: Według uznania sędziego.
Tu jest miejsce na ogólny wygląd armii, fajerwerki jeśli chodzi o malowanie, konwersje, wypaśne podstawki. (armie bez konwersji tez mają szanse dostać maxa z tej kategorii)

Każda armia z sojuszu zostanie oceniona osobno
i wyliczy się średnią arytmetyczną z punktów za hobby sojuszu

0-1 za czytelną rozpiskę z wyszczególnionymi zasadami i umiejętnościami wszystkich jednostek. Rozpiska powinna zawierać tabelki na czary i DS na każdą bitwę orz powinna pozwalać jasno identyfikować oddziały.

0-10 za test wiedzy.

Czyli łącznie za hobby do zdobycia jest 30 pts

Do zdobycia w calym turnieju jest 133 pts. (5x 20 z bitew, 30 z hobby, 3 za przysłanie poprawnej rozpiski)

Zgłoszenia
Zgłoszenia proszę wysylać do dnia 23.10.2008 r. na adres dlwfb@wp.pl
Za przysłanie poprawnej rozpiski przed terminem +3 pts.

Lista zgłoszonych:

1.Piotr Dębkowski
Kacper Bucki

2.Dawid Wojtkowiak
Mateusz Dzielicki

3.Marek Golan
Michał Kubacki

4.Bartek Skalski
Krzysztof Krzystek

5. Piotr Otlewski
Maciej Szawica

6. Filip Górecki
Dariusz Butanowicz

7. Przemysław Ziemkiewicz
Jakub Serafin

8. Grzegorz Tartas
Krzysztof Kołtan

9. Robert Chmielecki

10. Damian Chmielewski

11. Paweł Paszek
Jakub Paszek

12. Mateusz Kurowski
Bartłomiej Fedyczak

13. Jerzy Brzozowski
Justyna Kubiak

14.Karolina Przybysz
Andrzej Rodziewicz

15.Jacek Grotha
Mateusz Wanta

16.Łukasz Łuczyński
Wojciech Łubkowski

17.Michał Salamon
Bartosz Tetzlaff

18.Michał Rusinek
Stanisław Scheiner

19.Adrian Wysocki
Maciej Czyżowicz

20.Michał Trojanowski

21.Jarosław Gawin
Piotr Kuczyński

22.Grzegorz Figura
Michał Zalewski

23.Oskar Górka
Damian Drzystek

24.Maciej Dobrowolski
Tomasz Chudziński

25.Karol Ruprecht
Łukasz Żyłka

26.Piotr Orłowski
Wojciech Matelski

27.Piotr Rudy
Jan Suchecki

28.Marek Sobiesiak
Jacek Koszałka

29. Zbyszek Łobocki
Mariusz Kiliszek

30.Adam Lewański
Patryk Niedbalski

31.Krzysztof Fischer
Michał Kołakowski

32.Grzegorz Stańczak
Witold Cieślik

33.Jakub Janiszek
Patryk Golanowski

34.Łukasz "Pająk" Frankiewicz -Lizaki
Karol "KreoL" Kurzawa - Dark Elfy

35.Darek "Dalmar" Polit - WE
Robert "Robson" Mrożek - DoCh



Serdecznie zapraszamy!
Ostatnio zmieniony 24 paź 2008, o 11:07 przez Morrok, łącznie zmieniany 46 razy.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

proszę o podklejenie teamtu. DUZA aktualka jutro wieczorem. Wtedy napiszę już wszystkie szczególy. Prosze o cierpliwosc

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

horrohr normalnie przelicznae na levele?

ban na sojusz demonów z trupami?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Zabronione są sojusze DE z HE
Dwarfs z O&G
zakaz sojuszu VC + DL
-Nie można łaczyć dwóch takich samych armii.
Co to, warzywna inkwizycja?

Nie dość, że nie mogę wystawić nic grywalnego opierając się na armiach, które posiadam, to jeszcze odbieracie niektórym graczom możliwość na wystawienie fajnej i dużej jednej armii. Miał być singiel na 2500, a zmieniliście na parówkę z zakazem dublowania armii. Bardzo lubię grać rozpami składającymi się z dużej ilości modeli (chciałem wziąć 170 DE, w tym całe 2 DD), ale oczywiście nie mogę, bo się wszyscy boją przegiętych wampirów z całymi 4 wampirami :/
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

No tak Jankielu , ty weźmiesz klimat a inni nie :P Niestety ... Ale właśnie to nie fair względem osób które chcą wystawić jedną armię którą zbieraja od x lat. Ale cóż ... coś za coś

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

co z Warriorami?

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3017
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

Ej, no.... z dupy kompletnie! Zawsze będą PG i nic się na to nie poradzi. Spapraliście ten regulamin, bo boicie się przegrać z Demonami i Vampirami, czy co?! Do sumienia graczy tych obu armii nie ma się co odwoływać, bo wolą mocne, niż klimatyczne, ale dopóki nie będzie sensownego planu co z tym zrobić na wszystkich turniejach, to będziemy bezsensownie ciąć wszystkie mastery w tak głupi sposób? Wolę zachować te 200 zł więcej i przeznaczyć je na lokale w Gliwicach, czy Opolu. To jest nieklimatyczne i dla mnie - strata czasu.
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

czy sa paniki od sojusznikow?

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Świetny format, spoko zasady. Reprezentacja JH zjawi się na 100%.
Spapraliście ten regulamin, bo boicie się przegrać z Demonami i Vampirami, czy co?!
(chciałem wziąć 170 DE, w tym całe 2 DD), ale oczywiście nie mogę, bo się wszyscy boją przegiętych wampirów z całymi 4 wampirami :/
Nice try, ale czy chłopaki z Wrocławia nie są już za duzi na taki "wjazd na ambicje". :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

@ Szafa- wrzucę o horrorrach- zapomnialem

@ Jankielu... Z wielką checią zagrałbym z Tobą, dla przypomnienia jak to jest grać bezstresową bitwę z dobrym graczem. A jako, że nim Jankiel jest to wymyśli inne combo niż HE + DE.

@Marku- tak, cytaj dokładnie ;)

@Thurionie... ja osobiscie jestem za nowym WoC, muszę to uzgodnić z reszta ekipy

I nie sikamy pod siebie z powodu VC i DL. Zamiast pisać pierdoły na forum jakie to demony i VC sa przegiete, albo ,,jaki ja jestem ograny z tymi armiami, cieniasy" wolimy działać i nie bawic się w jakieś CS-y

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Nie można grać jedną armią na 2700 ?? No lipa trochę :( A właśnie w jednej z opcji tak chciałem grać.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

tu nie chodzi o "nice try", tylko o psucie klimatu turniejowego. A tak mieliśmy nadzieję pojeździć sobie z Jankielem wreszcie, a tu nie ma na co jeździć. Jestem ciekawa, co będzie na kolejnych masterach, bo za ten podziękujemy już teraz. Nie popisaliście się chłopaki. Sorry.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Ciekawe ile ludzi chciałoby grać przeciwko VC na 2700 lub demonkom na 2700.Zastnówcie sie troche zanim coś napiszecie

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Mały format to ucieczka od problemu, a nie rozwiązanie... ;(

Do zobaczenia anyway.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Jankielu (albo Yudokuno pisząca z jego konta)... odpuść sobie. Chociaż z przyzwoitości zostaw dla siebie takie teksty. Zawsze bedą inni ludzie, ktorym bardziej pasuje ten regulamin. I jest ich wiecej niż Ty. I dla tej wiekszości robimy odpowiednie turnieje.

jest to turniej par i tyle

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Hrabia Duuku pisze:Ciekawe ile ludzi chciałoby grać przeciwko VC na 2700 lub demonkom na 2700.Zastnówcie sie troche zanim coś napiszecie
ja :)
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Po prostu się zgodzę z Furionem - uciekacie od problemu półśrodkami.

Czy taka straszna byłaby armia O&G na 2700 ?? Czy jakaś inna ?? Nie raczej. Demony może i tak, bo są opcje bez lordów dla tej armii niemniej skuteczne od standardu. Natomiast VC już na taki format by traciło sporo. 4 wampiry to nie to samo co 3 + Lord
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

szczerze? Dyskutowalismy o opcji 2700 ale z banem na DL i VC, za to z narzuceniem CS'a slotowego (czyli zakaz powtarzania rare'ów, max 3 takie same speciale itd..)

Tylko, że dlaczego w tym momencie nalezy kopac tylko DL i VC? Malal dla przykladu chciał grac DL-em na 2700 ale przebolał to :P

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Nie będzie jakiegoś przycinania speciali?

Falubazy będą w liczbie 5+ ;)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

bedzie cos w stylu 2 special + 1 rare albo 3 special czy zwyczajnie 3+1?
kiedy oficjalna decyzja o warriorach?

ODPOWIEDZ