Black Orc Big Boss – 121 pkt.
General; Heavey Armour; Shield
Best Martogh’s Basha [15]
Enchanted Shield [15]
Night Goblin Shaman – 130 pkt.
2 Magic Level; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Nibla’s Itty Ring [20]
Night Goblin Shaman – 130 pkt.
2 Magic Level; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
2x 29 Night Goblin - 157 pkt.
Shield; FCG
2 Fanatic [50]
25 Orc Boyz – 230 pkt.
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
Mork Spirit Totem [50]
24 Orc Boyz – 174 pkt.
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
3x 5 Wolf Riders – 66 pkt.
Light Armour; Musician
8 Squig Hoppers – 120 pkt.
5 Orc Boar Boyz – 127 pkt.
Choppa; Light Armour; Shield; Musician
2x Spear Chukka – 40 pkt.
Bully
Doom Diver – 80 pkt.
Total Army Cost: 1704 pkt.
Da rade na krasie?
O&G 1650
ogulnie ci powiem ze jka krasie zagraja na strzelaniu to najprawdopodobniej nie podejdziesz do nich anwet a jezeli podejdziesz to bedziesz zbyt słaby ni myslalem zeby dac wiecej oddzailow odpornych na panike? np. savagi albo squigi w klocku?
Nie czaje po co zmarnowane pkt na 2 scrolle i totem -> razem to jest 100 pkt. W sumie zrezygnował bym z boar boyzów -> jedna salwa z organek, jakaś panika, czy klopa i ich nie masz. Lepiej dać rock lobbera -> jak zagra na jakiś klockach do walki to zawsze cieszy oko jak katapa trafia w klocek ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Poza tym brakuje squig herda, imho jak oddział wybucha przy krasnoludzkim parku maszyn to jest coś bezcennego
I dałbym gobliny z siatkami, krasie jak będą miały S2 czy S3 w combacie to będą Cię mniej bolały.
I tak generalnie zastanawiam się, czy 6 PD przebijesz się przez pewnie 2 scrolle + 5-6 DD.
Nie lepiej zainwestować w BO bsbka?
W sumie zagrasz, przetestujesz i zobaczysz co było źle i co trzeba zmienic![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Poza tym brakuje squig herda, imho jak oddział wybucha przy krasnoludzkim parku maszyn to jest coś bezcennego
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I tak generalnie zastanawiam się, czy 6 PD przebijesz się przez pewnie 2 scrolle + 5-6 DD.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
W sumie zagrasz, przetestujesz i zobaczysz co było źle i co trzeba zmienic
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zmiany, zmiany, zmiany.. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Po 1 wywalam dwa dispele i totem.
Po 2 zamiast jednego klocka orków wstawiam savage.
Po 3 schodzą boar boyz, zamiast tego herdy albo klopa.
Po 4 hopki za herdy?
Po 5 może wywalić 1 albo 2 szamanów, a zamiast nich 1-2 bohaterów, Jeden do Wolf Ridersów, drugi do savage.
I to chyba wszystko.. Chhyba, że jeszcze macie jakieś pomysły![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Po 1 wywalam dwa dispele i totem.
Po 2 zamiast jednego klocka orków wstawiam savage.
Po 3 schodzą boar boyz, zamiast tego herdy albo klopa.
Po 4 hopki za herdy?
Po 5 może wywalić 1 albo 2 szamanów, a zamiast nich 1-2 bohaterów, Jeden do Wolf Ridersów, drugi do savage.
I to chyba wszystko.. Chhyba, że jeszcze macie jakieś pomysły
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
nie radze dawac bohatera do wolf riderów bo to schodzi od byle jakiej salwy z kuszoli albo thundow to juz lepiej do savagow bsb i to ma szanse wtedy cos poklepac a jak bys chcial grac na magii to graj na 3 magach i w tym jeden orkowy bo duze pchniecie to dla ciebie jest bezcenne jak wyjdzie. a na nihgt goblin shaman to jak ci wyjdzie "morks want ya" to maszyna automatycznie schodzi z tego co pamietam. i mina przeciwnika jak sciaga orany albo klope bezcenna:)