Bracia wojownicy jak się zabrać za demona ?
dziś grałem 2 gry i musze przyznać że bogowie nie będą pocieszeni
demony
wielki ptak
herald tzentcha x2
3 oddziały po bardzo dużo '"pinków" nie wiem ile ale max magi
2x 5 flamer
2x 5 furii
ja
mag na smoku
2 magow na koniach
20 brudasow pierszo
5 konno
15 konserw korna
6 rycerzy korna
helka
Wiem że może po mojej stronie bez szału ale liczba PD i Dispela mnie przerosła i wszystko zeszło mi w 2 tury praktycznie , jak myślicie jak zabrać się za taką porno magię ?
Mortale vs Demony
Moderator: JarekK
cóż jeżeli twój przeciwnik gra demonami na magi to raczej zrezygnuj ze smoczka i daj duzego czarodzieja tzeentcha na koniku(infrenal gateway to niezły straszak na oddziały po ok 35 horrorów z magiem) i 3x mały mag nurgla zeby było zabawniej, jak wysinglujesz mu z czaru nr 1 heraldów tęczy, dodatkowo z 2x oddział maruderów pieszszych z marką slanesha
i reszta według upodobań, IMO i tak masz przerąbane z demonami(z reszta jak wszyscy)

Chyba coś Cię z punktami kolega wałuje 
Jak dla mnie proste, musisz jak najszybciej być w combacie. Weź duuuużo psów. One mogą zgarniać pociski. Helkami możesz straszyć Wronę. Marauderzy konni też są dobzi. 2 oddziały rycerzy i bardzo dużo antymagii, 3 magów najlepiej+ szybki bsb.
W punktach powinno Ci starczyć.
Duży mag, Mały mag, Mały mag
2x Rycerze
5x psy
helka
2x marauderzy konni
1x marauderzy piesi
bsb slaanesha
5x forsaken

Jak dla mnie proste, musisz jak najszybciej być w combacie. Weź duuuużo psów. One mogą zgarniać pociski. Helkami możesz straszyć Wronę. Marauderzy konni też są dobzi. 2 oddziały rycerzy i bardzo dużo antymagii, 3 magów najlepiej+ szybki bsb.
W punktach powinno Ci starczyć.
Duży mag, Mały mag, Mały mag
2x Rycerze
5x psy
helka
2x marauderzy konni
1x marauderzy piesi
bsb slaanesha
5x forsaken

Release the Przemcio!
imo dobrze myslales, na demony czysto tzeentchowe trzeba zainwetowac w combat, ja bym bral 2ch klepaczy (jeden z collar of khorne, jeden z fury of the blood god) i do tego 2ch magow z 4 scrollami, obrone magiczna masz dosc dobra (herosi w np rycerzach) i cala zabawa polega w zaczeciu bitwy
demony teczy sa slabiutkie w walce i jak dojedziesz to je zmieciesz, nie ma psow ani niczego... ja bym zainwestowal w mocny i liczny combat, czyli ile wlezie rycerzy + maruderow konnych slaanesha, rycerzy ci raczej nie zabije, screenowac nie ma za bardzo czym (2x furie to sie na luzie zaszachuje maruderami) wiec cala zabawa polega na dojechaniu w combaty, wszystko poza wrona powinno sie dac zlapac, wrone bym omijal i wybijal cala reszte, helki czy infernal gateway i tak maja dosc skromna szanse na zdjecie wrony...
