Jak grać przeciwko ogrom??
Moderator: Gremlin
Jak grać przeciwko ogrom??
Jak w temacie, Jak grać przeciwko ogrom, jaką armie zrobić?
moja niesprawdzona rozpiska na border patrol, wiec nie tylko na ogry:
noble
kon, spear, LA,Enchanted Shield, Hail of the doom arrow.
10 GG - zawsze sie przydaja
5 Glade Riders - spowolnia przeciwnika a i moga dac CR gdzie trzeba - w szarzy z bohaterem(jezdzacym osobno) moga cos zrobic
Muzyk,Sztandarowy
3 Treekiny - dosc twarde na wszystko, powinny przyjac ogry
noble
kon, spear, LA,Enchanted Shield, Hail of the doom arrow.
10 GG - zawsze sie przydaja
5 Glade Riders - spowolnia przeciwnika a i moga dac CR gdzie trzeba - w szarzy z bohaterem(jezdzacym osobno) moga cos zrobic
Muzyk,Sztandarowy
3 Treekiny - dosc twarde na wszystko, powinny przyjac ogry
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Jak dla mnie łuki, łuki i jeszcze raz łuki...
GG,GR, WHawki (machino-destruktorzy).
A jak ci nie odpowiada to, to free style, chłopaki niestety są piechtą/kawalerią = ruch 6.
Nie grozi ci wystrzelanie, można się bawić.
GG,GR, WHawki (machino-destruktorzy).
A jak ci nie odpowiada to, to free style, chłopaki niestety są piechtą/kawalerią = ruch 6.
Nie grozi ci wystrzelanie, można się bawić.
Zwłaszcza, że tego u Ogrów jest zatrzęsienie...Michał Archanioł pisze:(machino-destruktorzy).
Tak jak radzą koledzy, dużo łuków, bo Ogry są wrażliwe na ostrzał. Przyda się też antymagia, bo magia Ogrów potrafi być wredna. Jakiś szybki support do objeżdżania Ogrów też się przyda, chłopaki mimo Mv 6 nie grzeszą mobilnością.
Przede wszystkim drzewo Bo Ci panowie nie mają co z nim zrobić. Warhawki to imho niezbyt dobry pomysł. Najlepszy na małe pkt (tak powyzej 1000) bylby standardzik WElficki... Biegacz z czymkolwiek rozkręca ogry (5 ataków 3+, 2+), a strzelania to ich totalnie boli, bo z tego co pamiętam najwyższy asv to 5+, o wardach nie wspomne, bo tylko herosi mogą mieć
Pozdro
Pozdro
No i właśnie tu można się przez przypadek srogo przejechać, bo Tyrant (albo Bruiser) z Tenderiserem rozkręcają Treemana w drzazgi w 1-2 tury walki.Piotras pisze:Przede wszystkim drzewo Bo Ci panowie nie mają co z nim zrobić.
Maneaterzy i Bull Rhinoxy też potrafią zrobić sporą krzywdę Drzewku, ale jedni i drudzy pojawiają się stosunkowo rzadko w rozpiskach Ogrów.
WW a zwłaszcza orzeł mogą się przydać do cięcia marszu Ogrom, dzięki czemu łucznicy będą mieli więcej czasu na strzelanie. Ale to już co kto lubi.
drzewko bo szyszkuje
wcale nie musi walczyc wystarczy byc i to jest dostateczny spowalniacz marszu w odpowiednim miejscu w polaczeniu z WR...
z tym brakiem ostrzalu to bym sie raczej zastanowil bo leedblechersi potrafia byc conajmniej wredni... a srednio 2-3 unity w armii to czestosc czy ich smieciara potrafia zabolec armie o malym t... czyli nasza.
wcale nie musi walczyc wystarczy byc i to jest dostateczny spowalniacz marszu w odpowiednim miejscu w polaczeniu z WR...
z tym brakiem ostrzalu to bym sie raczej zastanowil bo leedblechersi potrafia byc conajmniej wredni... a srednio 2-3 unity w armii to czestosc czy ich smieciara potrafia zabolec armie o malym t... czyli nasza.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned