1500 Lizaków na Painkillera do Lublina
Moderator: Ziemko
1500 Lizaków na Painkillera do Lublina
jak w temacie:
wersja pierwsza:
biegacz z dwurakiem
2xcaddy
2x4 Kroxy
3 terki
3 salki
2x10 skinkoscoutów z javelinami
3x10 skinków z plujkami
wersja druga
biegacz z dwurakiem
caddy
2x4 Kroxy
kawaleria z bannerem
3 salki
2x10 skinków z javelinami
3x10 skinków z plujkami
osobiście skłaniam się ku tej drugiej wersji, ale na tym turnieju będzie magiczna orgia, i trochę się boję z jednym magiem jechać.
co o tym myślicie?
wersja pierwsza:
biegacz z dwurakiem
2xcaddy
2x4 Kroxy
3 terki
3 salki
2x10 skinkoscoutów z javelinami
3x10 skinków z plujkami
wersja druga
biegacz z dwurakiem
caddy
2x4 Kroxy
kawaleria z bannerem
3 salki
2x10 skinków z javelinami
3x10 skinków z plujkami
osobiście skłaniam się ku tej drugiej wersji, ale na tym turnieju będzie magiczna orgia, i trochę się boję z jednym magiem jechać.
co o tym myślicie?
2 lepsza ale czemu zamiast tylu skinkow niedasz tego priesta biednego
jasne że ma, myślałem że na forum lizaków nie trzeba pisać że
kawaleria z bannerem to to samo co kawaleria z huanchi blessed totem
ja nie chcę czarować, bo musiałbym kroxa wywalić, a dalej miałbym dwa scrolle tylko.
ja po prostu nie chcę zostać rozczarowany
kawaleria z bannerem to to samo co kawaleria z huanchi blessed totem
ja nie chcę czarować, bo musiałbym kroxa wywalić, a dalej miałbym dwa scrolle tylko.
ja po prostu nie chcę zostać rozczarowany
2 caddy muszą być i zdecydwoanie 1 poziom...prawda jest taka, że jak by były drugiego poziomu to nie wiele by zrobiły... k6 każdy może wpuscić...komete cieżko jest rzucić... a reszta czarów to syf(na ten format)
a nawet wywalił bym jazde i wstawił za nią 5 terradonów ale to już kwestia pomysłu na gre...
a nawet wywalił bym jazde i wstawił za nią 5 terradonów ale to już kwestia pomysłu na gre...
pomysl na gre wlasnie
mozna grac na takiej rozpie jaka sie tylko wymarzy a i tak wszystko zalerzy od przebiegu gry
ludzie uwielbiAjacy grac skirmiszem poprostu nim powinni grac
ci od klockow klockami itd
gw niby zrobilo tak army booka ze wszystko jest rowne i warte swych punktow (tu niektorzy by sie klucili np ja)
kazdy gra tak jak lubi albo jest powergamerem ]:->
a z tym banerkiem to racja wiadomo o ktory chodzi
mozna grac na takiej rozpie jaka sie tylko wymarzy a i tak wszystko zalerzy od przebiegu gry
ludzie uwielbiAjacy grac skirmiszem poprostu nim powinni grac
ci od klockow klockami itd
gw niby zrobilo tak army booka ze wszystko jest rowne i warte swych punktow (tu niektorzy by sie klucili np ja)
kazdy gra tak jak lubi albo jest powergamerem ]:->
a z tym banerkiem to racja wiadomo o ktory chodzi
zrobiłbyś sacred host of quetzl i już masz jak miło poczarować...Mapet pisze:2 caddy muszą być i zdecydwoanie 1 poziom...prawda jest taka, że jak by były drugiego poziomu to nie wiele by zrobiły... k6 każdy może wpuscić...komete cieżko jest rzucić... a reszta czarów to syf(na ten format)
a nawet wywalił bym jazde i wstawił za nią 5 terradonów ale to już kwestia pomysłu na gre...
a 2 caddy'iech potrzebnych nie jest, ale rozumiem, że tak bezpieczniej...
dwoch magow czyli 6 kosteczek na czary...niby ok ale
armie:
chaos korna ok 7kostek na dispela
chaos slanesha 3 dispel scrole 5 kostek
to samo bestie
bretonia 3-4 dispel scrole 4 kostki na dispela(pomijając fakt, że to i takjedna z najtrudniejszych armi dla nas)
dark elves ( jak na nich trafimy to magia nie bedzie nam raczej potrzebna:)
dwarfs prawie jak chaos korna, ale tu moze nam sie coś udać
empire wiadomo 3 magów ewentualnię 2 magów i priest- szanse oceniam marnie( zwykle 3 dispel scrole 5 kostek na dispela)
high elves... wiadomo i bez komentarza
lizardmen ja bym miał albo dwa caddy z 3 dislelami albo jednegoz 2 i dwa razy tepok na saurusach...pierwszy czar wchodzi w 3-4turze a k6 w skinki oczywiście wpuszczam
ogre kingdoms... skinki lepsze są na ogry niż magia... poza tym nie liczyłbym, że sie na nie trafii
orki i gobliny tu chyba najbardziej może się coś udać
skaven...widze 3 elektryków z 4 scrolami...krotko dupa
tomb kings...magowie raczej nie przeżywają skorpionów...chyba, że ich chowasz i wtedy nie rzucasz czarów
vampire counts...wiem rzucisz czar i oddział wpadnie w panike
wood elves...czy jes coś nie odpornego na psychologie w tej armii?
mówiąc krótko: magia jest moim zdaniem za droga, a za mało robi
albo 3 magów 2 pozim, albo dwóch na 1 poziomie
armie:
chaos korna ok 7kostek na dispela
chaos slanesha 3 dispel scrole 5 kostek
to samo bestie
bretonia 3-4 dispel scrole 4 kostki na dispela(pomijając fakt, że to i takjedna z najtrudniejszych armi dla nas)
dark elves ( jak na nich trafimy to magia nie bedzie nam raczej potrzebna:)
dwarfs prawie jak chaos korna, ale tu moze nam sie coś udać
empire wiadomo 3 magów ewentualnię 2 magów i priest- szanse oceniam marnie( zwykle 3 dispel scrole 5 kostek na dispela)
high elves... wiadomo i bez komentarza
lizardmen ja bym miał albo dwa caddy z 3 dislelami albo jednegoz 2 i dwa razy tepok na saurusach...pierwszy czar wchodzi w 3-4turze a k6 w skinki oczywiście wpuszczam
ogre kingdoms... skinki lepsze są na ogry niż magia... poza tym nie liczyłbym, że sie na nie trafii
orki i gobliny tu chyba najbardziej może się coś udać
skaven...widze 3 elektryków z 4 scrolami...krotko dupa
tomb kings...magowie raczej nie przeżywają skorpionów...chyba, że ich chowasz i wtedy nie rzucasz czarów
vampire counts...wiem rzucisz czar i oddział wpadnie w panike
wood elves...czy jes coś nie odpornego na psychologie w tej armii?
mówiąc krótko: magia jest moim zdaniem za droga, a za mało robi
albo 3 magów 2 pozim, albo dwóch na 1 poziomie
Mapet ma naprawdę rację.
Tzn. jeżeli brac 2 magów w zwykłych lizakach to tylko 1 lvl, nic sobie nie poczarujesz a zaoszczędzisz na jedne skinki.
Jeżeli host quetzla to można ew. popróbować z 2x2lvl ale też zbytnio nie poszalejesz z tej magii.
Co 2 armia na turnieju będzie uzbrojona w zestaw promocyjny 3 magów, warto mieć dobry dispel
Tzn. jeżeli brac 2 magów w zwykłych lizakach to tylko 1 lvl, nic sobie nie poczarujesz a zaoszczędzisz na jedne skinki.
Jeżeli host quetzla to można ew. popróbować z 2x2lvl ale też zbytnio nie poszalejesz z tej magii.
Co 2 armia na turnieju będzie uzbrojona w zestaw promocyjny 3 magów, warto mieć dobry dispel
Jak masz 2 skinków i jeden ma diadem to jest 8 kostek a to juz nie tak zle. Poczarowac mozna. Nie zawsze trzeba miec Slanna zeby cos rzucic w turze magii...
A poza tym 2 caddych to ciagle duzo szczegolnie na mniej niz 2k. Mozna zaoszczedzic i wziasc 1 caddego + mark tepoka na kims. Niby 2 DSy mniej ale ile pkt zaoszczedzonych. Poza tym jak juz mowilem nie kazda armia ma mega wypasiona magie a czesto mozna jakies d6 S4 wpuscic...
A poza tym 2 caddych to ciagle duzo szczegolnie na mniej niz 2k. Mozna zaoszczedzic i wziasc 1 caddego + mark tepoka na kims. Niby 2 DSy mniej ale ile pkt zaoszczedzonych. Poza tym jak juz mowilem nie kazda armia ma mega wypasiona magie a czesto mozna jakies d6 S4 wpuscic...
no własnie to samo powie przeciwnik jesli bedzie mial caddy (czyli 70p wiecej na odzziały...czytaj 2 terradony czytaj 3 SC czytaj 10skinkow w scoutcie)Karol J pisze: nie kazda armia ma mega wypasiona magie a czesto mozna jakies d6 S4 wpuscic...
a jak bedzie mial trzech magów to nie wpuści
nie przecze definitywnie, że magią mozna coś zrobic ale jak dla mnie
zadużo jest "ale":
ale trzeba wylosowac dobre czary
ale trzeba rzucic na tyle duzo zeby nie dało sie zdispelować
ale przeciwnik moze to zdispelowac
ale moze byc miscast
ale trzeba trafic na przeciwnika bez magii
w ten sposób można też dyskutować w drugą stronę: mam dwóch caddy, ale trafię na armię niemagiczną- 240pkt. w plecy... przeciwnikowi będą wchodziły same ifki- scrolle nam nie pomogą... przeciwnik ma jak nam zabić caddych w drugiej turze- 240 pkt. w plecy...
na te pkt. wg mnie starczy jeden caddy... a jak już bierzesz dwóch magów, to na pewno w sacred host of quetzl bierzesz drugie levele...
na te pkt. wg mnie starczy jeden caddy... a jak już bierzesz dwóch magów, to na pewno w sacred host of quetzl bierzesz drugie levele...
powodzenia...obyś zaczynał...czekam na relacje z turniejuPaffeu pisze:wybrałem drugą wersję.
doszedłem do wniosku, że na 1500 punktów naprawdę groźną magię mają tylko skaveny, a ich nie ma za dużo ostatnio.