Łucznicy Tomb Kings a Sun Standard of Chotec

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Łucznicy Tomb Kings a Sun Standard of Chotec

Post autor: Temple Guard »

Łucznicy Tomb Kings mają specjalną zasadę, dzięki której trafiają zawsze na 5+ i nie dostają modyfikatorów dodatnich ani ujemnych (rozumiem, że chodzi o wszystkie wymienione w rulebooku, czyli dotyczy to także strzelania w skirmisherów?). Mój brat będzie zbierał TK, a ja prawdopodobnie Lizardmenów i być może będę używał Sun Standard of Chotec (-1 do trafienia w oddział). Co ma w tym wypadku wyższość - zasada specjalna TK czy działanie sztandaru Lizaków?

Fojtolator
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150

Post autor: Fojtolator »

IMHO trafiaja na 5+
-1 do trafienia ze sztandaru to normalny modyfikator ktorym lucznicy TK nie podlegaja i tyle

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

A nie przypadkiem MAGICZNY sztandar ma pierwszeństwo?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ma... wpierw sztandar dodaje -1 modyfikator z wtrafianiem w oddzial

potem sprawdzamy i okazuje sie, ze niezaleznie od modyfikatorow szkielety trafiaja na swoim bsie wiec nadal na 5...

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

po pierwsze, oni nie trafiają zawsze na 5+, tylko: zawsze trafiają na swoim bazowym BS bez względu na ujemne modyfikatory do strzzelania.

Fakt ż masz magiczny sztandar nic tu nie zmienia.

trafiają na 6+ tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy obniżymy im BS do 1 - czyli w przypadku bodaj 1 czaru z jakiegoś tam lora - wówczas, mając BS 1, trafiają na szóstkach.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

szafa@poznan pisze:po pierwsze, oni nie trafiają zawsze na 5+, tylko: zawsze trafiają na swoim bazowym BS bez względu na ujemne modyfikatory do strzzelania.
jedyne co wlalbym tu sprecyzowac to to, ze bez uwzglednienia jakichkolwiek modyfikatorow... w giganta tez trafiaja na 5+ czyli dodatnich tez sie nie liczy ;)

ODPOWIEDZ