Owszem nie robie CSow, ale za to wciaz nie masz mozliwosci obiektywnie ocenic czy bylyby umiarkowane czy tez nie.Shino pisze:widac mamy rozne zdania na ten temat... na szczescie ty nie robisz umiarkowanych csow bo ciezko by sie w ta gre gralo...Raczej dosc skapy i bardzo umairkowany, ktory i tak nie rozwiazuje wszystkich problemow (ale zeby je rozwiazac trzeba by sie znacznie dalej posunac, a przeciez wiadomo ze akurat do tego nie dojdzie bo zbyt mocno nalezaloby ingerowac w AB).
Powyzsze propozycje sa zasadami z 6 edycji O&G, ktore raczej nie tyle sa "lepsze" od obecnych co bardziej "rozsadne" (jesli chodzi o animozje).
Radze rowniez wejsc na podforum O&G, w ktorym Jankiel zapytal bezposrednio o zdanie graczy tej armii. Czesc jak nie wszystkie zmiany, ktore wymienilem pojawily sie rowniez w tamtym temacie i sa one raczej najbardziej umiarkowane. Reszta dotyczy np. dania BO stubborna czy odpornosci na psychologie, zmian zasad giganta, czy przetransferowanie zasad i niektorych jednostek z 7 edycji na 6. To sa zmiany, ktore juz bardzo bezposrednio ingeruja w armie.
Poniewaz najwieksza slabosc O&G opiera sie na niezwykle "upierdliwej" animozji, najrozsadniej skorzystac z 6 edycyjnej gdyz jest sprawdzona i do tego made in GW.
Zasadniczo zmiana w O&G moze spokojnie dotyczyc tylko i wylacznie dania im mozliwosci grania na 6 edycyjnej animozji czy tez zmienionej 7 edycyjnej. To w zupelnosci wystarcza. Reszta jak pisalem jest dodatkiem, ktory w przypadku dodatkowego goblisnkiego herosa spowoduje, ze skorzysta sie z tego typu bohaterow i przedmiotow "goblin only" i moze urozmaci roznorodnosc speciali jesli rydwany beda 2 na slot. Ale to juz sa znacznie mniej istotne sprawy, ktore w zasadzie niewiele zmieniaja w tej armii (stad uwazam je za bardzo umiarkowane).