- Ogrów nie dotyczą żadne ograniczenia restrykcyjne, za wyjątkiem magii"
Lekko zmodyfikowana rozpa Paraszczaka!
Ogre Kingdoms Army
1 Tyrant @ 311 Pts
General; Luck Gnoblar (x1); Ogre Club; Heavy Armour
Tenderiser [50] (D3 Wo)
Spangleshard [30] (ward taki, że trzeba przerzucić rzut na zranienie)
Deathcheater [20] (raz wciągu całej gry, jednostka stykająca sie z podstawką, musi przerzucić wszystkie rzuty na zranienie)
1 Bruiser @ 219 Pts
Look-Out Gnoblar; Luck Gnoblar (x1); Ogre Club; Heavy Armour; Battle Standard
SiegeBreaker [30] (+3S, great weapon, WS vc In)
Wyrdstone Necklace [20] (ward 5+)
1 Hunter @ 235 Pts
Ogre Club; Harpoon Launcher
Mastodon Armour [50]
2 Sabertusk @ [40] Pts
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
4 Ironguts @ 247 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician
Runemaw Banner [20] (przekierowanie czaru na 2+, na pobliski oddział w promieniu 6')
3 Ironguts @ 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
3 Ogre Bulls @ 120 Pts
Iron Fist
3 Ogre Bulls @ 120 Pts
Iron Fist
24 Gnoblars @ 52 Pts
1 Groinbiter @ [2] Pts
24 Gnoblars @ 52 Pts
1 Groinbiter @ [2] Pts
8 Gnoblar Trappers @ 48 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
1 Scraplauncha @ 165 Pts
1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Rhinox Riders @ 210 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard
War Banner [25]
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2313
Myśle nad ewentualnymi zmianami, jedne bulle i gnoby na:
a) 3irongutsy
b) jeszcze jedna śmieciarka
c) leadblecherz+traperzy
d) dokupieniem jeszcze dwóch meantaurów do tego jednego
Zastanawiam się również czy opłaca się brać sztandar na irongutach przekierorwanie czaru, czy nie lepiej wziąść panike na 3D6
Ma być to rozpa turniejowa. Niekoniecznie na PGA, ale turnieje lokalne
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Prosiłbym bym o komentarze i zwrócenie uwagi, że inne rozpy będą pocięte.