Pytnia total Neewbie

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Katesh
Wałkarz
Posty: 56
Lokalizacja: Gdańsk

Pytnia total Neewbie

Post autor: Katesh »

W kwestii usprawiedliwienia
- Jestem total Newbie w WH.
- Nie jestem dobry w ANG. ( brak AB jezyk PL jak ktos ma pls skan)
- Gram z "PRO" i wole mieć pewność co robię lub nie być robionym w wała.


Mam kilka pytanek.
1. Odnośnie BoltThrowera DE.

Strzelanie 1 pociskiem jakie Savy i czy przebija flanki.
Strzelanie 6 pociskami czy zadaje 6 ran jednej postaci czy 6 strzałów do np. regimentu...

2. Walka co daje atak od flanki w momencie gdy atakuję jednostkę w walce.

3. Czy w fazie Walki jednostka walcząca z 2 jednostkami atakuje obie ?? ( w 1 turze !! )

4. Ruchy Bolttrowera.

Czy ruch to ruch obsługi czy nie można przestawiać takiej figury ( ruch 0 )
Czy Balisty Armatki mają prawo do obrotu ( o 180, 360st. ) potem do strzału ??

5. Co daje i oznacza HATERAte ( jakoś tak ) u DE ...

6. Czy mozna u Krasnali łączyć regiment
Warriors + LongHar.... ( cośtam... nazwa jednostek. )

Dodam że grając z kolegami ( jak wspomniałem wyżej "PRO" ) odnosze wrażenie że zasady zmieniają się na potrzeby armii i graczy. Przepraszam wszystkich jesli zadaje pytania powszechnie znane... i głupie.

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Ad1
a) nie ma sv przebija flanki
Ad2
jak atakujesz w walce to kasujesz jej szeregi i masz + 1 CR
Ad3
Tak tylko okreslasz które ludki atakują w jaki odział
ad4
a) ruch zwykły obsługi nie mozna marszować
w fazie strzałów moga sie obrucic w strone celu i strzelić
ad5 przezut nieudanych trafien w 1 turze walki
ad6
z warrioró mozna zrobic długoobrodych za + 3 pkt od modelu

Awatar użytkownika
Alister
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Alister »

Ad.1
Pojedynczy bold jest no armour save i przebija ranki (o ile zabije, kazda zmniejsza sile o 1)
Multiple to poprostu 6 niezaleznych strzalow (jakby byl oddzial 6 lucznikow)

AD2. +1CR i o ile masz conajmniej US5 i nie jestes skirmish negujesz Rank bonus przeciwnika.

Ad3. Atakujesz tyle razy ile masz atakow w modelach stykajacych sie z podstawkami (takze rogiem) z danym przeciwnikiem. Jesli sa istotnie rozne cele (np. 2 oddzialy albo bohater w oddziale) ataki nalezy podzielic przed rzutem.

Ad4. BT widzi 360st, pivot nie liczy sie jako move, o ile nie pisze inaczej moga sie poruszac z predkoscia zalogi (nie pamietam na szybko, ale wydaje mi sie, ze maszerowac nie moga).

AD5. Przerzut hitow w pierwszej rundzie walki wrecz.

AD6. Nie jednostka musi byc cala identyczna. Mozesz jedynie regimentowi dac czempiona jesli ma taka opcje i dolaczyc bohatera o ile nie siedzi na latajacym monsterze.

Hope it helps.

Awatar użytkownika
Katesh
Wałkarz
Posty: 56
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Katesh »

Pomogło bardzo. Dzięki :)

w sumie w 5 kwestiach :) mnie rolowano :D hehehe no cóż niewiedza boli lub doskwiera...

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

a może ci co z nimi grałeś to wcale nie są "pro" jeśli robią takie wałki :)

Awatar użytkownika
Alister
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Alister »

Tacy "pro" sa najgorsi ...

ODPOWIEDZ