Chaos Lord of Nurgle 740
-General
-Chaos Dragon
-Chaos Runesword-Crown of Everlasting Conquest
-Word of Agony
Chaos Sorcerer 135
-2 DS
Chaos Sorcerer 135
-2 DS
10 Chaos Marauders of Slaanesh 50
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 75
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 75
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Warhounds 30
5 Chaos Knights 240
-Standard Bearer
-Rapturous Standard
5 Chaos Knights 255
-Standard Bearer
-Banner of Rage
Hellcannon 205
Mercenery Captain 101
-General
-Heavy Armour, Shield
-Pike of Remas
-Cloak of the Dunes
Asarnil the Dragonlord 460
-on Deathfang
8 Duelists
5 Light Cavalry
Menghil Manhide's Manflayers (8+1) 344
Razem równe 3000 punktów.
Ogólny zamysł opiera się na pojechaniu jedną flanką wszystkim, co mamy, czyli 2ma 5tkami Najtów i 2ma smokami. Helka jak nie ma do czego strzelać (smok/czołg/blodzio, resztę olewamy) idzie środkiem i przyjmuje coś na klatę do potrzymania. 6 oddziałów śmieci przeszkadza jak może, a klocek marud wraz z magami stara się iść "posprzątaną" flanką i nie dostać szarży od niczego, co nie jest fastem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uff, rozpisałem się, a teraz gotów jestem przyjąć krytykę, słucham
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)