Kod: Zaznacz cały
Zapraszam zatem do dziewiątej edycji Areny of Death.
zasady takie same jak wtedy ale powtórzę. Niektóre rzeczy lekko zmodyfikowane zostały. Kilka dodanych zasad wystawiania bohaterów.
edit: bez magów proszę, mumie i wampiry itp są ok ale nie będą czarować.
zasady:
1.Każdy uczestnik zgłasza swoją postać podaje: imię + krótka historyjka
skąd jest i dlaczego znalazł się na arenie nieopodal Karak Vlag..
uwaga: wybieramy herosa zajmującego jeden slot herosa
normalnie(czyli bez exalted demonów proszę) Dla autorów 3 najlepszych historyjek darmowa mikstura zdrowia którą przyznaję po zamknięciu listy uczestników.
postacie bez historyjek będą wykopywane z areny.
2.Następnie wybiera ekwipunek z podanych niżej przeze mnie opcji
może wybrać broń wedle odpowiadającej mu konfiguracji i stylu
walki. Broń pojedyncza, dwie bronie, dwuręczna, jedną zbroję lub bez
i jeden dodatek i jedną umiejętność.
3.Walki rozpatruje ja i piszę opisowo przebieg jej trwania na forum.
4.Zasady specjalne rasowe bohaterowie zatrzymują.
np: krasnolud ma nienawiśc do zielonoskórych i podobnie.*
**Armed to da theef nie działą gdyż zbyt skomplikowałoby mój system.
**Bretońscy bohaterowie mają blessing of lady of lake
**Imperialni warrior priesci nie mają modlitw jak mumie inkantacji
**Asasini skavenów i darkelfów nie noszą zbroi cięższych niż lekka.
**Scar-veterani,mumie i wood elfy zbroja nie cięższa niż średnia.
**marki chaosu są dostępne jako pietna z dodatków.
**Demony w postaci Heraldów dopuszczone lecz nie mogą wybierać broni czy zbroi czy umiejętnosci. Mogą wybrać dodatek jednak tylko spośród piętn dostępnych oprócz malala.
**Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
**Ogry w postaci bruiserów i hunterów dopuszczone lecz nie mogą brać dodatków i umiejętnosci.
**bohaterowie o koszcie bazowym 50pkt lub mniej(prócz krasnoludów którzy wybierają normalnie jeden) oraz Skink Chief mogą wziąć drugi dodatek lub umiejętność z dodatków.
**ludzie mogą pobrać dwie umiejętności z listy zamiast jednej.(tyczy się empire/bretonia,dogs of war)
** w powyższych przxyapdkach jeśli już to max 2 dodatki i 2 umiejętności.
**Asasin skaveński ma zawsze zapoisonowaną broń bez dodatku jak ma
w zasadach warhammera.Czyli może wziąc dodatek.
**Exalted chempioni pozbawieni są wyboru dodatku poza piętnem chaosu. Mogą brać jedną umiejętność w normalny sposób.
**Chaos Dwarf Hero otrzymuje bonus 1T dla tego że to krasnolud.
**Im cięższe uzbrojenie i pancerz tym trudniej nim włądać. Jakkolwiek
przynosi określone korzyści jak i określone kary.
[b]bronie ręczne[/b]
[code]pazury kły ?(cos co nie używa normalnej broni ma wbudowane automatycznie)
pazury bitewne(asasini tylko)
sztylet
miecz krótki
długi miecz
rapier
topór
włócznia
młot
maczuga
czoppa
katana
[b]bronie oburęczne:[/b]
Bastard(okreslic styl walki jednorącz bądź oburącz)
miecz dwuręczny2ws
topór oburęczny
korbacz
młot oburęczny
halabarda
kadzielnica plagi(censer)
kij
dwuręczny miecz Ilthamirowy(tylko HE)
Kula Fanatyka i halucynogen(tylko nocny goblin)
Kod: Zaznacz cały
<brak zbroi>
lekka zbroja (skórzana etc)
średnia zbroja (kolczuga ,napierśniki,itd)
ciężka zbroja (paskowa, półpłytowa itd)
Pancerz Ilthramirowy(tylko High elfy)
pełna płytówka/gromrill/chaos(tylko dw,em chaos)
tarcza
*różne dodają różne bonusy i minusy. Lekka wcale nie znaczy gorsza, a brak zbroi równierz ma swoje istotne zalety.
Dodatki:
Kod: Zaznacz cały
amulet ochronny
bicz
błogosławiona broń
bomby błyskowe
bomba kwasowa
bomba paraliżująca
buty szybkości
duszki lasu(Wood elfy tylko)
eliksir refleksu
eliksir odurzający
eliksir ze spaczenia (skaveni tylko)
grzyby szalonego kapelusznika(nocne gobliny tylko)
hełm
ikona sigmara(tylko imperium)
kolce na broni/zadziory
kusza pistoletowa
mikstura zdrowia
mięso trolla(tylko gobliny)
mikstura siły
mikstura precyzji
mikstura odpornosci
mistrozwska zbroja
mistrzowska broń
noże do rzucania
płaszcz z smoka morskiego(tylko mroczne elfy)
2xpistolet (tylko emp,sk,dw)
piwo bugmana xxxxxx.........(tylko krasnoludy)
pierścień ochrony jadowej
piętno khorna (chaos)
piętno tzentcha (chaos)
piętno nurgla (chaos)
piętno slanesha (chaos)
piętno Malala (chaos)
plujka
płaczące ostrza(skaven)
płonąca broń
sieći
stymulat
trucizna jadowa
trucizna czarny lotos (DE)
umagicznienie broni
woda swięcona
[b]cechy i umiejętności:[/b]
[code]agresywny
berserker
biegły w broni
błogosławiony pani jeziora (tylko bretonia)
chwytny ogon z nożem (skaveni)
cnota rycerskiego paladyna(bretonia tylko)
defensywny
dobry refleks
leśne błogosławieństwo(Wood Elf)
mistrzowstwo w walce
mięśniak
odważny
precyzja w uderzeniu
szermierz
szczęściarz
tarczownik(wymagana tarcza).
twardziel
twardogłowy
zabójca
zajadłość
zręczny
wyszkolony
szkoła żmiji
wampirza krew(blood dragon, necrarch, strigo,lhamiai)[tylko wampiry]
*(wampirza krew strigoi ma zbanowane broń i zbroje/)
Highscore(zwycięzcy aren)
[b]Arena nr 1[/b] :Skiririt zabójca klanu Eshin(skaven Assasin)
zabity w finale areny nr 2 przez Edwina Wszechwiedzacego wybrańca Tzeencha.
[b]Arena nr 2 [/b]Edwin Wszechwiedzący wybraniec Tzeentcha(Exalted champion)
zabity w arenie nr 4 przez Gurthanga Żelaznobrodego(dwarf thane).
[b]areny nr 3[/b]:Cossalion mistrz miecza z Hoeth(High elf commander)
zabity w arenie 4 przez Chi Ich Yu aspiring championa
[b]arena nr 4[/b]:Otto Kalman Blond Dragon(Vampire Thrall)
powrócił w rodzinne strony
[b]Arena nr 5[/b]:Axelheart Strigoi(Vampire Thrall)
los nieznany-zbiegł
[b]Arena nr 6[/b]: ???? ( Jasiowa niedokończona w finale) Abdul Al-Raqish ibn Hassan miał walczyc z Ghruu bestią lecz pojedynek się nie odbył.
[b]Arena nr 7[/b]: Karol Wallenstein(Empire Captain)
( powrócił w chwale do domu po zwycięstwie) zabity w arenie nr 10 przez Khaertha Abaletha
[b]Arena nr 8[/b]: Judasz Przeklęty(Wight King)
Zdjąwszy klątwe nieżycia po zwycięstwie areny połączył się z ukochaną.
[b]Arena nr 9[/b]: Karol Wallenstein(Empire Captain)
(obroniwszy tytuł mistrza przez drugie zwycięstwo turnieju powrócił w chwale do domu) lecz zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
[b]Arena nr 10[/b]: Khaert Abaleth(Dark elf assasin)
Zwycięzca areny oddalił się w nieznanym kierunku. Powrócił w arenie nr 11 lecz został w niej zabity przez Beorda Drwala z Hochlandu.
Miejsca wolne na 32 osób:
[b]1.Khaert Abaleth ( Dark Elf Assassin ) [/b]
2 sztylety
brak zbroi
zabójca
magiczna broń ( błogosławieństwo Slannesha )
[b]2.Adolf von Totten (Vampire)[/b]
Broń: W lewej łapce miecz krótki, w prawej rapier.
Zbroja: Lekka zbroja
Dodatek: Zadziory na broni
Cecha/Umiejętność: precyzja w uderzeniu
[b]3.zapomniano ( ex champion slanesha)[/b]
Broń : długi miecz i krótki miecz
Zbroja : bez zbroi
Dodatek : piętno slanesha
Umiejętność : precyzja w uderzeniu
[b]4.Imię: Agnes Zebub(Exalted Champion)[/b]
Zbroja: Ciężka
Broń: Młot jednoręczny + Tarcza
Dodatek: Piętno Nurgle'a
Umiejętność: Twardziel (twardzielka?)
nagroda: mikstura zdrowia
[b]5.Aethis (High elf noble)[/b]
Broń:dwuręczny miecz Ilthamirowy
Zbroja:Panczerz Ilthamirowy
Dodatek:Mistrzowska Broń
Cecha:Precyzja w Uderzeniu
[b]6.Grazkhull - Black Ork Big Boss[/b]
Broń: Duuuża choppa (miecz dwuręczny)
Zbroja: Złomowe Płyty (ciężka zbroja)
Dodatek: smierdzący płyn Krazza (mikstura odporności)
Umiejętność: Głowy pokonanych(mistrzostwo w walce)
[b]7.Brugvald-krasnoludzki inżynier[/b]
Broń: topór jednoręczny
Zbroja: średnia zbroja
Dodatek: 2x pistolet
Umiejętność: Szczęściarz
[b]8.Hrabia Louis Bohemond le Soir III, herbu Cerf, władca Perrache [/b](bretoński paladyn)
broń: długi miecz
zbroja: ciężka, tarcza
dodatki: hełm
umiejętności: cnota, wyszkolony
[b]9.Vogri Płaczące Topory (Krasnoludzki Zabójca)[/b]
Dwa topory ręczne
Bez zbroi
Piwo Bugmana xxxxxx
Mistrzostwo w walce
[b]10.Marco Estalijczyk (kpt najemników)[/b]
broń:2 miecze
zbroja:średnia zbroja
dodatek:2 pistolety
dodatek:Mistrzowska broń
umiejętność:twardziel
umiejętność:mistrzostwo w walce
[b]11.Derrak Deathlover(Ogre hunter)[/b]
2 ironfisty (liczone jak 2 krótkie miecze)
brak zbroi
nagroda: mikstura zdrowia
[b]12.Grombral (krasnoludzki tan)[/b]
topór jednoręczny
zbroja gromillowa + tarcza
mistrzowska zbroja
tarczownik
[b]13.Sasza kajetan (kislevski boyar)[/b]
pancerz:srednia(kolczuga i naramienniki)
bron:szabla (dlugi miecz) sztylet (schowany)
dodatki:umagicznienie broni.
umiejetnosci:biegly w walce oraz zajadły
[b]14.sir Dagonet ( bretonian paladin)[/b]
pancerz: Ciężka zbroja, tarcza,
Broń: długi miecz
Dodatek: mistrzowska broń
Umiejętność: Virtue of Knightly Temper (cnota Paladyna) ; mistrzowstwo w walce
[b]15.Izdihar (wampirzyca z rodu lahmi)[/b]
Prawa ręka: Długi miecz
Lewa ręka: Krótki miecz
Zbroja: bez zbroji
Dodatek: mistrzowska broń
Cecha: Krew rodu lahmi
[b]16.Krwawy Cień (DE Assasyn)[/b]
Uzbrojenie: dwa rapiery
Zbroja: brak
Umiejętności: Zabójca
Dodatki: Czarny Lotos
nagroda: mikstura zdrowia
[b]17.Azareth the Swordmaster (High Elves Noble)[/b]
Broń - "Zmora" - Dwuręczny Miecz Ilthramirowy
Zbroja - Pancerz Ilthramirowy
Dodatek - Błogosławiona Broń
Umiejętność - Precyzja w Uderzeniu
[b]18.Vincent Bloodrose (Vampire)[/b]
Długi miecz
Średnia zbroja
Kusza pistoletowa
Wampirza krew lahmia
[b]19.Althol - High Elf Commander[/b]
- włócznia, sztylet za pasem
- Pancerz Ilthramirowy
- buty szybkości
- precyzja w uderzeniu
[b]20.Sir Salarron [Bretonski Paladyn][/b]
pancerz: Ciężka zbroja
Broń: Miecz Dwureczny
Dodatek: mistrzowska zbroja
Umiejętność: defensywny, biegły w broni
[b]21.Skith Cichy Skaven – Rynsztokowiec / Assasin[/b]
· Broń: Pazury zabójcy
· Pancerz: brak
· Płaczące Ostrza
· Cecha: Zabójca [b]
22. Jacques de Chinon, dowódca gwardii biskupiej (statystyki paladyna bretońskiego)[/b]
średnia zbroja (kolczuga plus elementy płytowe),
hełm,
długi miecz,
tarcza,
szermierz,
precyzja w uderzeniu
[b]23.Ajame, Kwiat Dalekiego Wschodu (córka Pani Kunio, Zakonnica Białych Tygrysów)
(dow captain)
[/b]
2 x Katana (No-Do-Hai)
Lekka ceremonialna zbroja Kunio
Precyzja w uderzaniu
zajadła
Mistrzowska broń
Płonąca Broń
nagroda mikstura zdrowia
[b]24.Kragh Gerhader - krasnoludzki zabójca smoków[/b]
broń: dwa topory
brak zbroi
umagicznienie broni (czy mogę sobie wybrać kombinację run ?)
[b]25.Glaffy - Wargor[/b]
Topór dwuręczny
Ciężka zbroja
Agresywny
Marka Khorna
[b]26.Beord - niech będzie empire captain [/b]
dwuręczny topór
brak zbroi
dodatki :
-toporki do rzucania
-buty szybkości
umiejętności:
-dobry refleks
-mistrzowstwo w walce
[b]27.Evincar - wight king[/b]
Halabarda ;
ciężka zbroja
Umagicznienie broni
Mistrzostwo w walce
[b]28.sir Rycerz.- Bretonian Paladin[/b]
średnia zbroja
Topór dwuręczny
buty szybkosci
Cnota rycerskiego paladyna
biegły w broni
[b]29.Graal Ironforge, krasnoludzki Than:[/b]
- topór jednoręczny
- tarcza
- pełna zbroja gromilowa
Dodatek:
- dwa pistolety krasnoludzkie
Cechy i umiejętności:
- biegły w broni.
[b]30.Unrii "Dwa młoty" Gottersin(krasnoludzki tan)[/b]
Broń-Dwa młoty jednoręczne
Zbroja-Pełny gromrilowy pancerz
Dodatek-Mistrzowka zbroja
Umiejętność-Mistrzowskie uderzenie
[b]31.Garthor - Wargor[/b]
długi miecz
ciężka zbroja, tarcza
zajadłość, umagicznienie broni
[b]32 Imię:Mryk :(goblin big boss)
[/b]
Broń: dwa sztylety
brak zbroi
umiejętność: dobry refleks
dodatki: bomba kwasowa
bomba paraliżująca
LISTA ZAMKNIĘTA!