Plotki na temat 7-edycyjnych Lizaków
Moderator: Ziemko
Dobra to jeszcze kilka ciekawostek z PGA:
te salki z templatami nie mogą robić flee
Terradony raz na gra(każdy) rzucają kamienie D3 hitów S 4-mega PRZEGIĘCIE(4x5 terków i 40 hitów w oddział)
wzmocnione saurusy i temple guardów
reszte jednostek potaniona i ogólnie gorsza niestety
skinki nadal grywalne
Slann tańszy ale słabszy
Z tego co wiem Huanchi daje +d6 do szarzy : /
Charm daje bound latanie z shadowa
Carnosaur przegięty ale wymusza gre na ofensie
Stegadony do trzymania razem(największa zmiana to 6 LD )
Ogólnie armia z potencjałem ale nie wygięta, porównując z ostatnio wydanymi-słaba/średnia.
Będe grać lizakami
te salki z templatami nie mogą robić flee
Terradony raz na gra(każdy) rzucają kamienie D3 hitów S 4-mega PRZEGIĘCIE(4x5 terków i 40 hitów w oddział)
wzmocnione saurusy i temple guardów
reszte jednostek potaniona i ogólnie gorsza niestety
skinki nadal grywalne
Slann tańszy ale słabszy
Z tego co wiem Huanchi daje +d6 do szarzy : /
Charm daje bound latanie z shadowa
Carnosaur przegięty ale wymusza gre na ofensie
Stegadony do trzymania razem(największa zmiana to 6 LD )
Ogólnie armia z potencjałem ale nie wygięta, porównując z ostatnio wydanymi-słaba/średnia.
Będe grać lizakami
Ekhm, czemu niby? Strzelają jak Warpfire Thrower, ale z S3 -3 do AS, kosztują przy tym 55 pkt jeśli wierzyć osobie, która mi to mówiła. Mają jako - takie statystyki, 3 rany dodatkowe w postaci skinek, są mobilne. Jak dla mnie bardzo dobry oddział, nie wiem czego ty od nich chcesz...Sebollus pisze:Widzę że salki spokojnie można wyciepnąć za okno
Brak możliwości dawania Flee i move or fire. Gdyby nie m.o.f. to były by prze.tomekjar pisze:Ekhm, czemu niby? Strzelają jak Warpfire Thrower, ale z S3 -3 do AS, kosztują przy tym 55 pkt jeśli wierzyć osobie, która mi to mówiła. Mają jako - takie statystyki, 3 rany dodatkowe w postaci skinek, są mobilne. Jak dla mnie bardzo dobry oddział, nie wiem czego ty od nich chcesz...Sebollus pisze:Widzę że salki spokojnie można wyciepnąć za okno
Tak po prostu przerabany w kosmos. Zeby strzelic stoisz jak kretyn a przeciwnik sie na tobie rozpedza bo flee dac nie mozesz (w sumie kurwa czemu?)tomekjar pisze: Ekhm, czemu niby? Strzelają jak Warpfire Thrower, ale z S3 -3 do AS, kosztują przy tym 55 pkt jeśli wierzyć osobie, która mi to mówiła. Mają jako - takie statystyki, 3 rany dodatkowe w postaci skinek, są mobilne. Jak dla mnie bardzo dobry oddział, nie wiem czego ty od nich chcesz...
jaki move or fire?Brak możliwości dawania Flee i move or fire. Gdyby nie m.o.f. to były by prze.
o flee nie czytalem... nie widzialem tam jakis specialnych zasad wiec chyba boginsowi zie z razordonami poomylily
razordony s4 ze strzelania
hihi, jedna z tych rzeczy, o których chyba nie pomyśleli panowie z GW Niby nic takiego a wyobraźcie sobie, że strzelacie na bok kawalerii z T4. Rzucacie 6tkę na to hit i przeciwnik automatycznie zdejmuje 5 modeli! A normalnie pierwsza rana na 3+, druga na 4+, trzecia na 5+, czwarta na 6+, piąta na 6+.Shino pisze:bolec na stedziu ma poisona
Właściwie 6tka na to hit powoduje zdjęcie 5 modeli każdego 1woundowego oddziału (pomijam wardy), jeśli tylko mają tyle szeregów / tylu jest ich w rzędzie
Jak zamiast testować rozpy i wszystkie nowe oddziały skopiujecie pierwszą lepszą z neta, to faktycznie może byc ciężko.Znów pojawi się jedyna słuszna nudna rozpiska którą w dodatku nie będzie się dało zapewne wiele ugrać.
No i dobrze. Nie będzie już idiotycznych wieżyczek strzelniczych z 8W i 2+ warda walących 4 pociski na turę.Slann z miscastami i z jedną lorą.... ale to jest kurwa przypał.... gratulacje dla tego kto to wymyslil.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
ja nie mówiłem, że salka/razodon nie moze dawać flee... ja powiedziałem że nie mogą dołanczać do nich herosi i że ma move or fire.
Karni na pewno nie ma LT.
Slan jest teraz inny, ale równie silny. Niepodatność na ciosy zwykłe jest lepsza niż 2+ ward na ostrzał... czołga przyjmuje na klatę Pzoa tym i tak mamy warda na 4+ oraz możliwość wzięcia regenerki.
Shino pamiętasz w jakim dziale są stedzie?
Karni na pewno nie ma LT.
Slan jest teraz inny, ale równie silny. Niepodatność na ciosy zwykłe jest lepsza niż 2+ ward na ostrzał... czołga przyjmuje na klatę Pzoa tym i tak mamy warda na 4+ oraz możliwość wzięcia regenerki.
Shino pamiętasz w jakim dziale są stedzie?
nie ma co biadolić. jezeli bedzie tak jak w powyzszych zapowiedziach, to bedziemy miec i tak armie silniejsza niz teraz. salamandry nawet z move or fire bardzo przydatne. marzenia o odporniejszej kawalerii powoli nabierają realnego kształtu. terradony silniejsze, przy karnozaurze odejdzie w zapomnienie topic "super model kontra zasady z dupy", strzelanie razordonami z siłką 4, nie wspominajac o stegadonach (to kultowe bedzie:)).
choc o magicznych przedmiotach nie wiemy nic, to nie trzeba nawet pilnie nasluchiwac, zeby nabrac pewnosci ze bedzie cos ciekawego.
generalnie nie ma co zalamywac rak, bo wbrew glosom malkontentow zawodowych szykuje sie nam armia dosyc silna i w miare roznorodna (a to moim zdaniem ma wieksza wartosc niz wygiecie na maxa).
ps. co do slana... i tak bedzie gruby:)
choc o magicznych przedmiotach nie wiemy nic, to nie trzeba nawet pilnie nasluchiwac, zeby nabrac pewnosci ze bedzie cos ciekawego.
generalnie nie ma co zalamywac rak, bo wbrew glosom malkontentow zawodowych szykuje sie nam armia dosyc silna i w miare roznorodna (a to moim zdaniem ma wieksza wartosc niz wygiecie na maxa).
ps. co do slana... i tak bedzie gruby:)